כיום בעולם העסקי התחרותי חשיבותן של מחלקת המכירות והמחלקה המתמקדת בשרות ותמיכה בלקוחות הולכות וגוברות. המכירות והשרות ללקוחות מהווים כיום הרבה יותר מתמיד את מנוע הצמיחה העתידי לכל ארגון חברה או עסק משפחתי. ניהול מכירות ו-שירות ללקוחות בצורה מיטבית הכרחיות עבור מרבית החברות העסקיות בארץ ובעולם. חשיבותן גדולה מאד. שיפור הביצועים של שתי התחומים החשובים האלה משפיעה על רווחיות החברה,  מיתוג החברה והמוניטין שלה.

משפרים את ביצועי המכירות ואיכות השרות ללקוחות

אנו עוסקים בשיפור ביצועים של מערכי מכירות ושירות ללקוחות. כעוסקים בייעוץ אירגוני הדרכות וליווי ארגונים ומנהלים בתהליכי שינוי וצמיחה בתחומי המכירות והשירות בעשור השלישי של המאה ה- 21 שמנו לעצמנו כמטרה לבצע זאת באמצעים המאפשרים כל חברה ואו ארגון ברמה בינונית וקטנה לקחת חלק בתהליכים החשובים של שיפור מערכי המכירות והשירות ללקוחות.

משפטי השראה ותובנות בנושא מכירות ושרות לקוחות

אני שמח לעדכנכם כי לאורך השנים אספתי בעבורי ובעבור הלקוחות שלי: חברות, הנהלות ומנכ"לים ממגוון תחומים במשק הישראלי משפטי מפורסמים, תובנות וציטוטים ממגוון רחב של מנהיגים עסקיים, פילוסופים ואנשי רוח מהארץ ומהעולם אשר יצרו משפטים מעוררי השראה הקשורים לניהול מכירות ושירות ללקוחות.  משפטי השראה ותובנות שאני ממליץ לכל אחד ואחת מאיתנו להכיר ולאמץ. כחברה לייעוץ ארגוני שהובילה עשרות רבות של תוכניות קורסים וסדנאות לשיפור מערכי מכירות ושרות לקוחות, אני שמח מאד לשתף אותכם במידע חשוב זה.

ניהול מכירות ושירות ללקוחות - משפטי השראה ותובנות

  • "גש לכל לקוח ברעיון לעזור לו לפתור בעיה או להשיג מטרה, ולא למכור מוצר או שירות." - בריאן טרייסי
  • "אל תמצא לקוחות עבור המוצרים שלך, מצא מוצרים עבור הלקוחות שלך." - סת גודין
  • "בעולם המכירות.... תרגול הוא בעל ערך באותה מידה כמו מכירה. המכירה תפרנס אותך... המיומנות תעשה לך הון". - ג'ים רוהן
  • "היה כל כך טוב גם בתחום המכירות... כך שהם לא יכולים להתעלם ממך." – סטיב מרטין
  • "נסו לא להפוך לאיש של הצלחה. אלא הפוך לאיש בעל ערך". - אלברט איינשטיין
  • "היה נכון כי לא תחגוג את סגירת המכירה, נכון כי תחגוג את פתיחת מערכת היחסים". - פטרישיה פריפ
  • "תמיד נכון כי תתייחסו להתנגדויות כאל בקשות למידע נוסף". - בריאן טרייסי

מפגש חשיבה במתנה

אנו מאמינים כי כל מנכ"ל והנהלה מחויבים להשקיע בהדרכה העצמה ושיפור היכולות של מחלקת המכירות והשרות. ההשקעה במחלקות האלה חייבת להיות קבועה ובצורה שוטפת על פני כל השנה בכדי להגדיל נפחי מכירות, להגדיל רווחיות ובעיקר למנוע נטישה ולהגדיל את רמת שביעות רצון הלקוחות. אנו ב - ABC מספקים הדרכת מכירות ושירות באופן פרטני, או בקבוצות קטנות לטובת ניצול מקסימלי של ההליך .החלטנו להעניק לכם מפגש סיעור מוחות במתנה שיעסוק במציאת דרכים לשיפור מערכי המכירות והשירות.

קורס וסדנה ללימוד תהליכי מכירה ושרות אפקטיביים

ניהול ומנהיגות בעולם המכירות והשירות ללקוחות מהווים נדבך חשוב ביותר להמשך ההצלחה העסקית ובעיקר מהווים מדד להמשך הצמיחה. ככלל כחברה לייעוץ ארגוני המתמקדת בהדרכות, העצמה ואימון מערכי ניהול מכירות ושירות לקוחות, שמנו לעצמנו כמטרה להניע מנהלים וארגונים לממש את מלוא הפוטנציאל הטמון בהם בתחומי המכירות והשירות.

לקבלה מידע נוסף אנא הזן את הפרטים


הדרכת מכירות ושירות שניתנת על ידנו הינה מקיפה ויסודית וכוללת ליווי והכשרה פרקטיים ואישיים, בזמן אמת במקום העבודה של המנהלים והעובדים, לצד מקרים של ליווי שטח והדרכות פרונטליות.

משפרים ביצועים

אין זה סוד כי מניתוח אירועים והצלחות בעבר אנו מזהים כי מנהלים וארגונים טובים ומצליחים שביקשו לבצע קפיצת מדרגה בנושא ניהול צוותי מכירות ושיפור מערכי השרות, הצליחו להשתפר. יחד הצלחנו להביא לשיפור ולגרום לכך להפוך להיות מנהלים וארגונים טובים, אפקטיביים ויעילים הרבה יותר בתחומי המכירות והשרות. בתהליכים הממוקדים מנהלי המכירות והשרות לקוחות יחד עם העובדים שלהם ירכשו מיומנויות עדכניות ויהפכו למומחים ומצליחים בתחומם. למידע נוסף על הדרכים להגדלת מכירות והגדלת שביעות רצון הלקוחות- לחץ כאן.

ללמוד על חשיבות ניהול מכירות  מסת גודין? מאיינשטיין? מטיפאני דול ? ומוולט דיסני

  • "כל החלומות שלנו יכולים להתגשם, אם יש לנו את האומץ להמשיך בהם." - וולט דיסני
  • "זה לא התפקיד של הלקוחות שלך לזכור אותך. חובתך ואחריותך לוודא שאין להם סיכוי לשכוח אותך". - פטרישיה פריפ
  • "כשתבינו שהמכירה היא באמת אומנות "נהל שיחות עם אנשים" וכאיש מכירות אתה ממוקד לעזור, לשפר ולפתור להם בעיות או קשיים. היה ואת/ה מסתכל על זה ככה – עולם המכירות והמקצוע שבחרתם לעסוק ראוי להערצה". -לורי ריצ'רדסון
  • "חשוב יותר לבנות ולהתמקד בבניית יחסים עם לקוחות לאורך זמן מאשר לשמוח על מכירה חד פעמית". - קתרין ברצ'טי
  • "איך שאתה מוכר זה חשוב. אבל יותר חשוב... הכיצד הלקוחות שלך מרגישים כשהם. מתקשרים אליך" ? - טיפאני דול
  • "ההבדל העיקרי בין אנשי מכירות טובים לכאלה המצטיינים בתחומם הוא בכך שהראשונים מחפשים בעיות לפתור, ואילו האחרים עושים כל ניסיון להימנע מהן". - גרנט קרדונה
  • "כיום אומנות המכירה פחות מתמקדת בסגירת עסקה, מכירה חד פעמית?, אלא בבניית אמון חינוך ויצירת מערכות יחסים ארוכות טווח". - סיווה דבקי

שרות לקוחות כמנוע צמיחה

עשרות ואולי מאות ואלפי ספרים נכתבו בעולם על חשיבות השרות ללקוחות במאה ה- 21. אין סוף תיאוריות, עשרות אלפי סיסמאות ורעיונות אבל היה ואתבקש לתמצת זאת במספר משפטים אזי הייתי אומר זאת כך: "שרות לקוחות" מתחיל ומסתיים ביכולת של הארגון ליצור מערכות יחסים ארוכות טווח עם הלקוחות. מערכת יחסים המושתת על כבוד הדדי אמון ותקשורת פתוחה ודו צדדית":. רק כך אני מאמין שניתן לייצר נאמנות ארוכת טווח ולמנוע מצב בו לקוחות נוטשים. צרו יום יום חוויות שרות יוצאות מהכלל ללקוחות שלכם. תנו להם בהפתעה "גודיס" .

הופכים שרות לקוחות טוב לשרות יוצא מהכלל

אנו עוסקים  בשיפור ביצועים של מערכי שירות ללקוחות טובים המבקשים להיות טובים הרבה יותר. כעוסקים בייעוץ אירגוני הדרכות וליווי ארגונים ומנהלים בתהליכי שינוי וצמיחה בתחומי שרות ותמיכה בלקוחות בעשור השלישי של המאה ה- 21 שמנו לעצמנו למטרה לבצע זאת באמצעות קורסים סדנאות וסמינרים ייעודיים לעולמות השרות. מגוון רחב של תוכניות וסדנאות המאפשרים לכל חברה ואו ארגון ברמה בינונית וקטנה לקחת חלק בתהליכים החשובים של שיפור מערכי השירות ללקוחות. חשוב כי נבין שעלות ישירה של שרות לקוחות לא מספיק טוב יקר משמעותית מההשקעה הנדרשת להפיכת מערך השרות למערך טוב ואיכותי.

ללמוד על חשיבות שירות ללקוחות יוצא מהכלל  סת גודין? ג'רי ברוקנר? ולורן פרידמן

  • "קל יותר לאהוב מותג ולהתחבר אליו.. כאשר המותג באמת אוהב אותך בחזרה" . - סת גודין.
  • "בסופו של יום, לא הכי חשוב מה שאתה אומר או מה שאתה עושה, אלא איך שאתה גורם ללקוחות להרגיש". - טוני הסיה
  • "שרות הוא כמו ריצת מרתון שלא נפסק לעולם. זה אולי לא מצריך הרבה מאמץ בכדי ליצור רושם טוב, אבל זה מצריך תוכנית ומאמץ מתמשך בכדי לשמר איכות גבוהה ומתמשכת.. ברמת השרות ללקוחות". - משה גרימברג
  • "הלקוחות זוכרים ולא שוכחים את השירות הגרוע הרבה יותר מכפי שהם זוכרים את המחיר הזול ". - לורן פרידמן
  • "האמת העצובה: אנשים מצפים לשירות טוב אך מעטים מוכנים לתת אותו". - רוברט גייטלי
  • "הכי חשוב כי התקשורת תצליח לבנות מערכת יחסים וחיבור עם אנשים שהם הלקוחות שלכם.. ולא תשמש רק להעברת מסרים מילוליים" - ג'רי ברוקנר

מכירות ושרות לקוחות איכותי בעולם העסקי

בתהליכים השונים לשיפור הביצועים בתחומי ניהול מכירות ושיפור רמת השירות ללקוחות אנו מתמקדים בליווי ואימון דרגי הניהול הבכירים דרגי הביניים ואת העובדים לשפר מיומנויות ולרכוש כלים עדכניים בכל מה שקשור לתחומי המכירות והשרות ללקוחות. אנו מסייעים לארגונים, חברות, מנהלים ובעלי עסקים לעצב את עתידם בשני התחומים החשובים ביותר להמשך הצמיחה העסקית. אנו מאמינים כי אנשים עושים את ההבדל.  אנו מתמקדים בהיבטים של שינוי פרדיגמות אישיות וארגוניות מגבילות בתחומי המכירות והשרות ללקוחות. מובילים תהליך בו יוצרים פרדיגמות והרגלי עבודה חדשים, אפקטיביים ויעילים הרבה יותר.

לקבלה מידע נוסף אנא הזן את הפרטים


ללמוד על חשיבות שירות ללקוחות יוצא מהכלל  מנדי היל?? קווין סטריץ? ודונלד פורטר

  • "כל עסק נהדר בנוי על חברות אמיתית ומערכות יחסים ארוכות טווח עם ללקוחות".  - ג'יימס קאש פניני
  • "אין דבר יותר יפה ממישהו שיוצא מגדרו כדי להפוך את החיים ליפים עבור אחרים." - מנדי הייל
  • "ההבנה של הצרכים האנושיים של לקוחותיך.. מביאה אותך רק לחצי בדרך. בדוק והכר את ההרגשות והאהבות שלהם מקרוב". - אדלי אי סטיבנסון
  • "כאשר הלקוח החליט להגיע מיוזמתו אליך... הוא כלקוח עשוי להיות נאמן לתקופה ארוכה". - רוברט הלאף
  • "הלקוחות לא מצפים ממך להיות מושלם. הם כן מצפים שתתקן דברים כשהם משתבשים". - דונלד פורטר
  • "דעו כי בכל קשר מכל סוג שהוא, שיש לנו עם לקוחות.. זה עשוי להשפיע על החלטתו להמשיך ולהיות נאמן לכם? אתם צריכים להיות נהדרים ולתת שרות יוצא מהכלל בכל פעם מחדש.. אחרת גדל הסיכוי לאבד אותם".. - קווין סטירץ
  • "מטרת העסק היא ליצור לקוח מרוצה שיוצר לקוחות באמצעות המלצה מפה לאוזן". - שיב סינגזה.

לשמר לקוחות מרוצים זול משמעותית מגיוס לקוח חדש.

האחריות מוטלת עליכם. המטרה לבנות מולם מערכת יחסים וקשר ארוך טווח. כמו כל מערכת יחסים, לוקח זמן, לבנות אמון, תקשורת ולזהות את האינטרסים הדדיים לבניית מערכת יחסים ארוכת שנים. בעולמות השרות עם הלקוחות, אין לך הפריווילגיה לעצור ולנוח על זרי הדפנה. אתם כמנהלים והנהלות מחויבים לוודא כי אין נסיגה לאחור? כי המתחרים תמיד יישארו צעד וחצי מאחוריכם. זאת ועוד, מחקרים אחרונים מציגים ממצאים האומרים כי עלות גיוס לקוח חדש פעמים יקרה פי 5 ועד 25 יותר מאשר עלות שמירה על לקוח קיים.

תקשורת אמון וכבוד הדדי

בעולם העסקי כמו בשאר התחומים שום קשר אינו בריא לעולם היה ולא קיים בין הצדדים אמון הערכה וכבוד הדדי. ברמת המנכ"ל וההנהלה תמיד נכון כי תכבדו את האינטליגנציה ויכולת קבלת ההחלטות של הלקוחות. אין שום סיבה לחשוב שהם פחות חכמים ממכם? או שאתם מצליחים "לתחמן" אותם? שרות לקוחות איכותי מקצועי וארוך טווח מתבטא בהרבה יותר מאשר להפתיע מפעם לפעם את הלקוחות בהבזקי שרות יוצא מהכלל? זה לא יעשה עליהם רושם.

ללמוד על חשיבות שירות ללקוחות יוצא מהכלל  מדאגלס מקארתור? ריצ'רד ברנסון? ואחרים

  • "ההצלחה בשרות ללקוח אינה נמדדת בשניות או בדקות, היא נמדדת בשנים ארוכות". - ריקרדו סמלר
  • "דעו מה הלקוחות שלכם הכי רוצים ומה החברה שלכם עושה הכי טוב. תתמקדו במקום בו שני אלה נפגשים". - קווין סטירץ
  • "דע כי לקוחות יודעים לעיתים קרובות יותר על המוצרים שלך ממך. השתמש בהם כמקור השראה ורעיונות לפיתוח מוצרים ושירותים נוספים" . - דייוויד ג'יי גריר
  • "הנה כלל חזק אך פשוט בכולם השרות ללקוחות: תן לאנשים תמיד יותר ממה שהם מצפים לקבל." - נלסון בוסוול
  • "תמיד חפשו להפתיע לקוחות גם שהם רגילים לרמת שרות מעולה? חרגו מהציפיות שלהם. היו יצירתיים אך המפתח הכי חשוב הוא לקבוע רמת ציפיות מציאותיות אל מול הלקוחות, ואז לא רק לעמוד בהן, אלא לחרוג מהן - רצוי בדרכים לא צפויות ומועילות". - ריצ'רד ברנסון
  • "הצלחה בתחום השרות ללקוחות איננה יעד כי אם כי דרך חיים". - דאגלס מקארתור
  • "סוד ההצלחה ואני מוסיף בשרות ללקוחות, הוא דביקות במטרה". - בנג'מין ד'ישראלי

תוכנית סדורה לשיפור ביצועים

התנעת תהליך של שינוי ארגוני בתחומים של שיפור מערך השרות ללקוחות והביצועים של אנשי המכירות יוצרת בתחילה "גלים קטנים" אנו מאמינים בצעדים קטנים בתחילה, היוצרים את תחילתו של התהליך. "הגלים ילכו ויגדלו" והם יניעו בהמשך שינויים הרבה יותר גדולים המניעים את שלב הצמיחה בארגון בתחומים של המכירות והשרות ללקוחות.

אין קיצורי דרך וקסמים בתהליך

בתהליכים שלנו - העצמה הדרכה ושיפור ביצועים בקרב אנשי ומנהלי מכירות מצד אחד ומנגד בקרב נציגי שרות ומנהלי שרות לקוחות מוצלח אף פעם לא עוסק בקסמים. אנו יוצרים אווירה ארגונית חדשה המניעה את השינוי במחלקת המכירות ובאגף השרות והתמיכה בלקוחות. אנו מאמינים כי חובה לרתום את ההנהלה הבכירה לתהליך כבר מראשיתו. רק כך תובטח ההצלחה.

נכון שניפגש עוד השבוע?

כיועץ ארגוני בעל ניסיון רב שנים המתמחה בהובלת תהליכי הדרכה פיתוח מיומנויות ושיפור מערכי שרות ומכירות, אני מאמין שלא נכון לבחור גורם מקצועי שמסתפק אך ורק במתן עצות. תמיד תחפשו את אותם יועצים ארגוניים המובילים תהליכי שינוי וצמיחה שלא "בורחים" מהובלת תהליכי היישום והטמעה ברמת הארגון והשטח. אנו מלווים את התהליכים ויוצאים עם אנשי המכירות לשטח ולא מסתפקים רק במתן עצות ולו המעולות ביותר עשויות לא להספיק להצלחת התהליכים.

לקבלה מידע נוסף אנא הזן את הפרטים


אוהבים תמיד לשתף ידע

שוב אני מבקש להדגיש כי שמנו לעצמנו למטרה לאסוף ולהציג לכם, מספר משפטי מפתח והשראה של מנהיגים ומורי דרך לאורך ההיסטוריה - שעוסקים בנושא ניהול מכירות ושירות ללקוחות. ריכזנו בעבורכם משפטי השראה ותובנות בשני נושאים חשובים. "שרות לקוחות" ושיפור מערכי ניהול המכירות בארגון. קריאה מעמיקה במשפטי ההשראה עשויה לתת גם לך חומר למחשבה ואולי אף רצון לאמץ מספר תובנות כדרך חיים ניהולית אישית ומקצועית בדרך לעיצוב החברה בתחומי השרות ללקוחות והמכירות אל מול האתגרים החדשים.

נמנעים לתת עצות.

אחרי שקראתם בעיון את הפוסט ונחשפתם למשפטי ההשראה אנו מבקשים לציין כי אין אנו אוהבים לתת עצות. אנו מבקשים להעניק לך "מפגש חשיבה במתנה" שיעסוק בניתוח הצרכים של הארגון שאתה מנהל בתחומי המכירות והשרות ללקוחות.  כיועצים ארגוניים,  המובילים תהליכי הבראה שינוי וצמיחה – בתחומי המכירות ושרות הלקוחות, אנו אוהבים תמיד לקחת אחריות על היישום בשטח. כחברה לייעוץ ארגוני והובלת תהליכי שינוי וצמיחה משה גרימברג ישמח להיפגש ולהכיר. צרו קשר עם משה וצלצלו לתיאום פגישת הכרות ללא מחויבות 0544-814332.

 

 

 

לקבלה מידע נוסף אנא הזן את הפרטים