התחרות בעולם העסקי הולכת ומתגברת. המלחמה על גיוס לקוחות חדשים ושימור לקוחות קיימים מקבלת קדימות בתהליכים העסקיים בחברות ששמו את הלקוחות במקום הראשון. הלקוחות הם הנכס הכי יקר והכי חשוב של כל חברה עסקית. במקום השני העובדים. ורק במקום השלישי בעלי החברה ובעלי המניות. הטיפול והטיפוח של הלקוחות הקיימים ותהליכי הגיוס והטיפול בלקוחות החדשים מהווים כיום בסיס חשוב ביותר של בהצלחה של ארגונים ועסקים מצטיינים. בכל חברה, המבקשת לשמר ולהעצים את ההצלחה והשגשוג בסביבה המאד תחרותית של 2020 היא חייבת להבין, עד כמה נחוץ לשפר ולייעל את רמת השירות שמקבלים הלקוחות בכל מגע עם החברה. אנו מובילים תהליכי הדרכה למרכזי שירות לקוחות, באמצעות קורסים וסדנאות לשיפור הביצועים של מערכי שירות הלקוחות.

יוצרים תרבות מנצחת בתחום השירות ללקוחות

ארגונים וחברות מצטיינות בתחום השירות ללקוחות זוכים להיות תמיד "צעד וחצי" לפני המתחרים. חברות ועסקים שאימצו את התובנה האומרת: "אנו כאן בכדי לגרום ללקוחות שלנו לבחור בנו פעם אחר פעם בנו כנותני השירות שלהם". חברות ועסקים שהפנימו את הצורך לאמץ DNA, מבוסס מצוינות בשירות - ימשיכו לשגשג לצמוח ובעיקר לשרוד. את התובנות החשובות האלה, אנו מעבירים במסגרת הדרכה וקורס שירות לקוחות – או סדנאות ייעודיות הבאות להביא לשיפור חד בביצועים.

תנו ללקוחות חוויות שירות יוצאות מהכלל

חוויות השירות הנתפסות בעיני הלקוחות פעמים שונות מתפיסת רמת השרות שאנו בחברה חושבים כי צריך ונכון לתת? הכיצד עושים התאמה בין שתי האסכולות? הכיצד יוצרים חווית שירות Wow, פעם אחר פעם. ליצור חוויה יוצאת מן הכלל שאותה הלקוחות לא ישכחו ובעיקר יזכרו כי בחרו נכון בנקודת ההחלטה לקנות שירות ואו מוצר מכם. אנו יודעים כי ניתן ללמוד ולשפר את הטכניקות של אנשי השירות והתמיכה שלכם. אנו שמחים לעשות זאת באמצעות הדרכה וקורס שירות לקוחות מתקדם. שיפור בנושא החשוב הזה, בקרב מנהלי ועובדי אגף שירות הלקוחות יביא לשיפורים מהותיים בתחום ובעיקר יגרום להגדלה משמעותית של רמת שביעות הרצון של הלקוחות ויקטין משמעותית גם את אחוזי הנטישה של לקוחות שחוו חווית שירות לא מספיק טובה.

כיצד מחזקים נאמנות לקוחות?באמצעות הדרכה מקצועית וקורס שירות לקוחות מתקדם

העולם השתנה. הלקוחות הפכו למומחים באיתור מידע וביצוע טרנזקציות עסקיות חכמות הרבה יותר. האינטרנט ומנועי החיפוש ובעיקר חוכמת ההמונים והשימוש ברשתות החברתיות גרמו לכך שבעולם העסקי המאד תחרותי של היום הלקוחות מאד בררניים בכל מה שקשור לבחירה בספקים ויצרנים ואו בנותני שירות. הם מאד יעריכו חברות ונותני שירות שמבינים שנכון לבנות מערכות יחסים ארוכות טווח איתם כלקוחות. רק כך יש סיכוי שרמת הנאמנות שלהם למותג או למוצרים השונים תישמר. כיום הלקוחות מאד לא נאמנים בעבור חברות המציעות רמת שירות שלא עומדת בסטנדרטים הכי גבוהים שקיימים בשוק הישראלי, שהולך ומאמץ את הסטנדרטים המובילים מהעולם. שם תמיד הלקוחות במקום הראשון.

שרות יוצא מהכלל – כדרך חיים.

בכדי לעמוד בשינויים הנדרשים ולהביא את החברה או את העסק שלך לתת שרות "יוצא מהכלל" כדרך חיים – יש צורך וחובה ללמוד ולהתחדש בעדכונים האחרונים. להתחדש בכל הטרנדים המקצועיים בתחום ניהול מערכי שירות מצטיינים ובעיקר לעדכן את ארגז הכלים והמיומנויות של אנשי ומנהלי שרות הלקוחות אצלכם. זאת בכדי, שיוכלו לשפר מהותית את רמת שביעות הרצון של הלקוחות אצלכם ולהיות מסוגלים להתמודד טוב יותר עם לקוחות "כועסים" או לקוחות שעומדים רגע לפני נטישה. הדרכה וקורס שירות לקוחות - סדנת שירות המותאמים לחברה, לרמת אנשי ומנהלי מחלקת שרות הלקוחות ובעיקר מותאמת לצרכי השוק והלקוחות.

הכוח עבר ללקוחות.

כיום כוחם של הלקוחות הולך וגובר. העולם המודרני בתחילת שנת 2020 הופך לתחרותי יותר ויותר. העולם העסקי מאבד את אותן ההגנות שהיו לו בשנים האחרונות. הכוח עובר מהחברות ללקוחות. כיום העולם מנוהל על ידי לקוחות שלהם יש הרבה מאוד כוח ויש להם היכולת לקדם או להוריד כמעט של חברה או עסק. באמצעות האינטרנט והרשתות החברתיות. לקוחות יכולים בקלות רבה להגיע, לחשיפת חווית שירות רעה למאות אלפי משתמשים אחרים באמצעות סרטון או פוסט קצר באחת מהרשתות החברתיות. לקוחות לא מרוצים יכולים לגרום הרבה מאוד נזק תדמיתי ועסקי. לכן, עסקים חברות ונותני שירות חייבים לדעת לספק ללקוחות לא רק מוצר איכותי וטוב במחיר נכון, אלא גם מענה מהיר במערכת שירות הלקוחות ובעיקר להתאמץ להעניק להם חוויות שירות יוצאות מהכלל לאורך חייו כלקוח. כל סטייה ולו הקטנה עשויה לגרום לנטישה.

לקבלה מידע נוסף אנא הזן את הפרטים


לא פשוט להיות נציג שרות לקוחות?

כיום אגפי שירות הלקוחות והתמיכה מהוות את "הפנים" של החברה או הארגון. הם בחזית המגע מול הלקוחות שבחרו לתת את כספם ולרכוש מוצר או שירות. מתברר כי כאשר לקוחות מוציאים כסף ובוחרים יצרן או ספק - הם מצפים לקבל מערכת תמיכה ושירות הרבה מעבר לממוצע. שירות פחות מהממוצע יביא אותם לעבור לספק אחר. כולנו יודעים כי  כאשר השירות אינו טוב מספיק, לדעת הלקוחות, או שהם חוו חווית שירות או מגע פחות טוב עם אחד מאגפי החברה אזי כלל לא פשוט להיות נציג שירות הלקוחות מהעבר השני של הטלפון. מתברר כי אחוזי התחלופה בתחום גבוהים מהממוצע. התחלופה הרבה של נציגים ומנהלים גורמת להגדלת עלויות ולקושי בשיפור מערכי השירות. הכיצד בונים נאמנות של העובדים במערכי השירות לאורך זמן?

צלצל ונקבע פגישת עבודה

כיום, החברות מבינות כי עליהן להעניק לעוסקים במגע עם הלקוחות כלים עדכניים וטובים הרבה יותר מהקיימים כיום. הן מבינות שחובה לשפר את המיומנויות בתחום התקשורת הבינאישיות. לשפר מהר את רמת השירות ללקוחות כל זאת בכדי להגדיל את אחוזי הסגירה של אנשי ומנהלי המכירות בשטח והן את קהל לקוחות הוותיקים והחדשים ובעיקר להצליח לשמר אותם לאורך זמן. משה גרימברג מעניק לחברות ולעסקים הדרכה ויעוץ בתחום שיפור מערכי שירות ומכירות באמצעות מגוון רחב של סדנאות קורסים ותוכניות הדרכה לשיפור מיומנויות שירות ומכירות המשך למנהלים ולעובדים. מעניקים תוכניות הדרכה ופיתוח מיומנויות לשיפור ביצועי מערכי שירות ומכירות המשך בהתאמה כמעט כירורגית, לאופי הארגון וצרכיו ובעיקר בהתאמה ליעדים שקבע להשיג.

בוא ונוביל יחד צמיחה בתחום מערכי השירות אצלך

גם לחברות בינוניות וקטנות, לחברות משפחתיות ולעוסקים במקצועות חופשיים שלהם יותר מחמישה עובדים נכון להיעזר בייעוץ ארגוני יעיל ואפקטיבי בכל מה שקשור להדרכה ושיפור ביצועים בתחום שרות הלקוחות. אנו עוסקים בהצלחה בתהליכי ייעוץ ארגוני, פיתוח עסקי ועבודה מול מערכי שירות ומכירות. כלל, אנו פחות אוהבים את אלה שרק מסתפקים, במתן עצות, ונעלמים. אנו אוהבים לקחת אחריות על היישום בשטח. רק כך אנו מבטיחים הצלחה ארוכת טווח בהדרכות בסדנאות ובקורסים שאנו מעבירים עובדים ומנהלים בתחומי השירות והמכירות. יש לנו ניסיון רב בתפקידי ניהול שיווק מכירות ופיתוח עסקי בחברות מהגדולות בשוק הישראלי. כחברה לייעוץ ארגוני והובלת תהליכי שינוי וצמיחה אנו מאמינים שנושא שיפור מערכי השירות לקוחות קריטי להמשך הצמיחה. אשמח להיפגש ולהכיר. צורו קשר עם משה וצלצלו לתיאום פגישת הכרות ללא מחויבות 0544814332