אנו מניחים כי חברות ועסקים יחויבו לרענן את מערכי המכירות והשירות כבר ברבעון הראשון של 2021. שנת הקורונה פגעה קשות בעולם העסקי. חברות ועסקים התמוטטו. אחרות שהיו מספיק חזקות כלכלית ניצלו את המשבר לצמוח באמצעות רכישות ומיזוגים של מתחרים. זה הזמן להשקיע בהדרכה העצמה ושיפור מיומנויות המכירה של אנשי השטח שלכם. לשפר מיומנויות של צוות השירות והתמיכה בכדי להיות מוכנים לצאת לגייס לקוחות חדשים עם הורדת המגבלות והסגר. אנו מאמינים כי חברות חייבות להתכונן ולהסתכל על אתגרי המכירות ממקום גבוה בו הן רואות את כלל ההזדמנויות.

מכירות אחרי משבר הקורונה

אנו מציגים את קורס מכירות הייחודי שלנו - לשיפור מיומנויות מכירה ולהגדלת אחוזי הסגירה מיועד לאנשי מכירות, מנהלי מכירות, סוכני מכירות שטח. פעמים אנו ממליצים כי גם הבעלים והמנכ"ל בחברות בינוניות, קטנות וחברות משפחתיות ייקחו חלק פעיל בתהליכים. מהניסיון הרב שצברנו בתחומי ההדרכה והעצמה של מנהלים, אנשי מכירות ומנכ"לים גילו כי תמיד נכון ללמוד טכניקות חדשות. תמיד נכון "להשחיז" את הגרזן בתחומי המכירות, ניהול המכירות והשירות ללקוחות.

הגדלת נפחי המכירה

המטרה המרכזית שאנו כעוסקים בייעוץ ארגוני מציגים למשתתפים היא פשוטה וברורה: הגדלת נפחי המכירות. שיפור באחוזי הסגירה ומניעת נטישה של לקוחות קיימים למתחרים. מטרות המשנה הלא פחות חשובות עוסקות בשיפור יכולות הניהול והבקרה של צוותי מכירות השטח וצוות שירות הלקוחות. אנו מקדישים זמן ואנרגיות לאמן ולהכשיר את הטובים באנשי המכירות ולהפוך אותם למנהלי צוותי מכירות מיומנים. אין זה סוד כי כל תקופה חייו של איש המכירות מאתגרת מאד. לא כולם מתאימים ומסוגלים למלא את תפקיד איש המכירות לאורך זמן.

מכירות כמקצוע לחיים

רבים מהטובים שבאנשי המכירות ומנהלי המכירות שותפים לדפוס אישיותי מאד מוגדר וייחודי. הם שונים ממך וממני. הם רואים בעולם המכירות וניהול המכירות מקצוע מכובד ורואים את עצמם מתקדמים בתחום המכירות לאורך שנים. תפקידו של איש המכירות בתקופת הקורונה היה מתסכל וקשה. היציאה אל עבר 2021 עשויה להיות מאד אגרסיבית ותחרותית. כולם ירצו להגדיל מכירות. כולם ילכו למגרש של המחיר. התוצאה כולם ידממו וישחקו את הרווחיות. הכיצד אנחנו מקדימים תרופה למכה ובונים באמצעות הכשרתם בקורס מכירות איכותי צוות מכירות סופר מיומן ואיכותי שידע להתמודד טוב יותר עם השוק והמתחרים.

ליווי מכירות שטח

קורס מכירות הכולל ליווי שטח לצוותי מכירות המבקשים לשפר ביצועים ולקבל משוב תוך כדי עבודה והתמודדות עם האתגרים של העולמות התחרותיים בשנה הקרובה. אנו מעניקים כלים עדכניים כך שהמשתתפים בקורס המכירות זוכים לשיפור בביצועים וממשיכים ללמוד ולהשתפר. קורס המכירות מיועד לחברות ולעסקים המבינים עד כמה חשוב להשקיע בשיפור ועדכון מיומנויות המכירה של אנשי המכירות הטובים שלהם כך שימשיכו להגדיל נפחי מכירות והגדלת הרווחיות מלקוחות איכותיים. היה ואתם מבקשים באמת לשפר את הביצועים של צוות המכירות שלכם? החלטתם לא להסתפק בסדנה או הרצאה פרונטלית. החלטתם לבחור בחברה שמסוגלת לבצע הדרכה וליווי ברמת השטח. אנו מבטיחים כי צוותי המכירות שלכם יגיעו לשיפור חד בתוצאות.

קרוס שיפור מיומנויות מכירה במוקדים טלפוניים

קורס או סדנת מכירות לצוות המכירות של המוקד הטלפוני שלכם. לחברות ולעסקים המבקשים ורוצים לשפר את מיומנויות המכירה של צוות המכירות הטלפוני? או לחילופין שוקלים להקים מוקד מכירות טלפוני חדש? בתהליכים השונים אנו משפרים את מערכי הגיוס וההדרכה ומכשירים את אנשי המכירה הטלפונית את עבודתם בצורה מיטבית. היה ואתם מבקשים לרענן את שדרת הניהול במוקד? לגוון את איכות כוח האדם המקצועי? אנו נשמח להוביל בעבורך תהליכים מקדמים למנהלי המוקד ולמוכרנים. יש לנו ידע וניסיון למגוון רחב של לקוחות ובתחומים מגוונים.

לקבלה מידע נוסף אנא הזן את הפרטים


העצמת צוותי מכירות שטח

אנו לוקחים על עצמנו לבנות גאוות יחידה בקרב צוות מכירות השטח שלכם. פעמים רבות "מבזבזים" את זמנם תוך העברתם במסננת של קורס או סדנת מכירות סטנדרטית. פעמים החברה או אתה כמנכ"ל לא יכול להרשות לעצמך "להשבית" את מערך מכירות השטח למספר מפגשים. אתה מבין כי הרצאה או סדנה פרונטלית לא מספיק יעילה. לכן אנו פיתחנו תוכנית הכשרת צוותי מכירות שטח המתבצעת ברוב רובו של הזמן מחוץ למשרד. מתבצעת בשטח תוך כדי העצמה הדרכה וליווי של אנשי המכירות בעולם האתגרים האמיתי שלהם. קורס מכירות לצוות מכירות השטח בא לקדם שיפור ואימוץ תהליכי מכירה עדכניים הבאים לשפר את אחוזי הסגירה של צוות המכירות.

יישום מודל המכירות האפקטיבי

קורס מכירות פרונטאלי  הבא ללמד את מודל המכירות האפקטיבי בקרב אנשי מכירות ומנהלי מכירות הרואים בתחום המכירות אתגר ודרך חיים ומקצוע מכובד. אין זה סוד כי ניהול מו"מ ואו ניהול מכירות, אצל המקצוענים שבאנשי המכירות והמנהלים מתבצעת כמעט על פי מודל קבוע מראש. ההתאמות הנדרשות מבוצעות על ידם כאילו היה זה מפגשם ה- 1000 עם אותו הלקוח שבפועל נפגשו לראשונה?

ללמוד מכירות מהמקצוענים

מדוע הם מצליחים? מה יש להם שלאחרים חסר? אנו מבקשים להעביר גם לכם את המודל הפשוט והקליט לשיפור מיומנויות ותוצאות בקרב אלה הרואים ב-ניהול מכירות ואו בניהול משא ומתן דרך חיים ומקצוע מכובד. בקורס המכירות ובתוכנית המכירות הממוקדת אנו נביא לשיפור יכולות ניהול משא ומתן ושיפור היכולת להתמודד עם התנגדויות ולייצר הרבה יותר סגירות. קורס המכירות הייחודי שלנו מבוצע אחרי אפיון צרכי החברה והתאמת התכנים לעולם התוכן ולרמת המשתתפים.

ימי עיון וסדנאות לשיפור מערכי המכירות והשירות לחברות ועסקים

אחת לחודש או כל רבעון נניע מפגש חשיבה והעשרה של צוותי המכירות, השירות ומנהלי המכירות. מפגש קבוע שיכלול הרצאה המניעה את התאים האפורים להיכנס לפעולה יחד עם משימות חשיבה קבוצתיות ברמת "סיעור מוחות" ועבודה קבוצתית במסגרת צוותי המכירות והשירות. אנו נבצע התאמות לעולם התוכן של המשתתפים. המפגשים האלה אמורים לבנות תרבות שפה וגאוות יחידה לצוותי המכירות והשירות אצלך בארגון. להלן רשימה חלקית של הרצאות ייעודיות מעולם ניהול המכירות ומעולמות הניהול:  

  • "ניהול הזמן אצל אנשי מכירות כמפתח להצלחה ניהולית ואישית"

    הרצאה\סדנה קצרה שתעסוק בא נתמקד ללמוד על "גישות", הרגלים ודפוסי ההתנהגות המובילים אותנו. נלמד הכיצד ניתן לרכוש הרגלי עבודה טובים ואפקטיביים יותר. נכיר את "הטייס האוטומטי" ונראה הכיצד ניתן להתגבר עליו?
  • "התקשורת ככלי לשיפור הפרודוקטיביות האישית והניהולית בתחום המכירות".

    הרצאה\סדנה קצרה ממוקדת ואינטראקטיבית שתעסוק בלימוד ויישום של התקשורת ושל האינטליגנציה הרגשית והיכולת שלה להשפיע על התוצאות הניהוליות. נכיר ונבין את  4 סגנונות התקשורת נלמד עד כמה חשוב להכיר ולאתר את ההיגיון שבשימוש בסגנון מנצח \ מנצח החשוב כל כך לניהול מכירות איכותיות.
  • "הצוות" כמתכון הסודי להגדלת מכירות.

    השגת מטרות והגדלת הפרודוקטיביות באגף המכירות והשירות. הרצאה\סדנה המתמקדת בחשיבות של יצירת סביבה תומכת המעודדת לימוד והתמקצעות. נכיר מקרוב מה באמת חשוב לאנשי מכירות השטח? לאנשי השירות ולמנהלי הצוותים? נבחן מה מניע צוותים להשקיע יותר בעבודה? האם שכר? או דברים אחרים?
  • "מכירות כמקצוע מכובד וראוי"

    הרצאה אינטראקטיבית בליווי מעורבות ודיון עם המשתתפים בו אנו מנתחים את נושא המכירות כקריירה מכובדת, מנסים להבין מדוע לאנשי מכירות "תדמית בעייתית"? מנסים להבין את הגישות והעמדות האישיות של המשתתפים כלפי מקצוע המכירות.
  • "כיצד נגדיל את שוק המטרה שלנו"

    הרצאה העוסקת בחשיבות איתור שווקים חדשים. נתמקד בהגדרת שוק המטרה. נעסוק בחשיבות העצמת השיווק הממוקד, בחירת שוק המטרה של המשתתפים וזיהוי הצרכים שלו. נתמקד יחד עם המשתתפים באיתור גישות ופעולות חדשניות בחיפוש ואיתור לקוחות פוטנציאליים, נעסוק בטיפול בהפניות ועוד.
  • "הדרך הנכונה לבצע תהליך מכירה מוצלח"

    הרצאה עם סדנה קצרה המתמקד באיתור הדרך הנכונה לבצע תהליך מכירה מתחילתו ועד סופו. נעסוק במיומנויות הנדרשות לביצוע "ראיון מכירה" מוצלח. נלמד מהו תהליך נכון ומדוע צריך להגיע למצב בו יש תכנון מוקדם? למידה מעמיקה של "ראיון המכירה", הכנות לקראתו, זיהוי חסמים אישיים וסביבתיים והדרכים להתמודד איתם.
  • "מה הלקוחות באמת רוצים"?

    הרצאה מאתגרת העוסקת בהבנה של הצד השני. עוסק במניעי הקניה העיקריים. כלומר, מה לקוחות רוצים ומדוע? ומה הקשר למודעות עצמית, להבנת הלקוח הפוטנציאלי וצרכיו. עוצמתן של שאלות אפקטיביות המקדמות את תהליך הסגירה.
  • "כיצד נזהה כי לקוח מבקש להשלים העסקה"?

    הרצאה או סדנה קצרה המתמקדת בסגירת המכירה: עקרונות הסגירה, הכרת סימני קניה, בחירת הסגירה המתאימה, צעדים לשליטה בטכניקות השונות, למידה של "אל תקנה בחזרה" את המכירה שלך! והפיכת המשתתפים למומחים לסגירה.
  • "הדרך הנכונה להתגבר על התנגדויות הלקוח ולסגור עסקה"?

    סדנה ואו הרצאה המעוררת חשיבה המתמקדת בהתגברות על התנגדויות ומכשולים בדרך לסיום העסקה לדוגמא: טיפול בדחיות, בהתנגדויות, הפיכת ההתנגדות להזדמנות, ננסה ללמוד כיצד לחתור לסגירה ולדעת שיש למכור ללקוח תועלות..
  • "הצלחה מהי? וארבע תכונות של אנשי מכירות מצליחים"

    הרצאה מרתקת המתמקדת בהבנת מושג ההצלחה בעיני כל אחד מאיתנו? ובו בזמן ננסה לאתר את התכונות של אנשי מכירות מצליחים: חשיבה חיובית. מכווני מטרה. הנעה עצמית. שיפור מתמיד. נבדוק האם יש קשר בין 4 תכונות אלה למציאות?
  • "מהו מעגל המכירה המושלם"

    הרצאה או סדנה אקטיבית  המתמקדת בשלבים השונים של תהליכי מכירה איכותיים. נכיר בקצרה את השלבים ונבצע "טעימה" על שוק המטרה של המשתתפים- בהתאמה לעולם המושגים שלכם. נאתר את שוק המטרה, נכיר את תהליכי "ראיון המכירה". נלמד הכיצד מזהים מניעי רכישה, נלמד על החשיבות ליצור מערכת יחסים ואמון כחלק ממכירה איכותית. נכיר את המכשולים וההתנגדויות בתהליכי המכירה. נלמד את הדרכים להתמודד איתם ולחתור לסגירה. בעיקר נרחיב על מכירות של עולם הרכב במאה ה- 21.

אנו מצליחים לשפר מהותית את התוצאות.

בואו לקבל פרטים נוספים לגבי יתרונותיו של קורס המכירות העדכני יחד עם התוכניות ותהליכי הליווי שלנו בתחום שיפור מיומנויות ניהול משא ומתן, ניהול מכירות, קורס מכירות, תוכניות לאנשי מכירות, סדנאות מכירה ושרות מביאות לתוצאות ברות מדידה. אנו מכירים בעובדה כי ניהול מו"מ ואו ניהול מכירות, אצל המקצוענים שבמנהלי המכירות מתבצעת כמעט על פי מודל קבוע מראש שמביא לתוצאות פעם אחר פעם.

לקבלה מידע נוסף אנא הזן את הפרטים


המקצוענים שבהם מצליחים לבצע את ההתאמות הנדרשות מול לקוח כחדש, כאילו היה זה מפגשם ה- 1000 עם אותו הלקוח שאתו כאילו נפגשו בפעם ראשונה? את המיומנות החשובה הזאת נעביר ונטמיע בקרב צוותי המכירות שלך. בואו לקחת חלק בקורס מכירות אפקטיבי למנהלי מכירות, מנהלי צוותים ואנשי מכירות שטח.  צרו קשר עם משה גרימברג למידע נוסף על ההצלחות בתחום ניהול צוותי מכירות.