תודה שביקשתם להעצים את הידע שלכם בתחום המכירות. הבנתם כמו רבים אחרים עד כמה נכון לשפר מיומנויות בכל מה שקשור לשיפור מיומנויות מכירה. אנו כמומחים בעולם המכירות מאמינים גדולים בשיתוף ידע ובהעצמה. עושים זאת בכדי להביא לשיפור חד בביצועים בקרב חברות, עסקים ומנהלים המבקשים להפוך את עצמם למצטיינים בעולם המכירות. אנו מאפשרים לכם לשפר ביצועים באמצעות קורס מכירות, סדנת מכירות ייחודיים שפיתחנו.

המדריך הנכון לבניית תהליך מכירה בשווקים תחרותיים.

הפעם המדריך יתמקד בניהול מכירות אפקטיבי – בהיבט של ניהול נכון של תהליכי מכירות בעולמות תחרותיים המשקפים את העשור השלישי של המאה ה- 21. נמקד כאן גם בשיפור היכולת להפוך הפניות ללקוחות מרוצים. נציג תהליכים לשיפור היכולת לבצע מכירות "קרות". כמומחים בתחום המכירות נציג לכם גישה מנצחת ועדכנית שתאפשר לכם למכור הרבה יותר. מי שלא יצליח לשפר מיומנויות בתחום המכירות בשווקים תחרותיים, יאבד פלחי שוק למתחרים.

אמצו ובנו מתודולוגיית מכירות מותאמת לצרכים שלכם

כאשר לחברות ולעסקים יש תהליך מכירה מוגדר, אנשי המכירות מבינים בדיוק מה נדרש לעשות בכל רגע בתהליך המכירה. הם גם מבינים היטב למי יש צורך להקדיש לו יותר משאבים וזמן בתהליך? ולמי פחות כי הוא עשוי להיות לקוח פחות כדאי לחברה. אנשי מכירות ומנהלים מקצועיים העוסקים במכירות מבינים כיצד לסייע לכל סוג של לקוח להתקדם בתהליך לקראת סגירת עסקה. היה ויש לכם מתודולוגיה מקצועית עדכנית ומוכחת זה עשוי מאד לעזור לצוות המכירות שלכם למכור בצורה יעילה יותר. בהמשך תוכלו לקרוא בעיון את המדריך הנכון והעדכני לבניית תהליך מכירה בשווקים תחרותיים. זאת ועוד, תוכלו לחפש אצלנו בבלוג מדריכי מכירות נוספים.

מה קורה אצלך בארגון? האם קיימת מתודולוגיית מכירות עדכנית?

מתודולוגיה עדכנית תאפשר לכל אחד מצוות המכירות שלך למכור יותר. יאפשר להם להתמודד עם מצבים משתנים בהצלחה טובה יותר. בעיקר יאפשר לכל אחד מהם לעקוב אחר התהליך המובנה ולהבין כיצד הוא יכול למקסם את המכירה מול כל לקוח שנמצא מולו. אני מבקש לשאול האם יש לכם תהליך מכירה מובנה שעבר עדכון לאור השינויים בשווקים? האם אנשי המכירות שלך, הוותיקים והחדשים מכירים אותו? ואם כן, האם הם משתמשים בו נכון? האם אתם מודעים כי מהר מאד אנשי המכירות מגלים שהמודל שהם למדו לא עובד בשטח ולכן הם מנסים לשפרו. היה ומצליחים במקצת הם יישארו לעבוד בעולם המכירות. היה ויתייאשו תצטרך שוב להיכנס לגיוס והכשרה של אנשי מכירות חדשים.

ההמלצה הראשונית לנו – אתרו ותחשפו מול הלקוח בעיות וצרכים לפני הצגת ערך ופתרונות

בקורס המכירות שלנו אני מנסה לעצב תודעה בקרב המשתתפים. מתאמץ כי יאמצו את משפט המפתח הבא: "תתמקדו תמיד בשלב הראשוני באיתור צורך או בעיות לפני הצגת מוצר או שירות שלכם." באו וננסה לדמיין לעצמנו את תהליך המכירה האולטימטיבי. מרגע הפגישה הראשונית עוד לפני שהקונה הפוטנציאלי הספיק להכיר אותכם. בתהליך המכירות האולטימטיבי הלקוח הפוטנציאלי בסופו של תהליך צריך להגיד את המשפט הבא: "הבנתי שהמוצר והשירות שאתה מציע לי פותר לי את הבעיות שהצגתי לך.. והצעת הערך שלו עדיפה על פני האלטרנטיבות האחרות שקיימות.. נראה כי את/ה מקצוען ולא מנסה למכור לי משהו שאינו עונה על צרכי.." הקפידו לחזק וליצור את הצורך במוצר או השירות שאתם מציעים לפתרון בעיה שהוצגה או לאיתור בעיות נוספות שלא הוצגו על ידי הלקוח. כך עושים זאת המקצוענים!

תובנות כלליות מומלצות על ידינו לבניית תהליך מכירה מקצועי ועדכני בשווקים תחרותיים

איתור לקוחות פוטנציאלים בשווקים תחרותיים שמהווים פוטנציאל לגיוס היא משימה לא קלה כלל. ללקוחות כיום אפשרות לנייד את עצמם מול ספקים ויצרנים מהארץ או מחו"ל בהינף מקלדת. עולם הייצור, ההספקה והמכירות הפך לנגיש יותר. העולם הפך לכפר גלובאלי אחד. למרות זאת החברות והעסקים הטובים והמקצועיים ביותר מצליחים לבנות מערכי מכירות ושירות המאפשרות להם להציג ערך ותועלת ללקוחותיהם.

לקבלת שעת ייעוץ וסיעור מוחות ללא התחייבות אנא הזן את הפרטים


  1. גיוס לקוח חדש היא משימה החייבת בתכנון ואיסוף מודיעין.

כדי להצליח ולהגדיל את אחוזי הסגירה על מערך המכירות המקצועי הנדרש כיום להכיר את המתחרים. להכיר היטב את הלקוחות והצרכים הייחודיים שלהם. להיות מסוגלים להתאים את מועדי ההספקה לצרכים של הלקוחות. במכירות מוצלחות בעולם תחרותי לאורך זמן לא נמצא "קיצורי דרך" "קסמים", אלא למידה ומאמצים מתמשכים.

  1. כהנהלה וכבעלים דעו כי עליכם להשקיע במיתוג בידול ויצירת ערך

מערכי מכירות מוצלחים נשענים תמיד על מערכות תומכות. הם מצליחים הרבה יותר טוב באם מערכות השיווק והפרסום יעילות ודואגות לשמר את המודעות של הלקוחות הפוטנציאליים לאיכות המותג. לערכיו וליתרונותיו עוד לפני תיאום פגישת המכירות. מותג חזק ומוערך מאפשר למערכי המכירות לקבוע פגישות בצורה מהירה וקלה יותר. היו מודעים לכך ושפרו את המיתוג והבידול שלכם מול המתחרים. שפרו במקביל את מיומנויות צוות המכירות שלכם ואל תזניחו לשפר את יכולותיהם של העוסקים בשיווק אצלכם.

  1. "סלט" לא מתאים לעולם תחרותי

חברות ועסקים לאחרונה מ"מערבבים" מקצועות ועיסוקים. מבקש כי תמנעו מכך. דעו כי שיווק, מכירות ופיתוח עסקי הם מקצועות חשובים אך שונים בתכלית. מנגד נכון לדעת כי הם התמחויות מקצועיות הנדרשות מאד בעולם תחרותי.  היו מודעים לפתח ולשפר מיומנויות בקרב צוות המכירות שלכם. אל תזניחו לשפר יכולות בקרב מערך השיווק והפיתוח העסקי.

  1. שפרו את הנוכחות הדיגיטלית שלכם

אין כיום כל אפשרות בשווקים תחרותיים להצליח ללא נוכחות דיגיטלית מקצועית ומרשימה. ללא מיתוג ובידול מוכח בהשוואה למתחרים שלכם. הצעד הראשון של לקוח ממוצע לפני אישור פגישה עם איש המכירות שלכם הוא להיכנס לגוגל ולחפש את החברה שלכם. כיום כל לקוח אוסף מידע או משווה הצעות באינטרנט. על פי הנראות של הפעילות דיגיטלית הקיימת. לפי איכות המסרים, העיצוב ומשפטי ההנעה לפעולה. על פי זה הם יגבשו דעה ראשונית ויחליטו באם נכון להתקדם אל עבר פגישה.

  1. לעולם אל תעבירו את ביצוע תהליכי המכירה לגורם חיצוני

אין ולא יהיה גורם מקצועי ואחראי יותר להצלחת תהליך ביצוע המכירות המורכב שלכם. "קבלני חוץ" חברות מתמחות במכירות או מכירות באמצעות מודל "מיקור חוץ" לא יעשו את העבודה טוב יותר ממערכי מכירות פנים ארגוניים מקצועיים ומיומנים. העלות תועלת בוודאות נוטה לכיוון של לקיחת אחריות לניהול מערכי מכירות אפקטיביים בתוך הארגון. למרות זאת אני ממליץ בחום להיעזר בגורמים מקצועיים חיצוניים כמו יועצים ארגוניים המתמחים בשיפור מערכי מכירות. קבלו מאיתנו הצעה מותאמת לסדנה או קורס מכירות המותאם אישית לצרכים ולרמת המשתתפים. דעו כי אף גורם מכירות  חיצוני לעולם לא יהיה מחויב להצלחה כמוכם.

לקבלת שעת ייעוץ וסיעור מוחות ללא התחייבות אנא הזן את הפרטים


  1. תתמקדו בשוק המטרה שיש בו את הסיכוי הגדול יותר להצלחה

התמקדות ואיתור פלח השוק שבו יהיה לכם את היתרון הכי גדול על פני המתחרים הוא נכון לכל חברה או ארגון עסקי המבקש לגדול. דעו כי לרוב החברות והעסקים אין מספיק משאבי ניהול מכירות במספר שווקים במקביל. אני תמיד ממליץ ללקוחות שלנו לשאוף להיות גורם מרכזי בשוק אחד, מאשר גורם שולי ולא רלוונטי מספיק בשישה או יותר שווקים. ממליץ בנוסף כי תשקלו לבחון אפשרות להתמקד בנישה ייחודית בתוך שוק גדול או בשוק קטן בו המתחרים שלכם פחות נמצאים בו. דעו כי מיקוד תמיד יאפשר לחברות ביינניות וקנת ולעסקים משפחתיים לבצע התאמות לדרישות הלקוחות בשרות, במוצר, בתמחור בבחירת ערותי ההפצה וקיצור זמני ההספקה ועוד.

  1. הידעת כי ההון האנושי בתחום המכירות והשירות הם אחד ממנועי הצמיחה שלך?

אנשי מכירות ושירות לקוחות מיומנים מבטיחים לך את המשך הצמיחה. מבטיחים לך להקטין את אחוזי הנטישה ובעיקר אחראיים על המשך הצמיחה על חשבון המתחרים. המשיכו לטפח אותם. התניעו באמצעותנו קורס מכירות פנים ארגוני. השקיעו בשיפור מיומנויות מקצועיות, בצעו מולם תהליכי ליווי והעצמה הכוללים ליווי בשטח. היעזרו בגורמים מקצועיים שבעברם ניהולו מערכי מכירות מורכבים והיו אנשי ומנהלי מכירות בעצמם. רוצים לדעת מדוע נכון לבחור בנו לבצע תוכנית העצמה והדרכה לצוות המכירות שלכם? חשוב כי תדעו שבמסגרת הסדנה או קורס המכירות אנו יוצאים ללוות ולתמוך במשתתפים בתהליכי מכירה אמיתיים בשטח. צוות מכירות מיומן יודע תמיד ליצור אמון ומקצועיות מול הלקוחות הפוטנציאליים, בכך מגדיל משמעותית את סיכויי סגירת המכירה.

קורס מכירות או את סדנת מכירות - מה יותר נכון לבניית תהליך מכירה מקצועיים בשווקים תחרותיים?

אני שמח מאד כי הגעתם עד כאן. שמח ומעריך מנהלים ובעלי חברות ועסקים המבקשים ללמוד ולהעצים את ידע בתחום המכירות. הפעם הצגנו את המדריך הנכון לבניית תהליך מכירה מקצועיים בשווקים תחרותיים. הצגנו גישה מנצחת ועדכנית לשיפור אחוזי הסגירה בתהליכי מכירה מורכבים. הענקנו לכם 7 טיפים שחשובים לשיפור מערכי מכירות בשווקים תחרותיים. כעת, אנחנו מוכנים לבדוק יחד איתך מה עשוי להתאים לצרכים של הארגון שאתה ממנכ"ל? האם תספיק סדנת מכירות ממוקדת של 4-6 מפגשים? או קורס מכירות מקיף הכולל גם ליווי שטח של אנשי המכירות? חפשו את המדריכים הנוספים!

מבטחים לך כי נצליח לשדרג גם את מערך המכירות שלך

מנכ"ל, בעל חברה או עסק המעניק מוצרים או שירותים אנו כאן בשבילך. דע, בכל אחת מהאפשרויות נתמקד ב - שיפור מערכי המכירות והפעלת צוותים אצלכם בארגון. צור אתנו קשר – נשמח להציג בפניך את המגוון המלא. היה ונצטרך נשמח לבנות בעבורך תהליך מכירות או סדנת מכירות מותאמת בדיוק על פי הצרכים הייחודיים שלך. פנה ישירות אלי - למשה גרימברג: 0544814332 או צלצל 03-9032222 שלח מייל אישי אלי:  abc@nihul4u.co.il  ונקבע פגישה.

ה-ABC בעולם הדרכת מערכי מכירות ושירות לקוחות

חברת Advanced Business Consulting הינה חברת ייעוץ ארגוני - ייעוץ עסקי מובילה בענף. במשך השנים, החל מ-2006 עסקנו שותפי לדרך ואני בליווי הדרכה ופיתוח ההון האנושי. מתמקדים בשיפור מערכי מכירות ושירות לקוחות.  מבקשים לעדכנך כי הובלנו יחד עם המנכ"לים וההנהלות רבות, חברות ועסקים לשינויים עסקיים אפקטיביים בתחום המכירות. עזרנו להם להתמודד נכון יותר ירידה במכירות. עם משברים עסקיים, ולבנות תוכנית הבראה וחזרה לצמיחה. אנו מתמקדים בשיפור מערכי מכירות ושירות. המוטו הניהולי והעסקי שלנו מאז 2006 מתמקד במשפט הבא: "אנו מלווים ארגונים ומנהלים טובים בתקופות שפע או משבר המבקשים לבצע קפיצת מדרגה". גם בעולם המכירות!

לקבלת שעת ייעוץ וסיעור מוחות ללא התחייבות אנא הזן את הפרטים