תודה שביקשתם להעצים את הידע שלכם בתחום המכירות. הבנתם כמו רבים אחרים עד כמה נכון לשפר מיומנויות בכל מה שקשור לשיפור מיומנויות מכירה. אנו מאפשרים לכם לעשות זאת באמצעות קורס מכירות, סדנת מכירות ייחודיים שפיתחנו. אנו מבקשים להציג גם לך את המפתחות החשובים לבניית אמון ראשוני המציג את איש המכירות כמקצוען בתחומו שטובת הלקוח לנגד עיניו. זהו הבסיס הראשון לבניית יחסים המביא להוריד התנגדויות וחסמים בכל תהליך מכירה.
הכירו את המדריך הנכון לבניית יחסים ארוכי טווח עם הלקוחות.
כמומחים בעולם המכירות אנו מאמינים גדולים בשיתוף ידע ובהעצמה. עושים זאת בכדי להביא לשיפור חד בביצועים בקרב חברות, עסקים ומנהלים המבקשים להפוך את עצמם למצטיינים בעולם המכירות. הפעם המדריך יתמקד בניהול מכירות אפקטיבי - המדריך הנכון לבניית אמון ויחסים ארוכי טווח עם הלקוחות. אנו נציג לכם גישה מנצחת ועדכנית שתאפשר לכם למכור הרבה יותר. תביא גם אצלך לשיפור חד באחוזי הסגירה בתהליכי מכירה מורכבים המתאפיינים אצלך בארגון.
האתגר הכי חשוב בעשור השלישי של המאה ה- 21
כעוסקים בהדרכת מכירות ושיפור מערכי שירות לקוחות אנו מבקשים לקבוע כי הגדלת מכירות ושימור לקוחות מהווים את אחד ממנועי הצמיחה היותר חשובים כיום. חברות ועסקים בכל גודל ובכל תחום מתמודדים כיום עם האתגר לשמר לאורך זמן את בסיס הלקוחות הקיים. להצליח ליצור מהם מכירות המשך. כיועצים עסקיים הפועלים בליווי חברות ועסקים בשווקים תחרותיים, אנו מבקשים לקבוע כי כיום מספיק להעניק ללקוחות שירות בסיסי. קורס מכירות שלנו מדגיש את החשיבות שיש חובה לבנות מולם מערכות יחסים. לטפח תקשורת וקשרים מתמשכים באמצעות כל הערוצים הדיגיטליים. לעשות זאת ברגישות בכדי לחזק את התובנה אצלם שנכון כי יישארו לקוחות נאמנים לחברה שיודעת לתת תחושה של שייכות.
מטרת העל: שימו את צרכי הלקוחות במקום הראשון
כיועץ עסקי מאז 2006 אני מבקש לקבוע כי: "מטרת העל כיום מתמקדת ברצון של כל הנהלה ומנכ"ל למקסם ככל שניתן את חוויות הלקוחות הישנים והחדשים, תוך אימוץ תרבות ניהולית של מתן דגש רב בשיפור תהליכים וביצוע יוזמות למכירות מוצרים או שירותים נוספים". אנו ממליצים לאמץ תרבות ארגונית ולבצע טרנספורמציה דיגיטלית המעמידה את הלקוחות במקום הראשון. לאמץ וליישם גישה ניהולית ההופכת את הארגון שלך לממוקד לקוח. בכדי להצליח בכך עליך לבנות תוכנית שינוי ולהקצות בהתאם לכך את המשאבים הנכונים בכדי לאמץ תרבות ניהולית עדכנית. זאת בכדי לעודד את הלקוחות לקנות יותר או לחזק את נאמנותם למותג.
בצעו ניתוח ומיפוי של החוליות החלשות שלכם ב- Customer Journey
בעשור השלישי של המאה ה- 21 בעולם תחרותי ומשברי, ובעולם שבו הגבולות המסחריים נפרצו מזמן לא מספיק להעניק ללקוחות שלכם שירות ברמה בסיסית. כיום יש צורך וחובה להעניק ללקוחות שלכם חוויות שירות יוצאות מהכלל. כאלה שיעניקו להם תחושת גאווה להיות לקוח של הארגון שלכם. עליכם לבנות מערכות יחסים ארוכות טווח עם כל לקוח ולקוח היה ואתם מבקשים להמשיך לצמוח.
לכן ההמלצה שלי כיועץ עסקי המתמחה בשיפור מערכי מכירות, מוקדים ושירות לקוחות לבצע כדרך חיים ניהולית ניתוח ומיפוי של החוליות החלשות שלכם ב- Customer Journey. ההמלצה שלי כי תעקבו אחרי המסלולים שהלקוחות שלכם עוברים. אתרו את נקודות הכשל את החוליות החלשות ונסו לטפל בהן. דעו כי כל מפגש חיובי במסע הלקוחות שלכם מחזק אצלם את הנאמנות למותג.
הכללים החשובים לבניית יחסים ארוכי טווח עם הלקוחות.
הנושא כאן חולק 2 תחומים משיקים. תחום ניהול המכירות ותחום שימור והרחבת הרכישות והקניות מלקוחות וותיקים. חשוב כי תדעו שאני מכירות מקצועיים ידעו לשמר מערכות יחסים מקצועיות עם לקוחות שלהם מהעבר. הם ימכרו להם מוצרים ושירותים חדשים ומשלימים. יעזרו בהם להגיע ללקוחות חדשים ובעיקר יהיו אחראיים יחד עם מערך שירות הלקוחות לא לאבד אותם למתחרים. כאן מטה אנסה להעניק לכם 4 כללים בסיסיים בתחום חשוב זה.
1. למדו להכיר את הלקוח – בצעו סגמנטציה ופרסונליזציה לסוגי הלקוחות שלכם
אנו כיועצים עסקיים תמיד נמליץ כי בתחילת כל תהליך לשיפור מערכי מכירות ושירות לקוחות נתמקד במיפוי הלקוחות השונים ונבצע סגמנטציה ופרסונליזציה של הלקוחות. ההמלצה שלנו לבנות מפת - waze אישית של סוגי הלקוחות בארגון. בהדרכת מערכי המכירות נבחן כיצד לאתר את הלקוח הפוטנציאלי על ידי בניית פרופיל מדויק שלו. נגדיר כיצד ליצור חוויה חיובית בתהליך המכירה שיגרום ללקוח לקבל החלטת קנייה. אחרי סגירת העסקה נתמקד בשיפור תהליכי שימור עבור לקוחות וותיקים את אפקט ה- WOW זאת באמצעות מדיניות הממקמת את הלקוח במקום הראשון. היה נכון כי תכירו לעומק כל לקוח ולקוח. דאגו כי מערך הלקוחות ב- CRM יהיה עדכני ויכלול מידע רלוונטי שעשוי בשימוש נכון להפתיע את הלקוח ולייצר בעבורו את אפקט ה- .WOW
2. התאימו המוצר או את השרות לצרכי הלקוח.
דעו כי בתחילת כל תהליך לשיפור מערכי מכירות בשווקים תחרותיים או שילוב של שיפור מערכי מכירות עם מערכי שירות לקוחות ומוקדי מכירה אנו תמיד ממליצים לעצור שניה ולבצע מיפוי מצב קיים, ניתוח שוק ומתחרים. רק כך ביכולותינו כיועצים עסקיים המתמחים בהדרכת מכירות ושירות לקוחות להציע תוכנית פעולה לשיפור הביצועים. דעו כי לקוחות המעוניינים לקנות מוצר או שירות מכם ישמחו לגלות כי אין אתם מנסים "לדחוף" להם משהו שפחות מתאים להם. ההמלצה שלי גם בעולם המכירות וגם בעולמות השירות ללקוחות הוא בשלב הראשון להעניק עזרה ופתרון לבעיה המוצגת על ידי הלקוח. היה ואתם לא בטוחים כי המוצר או השירות עשויים לעזור הימנעו מהמכירה!! לקוחות יעריכו גישה זו.
3. היו פרואקטיביים העניקו ללקוחות הנאמנים "גודיס" והפתעות.
כוחם של הלקוחות הולך וגובר כיום. הכוח עובר מהחברות ללקוחות. העולם כיום מנוהל, על ידי לקוחות. יש להם היכולת והכוח לקדם או להוריד כמעט של חברה או עסק. זאת באמצעות השימוש באינטרנט וברשתות החברתיות שהעבירו את מרכז השליטה והכוח ללקוחות. לכן אנו ממליצים לכל הנהלה, בעלים ומנכ"ל לעשות כל מה שניתן בכדי לבנות מערכות יחסים ארוכות טווח עם הלקוחות שלהם. ההמלצה שלי כי תהפכו לפרואקטיביים ותרצו חוויות מפתיעות ללקוחות. נאמנות ניתנת לקניה "בכסף קטן" בתשומת לב שכמעט אין לה עלות. למשל שיחת ברכה ליום ההולדת? למשל הודעה על הארכת השירות בחודש נוסף ללא עלות למחדשים את המנוי עד לסוף החודש? כיועצים ארגוניים המתמחים בהדרכות וסדנאות מכירה ושירות לקוחות המלמדות עד כמה חשוב לבנות מערכות יחסים ארוכות טווח עם הלקוחות באמצעות "גודיס" וחוויות שירות ברמת ה- . WOW רוצים לדעת עוד? בואו נדבר!
4. הימנעו "מלבלף" את הלקוחות. העניקו הצעת ערך ייחודית בהשוואה למתחרים
ההמלצה שלנו היא כי תמיד נכון שתשמרו על קשר בין אישי איכותי עם הלקוחות שלכם. הקפידו להעניק ללקוחות ערך מוסף מדיד ומוחשי בכל שלב בתהליך. דעו כי בנייה וחיזוק מערכות יחסים ארוכות טווח עם הלקוחות מביא לכך שנאמנותם לחברה ולמותג גדלה ונשארת לאורך שנים. נכון כי נפנים ברמת ההנהלה וכבעלים שהדבר לא פשוט כלל. בכדי ליצור מערכת טובה לשני הצדדים אתם חייבים לספק ללקוחות שלכם בכל מגע עסקי - מכירות או מגע בתחום השירות יתרונות ותועלות שיתנו להם סיבות מספיקות להישאר הלקוחות הנאמנים שלכם. ההמלצה שלנו כי תיצרו מגע עם הלקוחות בכמה שיותר ערוצים. הפתיעו אותם מפעם לפעם. היו פרואקטיביים חדשניים ויצירתיים גם בתהליכי המכירה וגם בתהליכי השירות ללקוחות.
לסיכום, דעו כי לקוחות נאמנים – תמיד יוצרים צמיחה
נכון כי תפנימו את הדבר הבא: פעם אחר פעם מתברר, כי כאשר לקוחות מוציאים כסף ובוחרים יצרן או ספק - הם מצפים לקבל מערכת תמיכה ושירות הרבה מעבר לממוצע. כיום לא מספיק מוצר טוב שמאחוריו לא יעמוד שירות מעל לממוצע. היה וזה לא קורה מהר מאד תגלו כי הלקוחות שלכם עברו לספק אחר. אנו עוסקים בהדרכת שירות לקוחות מקצועי ועדכני לתחילת 2024 - 2025. בתהליכים אנו מעניקים סט כלים ומיומנויות המשפר מהותית את העבודה החשובה בעולם המכירות ובעולם השירות מול הלקוחות בחברה.
אנו זמינים לשדרג גם את מערך המכירות שלך
אנו מאמינים כי יש באפשרותנו לייצר גם בעבורך ערך רב. ערך ותועלת מדידה בתחום שיפור מערכי מכירות ושירות לקוחות. כמנכ"ל, כבעל חברה או עסק נכון כי תדע, שיש באפשרותנו להביא לשיפור חד ביצועי מכירות גם אצלך בחברה. אנו עושים זאת באמצעות סדנת מכירות או קורס מכירות מקיף המותאם לצרכים הייחודיים שלך. מבטיח כי נביא לתועלות וערך מדיד . צור אתנו קשר – אני מאד אשמח להציג בפניך את המגוון המלא של הפתרונות המוצעים. פנה ישירות אלי - למשה גרימברג: 0544814332 או צלצל 03-9032222 שלח מייל אישי אלי: abc@nihul4u.co.il ונקבע פגישה.