תודה שביקשתם להעצים את הידע שלכם בתחום המכירות. הבנתם כמו רבים אחרים עד כמה נכון לשפר מיומנויות בכל מה שקשור לשיפור מיומנויות מכירה. הבסיס לכל מכירה מוצלחת מתמקד ביכולת של איש המכירות לתת ללקוח העומד מולו "במה" ולהעניק לו אפשרות לדבר ולהציג את פחדיו, רצונותיו וצרכיו. הם אמורים לדבר לפחות 70% מזמן תהליך המכירה. איש המכירות המיומן שותק ומתמקד בלשאול שאלות פתוחות להבהרה. אנו כמומחים בעולם המכירות מאמינים גדולים בשיתוף ידע ובהעצמה. כיועצים ארגוניים אנו נאפשר גם לך לשפר ביצועים באמצעות קורס מכירות, סדנת מכירות ייחודיים שפיתחנו.
רוצים לשפר את ביצועי צוות המכירות שלכם?
עושים זאת בכדי להביא לשיפור חד בביצועים בקרב חברות, עסקים ומנהלים המבקשים להפוך את עצמם למצטיינים בעולם המכירות. הפעם המדריך יתמקד בניהול מכירות אפקטיבי - המדריך הנכון להובלת תהליך מכירה מוצלח. אנו נציג לכם גישה מנצחת ועדכנית שתאפשר לכם למכור הרבה יותר. תביא לשיפור חד באחוזי הסגירה של תהליכי מכירה מורכבים. מהו התהליך הנכון בניהול מכירות מורכבות בכדי לבצע תהליך מקצועי שמביא לאחוזי סגירה גבוהים במיוחד? תהליכי מכירות שהלקוח מרגיש שמצא מקצוען שקשוב לצרכיו?
Effective - Smart & Simple גם בעולם המכירות
דעו לכם כי בשווקים תחרותיים חברות ועסקים בכל גודל ומכל תחום נתקלים בקשיים הולכים וגדלים בכל מה שקשור להגדלת פלחי שוק על חשבון המתחרים ובעיקר הגדלת נפחי המכירות. חברות ועסקים רבים נתקלים בקשיים בשלבים השונים של תהליכי המכירה וכתוצאה מכך מתקשים בהגדלת המכירות וקהל הלקוחות. אנו מאמינים בתהליכים פשוטים וישמים גם בעולם ניהול המכירות בשווקים תחרותיים ואגרסיביים. אנו כיועצים ארגוניים המתמחים בשיפור מערכי מכירות מאמינים בסלוגן הבא: Effective - Smart & Simple הוא נכון מתמיד גם כיום בעולם המכירות התחרותי בעשור השלישי של המאה ה- 21.
שפרו את היכולות לזהות הפניות איכותיות ולהפוך אותן ללקוחות משלמים
כיום בשווקים התחרותיים רוב המכירות מתבצעות אחרי קבלת הפניה או "ליד". כמעט ולא נמצא מצבים של "תהליכי מכירה קרים". היכולת של איש מכירות לתעדף נכון את ההפניות ולהחליט מי מהן חשובה יותר מהווה שלב ראשון וחשוב בתהליך המכירה. איך עושים זאת נכון? מבצעים שיחת איסוף מידע ראשוני או פגישת היכרות שבמהלכה מבינים את "בשלותו" של הלקוח להתקדם לשלב סגירת המכירה. אנו תמיד ממליצים כי תהיו מסוגלים להיכנס למוחם של הלקוחות הפוטנציאליים של ההפניות שהועברו לטיפולכם. להבין את הצרכים שלהם, להבין מהן הבעיות שהם מבקשים לפתור? היה ואם מצליחים לזהות לקוח פוטנציאלי עם סיכוי סגירה גבוה יותר נכון כי תתמקדו קודם בו.
היו קשובים לצרכי הלקוח. תנו לו מרחב תקשורת ללא הפרעות
אומנות התקשורת הבין אישית ויכולת הקשבה ואמפתיה מאפיינים את המקצוענים שבין אנשי ומנהלי המכירות. כמומחים בשיפור מיומנויות מכירה וכעוסקים בהדרכת ושיפור מיומנויות של צוותי מכירות, אנו מבקשים לקבוע כי מיומנויות הקשבה ללקוח, לצרכיו ולבעיות שהוא מציג, מסייעת באופן משמעותית להפיכת כל לקוח מזדמן ללקוח משלם. מומלץ לא להשתלט על השיחה. מומלץ לתת ללקוח שלכם במה לספר לכם מה הוא מחפש? למה הוא זקוק? מהם הפתרונות שעשויים לפתור לו את בעיותיו.
צרו אמון היו מקצוענים ובעיקר דאגו לספק ללקוח תועלות וערך מוסף גבוה יותר מהמתחרים
יושרה, אמון ומקצוענות הן התכונות שכל לקוח פוטנציאלי מחפש בקרב איש המכירות שמולו. שאלו את עצמכם באם הייתם במקום הלקוח הייתם זוכים לאמונו? היה ואתם מהססים בתשובה, נכון לשפר זאת. תמיד אנו ממליצים לא למכור ללקוחות מוצרים ושירותים שלא מביאים להם ערך. או כאלה שהמתחרים יכולים למכור להם בפחות כסף ועם תמורה וערך מוסף הרבה יותר גבוה. כשלקוח מרגיש שהצעת הערך לא מספיק גבוהה, הסיכוי שיהפוך ללקוח נאמן לאורך זמן הולך וקטן. דאגו כי לקוחות יבינו ויאמינו שחיבור שלהם איתך יביאו להם ערך וירגישו כי קיבלו החלטה עסקית נכונה. פעמים נכון לא להתעקש ולמכור במצבים שהצעת הערך לא מותאמת לצרכי הלקוח.
דעו כי התנגדויות הן סימני התקדמות בתהליך סגירת המכירה – למדו להפוך אותן ליתרון בעבורכם
התנגדויות של לקוחות בתהליכי מכירה הם דברים מאד חשובים המאפיינים תהליכי מכירות המצליחים להגיע לשלב חתימת ההזמנה. אנו מבקשים ללמד את המשתתפים בסדנת מכירות, או בקורס לשיפור מיומנויות מכירה לא לפחד מהתנגדויות של לקוחות בתהליך. התנגדויות מאפשרות לנו כאנשי מכירות ללמוד טוב יותר על הצרכים הנוספים של הלקוח הפוטנציאלי שעומד מולנו. ההמלצה שלנו לתת לו להציג את ההתנגדויות, לשאול אותו שאלות פתוחות הקשורות לנושא. נכון כי תכירו את ההבדל בין התנגדויות אמיתיות להתנגדויות מדומות. פעמים אין כל צורך לתת מענה לסוגי ההתנגדויות המוצגות? יש לחתור ולסיים את הצגת הערך ללקוח ולהתקדם אל עבר אישור העסקה. היה והלקוח ממשיך להציג התנגדויות, נכון לתת להם מענה.
אמצו את מודל ה- WIN-WINהמנעו ממכירה שלא מביאה לתועלת אמיתית ללקוח.
מאז ומעולם תהליך מכירה מושלם מחויב ורצוי כי יגרום לשני הצדדים במשוואה להיות מרוצים ומאושרים. אתם בטח מודעים כי ניהול מכירות והדרכת מכירות הם תהליכים המשמשים חברות כדי להקים, לתחזק ולשפר את איכות אנשי המכירות שלהן. הצלחתו של איש מכירות מיומן ומקצועי שעבר סדנת מכירות שלנו תלויה ביכולתו לזהות צורך ולפתור בעיה שהוצגה לו בפגישה מול הלקוח. התהליך של הצגת הפתרון והתועלות לצד השני הוא תהליך מכירה קלאסי המציג את מודל הwin win – . לתהליך הזה אנו כמומחים לשיפור מיומנויות מכירה קוראים "מכירה אפקטיבית". מומלץ כי תציגו ללקוח הפוטנציאלי תועלות והסבר על מה בדיוק הוא מקבל עבור ההשקעה הכספית שלו וכמה זמן ייקח עד שיראה פתרון לבעיה שהציג.
מידע ומודיעין מקדים הם קריטיים להצלחתו של כל תהליך מכירה מורכב
בעולם הטכנולוגי כיום, הכל שקוף וזמין הן ללקוחות והן לאנשי המכירות. לכן מומלץ כי תנצלו כל פיסת מידע שאספתם על הלקוח ועל דפוסי התנהגותו ופעילותו. הרשתות החברתיות כר בלתי נדלה. אתר האינטרנט של החברה עשוי לגלות מידע רב ערך. קריאת עיתונים כלכליים יכול לתת לנו מידע נוסף. לכן המלצתי שחשוב שלפני כל תהליך מכירה נאסוף מודיעין ומידע. גם בעולם המכירות ידע מייצר כוח. כך בניהול וניצול נכון של המידע נוכל להגדיל את הסיכוי לסגור מכירה. הייתי ממליץ כי לפני כל פגישת מכירות תבנו לעצמכם תוכנית פעולה, "תוכנית תקיפה" לכיבוש הלקוח. חשוב להיעזר בכל המידע שאספתם אודות הלקוח לאורך כל תהליך המכירה עד לשלב אישור העסקה.
אחרי סגירת העסקה הראשונה איכותו של איש המכירות תימדד – בכמות מכירות המשך?
חברות ועסקים בטעות חושבים כי אחרי סגירת מכירה על איש המכירות להתמקד בגיוס לקוח חדש נוסף. יש משהו בגישה הזאת, אבל הייתי מבקש לאתגר אותה מנקודת מבט חדשה ולהציע כי איש מכירות יתמקד גם בגיוס לקוחות חדשים וגם בביצוע מכירות המשך והרחבת נפח מכירות מלקוחות קיימים. כיצד נכון לעשות זאת נכון? שווה כי ניפגש! דעו כי שימור ופיתוח נפחי הפעילות של לקוחות קיימים מהווה כיום את אחד ממנועי הצמיחה הכי קלים ליישום. נצלו את הכלים הטכנולוגיים והאנליטיים הטמונים במערכות ה CRM - לבניית תוכנית ליווי ובקרה ללקוחות קיימים. הקפידו תמיד לשמור על קשר רציף ביניכם לבין הלקוח הנאמן.
מדריך מקוצר? קורס או סדנה למכירות, מה עדיף?
היה ועולם המכירות היה פשוט אזי כל מדריך מקצועי ממוקד ונכון היה עושה את העבודה בכדי ללמוד להוביל תהליכי מכירות מוצלחים. ברוב הפעמים זה דורש הכשרה ולמידה. אנו מקפידים כי במסגרת המפגשים בתוכניות העצמה לצוותי מכירה המשתתפים ילמדו לשפר ביצועים ולהגדיל את אחוזי הסגירה. דעו כי העדיפות והבחירה בקורס או סדנה למכירות תלויה בצרכים שלכם. הגיע הזמן שגם אתם תהפכו את מערכי המכירות למנוע צמיחה הרבה יותר מקצועי. בואו ונלמד הכיצד הופכים שיחת מכירה ראשונית לתהליך שבסופו הלקוח מבצע קניה. חשוב כי תבינו כי סדנת מכירות היא קצרה וממוקדת יותר. לעומתה קורס מכירות שהוא יותר תהליכי וממוקד הכולל גם ליווי ויישום התהליכים במערך מכירות השטח.
מה את/ה צריך/ה לעשות עכשיו
אחרי עיון וקריאה מעמיקה של הפוסט הזה. אחרי עיון מעמיק בבלוג הניהולי, הגדול והמקצועי בארץ נוכל להציע גם לך 3 דרכים לשיפור מערכי מכירות ושירות לקוחות. כל אחת מהן טובה יותר ותהיה מותאמת בדיוק לצרכים שלך
- הזמינו מפגש חשיבה וסיעור מוחות במתנה. 90 דקות בזום או אצלך שיוקצו לנושא אחד שעשוי להיות קריטי להמשך הצמיחה אצלך.
- בקשו לקבל 3 חלופות לשיפור מערך המכירות והשירות ללקוחות.
- בקשו לקבל מיפוי ראשוני של שוק ומתחרים.
להזמנת מפגש חשיבה במתנה - https://www.nihul4u.co.il/a-morning-of-inspiration/. היה וברצונך לקבל מידע על סעיף 2-3 צרו קשר ישיר איתי 0544-814332 או שלחו מייל: abc@nihul4u.co.il עם כמה מילים המציגות את הצרכים ותיאור מצב קיים.
לאמץ תמיד מערך מכירות פרו אקטיבי
בעולם התחרותי כיום חברות ועסקים חייבים תמיד לקחת יוזמה והובלה. עולם המכירות הופך לתחרותי יותר ויותר. החברות והמתחרים לא מחכים כי הלקוחות יגיעו אליהם? הם משקיעים בפרסום ושיווק ובעיקר משקיעים בשיפור מיומנויות מכירה של אנשי ומנהלי המכירות. אנו מקפידים במסגרת תוכניות ההדרכה לשיפור מיומנויות מכירה ללמד עד כמה חשוב לקחת יוזמה ולהיות יצירתיים. לגלות יצירתיות ויוזמה בכל מה שקשור באיתור לקוחות חדשים. וכן באימוץ מתודולוגיות ניהול משא ומתן מתקדמות. אנו נדאג כי המשתתפים בסדנת המכירות או בקורס המכירות שלנו יאמצו תרבות המקדשת פרואקטיביות במכירות במקום תרבות מגיבה. ככלל, אנו לא מסתפקים אך ורק בלמידה פרונטלית. נבצע ליווי והטמעת השינויים בתוך מערך המכירות יחד עם ליווי שטח.
גם לך מגיע מפגש חשיבה במתנה
העולם מתקדם. התחרות גוברת. מערכי המכירות כמעט לא עברו שינוי בחלק גדול מהחברות הבינוניות והקטנות. לעתים מנהלי ועובדי מחלקת המכירות ממשיכים לפעול על פי מידע תיאורטי שכבר פחות פרקטי לתפקידם. עליהם להסתגל לסוג עבודה תחרותי הרבה יותר, פעמים ללא הכלים המתאימים. אנו כמומחים בהדרכה ושיפור מערכי מכירות מלמדים אותם להתמודד עם מגוון סיטואציות שלא הוכנו אליהן מראש וכך להגדיל משמעותית את כמות המכירות. נושא המכירות קרוב לליבנו ולכן החלטנו להעניק גם לך מפגש "סיעור מוחות במתנה" שבנושא במציאת דרכים לשיפור מערכי המכירות בעסק שלך. לקביעת פגישת "סיעור מוחות" ללא עלות ניתן לפנות אלינו במייל: abc@nihul4u.co.il או בטלפונים הבאים: 03-9032222 וישירות לנייד של משה גרימברג 0544-814332