תודה שביקשתם להעצים את הידע שלכם בתחום המכירות. הבנתם כמו רבים אחרים עד כמה נכון לשפר מיומנויות בכל מה שקשור לשיפור מיומנויות מכירה. כיצד נכון לשפר את השימוש בשאלות פתוחות המניעות את הלקוח לנוע אל עבר אשרור ההזמנה וסגירת העסקה? בואו להכיר את הטכניקות הכי יעילות אשר גורמות ללקוחות מתעניינים להפוך ללקוחות משלמים. אנו מאפשרים לכם לשפר ביצועים באמצעות קורס מכירות, סדנת מכירות ייחודיים שפיתחנו.

קבלו את המדריך הנכון להובלת תהליך סגירת מכירה

כמומחים בעולם המכירות מאמינים גדולים בשיתוף ידע ובהעצמה. עושים זאת בכדי להביא לשיפור חד בביצועים בקרב חברות, עסקים ומנהלים המבקשים להפוך את עצמם למצטיינים בעולם המכירות. הפעם מדריך המכירות: יתמקד בניהול מכירות אפקטיבי - המדריך הנכון להובלת תהליך סגירת מכירה נכונים ומהירים. אנו עוסקים בשיפור מערכי מכירות ושירות לקוחות, נציג לכם גישה מנצחת ועדכנית שתאפשר לכם למכור הרבה יותר. גישה שתביא לשיפור חד באחוזי הסגירה של תהליכי מכירה מורכבים גם אצלך בארגון.

מהי ההמלצה של המומחים בסגירת מכירות מורכבות?

אין זה סוד כי, כל ניהול מערכת מכירות או תהליך מכירות של מנהל מכירות מנוסה או איש מכירות בתחילת דרכו מתמקד במבחן התוצאה בלבד. בסגירת המכירה ובגיוס עוד לקוח נאמן לחברה. אנו כאן במדריך לניהול מכירות אפקטיבי – נתמקד בדרכים היותר נכונות להוביל תהליך סגירת מכירות. ההמלצה הראשונה גייסו והכשירו צוותי מכירות מיומנים. עשו זאת באמצעות הדרכה מקצועית. בחנו לעשות זאת עם קורס מכירות ייעודי שלנו. ההמלצה השנייה בדקו כי לאנשי המכירות יש את כל הכלים והמיומנויות הכי עדכניות ואפקטיביות בכדי להצליח בתהליכי המכירה. המחקרים מגלים כי ההשקעה בכוח אדם איכותי באגף המכירות תמיד מביאה לתשואה חיובית מדידה וגבוהה.

השקיעו בכיוס נכון ובהשבחה שח צוות המכירות ושירות הלקוחות

כעוסקים בייעוץ ארגוני ובהשבחה של צוותי מכירות ושירות לקוחות מבקשים לקבוע כי הנהלות, מנכ"לים ובעלי חברות ועסקים שהבינו את חשיבות האיכות של המנהלים ואנשי המכירות שומרים על מדדי צמיחה מרשימים. דעו כי היכולת לגייס אנשי מכירות מוצלחים ולהניע אותם בהמשך בצורה מיטבית היא זו שהופכת ניהול טוב למצוין בשווקים התחרותיים של העשור השלישי במאה ה- 21. אנו קובעים בצורה חד משמעית כי ההשקעה מתמשכת בהשבחה של כוח אדם איכותי בגזרת המכירות נושאת תמיד תשואה חיובית גבוהה במיוחד.

נסו למנוע ממנהלי מכירות ומוכרני שטח "לבזבז זמן" על בירוקרטיה ואדמיניסטרציה

חברים, היה והייתי יכול לשכנע אותך כסמנכ"ל מכירות או אותך כבעלים או כמנכ"ל הייתי מבקש מכם להימנע מלהעמיס על מנהלי המכירות שלכם עבודות בירוקרטיה ואדמיניסטרציה. נסו לפנות את מירב האנרגיות והזמן שלהם לתהליכי מכירה פרונטליים. עולם המכירות בשווקים תחרותיים חייב להיות סופר מקצועי וממוקד. לכן אנו ממליצים גם לכם להיעזר בקורס מכירות אקטיבי שאנו יכולים להתאים לצרכים שלך.

השקיעו בטיפוח והעצמה של צוות המכירות שלכם.

איכות המכירות ואיכות צוות המכירות בשווקים תחרותיים עושים את ההבדל בין חברות מצליחות לכאלה המדשדשות במקום ואף נעלמות. לכן אני ממליץ כי תפנו את מנהלי ואנשי המכירות לפעולות גבוהות התגמול שלהם – למכירות איכותיות. דעו כי היכולת שלכם כמנכ"ל או כבעלים להבטיח תהליך ניהול מכירות אפקטיבי ויעיל, ללא הפרעות ורעשי רקע מיותרים בארגון, חשובה מאין כמוה ליכולתו של הארגון לבסס הצלחה לאורך זמן ובעיקר להמשיך ולצמוח.

לקבלת שעת ייעוץ וסיעור מוחות ללא התחייבות אנא הזן את הפרטים


לפני התנעת תהליך מכירה בדקו באם הגורם מולך יכול לקבל החלטת קנייה?

בא לי לשתף אותכם בטעות של מתחילים. גם אני התחלתי כאיש מכירות שטח ופעמים הייתי מוביל תהליך מכירה עם אדם שמתברר שאין הוא מוסמך לקבל החלטת קניה. אני לא מכיר מנהל מכירות שדבר כזה לא קרה לו? היו מודעים לכך. בדקו מראש בצורה עדינה לבדוק באם האדם שמולכם רשאי ויכול לקבל החלטת רכישה. הימנעו מבזבוז זמן ואנרגיה בבניית יחסים עם גורם לא רלוונטי. מומלץ כי טרום ההגעה לפגישה נסו לברר באם המשתתפים מהצד שלהם מסוגלים לממש החלטת קניה.

נסו לזהות בתהליך המכירה "איתותי כניעה"

אחת מהטעויות הבסיסיות שאנשי מכירות לא מספיק מיומנים עושים היא לא לשים לב "לאיתותי הכניעה" של הלקוח. מרוב זה שאנשי המכירות ממוקדים בעצמם ו"בספיץ" שהם מבקשים לסיים אין הם שמים לבן כי הלקוח בשל לעבור לשלב אישור ההזמנה. ההמלצה שלנו כי אחרי שלב הצעת הערך ומתן פתרון לבעיה שהוצגה על ידי הלקוח היו מספיק אסרטיביים לשאול, "מתי היית רוצה לקבל את המוצר? ביום שלישי הקרוב או בחמישי בבוקר"? מענה על השאלה הזאת תאשר לכם כי הלקוח בשל לסגור עסקה. נושא חשוב זה זוכה להדגשה בקורס המכירות ו/או בסדנת המכירות שלנו.

סכמו את התועלות והפתרונות שאתם מציגים לאור הצורך של הלקוח. קבלו הסכמה להתקדם לאישור ההזמנה.

בכדי לחגוג סגירת מכירה תחתרו לסגירה. הציגו את עלות העסקה הסופית, את ההטבה המיוחדת ואת מועד ההספקה היה וההזמנה תאושר על ידי הלקוח עכשיו. דעו כי אין הרגשה "כיפית" ותחושת הצלחה בכל תהליך משא ומתן שמגיע לשלב אישור ההזמנה. הרגשה עילאית שמאפשרת לאנשי מכירות מצטיינים לאסוף כוחות ולנוע אל עבר הלקוח הבא. עולם ניהול המכירות אינו עולם קל כלל. אחוזי הסירוב גבוהים. פעמים רמת התסכול גוברת. אבל המקצוענים בתחום המכירות מבינים כי "חוק המספרים הגדולים" עובד בעולם המכירות.

הכירו את "חוק המספרים הגדולים

על כל 10 פגישות מכירה מותאמות הטובים שבאנשי המכירות יכולים להגיע ל- 2-4 סגירות. האחרים הפחות מקצועיים יתפשרו על פחות. דעו כי יכולים לקרות מצבים שבו אחרי 10 פגישות איש מכירות מקצוען לא ימכור ולא ללקוח אחד! הטובים לא מתייאשים ומבינים כי בעשר פגישות המכירה הבאות הם עשויים למכור ל- 6-8. בחוק המספרים הגדולים הסטטיסטיקה בתחום המכירות תמיד מתיישרת. לסיכום, רצינו כאן בפוסט לתת מספר נקודות לחשיבה בתחום של ניהול מכירות אפקטיבי - המדריך הנכון להובלת תהליך סגירת מכירה, אני בטוח כי מצאתם בו ענין רב!

אשמח לשדרג גם את מערך המכירות שלך

אנו מאמינים כי יש באפשרותנו לייצר גם בעבורך ערך רב. בעבורך כמנכ"ל, כבעל חברה או עסק דע, בכל אחת מהאפשרויות לשיפור ביצועי מכירות גם אצלך באמצעות סדנת מכירות או קורס מכירות מקיף נביא לתועלות וערך מדיד .צור אתנו קשר – אני מאד אשמח להציג בפניך את המגוון המלא של הפתרונות המוצעים. היה ונצטרך אשמח לבנות בעבורך תהליך מכירות או סדנת מכירות מותאמת בדיוק על פי הצרכים הייחודיים שלך. פנה ישירות אלי - למשה גרימברג: 0544814332 או צלצל 03-9032222  שלח מייל אישי אלי:  abc@nihul4u.co.il  ונקבע פגישה.

לקבלת שעת ייעוץ וסיעור מוחות ללא התחייבות אנא הזן את הפרטים


הייחודיות שלנו בעולם הדרכת מערכי מכירות ושירות לקוחות

מי אנחנו? חברת Advanced Business Consulting  הינה חברת ייעוץ ארגוני - ייעוץ עסקי מובילה בענף. החל מ-2006 עסקנו שותפי לדרך ואני בליווי הדרכה ופיתוח ההון האנושי. אנו כחברה מתמקדים בשיפור מערכי מכירות ושירות לקוחות. מבקשים לעדכנך כי הובלנו תהליכי שיפור ביצועים בתחום המכירות. בתחום מוקדי מכירה טלפוניים ומוקדי שירות לקוחות. עזרנו לחברות ולעסקים להתמודד נכון יותר ירידה במכירות. עם משברים עסקיים. עזרנו להם  לבנות תוכנית הבראה שינו וחזרה לצמיחה. המוטו הניהולי והעסקי שלנו מאז 2006 מתמקד במשפט הבא: "אנו מלווים ארגונים ומנהלים טובים בתקופות שפע או משבר המבקשים לבצע קפיצת מדרגה  משמעותית". עושים זאת בהצלחה - גם בעולם ניהול מערכי המכירות והשירות ללקוחות.