כשהקמנו את חברת הייעוץ Advanced Business Consulting ב- 2006 החלתי להתמקד בשיפור מערכי מכירות מוקדים ובשיפור מערכי השרות ללקוחות. לאורך השנים צירפנו לצוות מומחים ושותפים בכירים לדרך כמו בתאל גולדמן, ירון כהן ואחרים. יחד שמנו לעצמנו כמטה להביא לשיפור מהיר ומהותי בביצועים של מערכי המכירות והשרות ללקוחות בקרב חברות בינוניות, עסקים פרטיים וחברות משפחתיות. פעמים אנו עושים זאת באמצעות קורסים סדנאות ותוכניות הדרכה ייעודיות. פעמים אנו מציעים שירותי ליווי והדרכה באמצעות "מיקור חוץ" לחברות ולעסקים שאינם יכולים לממן עלויות של מנהלי מכירות מנוסים? או להחזיק בארגון תפקיד המתמקד בשיפור מיומנויות והדרכה.

מערכי שרות לקוחות, מוקדים ומערכי מכירות

את רוב חיינו המקצועיים כל אחד מאיתנו התחיל בתחום המכירות הכי בסיסי, שלב אחר שלב התקדמנו בתפקידים והפכנו למנהלי צוותים, מנהלי מכירות ושימשנו לא פעם בתפקידי ניהול בכירים כמנהלי אגפים וכסמנכ"לים בתחום המכירות והשירות ללקוחות. שותפי לדרך ואני, מגיל צעיר הבנו כי ההתעסקות במכירות וניהול מאתגר ומלהיב. הבנו כבר מהתחלת הקריירות של כל אחד ואחת מאיתנו, את הכוח העצום הטמון במכירות, ניהול משא ומתן ובשכנוע של לקוחות ואו אחרים בעולמות שמחוץ לעולם העסקי. מהתחלה הבנתי כי פורמט "מכירות קרח לאסקימוסים" אינה המתודה הנכונה לניהול מכירות איכותיות. שיטת "סמוך עלי", או "אחותי קנתה בדיוק את הדגם הזה" לא ראויה לחברות ועסקים המבקשים ליצור ערך ולהעניק תמורה ייחודית ומבודלת בהשוואה למתחרים.

החזון שלנו בתחום שיפור מערכי המכירות ושרות

שותפי ואני מאמינים כי כל אחד יכול לשפר ביצועים ולאמץ מודלים לשיפור ביצועים בכל תחום. בתחום ניהול המכירות והשרות הדבר מוכח. אנו מאמינים שבדומה לכל מיומנות ואו כישרון מולד, כל אחד יכול לאמץ ולשפר מתודולוגיות חדשות המקדמות אותו. הדבר נכון בעולמות הספורט, הנגינה והן בעולמות העסקיים והניהוליים. חברי ואני, מתמקדים בשיפור מערכי שרות לקוחות, מוקדים ומערכי מכירות בקרב חברות ועסקים. אנו בטוחים כי כל חברה וכל צוות מכירות ושרות יכולים למכור הרבה יותר אחרי למידה ורכישת מיומנויות חדשות ועדכניות.

אין גבולות ליכולת האנשים לצמוח ולהתפתח

כולנו בחברה עברו את כל התהליכים בעולמות העסקיים, היינו אנשי מכירות זוטרים, עסקנו בניהול שרות ומוקדים, עברנו להיות מנהלי מכירות, שיווק ופיתוח עסקי, עשינו תפקידי סמנכ"ל ומנכ"ל ולאורך כל הדרך למדנו, התפתחנו ואימצנו מתודולוגיות ניהוליות ומקצועיות עדכניות. היה לנו המזל לצמוח ליד מנכ"לים שידעו את החשיבות של הדרכה ופיתוח מיומנויות. היינו בחברות שההשקעה בעובדים הייתה חשובה להם מאד. הם הבינו כי השקעה בהדרכות והעצמת עובדים ומנהלים מהווה את אחת מההשקעות הטובות ביותר. ההחזר ההשקעה ה- ROI בתחומי ההדרכה היא מהגבוהות הקיימות בעולם העסקים כמעט בכל תחום. אנו אוהבים אנשים. אנו אוהבים אתגרים הגורמים למנהלים וארגונים לחוש הרבה יותר הצלחות. לכן אנו מאמינים שהיכולת לדייק את תהליך המכירה והשרות היא קריטית כדי להצליח בעולם העסקים הישראלי בעשור השני של המאה ה- 21.

ניהול מכירות אפקטיבי - משפטי השראה ותובנות ליישום

  • "כישלון לא צריך להפחיד אותנו.., אך הפחד מלנוע אל עבר השינוי בגלל החשש להיכשל מסוכן הרבה יותר" - ג'ון וודן
  • "האמת... כל מה שאתה רוצה נמצא בצד השני של הפחד". - ג'ק קנפילד.
  • "הצלחה מושגת לרוב על ידי מי שלא יודע שכישלון הוא בלתי נמנע" - קוקו שאנל
  • "אם אתה לא מוכן לטעות, לעולם לא תמצא שום דבר מקורי" קן רובינסון
  • "הכישלון הוא שנותן לך נקודת מבט נכונה על הצלחה" אלן דג'נרס
  • "אם אינך רוצה ללמוד, איש אינו יכול לעזור לך. אם אתה נחוש ללמוד, אף אחד לא יכול לעצור אותך." - זיג זיגלר
  • "לא נכשלתי... כי בדיוק מצאתי 10,000 דרכים שלא עבדו...  עד שמצאתי את הדרך הנכונה" -  תומאס אדיסון 
  • "ההצלחה אינה סופית, הכישלון אינו קטלני: האומץ להמשיך הוא החשוב." - וינסטון צ'רצ'יל
  • "יש רק דבר אחד שהופך חלום לבלתי אפשרי להשגה: הפחד מכישלון." פאולו קואלו
  • "הצלחה האמיתית  ... מועדת מכישלון לכישלון ללא אובדן התלהבות להשגת המטרה" - וינסטון צ'רצ'יל

מפגש חשיבה במתנה בתחום שיפור מערכי מכירות ושרות  

רוב החברות המצליחות מקיימות תרבות ארגונית המאפשרת סביבה נוחה להתפתחות יצירתיות וחדשנות. הן מבינות כי ההשקעה בשיפור מיומנויות העצמה והדרכה של אנשי המכירות והשרות תמיד כדאית. העלות תועלת גבוהה במיוחד. מערכי המכירות והשרות ללקוחות כמו גם מערכי המכירות באון ליין, זקוקים לעדכון "ארגז הכלים" עדכני, מקצועי הכולל שיפור במערכי הניהול והנעת הצוותים. אנו מניעים תהליכים לשיפור הביצועים העסקיים בתחומי המכירות, שרות ללקוחות והפעלה יעילה יותר של מוקדי שרות ומכירה און ליין באמצעות הדרכה, אימון וקורסים לשיפור חד בביצועים. החלטנו להעניק לכם מפגש סיעור מוחות במתנה שיעסוק במציאת דרכים לשיפור מערכי ניהול המכירות והשרות גם אצלך בחברה.

ללמוד על הצלחות וכישלונות בעולם המכירות בעולם העסקי והניהולי

  • "אם אתה באמת מסתכל מקרוב, רוב ההצלחות בין לילה לקחו הרבה זמן." - סטיב ג'ובס. לכן חשוב לאתר מנהלי מכירות נחושים היודעים לקום מכישלונות ולנוע אל הלקוח הבא.
  • "הדרך להתחיל היא להפסיק לדבר ולהתחיל לעשות." - וולט דיסני. בעולם המכירות הכוונה להפסיק לדבר ולחתור לסגירת העסקה. לדבר זה קל להביא עסקה לסיומה זה יותר מורכב.
  • "אין סודות להצלחה. זו תוצאה של הכנה, עבודה קשה ולמידה מכישלון." - קולין פאוול. הדבר נכון שבעתיים בעולמות המכירה והשרות ללקוחות.
  • "נראה שההצלחה קשורה לפעולה. אנשים מצליחים ממשיכים לנוע. הם עושים טעויות, אבל הם לא עוזבים." - קונרד הילטון. אנשי מכירות ושרות חייבים להיות אקטיביים, חייבים להיות יצירתיים ויוזמים ובעיקר להיות פרואקטיביים ותקשורתיים.
  • "אני לא יכול לתת לך את הנוסחה להצלחה, אבל אני יכול לתת לך את הנוסחה לכישלון – זה מתמקד בהחלטה שלך: לנסות לרצות את כולם." - הרברט באייארד סווופ. כמנהלי מכירות חשוב כי תתמקדו באותם לקוחות שעשויים להיות אלה שיקבלו החלטת קנייה. הסטטיסטיקה אומרת כי קיימים 20% מהלקוחות שקונים כל דבר. 20% לא קונים כלום בחיים, הם רק מתישים את אנשי המכירות והמסה הקריטית והחשובה נמצאת ביניהם. 40% מהלקוחות עשויים לקנות באם יבצעו מולם תהליך מכירה איכותי.
  • "הצלחה היא לא המפתח לאושר. אושר הוא המפתח להצלחה. אם אתה אוהב את מה שאתה עושה, אתה תצליח." - אלברט שוויצר. מי שלא אוהב את תחושת ניהול המכירות, המגע עם כל סוגי הלקוחות לא יצליח לשרוד בעולם התחרותי של המכירות והשרות. מכירות ושרות הופכים למקצועות חשובים ומאד נדרשים. רק כאלה שאוהבים את התחום יצליחו לשרוד ולהתפתח מקצועית וניהולית.
  • "הצלחה היא לא רק מה שאתה משיג בחיים שלך; זה מה שאתה מעורר אחרים לעשות." - לא ידוע. אנשי מכירות הם מחויבים ליצור השראה בקרב הלקוחות הפוטנציאלים, להיות מסוגלים ליצור אמון ומערכת יחסים כל זאת בכדי להעביר גם להם תחושות של הצלחה לגבי החלטתם לרכוש מכם את המוצר ואו השרות.
  • "יש אנשים שחולמים על הצלחה בעוד שאחרים מתעוררים כל בוקר ועובדים להשיגה." - לא ידוע. ניהול מכירות, מכירות שטח ועבודה בתחום השרות ללקוחות, לא מתאימה לכאלה שמחכים לניסים. אנשי מכירות קובעים לעצמם את מדדי ההצלחה ונחושים פעם אחר פעם להשיגם.

חובה לשפר ביצועים בתחומי השרות והמכירה

כיום לקראת תחילת בניית יעדי החברה לשנה הבאה, כל מנכ"ל והנהלה מחויבים דווקא בעת הזאת, לבחון תהליכים היכולים להניע שיפור בכל מה שקשור לשיפור ביצועים במערכי המכירות, שרות ללקוחות ושיפור הביצועים של מוקדי מכירות און ליין. מנהלים וארגונים מצטיינים מבינים עד כמה חשוב נושא זה להתנעת תהליכי צמיחה. ארגונים מצטיינים מבינים כי אין זה הזמן "לדרוך במקום" הם מודעים לצורך להתחדש לצאת מאזורי הנוחות בכל מה שקשור לשיפור הביצועים של מערכי המכירות והשרות ללקוחות. בעיקר לאמץ תרבות ארגונית המקדשת שבירת פרדיגמות וחדשנות כדרך חיים המניעה צמיחה. כעוסקים בייעוץ ארגוני ובהובלת תהליכי שינוי וצמיחה, מאמינים כי חובה להשקיע בהדרכות ובשיפור מיומנויות לצוותי המכירות והשרות ויפה שעה אחת קודם.

לקבלה מידע נוסף אנא הזן את הפרטים


מבקשים לשפר מערכי שירות ומכירות? שווה שנכיר!

היה והגעתם עד כאן? הגיעה השעה לשאול, אז איפה את/ה כבעלים, כמנכ"לים פוגשים את הצורך לשפר מערכי מכירות ושרות ללקוחות שלכם גם? האם לא הגיעה השעה לבחון השקעה חכמה, נכונה ובעלת ערך, בהדרכה, העצמה ופיתוח צוותי המכירות והשרות אצלך בארגון? סביר להניח, כי אחת מהשאלות הראשונות שמעניינות אותך היא להבין הכיצד בעקבות הליווי ותוכניות ההכשרה גם את/ה מגדילים מכירות. מקטינים אחוזי נטישה ובעיקר מגדילים את אחוזי הסגירה ובעיקר יוצרים צמיחה.

מפגש חשיבה במתנה

אנו מאמינים במפגשי חשיבה משותפים. לכן החלטנו להעניק גם לכם "מפגש סיעור מוחות" במתנה בנושא חשוב זה. כעת, זהו המקום להציע לכם להתקשר ישירות למשה גרימברג 054-4814332 או להיעזר במרכזיה ובנתב שיחות שלנו 03-9032222 ולקבוע פגישת היכרות ראשונית. להזמנת שירותי הדרכה לשיפור מערכי שירות ומכירות ב- 2021-2022, פנו ישירות למייל של משה גרימברג- abc@nihul4u.co.il  כתבו בכמה מילים מה אתם מצפים מתהליך משותף ונקבע פגישה ראשונית להיכרות וללא כל עלות.