שנת 2006 מסתיימת, ניתן לסכם ולראות מה מהתכנון המקורי הושג? מה דורש שיפור ומהן התוכניות והיעדים לשנת 2007? החודש אני מצרף טיפ ניהולי קטן העוסק באחד מהדברים היותר חשובים אצל מנהלים. היכולת להשתמש בתקשורת ככלי ניהולי חשוב ואפקטיבי!

תקשורת שגויה גורמת לנזקים

במאמר מרתק בניו יורק טיימס על "חשיבות התקשורת" בין רופאים למטופלים, מסתבר שעוברות במצב הטוב 25 שניות בממוצע עד שהרופא קוטע את דברי המטופל המסביר לו את בעייתו ! לא במפתיע, נמצא קשר ישיר בין תקשורת שגויה למתן דיאגנוזה שגויה – מתן תרופות שגויות, אשפוזי סרק, כישלון של המטופל למלא אחר הוראות הרופא. מסתבר שרק 15%מהמטופלים מבינים את דברי הרופא במלואם ו-50% יוצאים מהמרפאה כשהם לא יודעים בדיוק מה עליהם לעשות!

קצר תקשורתי הוא נושא שכיח בתביעות משפטיות על רשלנות רפואית, כאשר לעיתים קרובות מה שמניע את המטופלים לתבוע את רופאיהם "היא התחושה שלא זכו לתשומת ליבו המלאה של הרופא". ומה הסטטיסטיקה שלך כמנהל\ת דווקא? כמה זמן עובר עד שקטעת את דברי העובד / הלקוח / הספק / הקולגה שבא להציג בעיה?

 חשיבותה של התקשורת בעולמות הניהול.

אחד הדברים היותר חשובים אצל מנהלים היא היכולת להשתמש בתקשורת ככלי ניהולי חשוב ואפקטיבי! האם יש קשר בין איכות הפתרון שתציע והמוכנות לקבל אותו כשהפרטנר לשיחה איתך חש שנחסם? בקשו תמיד "להבין תחילה" לפני מתן הפתרון. הקשיבו בצורה אמפתית. נסו להבין באמת את הצד השני .אנו מוצאים פערים של עשרות אחוזים בין ההערכה העצמית שלנו כמנהלים לגבי הזמן שאנו מאפשרים לזולתנו להביע את עצמו לבין "תוצאות האמת" שמגלה המציאות לגבי עצמנו…..

תקשורת אפקטיבית קריטית להצלחה

בעבודתנו המשותפת מול ארגונים הנהלות וחברות בתחום אימון מנהלים, יעוץ ארגוני, פיתוח עסקי ובתוכניות המנהלים והתוכניות לניהול משא ומתן וניהול מכירות, בסדנאות ובהרצאות אנו מדגישים את חשיבות הנושא, אנו עוסקים רבות ברווחים שאתם יכולים להפיק מתקשורת אפקטיבית ועל הזמן והמשאבים הנחסכים כתוצאה מכך. המלצתנו – הקצו שעה מזמנכם לחשיבה על שינוי תבנית התקשורת האקטיבית והפסיבית– שפרו את יכולת ההקשבה והאמפתיה. הציבו לעצמכם כמנהלים, יעדים לשיפור התקשורת הבינאישית.

לחץ כאן

לקבלת מידע נוסף

ופגישת עבודה ראשונית ללא כל התחייבות עם משה גרימברג לבדיקת ההיתכנות לבניית אסטרטגיה מנצחת

לחץ כאן