שנת 2022, הייתה מאתגרת לכולנו. שנת 24 - 2023 הולכת להיות מאתגרת לא פחות. אנו כבר בפתחו של העשור השלישי של המאה ה- 21. ניתן לסכם ולראות מה מהתכנון המקורי הושג? מה דורש שיפור ומהן התוכניות והיעדים לשנת 2023 -2024 ? מה יהיו היעדים הרב שנתיים לשנים 2022-2027? הפוסט מציג מספר טיפים ניהוליים המתמקדים באחד מהדברים היותר חשובים ביותר אצלנו המנהלים. היכולת שלנו כמנהלים מצטיינים להשתמש תמיד בתקשורת אפקטיבית ככלי ניהולי חשוב ואפקטיבי!
תקשורת אפקטיבית תמיד חשובה לכל הצלחה ניהולית
הידעתם כי בעשור השלישי של המאה ה- 21 תקשורת בין אישית אפקטיבית בניהול ומכירות הופכת לחשובה יותר ויותר. תקשורת בינאישית אפקטיבית מבדילה בין הצלחות לכישלנות ברמה הבין אישית וברמה הניהולית והעסקית. תסכימו איתי כי תקשורת בין אישית היא הכלי החשוב והראשוני ביחסים ובאינטראקציות בין בני אנוש בסביבות השונות: בעולם העבודה, בעולם האקדמיה והלימודים, במסגרת הבית מול הילדים והאישה.
מנהלים ועובדים דעו כי – תקשורת בין אישית חשובה בניהול מכירות ושירות ללקוחות
כיועצים ארגוניים העוסקים בפיתוח מנהלים ועובדים אנו מבקשים לקבוע בצורה חד חד ערכית כי תקשורת בין אישית איכותית וטובה יכולה להוות נכס אדיר למשתמש. בעולם העסקים והניהול היא תמיד תרומה אדירה לתהליכי צמיחה. חברות מצטיינות מאופיינות במערכות תקשורת בין אישיות מעולות הן פנימה בתוך הארגון והן החוצה מול הספקים והלקוחות. אנו מציעים את הסדנה או הקורס לחברות בכל הארץ. לחברות בחיפה קריות והצפון אנו אוהבים להעניק יחס מיוחד הכולל אימון אישי ומנטורינג למשתתפים ללא כל תוספת מחיר.
למה לבחור בנו להעביר סדנה או קורס לשיפור מיומנויות תקשורת?
שוק הסדנאות והקורסים לשיפור מיומנויות תקשורת מוצף בעשרות רבות של "מומחים". כאלה שחסר להם לא פעם את ההיכרות עם העולם הניהולי והעסקי. שם נושא התקשורת הבין אישית חייב לעבור התאמה קלה. אין זה סוד כי ללא תקשורת אפקטיבית קשה להצליח בעולם כלל ובעולמות הניהול והעסקים. אנו כבאים מעולם העסקים והייעוץ מציעים תהליכי הדרכה באמצעות סדנה או קורס ייחודי הבא ליצור שיפור בניהול תקשורת בין אישית בעולמות העסקיים והניהוליים. , הסדנה או הקורס מיועד לעובדים ולמנהלים שמבקשים לשפר יכולות בתחום חשוב זה. אנו מעניקים כלים עדכניים אשר מאפשרים למשתתפים חיבור טוב ויעיל עם מגוון רחב של סוגי אנשים, עובדים ומנהלים. חיבור טוב ויעיל יותר שיביא להשגת תוצאות מדהימות בתקשורת וביחסים האישיים הן בעבודה והן בחיים הפרטיים.
ללא תקשורת אפקטיבית קשה להצליח בעולם כלל ובעולמות הניהול והעסקים
סדנאות וקורסים לשיפור מיומנויות תקשורת בין אישית שלנו מתמקדות גם בשיפור יכולות הנעת צוותים ושיפור במודעות לחשיבות של האינטליגנציה הרגשית כמנוף מרכזי להצלחה ניהולית מקצועית ואישית. המשתתפים בסדנאות ובקורסים הייחודיים ישפרו מיומנויות וירכשו כלים וכישורים בכל הנוגע לתקשורת בין אישית אפקטיבית. שיפור במיומנויות הנ"ל יביאו את המשתתפים לשפר ביצועים בכל מה שקשור להנעת צוותים להציב יעדים ולהשיג מטרות. זה יאפשר לבוגרים של הסדנאות והקורסים לשיפור מיומנויות תקשורת בין אישית להיות בהירים ומובנים יותר, יאפשר למשתתפים להגדיל את מעגלי ההשפעה ובעיקר להצליח לבנות מערכות יחסים ארוכות טווח עם הסובבים אותנו הן ברמת עולם הניהול והעבודה והן מחוצה לו.
תקשורת שגויה גורמת לנזקים
במאמר מרתק בניו יורק טיימס על "חשיבות התקשורת" בין רופאים למטופלים, מסתבר שעוברות במצב הטוב 25 שניות בממוצע עד שהרופא קוטע את דברי המטופל המסביר לו את בעייתו ! לא במפתיע, נמצא קשר ישיר בין תקשורת שגויה למתן דיאגנוזה שגויה - מתן תרופות שגויות, אשפוזי סרק, כישלון של המטופל למלא אחר הוראות הרופא. מסתבר שרק 15%מהמטופלים מבינים את דברי הרופא במלואם ו-50%. בואו וניקח את זה לעולם המכירות? האם אתם מסוגלים להעריך כמה מכירות הפסידו אנשי מכירות שלא מספיק מיומנים בניהול תקשורת בין אישית אפקטיבית? הנזקים עצומים! ניתן למנוע אותם. צרו קשר לבדוק היתכנות לסדנה פנים ארגונית בקרב צוות המכירות ואף צוות השירות ללקוחות.
האם אותך כמנהל תמיד מבינים?
הם יוצאים מהמרפאה כשהם לא יודעים בדיוק מה עליהם לעשות! קצר תקשורתי הוא נושא שכיח בתביעות משפטיות על רשלנות רפואית, כאשר לעיתים קרובות מה שמניע את המטופלים לתבוע את רופאיהם "היא התחושה שלא זכו לתשומת ליבו המלאה של הרופא". ומה הסטטיסטיקה שלך כמנהל\ת דווקא? כמה זמן עובר עד שקטעת את דברי העובד / הלקוח / הספק / הקולגה שבא להציג בעיה?
חשיבותה של התקשורת בעולמות הניהול.
אחד הדברים היותר חשובים אצל מנהלים היא היכולת להשתמש בתקשורת ככלי ניהולי חשוב ואפקטיבי! האם יש קשר בין איכות הפתרון שתציע והמוכנות לקבל אותו כשהפרטנר לשיחה איתך חש שנחסם? בקשו תמיד "להבין תחילה" לפני מתן הפתרון. הקשיבו בצורה אמפתית. נסו להבין באמת את הצד השני. כיועצים ארגוניים, אנו מוצאים פערים של עשרות אחוזים בין ההערכה העצמית שלנו כמנהלים לגבי הזמן שאנו מאפשרים לזולתנו להביע את עצמו לבין "תוצאות האמת" שמגלה המציאות לגבי עצמנו.....
תקשורת אפקטיבית קריטית להצלחה
בעבודתנו המשותפת מול ארגונים הנהלות וחברות בתחום אימון מנהלים, יעוץ ארגוני, פיתוח עסקי ובתוכניות המנהלים והתוכניות לניהול משא ומתן וניהול מכירות, בסדנאות ובהרצאות אנו מדגישים את חשיבות הנושא, אנו עוסקים רבות ברווחים שאתם יכולים להפיק מתקשורת אפקטיבית ועל הזמן והמשאבים הנחסכים כתוצאה מכך. המלצתנו - הקצו שעה מזמנכם לחשיבה על שינוי תבנית התקשורת האקטיבית והפסיבית – שפרו את יכולת ההקשבה והאמפתיה. הציבו לעצמכם כמנהלים, יעדים לשיפור התקשורת הבינאישית.