מחלקות שירות הלקוחות, התפעול והמכירות ובעיקר מחלקת שימור הלקוחות נמצאים בחזית העסקית. יום יום שעה שעה הם מתמודדים לשמר ולטפח את המשאב החשוב ביותר בכל ארגון או חברה עסקית. את הלקוחות. העבודה אינה פשוטה כלל. הלקוחות הפכו להרבה יותר "תובעניים" ופחות מוכנים להסתפק בשירות ממוצע. כיום העובדים העוסקים במגע שוטף עם לקוחות נדרשים לידע ולמיומנויות הכי עדכניים במגוון רחב של תחומים מקצועיים לשם שיפור היכולות להעניק שירות יוצא מהכלל ללקוחות. אין זה סוד כי לעבודתם החשובה יש השפעה רבה על המיתוג והדימוי של הארגון בקרב הלקוחות הקיימים, הלקוחות הפוטנציאליים ואף בקרב הספקים, עובדים ומתחרים.

נהפוך אותכם למקצוענים בתחום שירות ושימור לקוחות

שירות לקוחות מצטיין מצליח להקטין משמעותית את אחוזי הנטישה, מצליח להגדיל מכירות המשך ובעיקר מחזק את המיתוג של החברה או העסק בקרב לקוחותיו והם מהווים צינור מידע ופרסום רב ערך בקרב חבריהם שעשויים לבחור להצטרף גם כן כלקוחות היה וישתכנעו שהדבר הגיוני וראוי על פי "חוכמת ההמונים" שאליה נחשפו ברשתות החברתיות. ליכולתו של מערך שירות ושימור לקוחות מצטיין יש השפעה על הקטנת הנטישה ועל היכולת להגדיל את כמות הלקוחות וליהנות ממכירות המשך. אנו שמחים להציע לכם להיעזר בתורניות ההדרכה, בסדנאות ובקורסים לשיפור מערכי שירות הלקוחות, שימור הלקוחות והמכירות אצלכם.

הכיצד עושים זאת נכון?

מהי ההגדרה הכי קרובה למציאות לגבי השאלה: מהי ההגדרה לשירות לקוחות יוצא מגדר הרגיל? הכיצד יוצרים מחלקות שירות לקוחות טובות למצוינות? נכון תמיד לבחון זאת דרך עיני הלקוחות. לא להסתפק אך ורק באימוץ תיאוריות וטרנדים – פשוט לבצע פעם אחר פעם סקרי עומק וקבוצות מיקוד מול חתכים שונים של לקוחות בכדי באמת להכיר אותם לעומק ולהבין ללא כל פילטרים מעוותים את דעתם לגבי רמת השירות ומה היה נכון שאתם כחברה או כעסק תשפרו. לשאלות החשובות האלה היה נכון לבחון את התובנה העסקית האומרת האם נכון לשים את הלקוחות במקום הראשון בתוכנית העסקית?

מכירות המשך במסגרת שירות ושימור לקוחות

האם נכון להתייחס למערכות שירות ושימור הלקוחות כמערכות סגורות החייבות לעמוד בזכות עצמן כמרכז רווח? או מנגד האם להתייחס אליהם כמערכת חשובה שצורכת משאבים מבלי לשים גבולות ויעדים? האם נכון ליצור מערכות שירות לקוחות ושימור המטפלות גם במכירות המשך ומכירות של מוצרים ושירותים משיקים ונלווים ובכך ליצור מקור מימון לתהליכי שיפור מערך השירות? הכיצד יוצרים ומאמנים את מערכי השירות והשימור לכוח מכירות המשך סופר מיומן? אנו מסוגלים להוביל בעבורכם תהליכי הדרכה והעצמה להפוך אותכם למקצוענים – באמצעות סדנאות קורסים ואימון מערכי שירות לקוחות ומכירות.

להימנע שימיינג ברשתות החברתית

מי מאיתנו כמנכ"לים ובעלי חברות ועסקים, לא חרד להתעורר בבוקר ולראות כי תלונה על רמת השירות ואו מוצר פגום המסתובבת ברשתות החברתיות זכתה לעשרות אלפי שיתופים? הנזק הינו בלתי ניתן להבנה. הקושי למחוק ולהעלים "טביעות אצבע" כאלה בתוך גוגל כמעט בלתי אפשרי. הדבר היחידי שניתן זה פשוט לדחוק את אזכור הנושא ולדחוף אותו עד כמה שניתן מטה בתוצאות החיפוש של גוגל. המאמץ לספק את רצון הלקוחות הולך ונעשה קשה יותר ויותר. החוקים והתקנות לא מקלות עלינו כמנכ"לים ובעלי חברות. עמותות ואיגודים קמים בכדי לתת סעד ללקוחות. בתי המשפט התמלאו בתביעות ייצוגיות, תביעות לבתי המשפט לתביעות קטנות אשר מאלצים חברות תאגידים ועסקים להקדיש לא מעט זמן ואנרגיה לנושא.

השקעה בשירות לקוחות מביאה להרבה ערך

רבים מהם הבינו שהשיטה היותר נכונה כדאית וחכמה היא להשקיע מאמץ ומשאבים בשיפור מערכי שירות הלקוחות. בעולם המודרני נקבעו תחרויות וניתנו פרסים על דירוג חברות בעלות שירות יוצא מהכלל. חברות ותאגידים מאד שמחים להציג את מדרגי שירות הלקוחות שלהם – פעמים לפני נושאים חשובים לא פחות. התוצאה ברורה. כיום ברור יותר ויותר למנהלים, הנהלות ומנכ"לים, לקבל החלטה ניהולית חכמה ואמיצה ולהשקיע משאבים הון והמון הדרכה ואימון לשם שיפור מערכי שירות הלקוחות והשימור בארגון שאותו הם מנהלים. כחברה העוסקת בייעוץ ארגוני- פיתוח עסקי והובלת תהליכי שינוי וצמיחה אנו מאד מבינים ומעריכים ארגונים ועסקים שקיבלו החלטה להפוך לחברות שירות מעולות.

לקבלה מידע נוסף אנא הזן את הפרטים


סדנאות, קורסים ואימון ייעודי למערכי שירות ושימור לקוחות

במסגרת תהליכי העבודה שלנו מול מערכי שירות ושימור לקוחות, להשגת מיומנויות עבודה חדשות הגורמות למערכי שירות לקוחות טובים להפוך למצוינים ובעיקר לשפר ולהעניק חוויות לקוח יוצאות מהכלל.

אנו מציעים מגוון רחב של כלים, מתודות, סדנאות, קורסים ואימון ייעודי:

  • סדנה, קורס, אימון ייעודי למנהלים ועובדים בשירות ושימור לקוחות המתמקד בשיפור חווית שירות.
  • סדנה, קורס, אימון ייעודי למנהלים ועובדים המתמקדת ברכישת מיומנויות חדשות ושיפור הקיימות.
  • ייעוץ מקצועי פרטני להנהלות ולמנהלים בכירים המבקשים לשפר את שירות לקוחות אצלם. קורס וסדנה ייחודית המותאמת לעבודה ברמת הנהלה מצומצמת.
  • מיקור חוץ – הדרכה של סדנאות, קורסים ואימון ייעודי וביצוע תפעול שוטף למוקדי שירות לקוחות  ושיפור שירות לקוחות פנים ארגוני.

סדנאות קורסים ואימון מערכי שירות לקוחות ומכירות:

ההדרכות של מערכי שירות ושימור ללקוחות, דומים בהרבה ממשקים להדרכות לקורסים ולסדנאות שאנו מעבירים לשיפור מביצועים של מערכי המכירות בארגון. כחברה העוסקת בייעוץ ארגוני והובלת תהליכי שינוי וצמיחה אנו מעניקים הדרכות קורסים וסדנאות לשיפור מיומנויות בלא מעט תחומים. במכירות, ניהול כוח אדם, ובעיקר בפיתוח ושיפור מערכי שירות ושימור לקוחות. התהליכים שלנו מבצועים ברמת הארגון ומיועד למנהלים בכירים ולמנהלי צוותים ומחלקות ולעובדי מערכי שירות ושימור הלקוחות. אנו מקפידים כי נושאי הלימוד והתכנים יהיו מתאימים לעולמות התוכן של הארגון ועל פי צרכיו. התנעת התהליכים מחייבת ביצוע של מיפוי "פרופיל לקוח" על פי מספר משתנים שנקבע יחד.

מקצוענים בשירות לקוחות

בכל התהליכים אותם אנו מובילים בכדי להפוך גם אותכם למקצוענים - סדנאות קורסים ואימון מערכי שירות לקוחות ומכירות נלמדים עקרונות והתפישות הכי עדכניות לגבי הדרך שצריך לעשות בכדי להפוך משירות לקוחות טוב לשירות לקוחות מעולה. לומדים ומתרגלים ובעיקר מיישמים טכניקות וכלים החסרים בארגז הכלים הקיים.

מטרות העל של התהליכים מתמקדים בנושאים הבאים:

  • סדנה- קורס או תוכנית המציגה להנהלה המורחבת את החשיבות בשיפור מערכי השירות ושימור הלקוחות.
  • סדנה- קורס או תוכנית המיועדת למנהלי מערכי שירות לקוחות, ראשי מחלקות וראשי צוותים. קודם מובילים הדרכה והעצמה של המנהלים ורק אחר כך עוברים לטיפול בנציגי השירות. רק כך יוצרים סינרגיה ותהליך הוליסטי נכון.
  • סדנה- קורס או תוכנית המיועדת לעובדי שירות ושימור לקוחות. תהליכים המלווים בעבודה ותמיכה פרונטלית בתוך מערכי העבודה השוטפת. תרגול תוך מתן משוב און ליין לביצוע שיפורים.
  • סדנה- קורס או תוכנית המיועדת למערכי שירות לקוחות המופעלים באמצעות מיקור חוץ.

השירות ללקוח מתחיל קודם כל מהשירות בבית.

תחומי ההדרכה ופיתוח מיומנויות בכל מה שקשור לשיפור ביצועים במערכי שירות ושימור הלקוחות בקרב חברות ועסקים זוכה בשנים האחרונות לפריחה. לאורך השנים מחקרים זיהו כי קיימת קורלציה מדהימה בין איכות השירות ללקוחות החוצה לבין איכות השירות פנימה בתוך הארגון. שירות פנים ארגוני, פעמים חשוב לא פחות משירות ללקוחות החוצה.

כחברה לייעוץ ארגוני ומובילה תהליכי שינוי וצמיחה שמנו לב נכון לשפר ותקן קשיים וכשלים בתוך מערכי התקשורת והשירות הפנים ארגוני בחברה. מתברר ללא כל צל של ספק כי ברגע שהתקשורת הפנים ארגונית והשירות הפנימי, בתוך החברה או העסק עצמו משתפר - כך קל הרבה יותר לנהל את החברה ואת עובדיה ולקוחותיה באמצעות מערכי ניהול תפעול ובקרה שבאים לוודא כי עומדים ביעדי ביצוע המשימות והיעדים.

לקבלה מידע נוסף אנא הזן את הפרטים


מה בתפריט התוכניות לשיפור מערכי שירות ושימור הלקוחות

ההדרכה הסדנאות ותוכניות המנהלים הכוללים גם האימון מיועדים לשיפור ביצועים בכל מה שקשור לשירות פנימה אל תוך הארגון והחוצה מול הלקוחות והספקים. לשירותכם קורסים וסדנאות לשיפור ביצועים בתחום שירות הלקוחות פנימה וללקוחות בחוץ והם מיועדים לחברות עסקים המבקשים לבצע קפיצת מדרגה משמעותית בנושא. כל הפעילויות שלנו כולל ההדרכות, תוכנית המנהלים והסדנאות מותאמות לצורכי הארגון ואופי השרות והתמיכה הניתנים על ידו.

מטרת סדנאות ההדרכה והאימון היא להקנות לאנשי התמיכה והשימור ידע ומיומנויות והן כוללות:

  • להפוך את שירות הלקוחות כמנוע צמיחה. מכירות המשך, מכירותUp sale .
  • נכיר את תרבותן של חברות שירות מצטיינות? נלמד מה אנחנו יכולים לאמץ וליישם אצלנו?
  • נכיר כלים ותהליכים שיאפשרו לצוותי שירות הלקוחות להתמודד טוב יותר עם לקוחות "כועסים" וקשים.
  • נשפר מערכי התקשורת האפקטיבית עם הלקוחות. נייצר אמון שיאפשר פעמים לסרב ללקוחות ולהגיד "לא" מבלי לגרום לנטישה.
  • הכיצד אנו מובילים טרנספורמציה דיגיטלית השמה את הלקוחות במקום הראשון?
  • מאמץ כלים קלים ליישום שיביאו את שירות ושימור הלקוחות לבצע קפיצת מדרגה בתחום.
  • נעדכן את ארגז הכלים המקצועי בתחומי שירות הלקוחות.
  • נלמד מהו שירות מנצח? ננסה להבין הכיצד חברות בארץ ובעולם מצליחות לעשות זאת פעם אחר פעם?
  • נתמקד בדרכים להפוך את מערכי השירות והתמיכה למנוע צמיחה כלכלי.
  • נאמץ תרבות שירות המקדשת בעבור הלקוח את המושג -  One stop shop. נציג שירות מטפל בלקוח מהתחלה ועד הסוף.
  • טיפוח ההון האנושי בתחום שירות ושימור הלקוחות לאורך שנים. התחלופה יוצרת בעיות ועלויות גדולות.

הגיע הזמן לדאוג לשיפור מערכי השירות אצלך?

כיום כל חברה או עסק מבינים, שעליהם לשים את נושא שיפור השירות ללקוחות בראש מעיינה. היה ואתם מעוניינים לבצע תהליכי הדרכה ופיתוח מיומנויות של העובדים והמנהלים שלכם העוסקים בשירות לקוחות? אנו נשמח להגיע לפגישת היכרות ולבחון מהי התוכנית, או הסדנה הכי מתאימה בעבורכם בנושא החשוב של שיפור מערכי שירות ושימור הלקוחות. משה גרימברג, המתמחה בייעוץ ארגוני, פיתוח עסקי ובהדרכות מנהלים בעולמות של ניהול שירות לקוחות, מערכי מכירות מתקדמים, הוא הכתובת הנכונה לפנות אליו. לפרטים, שלחו מייל או צרו קשר ישיר בטלפון 0544-814332

שירות ושימור  עוסק באנשים.

גם אתם מבינים עד כמה חשוב להפוך למקצוענים בתחומי שירות ושימור לקוחות. תשמחו להתעדכן כי - הסדנאות הקורסים ואימון מערכי שירות לקוחות ומכירות מביאות לשינוי מהיר ומהותי בביצועים. חובה להעניק לעוסקים במגע עם הלקוחות, כלים עדכניים וטובים הרבה יותר מהקיימים כיום. חברות בינוניות, חברות משפחתיות ולעוסקים במקצועות חופשיים שלהם יותר מ- 10 עד 20 עובדים נכון להיעזר בייעוץ ארגוני יעיל ואפקטיבי בכל מה שקשור להדרכה ושיפור ביצועים בתחום שרות הלקוחות.

גם כאן, נעניק את הכלים הדרושים בכדי להפוך גם אותם לחברות שירות מצטיינות. אצלם, כל אחד חייב להיות "מומחה" בשירות לקוחות. בארגונים קטנים ההגדרות תפקיד אינן כל כך חדות ומוגדרות. לפיכך אנו ממליצים כי בחברות קטנות ובינוניות יבוצע תהליכי העשרה וסדנאות שירות בפורום רחב של עובדים ומנהלים.

יחד נוביל צמיחה

משה גרימברג מעניק לחברות ולעסקים שיפור מערכי שירות ומכירות באמצעות מגוון רחב של סדנאות קורסים ותוכניות הדרכה לשיפור מיומנויות שירות הדרכה ויעוץ בתחום, שימור ומכירות המשך למנהלים ולעובדים. עושים זאת, בהתאמה כמעט כירורגית, לאופי הארגון וצרכיו ובעיקר בהתאמה ליעדים שנקבעו להשיג. אנו אוהבים לקחת אחריות על היישום בשטח.

לקבלה מידע נוסף אנא הזן את הפרטים


רק כך אנו מבטיחים הצלחה ארוכת טווח בהדרכות בסדנאות ובקורסים שאנו מעבירים לעובדים ומנהלים בתחומי השירות, השימור והמכירות. אנו מאמינים שנושא שיפור מערכי השירות לקוחות קריטי להמשך הצמיחה. אשמח להיפגש ולהכיר. צורו קשר עם משה וצלצלו לתיאום פגישת הכרות ללא מחויבות 054-4814332.