ייעוץ ארגוני מיועד לחברות הנמצאות בתהליכי שינוי וצמיחה ומטרתו לשפר את התנהלותה ותפקודה של החברה. במסגרת ייעוץ ארגוני אנו מתמקדים בתהליכי עבודה ובתוצאות הסופיות הדרושות לחברה, להנהלה או למנהל ספציפי בחברה. בשלב הראשון מתבצע אפיון מצב קיים ואחריו מתבצע ארגון מחדש של המצב הקיים עד להשגת התוצאות הרצויות.

אנו מסייעים ומלווים מנהלים בכל הדרגות, ארגונים גדולים ובינוניים, אנשי עסקים ובעלי מקצועות חופשיים, ועוזרים להם לממש את חזונם ומטרותיהם באמצעות ייעוץ ארגוני אפקטיבי ופשוט ליישום.
מתמקדים בשינוי פרדיגמות אישיות וארגוניות מגבילות כדרך לצמיחה עסקית ואישית.
בעבודתנו המשותפת אנו יוצרים פרדיגמות והרגלי עבודה חדשים, אפקטיביים ויעילים יותר. פועלים בהצלחה להקניית מיומנויות ניהול מתקדמות המביאות לשיפור בשורת הרווח של העסק.

את התוצאות הללו ואת ההצלחה בתהליך השינוי והצמיחה, ניתן להשיג אך ורק באמצעות התגייסות משותפת של כלל ההנהלה, המנכ"ל, המנהלים והעובדים בחברה. הצלחת התהליך תסייע לארגון הן בטווח המידי, והן בטווח הארוך. אנו ב-ABC נלווה את חברתכם באופן מקצועי ואישי, תוך מתן הכלים הנכונים המותאמים לאופי החברה מנהליה ועובדיה.

התחומים בהם אנו מתמחים הם: הכשרה וליווי מנהלים, הנעת מנהלים ועובדים, פיתוח מנהיגות, גיוס וטיוב כח אדם ניהולי, בניית צוות מנצח, ותקשורת פנים ארגונית אפקטיבית. יחד נגבש את מטרת העל, שהיא המטרה העיקרית לצד מטרות משניות אותן נרצה להשיג.

לסיכום, שיתוף פעולה מלא בין החברה ההנהלה המנכ"ל והמנהלים  לבין היועץ הארגוני הינו חיוני לטובת הצלחת התהליך. אנו ב-ABC נחושים לסייע ולתמוך בכל מנהל ומנהלת, תוך עבודה בצמידות עם ההנהלה והמנכ"ל מתוך ידיעה שכאן טמון המפתח להצלחה.