ייעוץ ארגוני מיועד לחברות הנמצאות בתהליכי שינוי וצמיחה ומטרתו לשפר את התנהלותה ותפקודה של החברה. במסגרת ייעוץ ארגוני אנו מתמקדים בתהליכי עבודה ובתוצאות הסופיות הדרושות לחברה, להנהלה או למנהל ספציפי בחברה. ייעוץ ארגוני אצלנו בחברה תמיד מתמקד בשלושה מימדים מרכזיים המאפיינים התנהלות נכונה ואפקטיבית של ארגו עסקי: הראשון מתמקד בשיפור יכולות בקרב המשאב האנוש והניהולי. השני מתמקד בשיפור המבנה הארגוני והתאמתו לשינויים בשווקים ומול המתחרים. השלישי ואולי החשוב מכולם מתמקד בהשגת המטרות העסקיות.

ייעוץ ארגוני מושתת על 3 יסודות

בתהליכי ייעוץ ארגוני – פיתוח עסקי אנו פועלים ליצור באלנס בין המימדים השונים. כיועצים ארגוניים אנו מחויבים להוביל לסינרגיה בין שלושת התחומים האלה. סינרגיה ויצירת מערכת תפעול וניהול יעילה תביא לכך שחברות וארגונים יחזרו למסלול הצמיחה וההתחדשות. התהליכים הם לא פשוטים כלל. עסקים וחברות פעמים מתקשים להוביל את התהליכים בעצמם. מכאן עולה הצורך להיעזר בייעוץ ארגוני חיצוני, מקצועי ונטול "דעות קדומות" המסוגל לתת מענה מקצועי לצורך בשינוי.

ייעוץ ארגוני אפקטיבי – משיג מטרות ויעדים

בשלב הראשון מתבצע אפיון מצב קיים. אחריו מתבצע ארגון מחדש של המצב הקיים עד להשגת התוצאות הרצויות. ייעוץ ארגוני מקצועי ואפקטיבי לחברות, הנהלות ולמנהלים הינו תהליך מאד חשוב. בו אנו כחברת ייעוץ ארגוני, או כיועץ ארגוני מלווים את החברה, במטרה להתגבר על מכשולים. ייעודו של הייעוץ הארגוני הקלאסי בא להגשים מטרות ויעדים שההנהלה והמנכ"ל מבקשים להשיג.

ייעוץ ארגוני מניע צמיחה

אנו מסייעים ומלווים מנהלים בכל הדרגות, ארגונים גדולים ובינוניים, אנשי עסקים ובעלי מקצועות חופשיים. עוזרים להם לממש את חזונם ומטרותיהם באמצעות ייעוץ ארגוני אפקטיבי ופשוט ליישום. מתמקדים בשינוי פרדיגמות אישיות וארגוניות מגבילות כדרך לצמיחה עסקית ואישית. בעבודתנו המשותפת, אנו יוצרים פרדיגמות והרגלי עבודה חדשים, אפקטיביים ויעילים יותר. פועלים בהצלחה להקניית מיומנויות ניהול מתקדמות המביאות לשיפור בשורת הרווח של העסק.

ייעוץ ארגוני מחייב מחויבות של ההנהלה והמנכ"ל

את התוצאות הללו ואת ההצלחה בתהליך השינוי והצמיחה, ניתן להשיג אך ורק באמצעות התגייסות משותפת של כלל ההנהלה. של המנכ"ל, המנהלים והעובדים בחברה. הצלחת התהליך תסייע לארגון הן בטווח המיידי, והן בטווח הארוך. אנו ב-ABC נלווה את חברתכם באופן מקצועי ואישי, תוך מתן הכלים הנכונים המותאמים לאופי החברה מנהליה ועובדיה.

ייעוץ ארגוני המותאם לאתגרי המחר

ייעוץ ארגוני מסייע לארגונים להביא תוצאות אופטימליות לאורך זמן על ידי הפעלה וניהול נכון של העובדים והמנהלים. התהליך יסייע להפיכת הארגון לגמיש, בעל יכולת הסתגלות. בנוסף ליכולת התאוששות מהירה ויכולת התמודדות ומתן תגובה מהירה לשינויים שמכתיבה הסביבה העסקית המודרנית, עמידות וגמישות.

מה אתם רוצים להשיג מתהליך ייעוץ ארגוני?  איכותי?

האם ייעוץ ארגוני בתחום שינוי מבני ובניית תהליכי עבודה יעילים יותר? לסייע למנהל הארגון להבין איזה מבנה מתאים לו לעסק שיאפשר לו בייתר קלות להניע צמיחה והגדלת פלח שוק. האם שיפור מערכי הניהול והחברה? האם שיפור מערכות המכירות והשרות ללקוחות? כאשר אתם זקוקים לשירותי ייעוץ ארגוני, יש לבחור חברה לייעוץ ארגוני בעלת וותק וניסיון מוכח בתחום. חפשו יועצים ארגוניים שעבדו עם לקוחות מעולם התוכן שלכם והביאו לתוצאות טובות ומדידות.

מה תכונותיו של יועץ ארגוני מיומן?

היינו מבקשים לשקף גם לכם הכיצד נכון לבנות תהליך יעוץ ארגוני אפקטיבי שיהיה נכון ומתאים לארגון שלכם? מה התכונות של יועץ ארגוני מיומן? היועץ הארגוני, או החברה המתמחה בייעוץ ארגוני והנעת תהליכי שינוי וצמיחה? הם תמיד מהווים דמות מקצועית משמעותית המסייעים להפיכת חברה או עסק משפחתי למגיב טוב יותר למצבי משבר ולשינויים הנדרשים מהגברת התחרות בשווקים. המטרה של תהליך נכון בתחום יעוץ ארגוני באה לשקף לחברה ובעיקר למנכ"ל ולהנהלה, תמונת מציאות נקייה מדעות קדומות. מבט חיצוני למתרחש בחברה ועל השוק והמתחרים.

ייעוץ ארגוני ברמת מנכ"ל והנהלה

רשימה חלקית של התחומים בהם אנו מתמחים כיועצים ארגוניים: הכשרה וכן ליווי מנהלים, הנעת מנהלים ועובדים. פיתוח מנהיגות, גיוס וטיוב כוח אדם ניהולי, בניית צוות מנצח, ותקשורת פנים ארגונית אפקטיבית. יחד נגבש את מטרת העל, שהיא המטרה העיקרית לצד מטרות משניות אותן נרצה להשיג. לסיכום, שיתוף פעולה מלא בין החברה ההנהלה המנכ"ל והמנהלים לבין היועץ הארגוני הינו חיוני לטובת הצלחת התהליך. אנו ב- ABC נחושים לסייע ולתמוך בכל מנהל ומנהלת, תוך עבודה בצמידות עם ההנהלה והמנכ"ל מתוך ידיעה שכאן טמון המפתח להצלחה.

למי מתאים להיעזר בחברת ייעוץ ארגוני? ביועץ ארגוני מקצועי?

ייעוץ ארגוני מתאים לחברות הנמצאות בתהליכי שינוי, צמיחה, קיטון. עם זאת, כיום ארגונים רבים, משלבים פעילויות של פיתוח וייעוץ ארגוני בניהול השוטף של הארגון. זאת מתוך הבנה כי אנו חיים בסביבה דינמית ומשתנה הדורשת מהארגון יכולות תמרון והסתגלות גבוהות. חברות הנהלות ומנכ"לים אשר נהנים מהייעוץ ארגוני תמיד משדרגים את ארסנל הידע והיכולות בתחומי ניהול מגוונים. הם משפרים את יכולות הניהול ומצליחים להתמקד בפעולות גבוהות התגמול.

הידעתם כי כל ייעוץ ארגוני מתחיל במיפוי ואבחון?

כל תהליך של ייעוץ ארגוני המניע הבראה שינוי וצמיחה חייב להתחיל במיפוי ואבחון מצב קיים של השוק המתחרים והארגון. המטרה הראשונית מתמקדת באיסוף נתונים ליצירת תמונת מציאות נקייה מדעות קדומות ופרדיגמות. התוצאה להציג תמונת מצב עדכנית ומקיפה ולהדגיש את הפערים בין המצב האופטימאלי למצב הקיים. רק לאחר מכן תהליך הייעוץ הארגוני מתמקד בבניית תכנית עבודה מתאימה למימוש היעדים והמטרות של החברה.

מטרת העל של יועץ ארגוני מנוסה?

מטרת היועץ הארגוני – לעזור לחברה להצליח ולחזור לצמיחה באמצעות הכשרה עצמה והדרכה של מנהלים ועובדים. בתהליכים חברת הייעוץ הארגוני, מסייעת להנהלה ולמנכ"ל לעדכן את התוכנית העסקית, לשפר מיתוג ומערכי השיווק והמכירות. בו בזמן חובה לשפר את מערכי השרות ללקוחות המהווים כיום את אחד ממנועי הצמיחה היותר חשובים בעולם העסקי. כיום יותר ויותר חברות בינוניות, קטנות וחברות משפחתיות מבינות עד כמה חשוב להיעזר בחברות ייעוץ ארגוני כחלק מתוכנית רב שנתית המניעה שינוי וצמיחה.