תחום הדרכת המכירות באמצעות סדנת מכירות או קורס מכירות אקטיבי שמעניק גם שירות ליווי ואימון המשתתפים בשטח מול הלקוחות, הינו תחום שנדרש בשנים האחרונות. חברות ועסקים בכל התחומים והגדלים מהגדולות ביותר ועד לחברות קטנות ועסקים משפחתיים משתמשות בהם. הם מבינים שללא שיפור מהיר של מערכי מכירות ושירות לקוחות אין להם יותר זכות קיום בעולם העסקים התחרותי והמשברי. אנו מבקשים להציע גם לך סדנת מכירות אפקטיבית ואקטיבית המותאמת לצרכים המיוחדים שלך.
ההשקעה באיתור סדנת מכירות אפקטיבית חשובה להמשך הצמיחה
שיפור מיומנויות מכירה בקרב אנשי שרות לקוחות מעניקה לחברות ולמשתתפים כלים עדכניים. ומביאה להם מתודולוגיות ומיומנויות עדכניות ומקצועיות המביאות לשיפור חד בביצועים. אנו כיועצים עסקיים בטוחים ששירות לקוחות מעולה יכול להפוך למנוע צמיחה רב ערך. אנו מקפידים ללמד את אנשי השירות לקוחות והן את צוות המכירות להכיר את המניעים הגורמים ללקוחות לבצע החלטת קניה. מפשטים את ההיכרות עם המניעים הפסיכולוגיים מתוך נקודת המבט של הלקוח המתלבט עד שמחליט להפוך ללקוח משלם. השלב של השימור וטיפוח לקוחות מרוצים הם שלב חשוב ביותר להמשך יכולת המכירה ללקוחות קיימים.
סדנת המכירות שלנו מעניקה למשתתפים כלים ומתודולוגיות עדכניים בתחומי המכירות והשירות
כיועצים ארגוניים המתמחים בשיפור ביצועים של צוותי מכירות ושירות ללקוחות. אנו מבצעים עדכון לארגז הכלים המקצועי והניהולי של המשתתפים בסדנת המכירות או בקורס המכירות האקטיבי. ככלל, אנו דואגים לשפר מיומנויות בתחום ניהול משא ומתן. למשתתפים מעולם השירות ללקוחות. למשתתפים בסדנה או בקורס המכירות אנו מעניקים כלים ומתודולוגיות עדכניים לשימור מיטבי של הלקוחות. דואגים להקטנת אחוזי הנטישה באמצעות הגדלת רמת שביעות הרצון שלהם לאורך זמן. כחיפאי גאה חשוב כי תדעו שאנו פועלים בפריסה ארצית. אבל היה ואתם עסקים מאזור חיפה קריות והצפון חשוב שתדעו כי אנו מעניקים סדנאות וקורסים לשיפור מיומנויות מכירה גם לחברות ועסקים באזור חיפה קריות והצפון.
העסקים באזור חיפה והקריות נהנים מהטבה ייחודית
כתושב חיפה רציתי לעדכנך כי לעסקים הצפוניים אני מעניק הנחה של 20% על סדנת מכירה או על תהליכי ייעוץ ארגוני אחרים. אני משוכנע כי נסכים ששיפור היכולות של צוות המכירות והשרות ללקוחות מהווה בעבור כל ארגון עסקי במאה ה- 21 מנוע צמיחה עיקרי וחשוב. שיפור יכולות מכירה אפקטיביות ושיפור חד ביכולת העסק שלך להעניק שירות ללקוחות בצורה הרבה יותר טובה מהממוצע יבטיחו לך המשך צמיחה. מנגד אתה בטח תסכים איתי שאי שיפור מערכי המכירות והשרות ללקוחות עשוי לגרום גם לך לחברה שלך לאבד פלח שוק מול המתחרים. לאבד לקוחות שיינטשו למתחרים. אני מבטיח גם לך כי ההשקעה בקורס מכירות שמביא לשיפור מערכי מכירות ושירות לקוחות יהיו כדאי מאד מבחינת ניתוח עלות תועלת.
נשפר מיומנויות תקשורת ואינטליגנציה רגשית החשובים כל כך לעוסקים במכירות ושירות לקוחות
בסדנאות מכירה ובקורסים לשיפור מיומנויות מכירה ומיומנויות שירות ללקוחות נלמד על החשיבות של הקשבה פעילה. נלמד ונשפר מיומנויות תקשורת בין אישית ומיומנויות נוספות בתחום החשוב של האינטליגנציה רגשית. נשפר יכולות בתחום קריאת שפת הגוף ופיענוח הקול של הלקוח שמולנו או ללקוח המתקשר למוקד השירות או למוקד המכירות. זאת ועוד, נשפר את היכולת של אנשי המכירות והשרות לקוחות להתמודד עם התנגדויות. להתמודד עם לקוחות כועסים ועוד. לשם כך אנו מקיימים סדנאות והדרכות לעובדים במגוון נושאים הקשורים לעולם המכירות והשירות ללקוחות. אנו מעניקים סדנאות מכירה, סדנאות שירות לקוחות וקורס מכירות אקטיבי גם לחברות ועסקים באזור חיפה קריות והצפון.
סדנת מכירות – קורס מכירות אקטיבי מתמקד בשיפור הדברים העיקריים הבאים:
לשם כך אנו מקיימים סדנאות והדרכות למנהלים ועובדים בתחום המכירות והשירות לקוחות ובעוד לא מעט נושאים חשובים אחרים. כאן מטה אנסה להציג ברמת הכותרות את חלק מהנושאים שנלמד בסדנת המכירות, כמו גם בקורס מכירות אקטיבי הכולל ליווי ומנטורינג אישי למשתתפים בתהליכי מכירה ושירות אמיתיים. אנו מקפידים לצייד את המשתתפים במתודולוגיה האומרת כי כיום חייבים למכור ערך אמיתי ללקוחות. רק כך הלקוחות החדשים והלקוחות הוותיקים ירצו להמשיך לקהות שירות או מוצר מאיתנו וימנעו מנטישה למתחרים.
להלן 11 תהליכים ונושאים מרכזיים וחשובים בתהליכי הלמידה במסגרת סדנת מכירות שלנו:
1. מיפוי שור הלקוחות. איתור הסגמנטים המרכזיים של הלקוחות על פי מדדים שייקבעו שיציגו מאפיינים וצרכים מרכזיים של כל סגמנט.
2. נכיר את הדבר הכי חשוב בתהליכי המכירה והסגירה כיום? את היכולת שלך כאיש המכירות לבנות אמון ומערכת יחסים עם הלקוח העומד מולך.
3. אלמד את המשתתפים להשתמש בשאלות חקר. בכדי להבין את צרכיו של הלקוח? להבין איזה בעיות מבקש לפתור באמצעות שירות או מוצר שאתה מבקש למכור.
4. נלמד ונכיר את הטכניקות הכי עדכניות להתמודד עם התנגדויות? להתמודד טוב יותר עם האמירה: "יש לי הצעה מהמתחרה שלך הזולה ב- 30%".
5. נרצה להבין מדוע אנשי מכירות מצטיינים אף פעם לא מוכרים מחיר מבצע או הנחה ייחודית במיוחד בשבילך. מוקדם מידי בתהליך המכירה?
שימוש נכון במסגרת ניהול זמן ומשימות. היכרות עם חוק הפרטו גם בעולם המכירות והשירות
6. נקפיד לאמץ תרבות ונראות של מקצוען. של מקצוענית. אין ספק כי החלטת הקניה עשויה להתקבל ב- 20 שניות הראשונות ועל פי הנראות וגוון הקול והנחמדות של איש המכירות.
7. איסוף מידע ומודיעין עסקי כלי מאד חשוב לניהול מכירות. ההמלצה שלי כמומחה בתחום ניהול מכירות היא לא לוותר על שלב ההיכרות עם הלקוח באמצעות מידע זמין באינטרנט וברשתות החברתיות. נכון ללמוד גם על המתחרים ועל המיקום שלו בהשוואה אליהם.
8. אנו מאמינים בעזרי מכירה מקצועיים המעניקים ללקוח הפוטנציאלי מידע השוואתי שיכול לתרום להבנתו כי המוצר או השירות שאתם מציגים לו באמת יפתור לו בעיה או ייתן מענה לצורך שהציג.
9. נלמד כיצד אנשי מכירות מקצועיים לא משאירים "כסף על הרצפה" למתחרים. נכיר טכניקות להרחבת נפחי המכירה הראשונית או מכירות ההמשך באמצעות Cros sale ו- Up sale
10. כיועצים הבאים מעולם המכירות אנו יודעים עד כמה חשובה עבודת צוות המכירות כיחידה אחת שיודעת לתמוך האחד בשני ובעיקר יודעת לעמוד רבעון אחר רבעון ביעדים הן האישיים והן היעדים של המחלקה. ניהול מיטבי של צוות ומשימות בקרב העוסקים בתחום מכירות ושירות ללקוחות חשוב לביסוס ההצלחה לאורך זמן.
11. גייסנו לקוח חדש. כל הכבוד. עכשיו מתחילה העבודה היותר חשובה. לשמר את הלקוח לאורך זמן. לבצע מולו מכירות המשך ולוודא כי החברה באמצעות שירות הלקוחות והמכירות מצליחה לבנות מולו מערכת יחסים ארוכת טווח.
סדנת מכירות אפקטיבית למוקדי מכירות ושירות לקוחות המתמקדת בשיפור ביצועי מכירה ושירות
אין כיום חברה עסקית שלא מחויבת לשפר את מערכי השירות ללקוחות. כיום קיימות חברות הבנויות על יכולתן להעניק שירות יוצא מהכלל למאות אלפי לקוחותיהם. אצלם איכות השירות המקצועי הזמין והמהיר הוא לב ליבו של העסק. בכל מקרה גם לעסקים בינוניים וקטנים יש צורך להעניק שירות יוצא מהכלל ללקוחות שלהם. כעוסקים בתחום המכירות, אני מבקש לקבוע בצורה חד משמעית שהדרכת שירות לקוחות ומוקדים חשובים לא פחות מהדרכה ושיפור מערך המכירות.
בסדנת שיפור מיומנויות שירות ומכירות אנו מקפידים להדגיש את התחומים הבאים:
· כיצד מבצעים קפיצת מדרגה בין שרות טוב לשירות לקוחות מדהים? מה עושה את ההבדל?
· נחקור את הכללים המרכזיים שבונים מצוינות בתחום השירות ללקוחות.
· נציג נתונים המראים כי שירות לקוחות מדהים מקטין מהותית את אחוזי הנטישה.
· הציג כיצד ניתן להפוך לקוחות נאמנים למנוע צמיחה באמצעות מכירות מוצרים ושירותים נוספים
· נבחן את הסוגיה העסקית החוששת ששירות יוצא מהכלל עלותו גבוהה ולא כדאית?
· נבנה תוכנית המשמרת את אותה רמת השירות לאורך זמן. נקטין אחוזי נטישה ונגדיל את רמת שביעות הרצון של הלקוחות.
· נשקול לבנות סקור של לקוחות ועלי פי המדדים שיקבעו אולי נכון להעניק רמות שירות ייחודיות?
מדוע נכון לבחור בנו להעביר סדנת מכירות אפקטיבית?
כיועץ ארגוני שמתמחה בהדרכה ופיתוח מיומנויות של מנהלים, צוותי מכירות ושירות לקוחות, אנו מביאים לתהליך ניסיון מקצועי ייחודי בתחום הדרכת מכירות ושיפור מערכי שירות לקוחות. סדנת המכירות – קורס המכירות שלנו יעבור התאמה לצרכים הייחודיים שלך. לפני הכל, אכנס להכיר לעומק את דפוסי העבודה ואת התהליכים במערך המכירות והשירות ללקוחות ורק לאחר מכן אציג בפניך את תכני סדנת המכירות והשירות ללקוחות. נסכם על היעדים המרכזיים לשיפור והשגה בקרב המשתתפים ואציג בפניך גם את תהליך המנטורינג וליווי השטח למשתתפים. רציתי לעדכנך כי תהליך העצמה ופיתוח מיומנויות בקרב אנשי מכירות ושירות לקוחות יעניקו להם ולחברה שלך, סט כלים ומתודולוגיות ניהוליות ושיווקיות עדכניות שישמשו אותם ואותך שנים לאחר סיום סדנת המכירות האקטיבית שלנו.
מה מייחד מה מה מייחד אותנו בהשוואה ליועצים ארגוניים – יועצים עסקיים אחרים?
ככלל, אנו מאמינים בשיתוף ידע ובשקיפות. מגיעים מעולמות הניהול והמכירות ולכן אין אנו אוהבים לתת עצות. תמיד מתמקדים בביצוע תהליכי העצמה והדרכה בתחום המכירות והשירות ללקוחות באמצעות תהליכים ייחודיים הכוללים אימון ומנטורינג אישי למשתתפים. בנוסף אנו מעניקים למשתתפים ליווי ותמיכה של 3 חודשים במייל או בוואטסאפ או בשיחות זום מתום סדנת המכירות. רוצה לקדם פגישה? שלח מייל ישיר אלי abc@nihul4u.co.il ונקבע מועד לפגישת היכרות.
גם לך מגיע לקבל פגישת חשיבה במתנה
אני מבקש בפעם הראשונה להציע לך – "מפגש היכרות" - מפגש חשיבה וסיעור מוחות במתנה. פגישה שתתמקד בחשיבות שיפור מערכי מכירות ושירות לקוחות בשווקים תחרותיים. את/ה בטוח מכיר/ה את האמרה הבאה: "אורח לרגע רואה כל פגע". כיועץ עסקי – יועץ ארגוני מקצועי ומיומן אני מסוגל להציג בפניך כשלים וחוליות חלשות שניתנות לשיפור בתחומי המכירות והשירות ללקוחות. כשלים שנחשפתי אליהם בקרב חברות ועסקים שקיבלו מאיתנו ייעוץ ומולם ביצענו תהליכים של הדרכה ושיפור ביצועים של מערכי מכירות ושירות. אשמח להיות זה שיבחר לעבוד איתך בתהליכי השינוי והצמיחה במערך המכירות ושהשירות ללקוחות. תרגיש חופשי לקבוע איתי פגישת חשיבה ראשונית ללא עלות. צלצל ישירות אלי: 0544-814332 משה גרימברג.