במאמר נעסוק במהותו של סם החיים העסקי. במכירות וביכולת שלנו המנהלים לאתר את "תותחי המכירות" הטובים ביותר. צוות המכירות של חברה הוא הקו הקדמי שלהם. הם אלה שנמצאים בקשר ישיר עם הלקוחות והם אלה שיכולים לבצע או להרוס מכירה. לכן חשוב לוודא שלצוות המכירות שלכם יש את כל הכישורים והידע הדרושים כדי לבצע את עבודתם היטב. גיוס איש מכירות או מנהל מכירות צריך להיעשות על פי קריטריונים מקצועיים. נכון לבחון גם את יכולת הצמיחה וההתפתחות של איש המכירות או מנהל המכירות לאורך השנים בארגון. הפרופיל הנכון לאיש מכירות ו/או מנהל מכירות צריך לכלול מעבר ליכולות מכירה גם יכולת ניהול עצמי וניהול אנשים. כדאי תמיד שיהיה לך מישהו שלא רק טוב במכירה אלא גם טוב בניהול אנשים.

כיצד נכון לגיוס מנהלי מכירות ומוכרנים ?

אין זה סוד כי המכירות וניהול המכירות בצורה אפקטיבית, היו ונותרו סם החיים של כל ארגון. השאיפה להשיג ולנהל את המנהלים וצוותי המכירות הטובים ביותר שבשוק. יחד עם הרצון להשיג לקוחות חדשים ולהרחיב את פעילותם של אלה הקיימים, הנה המפתח להתרחבות וצמיחה עסקית. מחקרים אחרונים שבוצעו בארץ ובעולם ומוכרים אף לך, מגלים כי אחוז הנשירה ואחוז הגיוס האיכותי של מנהלי ואנשי מכירות טובים והישארותם במערכת לאורך זמן נמוכה. זה מהווה אבן נגף והוצאה כספית כבדה. כאן יש לנו משהו חדש להציג בפניך: גיוס אנשי מכירות מחייב הדרכה ליווי וקליטה. יש לספק הדרכת מכירות הן לעובדים חדשים והן לעובדים הקיימים. כך שיידעו להתמודד עם תרחישים שונים שעלולים להתעורר במהלך תהליכי המכירה. עליהם להיות מקצוענים להתמודד עם לקוחות קשים ולהתאושש מכישלונות.

מנהלי מכירות חייבים לדעת לנהל צוות

מנהלי מכירות וותיקים, צריכים להיות מאומנים גם בגיוס עובדים, הנעה וניהול יעיל של הצוותים שלהם. מכירות נשאר ותמיד יהווה את אחד ממנועי הצמיחה היותר חשובים לכל חברה או עסק. הכשרה להגברת התפוקה נעשית לרוב באמצעות שילוב של הרצאות, סמינרים, סדנאות, סימולציות וכנסים. על מנת לשפר את היעילות והאפקטיביות בתוכניות ההכשרה של אנשי המכירות והשרות לקוחות יש לזהות תחילה התחומים הזקוקים לשיפור. להציג את התוצאות הרצויות. לאחר מכן לעצב את תוכנית ההדרכה לצוות המכירות והשרות לקוחות. על פי הניסיון שצברנו כיועצים ארגוניים שעוסקים גם בפיתוח מנהלים ועובדים בתחומי המכירות, אנו ממליצים לבנות תוכנית הכשרה הכוללת מספר רב של מפגשים קצרים. מפגשי למידה בתדירות של אחת לשבוע במקום יום הדרכה שלם. הוכח שמפגשים קצרים לאורך זמן יעילים הרבה יותר.

בואו נלמד מהוגי דעות חכמים

החודש משפטי המפתח - הציטוטים שהשאירו בי חותם קשורים לנושא המכירות, מאתגרים חשיבה מעמיקה והם: "האנשים המצליחים בעולם הם אלה הקמים ומחפשים את הנסיבות הרצויות להם, היה ואינם מוצאים אותן, הם יוצרים אותן". ג'ורג' ברנרד. הציטוט השני שייך לזיגמונד פרויד ולמרות שלא עסק בניהול ובמכירות. הוא הבין היטב עד כמה המחיר שאנו המנהלים משלמים בתחום זה יקר ומיותר. לא פעם לנו כמנהלים חסרים לנו כלי אבחון וגיוס מדויקים יותר, והוא אמר: "אנו לומדים מהניסיון לאט, ובמחיר שגיאות מרובות". זיגמונד פרוידהכיצד אנו מונעים זאת?

כמומחים להדרכה של מערכי מכירות ושרות לקוחות - יש לנו מה להציע

צוות המכירות של חברה הוא הקו הקדמי שלהם. הם אלה שנמצאים בקשר ישיר עם הלקוחות והם אלה שיכולים לבצע או להרוס מכירה. לכן חשוב לוודא שלצוות המכירות שלכם יש את כל הכישורים והידע הדרושים כדי לבצע את עבודתם היטב. אנו המגיעים מהעולם העסקי, מכירים היטב את עולמות השיווק המכירה והשרות. פיתחנו מתודולוגיה המציעה ליווי שטח ותמיכה יחד עם מתודולוגיה לימודית, מוכחת המספקת כלים להשגת לקוחות חדשים. לא מעט חברות שזכו לקבל תמיכה וליווי בתחום טיפוח ואימון "כוחות המכירה" הבכירים מציינים כי בעקבות יישום השיטה נוצר גידול מתמשך ויוצא דופן בהיקפי המכירות של אנשי ומנהלי המכירות שעברו את ההכשרה.

לקבלת שעת ייעוץ וסיעור מוחות ללא התחייבות אנא הזן את הפרטים


הדרכה וליווי מכירות גם אצלך בארגון

יש לספק הדרכת מכירות הן לעובדים חדשים והן לעובדים הקיימים, כך שיידעו להתמודד עם תרחישים שונים שעלולים להתעורר במהלך מכירה. זאת ועוד להיות מסוגלים להתמודד עם מגוון רחב של לקוחות קשים. מנהלי מכירות וותיקים, צריכים להיות מאומנים גם בגיוס עובדים, הנעה וניהול יעיל של הצוותים שלהם.המתודולוגיה של תוכנית המכירות אותה אנו מובילים ומיישמים אחרי ניתוח צרכים ואפיון שווקי המטרה, מספקת כלים שיאפשרו לארגון, למשתתפים ליצור ולפתח צורך, למכור בקלות רבה יותר ולקצר בצורה משמעותית את משך מחזור המכירה ואף להגדיל משמעותית את יחס הסגירות והיקף העסקאות. אשמח לתת לך מידע נוסף ואף לבדוק ביצוע הדגמה המותאמת על פי הצרכים המיוחדים שלכם.

גיוס מנהלי מכירות ומוכרנים במינימום שגיאות?

אין זה סוד כי המכירות וניהול המכירות בצורה אפקטיבית, היו ונותרו סם החיים של כל ארגון. השאיפה להשיג לנהל את המנהלים וצוותי המכירות הטובים ביותר שבשוק. יחד עם הרצון להשיג לקוחות חדשים ולהרחיב את פעילותם של אלה הקיימים, הנה המפתח להתרחבות וצמיחה עסקית. מחקרים אחרונים שבוצעו בארץ ובעולם ומוכרים אף לך, מגלים כי אחוז הנשירה ואחוז הגיוס האיכותי של מנהלי ואנשי מכירות טובים והישארותם במערכת לאורך זמן - מהווה אבן נגף והוצאה כספית כבדה. כאן יש לנו משהו חדש להציג בפניך. צור קשר ואשמח להציג בפניך מודל חדש.

מכירים את העולם העסקי היטב

אנו המגיעים מהעולם העסקי, מכירים היטב את עולמות השיווק המכירה והשרות. פתחנו מתודולוגיה המציעה ליווי שטח ותמיכה יחד עם מתודולוגיה לימודית, מוכחת המספקת כלים להשגת לקוחות חדשים. לא מעט חברות שזכו לקבל תמיכה וליווי בתחום טיפוח ואימון "כוחות המכירה" הבכירים מציינים כי בעקבות יישום השיטה נוצר גידול מתמשך ויוצא דופן בהיקפי המכירות של אנשי ומנהלי המכירות שעברו את ההכשרה.

הדרכה וליווי מכירות

המתודולוגיה של תוכנית המכירות אותה אנו מובילים ומיישמים אחרי ניתוח צרכים ואפיון שווקי המטרה, מספקת כלים שיאפשרו לארגון, למשתתפים ליצור ולפתח צורך, למכור בקלות רבה יותר ולקצר בצורה משמעותית את משך מחזור המכירה ואף להגדיל משמעותית את יחס הסגירות והיקף העסקאות. אשמח לתת לך מידע נוסף ואף לבדוק ביצוע הדגמה המותאמת על פי הצרכים המיוחדים שלכם.

לקבלת שעת ייעוץ וסיעור מוחות ללא התחייבות אנא הזן את הפרטים