מחלקת השירות ומחלקת המכירה הן שתי מחלקות משלימות והכרחיות עבור מרבית החברות במשק. חשיבותן גדולה מאד. התנהלות נכונה של המחלקות הללו, משפיעה על מספר פרמטרים מרכזיים וחשובים כגון רווחיות החברה, מיתוג החברה והמוניטין שלה.

יש לפתח ולהשביח את המחלקות הללו באופן שוטף כדי להגדיל את הרווחים ואת שביעות הרצון של הלקוחות. אנו ב-ABC מספקים הדרכת מכירות ושירות באופן פרטני, או בקבוצות קטנות לטובת ניצול מקסימלי של ההליך.

לעתים קרובות מנהלי ועובדי מחלקת השירות והמכירה לומדים מידע תיאורטי שאיננו פרקטי לתפקידם,

ולכן עליהם להסתגל לעבודה ללא כלים מתאימים, ולהתמודד עם מגוון סיטואציות שלא הוכנו אליהן מראש. זה פוגע במכירות ואחוזי הנאמנות של הלקוחות הקיימים.

הדרכת מכירות ושירות שניתנת על ידנו הינה מקיפה ויסודית וכוללת ליווי והכשרה פרקטיים ואישיים, בזמן אמת במקום העבודה של המנהלים והעובדים, לצד מקרים של ליווי שטח והדרכות פרונטליות.

מנהלי המכירות והשרות לקוחות יחד עם העובדים שלהם ירכשו מיומנויות חשובות לתפקיד הספציפי שבו הם עוסקים לצד כלים להתנהלות נכונה יותר, ויהפכו למומחים ומצליחים בתחומם. למידע נוסף על הדרכים להגדלת מכירות והגדלת שביעות רצון הלקוחות- לחץ כאן.