המצטיינים בתחומם – מומחים בלטפל ולשמר את הלקוחות. שירות משמש כמנוע צמיחה מאז ומתמיד. כיום הוא הרבה יותר חשוב להישרדות העסקית התחרותית. לפיכך אנו עוסקים בשיפור מערכי שירות לקוחות. מתמקדים בשיפור מיומנויות ופיתוח ארגון ממוקדי לקוח, טיפול בשיפור שירות הפנים והחוץ ארגוני, הקמה ופיתוח מערכי הדרכה ואימון אנשי שירות לקוחות. ניהול והקמה של מרכזי הערכה לגיוס מנהלי שירות, הדרכה וחניכת אנשי שירות בקרב חברות המתמקדות במגע רציף עם לקוחות.

בואו להפוך לחברות שרות מצטיינות

הכיצד הופכות חברות כמו סטארבקס וול-מארט לנותנות השירות הטובות בעולם? מתברר כי השווקים הכי אטרקטיביים ובעלי אחוז הרווחיות והצמיחה הגדולים ביותר נשלטים בידי חברות המתמחות במתן שרות יוצא מהכלל ותועלות מוחשיות ומדידות ללקוחות. אני מבקש לשאול הכיצד חברות וארגונים טובים המבקשים לבצע קפיצת מדרגה בתחום השרות מסוגלים להתמודד עם מחסור ניהולי ומנהיגותי בתחומי השרות והתפעול? הכיצד אתם כמנהלים חושבים להתמודד עם המחסור?

לצמוח ממשברים

משברים עסקיים לא פעם קורים כתוצאה מכשלים במערכת התפעול והשרות. אז גם מתגלה המחסור במנהיגים ובמנהלים המסוגלים לנווט את הארגון בשעת משבר בהיבטים של ניהול מערכי השרות והתפעול. לא קל כידוע לכולנו, בעולמות העסקיים למצוא מנהלים מומחים בתחום השרות התפעול והלקוחות. מנהלים היודעים להתמודד בעת של משבר או בהובלת תהליכי שינוי וצמיחה בתחום. רובם של המנהלים והמנכ"לים לא חוו תהליכים משבריים קשים ברמה הכללית ובעיקר בתחום השרות והלקוחות, ולפיכך הניסיון הנדרש בתחום לא פעם חסר להם.

מזהים בעיות ומיישמים פתרונות

בעולמות העסקיים ובתחומי התעשייה וההי טק ומול חברות הנהלות ומנהלים – אנו יוצרים פתרונות גדולים יותר בתחום שרות הלקוחות והתפעול לבעיות הגדולות ו"החוליות החלשות" המוצגות לנו. אנו יוצרים תועלות מוחשיות וערך ללקוחות הזקוקים להדרכה וליווי בתחום. אנו מביאים לתחום ניסיון מקצועי רב, בו אנו תמיד מדגישים חזור והדגש בפני הנהלות ומנכ"לים כי "לא לעולם חוסן". ההמלצה החשובה ביותר: "בנו מערכות יחסים ואמון עם הלקוחות"

כל התורה על רגל אחת

"פשטות" זאת כל התורה על רגל אחת בעולם השרות – האם מריבות וצעקות הופכות להיות דרך מקובלת שבה לקוחות של חברה מתקשרים עם מוקד שרות הלקוחות? אנו חייבים להבין כי היה וניתן ללקוחות שלנו אפשרות להסביר בפשטות מה הם באמת רוצים – זה יקל עלינו כנותני שרות. יש לפשט את מערך היחסים והתקשורת הדו צדדית. הכוונה מכוח האדם המיומן של מנהלי ועובדי החברה, לכוח אדם לא מיומן אבל חשוב שהם – לקוחות החברה. היה נכון כי תשאפו לנהל את הלקוחות על ידי יצירת תהליכי מגע ועבודה פשוטים וידידותיים

תשמרו על הלקוחות שלכם – טפחו אותם

לקוחות מסורים וותיקים וחדשים תמיד זקוקים "לשרות יוצא מהכלל" אחרת יחפשו אלטרנטיבה אצל אחרים. יעזבו ללא נקיפות מצפון ויברחו למתחרים. אני מבקש להעניק לכם במתנה- מפגש סיעור מוחות בנושא. לקוחות הם הדבר הכי חשוב לכל חברה או עסק. זאת המנטרה אותה אנו מנסים ללמד, את הארגונים והמנהלים בתהליכי הייעוץ והליווי שאנו מבצעים בתחום שיפור התפעול, השרות וניהול הלקוחות. למידע נוסף על הדרכים להגדלת מכירות והגדלת שביעות רצון הלקוחות באמצעות שיפור מערך השרות הפרו אקטיבי-  לחץ כאן.