אגף השירות ואגף המכירות הן שתי מחלקות משלימות והכרחיות עבור מרבית החברות במשק. חשיבותן גדולה מאד. ומעורבותן בתהליכי צמיחה ופיתוח עסקי ב- 2020 תגבר. כולם מבינים שהתנהלות נכונה יותר של אגפי המכירות והשירות, משפיעה מהותית על רווחיות החברה, הגדלת פלח השוק שלה, על מיתוג החברה והמוניטין שלה. לא כולם נולדים מנהלים. לא כולם נולדים עם "סכין בין השיניים" שמאפיינת אנשי מכירות ממוקדי סגירה שמצליחים בקלות ייתר להביא עוד ועוד לקוחות. התפישה הרווחת שכבר מבטן אימנו אנו "נולדים להיות אנשי מכירות" נולדים להיות מנכ"לים מצטיינים אינה תואמת למציאות אותה אנו מכירים. הדרכת צוותי מכירה קורסים ייעודיים ואימון אנשי מכירות ומנהלי צוותים הינו כלי מאד אפקטיבי ונדרש בכדי ליצור תוצאות טובות הרבה יותר טובות לחברה או לעסק וגם לעוסקים במכירות. התהליכים בתחום הדרכה ופיתוח מיומנויות בניהול עצמי וניהול מכירות מתאים גם לוותיקים ולמיומנים שבהם.

אימון אנשי מכירות

קיימת חובה לפתח ולהשביח את האגפים והמחלקות הללו באופן שוטף כדי להגדיל את הרווחים ואת שביעות הרצון של הלקוחות. אנו ב-ABC מספקים הדרכת מכירות ושירות באופן פרטני, או בקבוצות קטנות לטובת ניצול מקסימלי של ההליך. פעמים מנהלי ועובדי מחלקת השירות והמכירה לומדים מידע תיאורטי שאיננו פרקטי לתפקידם, ולכן עליהם להסתגל לעבודה ללא כלים מתאימים, ולהתמודד עם מגוון סיטואציות שלא הוכנו אליהן מראש. זה פוגע במכירות ואחוזי הנאמנות של הלקוחות הקיימים. שיטת העבודה שלנו לאימון והדרכה של מנהלי מכירות ומוכרנים, בין אם הם אנשי מכירות שטח או נציגי מכירות טלפוני, מבוססת על סדנה וקורס מכירות ואימון מעשי ביותר, המותאם באופן מושלם הן לחברה או העסק הספציפי, והן לאופי המיוחד של מנהל או איש המכירות.

הדרכה וסדנאות מכירה אפקטיביות

כידוע, אנחנו כבני אדם וכעוסקים במכירות שונים האחד מהשני. כל אחד מאיתנו חושב, מתנהג ומדבר אחרת. פועל על פי מערכת הפעלה ייחודית. בתוכנית ההדרכה והסדנאות לאימון מנהלי ונציגי מכירות שאנו מבצעים אנו מצליחים לזהות אצל מנהל המכירות או הנציג את נקודות החוזק ואת נקודות הכשל בשיחת המכירה שלו. אנו מצליחים להעצים אצלו את החוזקות ולשפר את הכשלים שלו באופן יסודי, תוך לקיחה בחשבון של אישיותו והאופי הייחודי שלו. הדרכת מכירות ושירות שניתנת על ידנו הינה מקיפה ויסודית וכוללת ליווי והכשרה פרקטיים ואישיים, בזמן אמת במקום העבודה של המנהלים והעובדים, לצד מקרים של ליווי שטח והדרכות פרונטליות. מנהלי המכירות והשרות לקוחות יחד עם העובדים שלהם, כמשתתפים בתוכניות העצמה וההדרכה, ירכשו מיומנויות חשובות ועדכניות יותר לתפקיד הספציפי שבו הם עוסקים לצד כלים להתנהלות נכונה יותר.

הופכים אותך למקצוען במכירות

בקורס מכירות – בסדנת המכירות שלנו תקבלו מענה מושלם ואת כל התשובות לסודות הכי כמוסים של "תותחי מכירות" שבדרך כלל לא אוהבים לשתף! נתמקד במענה והתגברות על כל סוגי התנגדויות העיקריות, וזאת כדרך מהירה לסגירת מכירות. נלמד הכיצד נכון ליצור ולבנות מערכת יחסים ארוכת טווח עם הלקוחות. נלמד טכניקות סגירה עדכניות ובעיקר נאתר יחד את 5-10 הטעויות שאתם מבלי משים עושים בתהליכים. נאמץ ונתרגל את המתודולוגיה של "תוכנית מכירות אפקטיבית" איך תגרום ללקוח לסגור איתך עסקה? חמש טעויות שאסור לעשות במכירה. גישת המכירות שעובדת ב- 100%. סדנת המכירות, קורס מכירות והתוכנית להעצמת מנהלי מכירות מבוסס על ידע וניסיון שיישום בהצלחה בעשרות חברות ומול מאות אנשי מכירות ומנהלים לאורך ה- 20 השנים האחרונות.

 להכפיל את אחוזי הסגירה.

כמה היה שווה לכם להביא את צוותי המכירות שלכם להגדיל לפי 2 את אחוזי הסגירה? כיום, על כל 10 פגישות מכירה יש 2 סגירות בממוצע. האם שווה לכם להביא את צוות אנשי ומנהלי המכירות למצב בו הם מגיעים בממוצע ל- 4 סגירות והצלחות על כל 10 פגישות?  הכיצד אנו נצליח להגדיל משמעותית את אחוזי הסגירה. נלמד לזהות את הכשלים המרכזיים המונעים סגירה עסקה. נכיר שיטות לדלג ולבטל את מירב הכשלים בתהליכי המכירה. נשפר את יכולת המכירה הטלפונית, נשפר יכולת קביעת פגישות מכירה עם מקבל ההחלטות תוך דילוג על שומרי הסף – המזכירה ואו אנשי הכספים. הדרכת המכירות במסגרת קורס מכירות וסדנה מקצועית להעצמת אנשי מכירות תכסה ותטפל בכל הנושאים העדכניים שקיימים בתחום שיביאו את צוותי המכירות הטובים שלכם להיות הרבה יותר טובים. התוצאה, בעבורך כבעלים ואו כמנכ"ל שינוי דרסטי בהגדלת מכירות בגידול במשמעותי של "השורה האחרונה" – שורת הרווח.

היו חלק מקבוצה מנצחת

המשתתפים יהפכו למומחים ומצליחים בתחום המכירות וניהול המכירות והשירות. הדימוי העצמי יגבר. הם יחזקו את ההרגשה שהם עוסקים בתחום שרק הטובים והמוכשרים מצליחים. יעצימו את התחושה שהם חלק מקבוצה מנצחת – ובכך זה יתרום משמעותית לתוצאות. התוצרים של תוכנית הדרכה לאנשי מכירות, הסדנאות והאימון של מנהלי מכירות ראשי צוותים ואנשי המכירות מתבטא בקבלת גישה נכונה לתחום המכירות, בקבלת טכניקות וידע כיצד להתנהל נכון במפגש המכירה. נלמד מיומנויות לבצע ולנהל שיחות מכירה ופגישות מכירה בצורה יותר נכונה. נכיר שיטות עדכניות להתמודד עם התנגדויות, וכן נציע פתרונות למגוון רחב של תרחישים שבהם איש המכירות נתקל בשגרת העבודה שלו.

כמנכ"לים היו חלק מהתהליך

התהליך שלנו כולל גם ניתוח שיחות מכירה, התאמת תסריט מכירה אישי בחלוקה על פי סגמנטים. נבצע הרבה מאד סימולציות להטמעת הידע ולתרגול. מלווה משתתפים בשטח נבצע תהליכי בקרה ומשוב הן לליווי בשטח והן לסימולציות והתרגול בכיתה. אנו ממליצים כי פעמים נבון לשלב בתוכניות ההדרכה והעצמה גם את בעלי העסק ואו המנכ"ל כי כל מי שנמצא בקשר כלשהו עם הלקוחות זקוק תמיד לעדכון מיומנויות המכירה והשירות. העבודה המשותפת עשויה לתת להנהלה מבט אחר על תחום המכירות והשירות בחברה.

שיפור במכירות יגשימו את החלומות העסקיים שלך…

אז איפה אתם כבעלים, כמנכ"לים מחליטים להגדיל את הסיכוי להגשים את כל החלומות שלכם? לבצע זאת באמצעות העצמה ופיתוח מיומנויות של צוותי המכירות שלך.  הכיצד נכון לבחור הדרכת מכירות. סדנת מכירות. קורס למכירות – פנים ארגוני וזאת כדרך הכי נכונה להפוך אותם לאשפי מכירות? לבחור נכון קורס או סדנה לשיפור מערכי מכירות ושירות? הכיצד תחום חשוב זה, מקבל מספיק תשומת לב ניהולית מצידך? מי לוקח אחריות על הגדלת אחוזי הסגירה של אנשי המכירות שלך?

קבלו פגישת היכרות בנושא ללא מחויבות

אצל מי נופלת האחריות בכל מה שקשור להדרכה פיתוח מנהלים, עובדים ואנשי מכירות בארגון שאתם מנהלים? הכיצד בונים תוכנית העשרה והעצמה לצוותי המכירות והמנהלים בארגון? מגדילים רמת שביעות רצון המנהלים והעובדים. מקטינים אחוזי נטישה ובעיקר מגדילים את אחוזי הגיוס של כוח אדם מקצועי בתחום המכירות.

היה והנושא נמצא על סדר היום הניהולי אצלכם בחברה ומבקשים לשמוע עוד… בואו נשוחח על כוס קפה.

כעת, זהו המקום להציע לכם להתקשר ישירות למשה גרימברג 054-4814332 ולקבוע פגישת היכרות ראשונית – להזמנת תוכנית מנהלים ראויה, קורסי מנהלים סדנאות ושירותי הדרכה לשיפור מערכי ניהול והעצמה ב- 2020. פנו ישירות למייל של משה גרימברג- abc@nihul4u.co.il כתבו בכמה מילים מה אתם מצפים מתהליך משותף ונקבע פגישה ראשונית להיכרות וללא כל עלות.