סדנת מכירות, קורס מכירות מתמקד בחשיבות של למידה והיכרות עם היתרונות התקשורת האפקטיבית בעת תהליכי מכירה מקצועיים ועדכניים לתחרות ההולכת וגוברת מול המתחרים ומול הלקוחות שיש להם לא מעט אלטרנטיבות ברחבי הרשת. כיום נדרשת מיומנות גבוה בקרב צוותי מכירות ומנהלים להכיר ולהבין את סגנונות התקשורת של הלקוחות. המיומנות החשובה הזאת היא תנאי הכרחי להגדלת סיכויי הסכירה של כל מכירה. זאת ועוד, החשיבות של אינטליגנציה רגשית ומיומנויות תקשורת מפותחות חשובה ביותר בעת מתן שרות והתמודדות עם לקוחות כועסים.
משפרים את מיומנויות התקשורת של צוותי המכירה והשרות
סדנת מכירות. קורס מכירות. המשולבים עם היכרות מעמיקה של סגנונות תקשורת אפקטיביים הם חובה לכל ארגון המבקש לשפר ביצועים של אנשי המכירות והמנהלים בשרות לקוחות. נושא חשוב זה משולב לאורך כל סדנת המכירות ובקורסים השונים העוסקים בשיפור מיומנויות מכירה ושרות ללקוחות.
בואו ונכיר את סגנונות התקשורת של הלקוחות
אנו יכולים להציג 4 סגנונות תקשורת מרכזיים של לקוחות המתבססים על מיפוי של קרל יונג. אנו נכיר את הלקוח המשימתי, את הלקוח המתלהב, את הלקוח הידידותי ולבסוף את הלקוח האנליטי שמחייב התמודדות מיוחדת מולו.
הלקוח עם סגנון תקשורת משימתי
סביר מאד כי תכירו לקוחות מוחצנים, חסרי סבלנות, תזזיתיים ודינמיים ומכווני מטרה. הם יהיו מאופיינים ברצון עז ויכולת הנעה של הסובבים אותם, כולל אותכם כאנשי מכירות ושרות, פעמים באגרסיביות ותוקפנות. הם בדרך כלל חסרי סבלנות מחכים להתקדם ואינם מתעכבים על פרטים קטנים ועלולים להיות חסרי סבלנות לעיכובים ודחיות. הם מתאפיינים בתקשורת ישירה, סמכותית תוך שאיפה להיות המובילים. תנו ללקוחות מהסוג הזה שליטה בתהליך. תובילו אותם למקום הנכון תוך מתן הרגשה שהלקוח עם סגנון התקשורת המשימתי מוביל ושולט בתהליך המכירה.
הלקוח עם סגנון תקשורת ידידותי
תגלו לקוחות נעימים, שקטים ורגועים. לקוחות המתאפיינים ומאמינים מאד בתקשורת פתוחה בין אנשים. הם מאד אמפתיים ורגישים. סובלניים ובעלי תפיסה שוויונית. בדרך כלל הם לקוחות שבסופו של דבר משלימים עסקה והופכים ללקוחות נאמנים. תגלו כי הם בעלי דפוס התנהגות ותקשורת המכבדים את האדם שעומד מולם, הם נעימים, כנים ולבביים בדרך כלל. שימו לב כי פעמים הם זקוקים "לדחיפה" בכדי לסיים את התהליך.
הלקוח עם סגנון תקשורת המתלהב
בדרך כלל כל איש מכירות היה מוכן לצרף אותו לחבריו. הם חברותיים, פתוחים ומלאי הבעה. שמים דגש על קשר עם האדם שעומד מולם, הם מתאפיינים בכריזמה וביכולת התחברות בינאישית גבוהה במיוחד. שימו לב כי הם עשויים לדלג מנושא לנושא, תיזהרו לא לאבד את תשומת הלב שלהם בתהליך המכירה. קורס המכירות שלנו משפר מיומנויות תקשורת בין אישית ואינטליגנציה רגשית המשפיעה רבות על תהליכי המכירה.
הלקוח עם סגנון תקשורת אנליטי
הם הלקוחות הכי מאתגרים אנשי מכירות ושרות. בדרך כלל הם 'קשים להשגה', מופנמים, תמיד זהירים ומחושבים. כאנשי מכירות ושרות עליכם לספק להם מידע, נתונים ועובדות אמיתיות. אסור לכם 'לעגל פינות' אסור לכם להטעות אותם. דעו כי הם לא יקבלו החלטת קניה לפני שהשתכנעו שהצעת הערך שלכם משתלמת בהשוואה למתחרים. לקוחות עם סגנון תקשורתי אנליטי אף פעם לא יתחברו לאיש מכירות 'קשקשן' שמבטיח הבטחות שאינן מגובות בנתונים והשוואות. הם תמיד ישאפו לאובייקטיביות, הם יתאפיינו ביסודיים ובשיטתיות כדרך חיים.
סדנת מכירות. קורס מכירות. לשיפור התקשורת הבינאישית בתהליכי המכירה והשרות
מהניסיון שצברנו בתחומי ההדרכה והייעוץ הארגוני למערכי מכירות ושרות במגוון רחב של סגמנטים בשוק הישראלי אנו קובעים בפסקנות כי סדנת מכירות או קורס מכירות להכרות ולמידה של סגנונות תקשורת אפקטיביים הם חובה לכל ארגון וחברה עסקית המבקשת לשפר ולהגדיל מכירות. הסדנה ואו קורס המכירות מתאים לכל ראש צוות מכירות ולכל איש מכירות זוטר בתחילת דרכו. זאת ועוד, למנהלי ולנציגי שירות לקוחות זה עשוי מאד להואיל. את נושא סגנונות תקשורת אפקטיביים אנו מעבירים בתהליכי הדרכת מכירות, בקורס או בסדנת מכירות ובקורס שירות לקוחות.
מגדילים את אחוזי הסגירה
במסגרת סדנת מכירות או קורס מכירות לשיפור התקשורת הבינאישית בתהליכי המכירה והשרות נציג ונכיר את התיאוריה וגם נתרגל ונכיר את המשמעות היישומית בשטח על פי עולמות התוכן של המשתתפים. שיפור במיומנויות תקשורת בינאישיות יחד עם שיפור ומודעות לחשיבות האינטליגנציה הרגשית מול לקוחות מביאה להגדלת אחוזי הסגירה בתהליכי המכירה ולרמת שביעות רצון גבוה הרבה יותר הם אצל הלקוחות והן אצל אנשי המכירות והשרות. סדנת המכירות ואו קורס המכירות הם חווייתיות, מעניינים ובעיקר יישומיים. הערך המוסף המדיד מתבטא ביכולתם של המשתתפים לשפר את מיומנויות המכירה והשרות ללקוחות.
הגיע הזמן שנכיר?
אני מבקש שוב לקבוע כי הדרכות קורסים וסדנאות בתחום שיפור מיומנויות ניהול ומכירות קריטיים להצלחה עסקית שלך כמנכ"ל וכבעלים של עסק קטן או בינוני. הנושאים החשובים שמתמקדים בשיפור מיומנויות שלך בתחום המכירות. שיפור נוסף ביכולת שלך לנהל ולהפעיל בצורה טובה יותר את מנהלי המכירות ונציגי המכירות שלך? הכיצד יחד נבנה תוכנית הדרכה והעצמה אישית בעבורם.
כבעלים, כמנכ"ל נשוא המכירות מאד חשוב לך.
האחריות עלי. אדאג להציג לך את הפורמט הכי נכון ומתאים לצרכיך. נבחר האם לעשות את ההדרכות והסדנאות בפורמט קבוצתי? או בפורמט אינטימי של "אחד על אחד". נוביל יחד תהליך בו תצליח כמנכ"ל וכבעלים, להגדיל מכירות ופלח שוק. תקטין את אחוזי נטישה ובעיקר תגיע לגידול משמעותי של אחוזי הסגירה אחרי השתתפות מנהלי המכירות שלך ואתה בתוכניות העשרה בתחום המכירות. בעיקר באמצעות סדנת מכירות. קורס מכירות הבאים לשפר את סגנונות תקשורת אפקטיביים מול הלקוחות.
שיפור מערכי המכירות והשרות בטוח נמצא על סדר היום הניהולי ואתה מבקש לשמוע עוד.
בואו נשוחח על כוס קפה. כעת, זהו המקום להציע לך להתקשר ישירות למשה גרימברג 054-4814332 או 039032222 ולקבוע פגישת היכרות ראשונית – להזמנת שירותי הדרכה קורסים וסדנאות למנהלים, המותאמים אישית לך כמנכ"ל או כבעלים. פנו ישירות למייל של משה גרימברג- abc@nihul4u.co.il כתבו בכמה מילים מה אתה מצפה מתהליך משותף ונקבע פגישה ראשונית להיכרות וללא כל עלות.