מהי הדרך לסגור יותר מכירות בעולם העסקים ב- 2020? הכיצד נכון לבנות תוכנית מכירות רב שנתית ל- 2020-2025? מה התחדש בעולם המכירות והטיפול בלקוחות קיימים וגיוס לקוחות חדשים. מה צריך לעשות וללמוד בכדי להתאים מכירה נכונה לסוגי הלקוחות השונים? הכיצד מצליחים ללמוד את דפוסי ההתנהגות של הלקוחות השונים ובעיקר מצליחים למכור להם תועלות אמיתיות ולהביא בעבור הבעיות שהם מציגים פתרונות יעילים העונים על הצרכים האמיתיים שלהם. מהי הדרך שאנשי מכירות ומנהלים מצטיינים מפסיקים להתייחס אל תהליכי המכירה כאל מלחמה וקרב מעיק ומתיש? הכיצד יוצרים תהליכים הוליסטים היוצרים באמת זהות בין צרכי איש המכירות ללקוח הפוטנציאלי. הכיצד מצליחים להיפטר מהמושג ששלט בעולם המכירות עשרות רבות של שנים: "התגברות על התנגדויות".

ללא חיבור רגשי – מתקשים הסגירה.

נדמה לי כי אימוץ התובנה שבעולם כיום מי שלא יצליח לבנות מערכות רגשיות אמיתיות וארוכות טווח עם הלקוחות הפוטנציאליים, לא יצליח למכור. ללקוחות כיום יש מבחר רב של אפשרויות בחירה. ההמלצה שלנו כמומחים לתחום הדרכה וליווי מנהלי מכירות לשיפור מיומנויות מכירה והגדלת אחוזי הסגירה מתמקדת במשפט הבא: "עברו מהתגברות על התנגדויות שזה מוד שבדרך כלל נתפס בעיני הלקוח כמוד של מנצח – מפסיד למוד של תקשורת פתוחה הבאה לתת מידע ולהפיג חששות ופחדים של הצד המתלבט לגבי ביצוע העסקה". אנשי מכירות ברוב המקרים מותשים ולא אוהבים את סגנון המכירה הישן. בואו לרכוש טכניקות טובות יותר שגורמות להגדלת אחוזי הסגירה ובעיקר הרבה יותר נעימות לכל אחד מהצדדים.

הקשבה פעילה ומענה אמיתי לפחדים ולחששות

איסוף מודיעין מקדים על הלקוח, איתור צרכיו והבנה ותרבות עסקית שמקדשת מכירה איכותית, ללא מניפולציות ושקרים תבטיח הצלחה לאורך זמן. בעיקר תבטיח רמת שביעות רצון והקטנת שחיקה בקרב אנשי המכירות והמנהלים. אחוזי התחלופה של אנשי המכירות ילכו ויקטנו ובעיקר אחוזי הסגירה יעלו משמעותית. תקשורת אמיתית ומאמץ כן לבנות מערכת יחסים עם הלקוח הפוטנציאלי שבצד השני מביאה לשינוי דפוסי התהליך. שיחות מכירה וסגירה במוד של "אני אצליח להתגבר על ההתנגדויות שהצד השני מציג" פחות יעילות. אבל כאשר כמנהלי מכירות איכותיים אתם מנהלים תהליך מכירות שבו צרכי הלקוח במקום הראשון – יש שוני מהותי.

תקשורת אפקטיבית קריטית להצלחה במכירות

פתאום שני הצדדים קשובים. המתח בין לקוח למוכרן כמעט נעלם. הלקוח מקשיב קשב רב לנושאים שאתם מציגים לו כחלק מטיפול בפחדים האמיתיים שלו. אין צורך לבצע מניפולציות מיותרות? אין צורך ולא נכון "לעגל פינות" ולהשתמש בחצאי אמיתות? אתם צריכים אך ורק לבנות אמון ולתת מענה לבעיות אמיתיות שהלקוח הציג. לכם יש את המוצרים או השירותים או את הפתרונות שעשויים להוות בעבורו כלי יעיל לטיפול בפחדיו ובצרכיו. זאת שיחת מכירות אפקטיבית שמביאה להגדלה משמעותית של אחוזי הסגירה ולרמת שביעות רצון גדולה משמעותית בקרב הלקוחות

מדוע יש מנהלי מכירות מצטיינים וכאלה שמתקשים?

 לאורך השנים ואל מול עשרות חברות וארגונים ומול מאות מנהלי ואנשי מכירות שמנו לב לתופעה בה אנו נחשפים לקבוצה של אנשי מכירות מיומנים ובעלי וותק זהה אך כל אחד מהם מגיע לתוצאות אחרות. הכיצד מסבירים זאת? המוכרת לכל אחד העוסק בניהול ואו במכירות. חלק ממנהלי מכירות – ראשי הצוותים ואנשי מכירות השטח מוכרים יותר מהאחרים. מדוע זה קורה? האם אפשר לאפיין כאלה שיצליחו יותר מהאחרים כמנהלי מכירות? מהו דפוס האופי וההתנהגות של מוכרנים מצטיינים? והשאלה הכי חשובה האם אנו יכולים לשכפל הצלחה של מנהלי מכירות מצטיינים? ככלל המצטיינים מתאפיינים בכך שהם פעם אחר פעם ומבזבזים הרבה פחות אנרגיות על תסכול אישי הנובע מהכישלונות שבדרך. הם מקדישים את כל האנרגיות והמאמצים מול לקוחות שזיהו בהם פוטנציאל גדול לביצוע רכישה.

המודל העדכני לסגירת יותר מכירות

ניהול משא ומתן ואו ניהול מכירות, אצל המקצוענים שבהם מתבצעת כמעט על פי מודל קבוע מראש. ההתאמות הנדרשות מבוצעות על ידם כאילו היה זה מפגשם ה- 100 עם אותו הלקוח שאיתו נפגשו לראשונה? בואו נלמד מדוע הם מצליחים יותר מהאחרים? מה הם מביאים לתהליך המכירה שהאחרים חסר? אנו שמחים להציג בפניכם עדכון לשנת 2020 למודל שמלווה אותנו מזה שנים. פיתחנו מודל פשוט וקליט לשיפור מיומנויות ותוצאות בקרב אלא הרואים ב-ניהול מכירות ואו בניהול משא ומתן דרך חיים ומקצוע מכובד ומכניס .

לקבלה מידע נוסף אנא הזן את הפרטים


קורס מכירות אפקטיבי

שותפי הבכירים לדרך ואני "שברנו את הראש" בכדי לבנות מודל קליט וישים אותו נוכל להציג למנהלי המכירות ולמשתתפים בתוכניות שלנו לשיפור יכולות ניהול משא ומתן ובתוכניות המותאמות אישית לכל ארגון על פי צרכיו בתחום ניהול המכירות במגוון רחב של סגמנטים בעולמות התעשייה, האנרגיה, התקשורת והעסקים הקטנים. לתהליך המוצג כאן אנו קוראים:" מכירות אפקטיביות". בבסיס התהליך אנו נתמקד בדברים המרכזיים שעוסקים בצורך לאסוף מודיעין מקדים על הלקוח, לבוא מוכן עד כמה שיותר ובעיקר לא לאלתר. זאת ועוד העוסקים במכירות לא מצליחים באם הם מתייחסים למקצוע שלהם כאל "חלטורה". המצטיינים באנשי המכירות משתמשים בטכניקה של יצירת אמון תקשורת דו סיטרית המתבססת על יכולתם לשאול עוד ועוד "שאלות פתוחות" ולהקשיב בדרך כלל לתשובות הלקוח. אנשי המכירות שחסרי סבלנות ונחפזים לדחוף מוקדם מידי ללקוח את ההזמנה לחתימה ואישור לא פעם נאלצים לסגת ולאבד לקוח. במכירות החיפזון מהשטן.

אנו מצליחים לשפר מהותית את התוצאות.

התוכניות ותהליכי הליווי שלנו בתחום שיפור מיומנויות ניהול משא ומתן, ניהול מכירות, תוכניות לאנשי מכירות, וסדנאות מכירה ושרות מביאות לתוצאות ברות מדידה. אנו שמחים להציג בפניכם עדכון לשנת 2020 למודל הבא: "הדרך הנכונה לסגור יותר מכירות איכותיות"? שמלווה אותנו מזה שנים. פיתחנו מודל פשוט וקליט לשיפור מיומנויות ותוצאות בקרב אלא הרואים ב-ניהול מכירות ואו בניהול משא ומתן דרך חיים ומקצוע מכובד ומכניס. את המיומנות החשובה הזאת נעביר ונטמיע בקרב צוותי המכירות שלך. שותפי הבכירים לדרך ואני "שברנו את הראש" בכדי לבנות מודל קליט וישים אותו נוכל להציג למנהלי המכירות ולמשתתפים המותאם אישית לכל ארגון על פי צרכיו, עולמות התוכן שלו בתחום ניהול המכירות. לתהליך המוצג כאן אנו קוראים: "ניהול מכירות אפקטיביות". צרו קשר עם משה גרימברג למידע נוסף על ההצלחות בתחום ניהול צוותי מכירות.

בואו ונתחיל לעבוד

בעולמות המכירה יש משמעות לזיהוי איכות המכירה. מתברר כי מכירה איכותית יוצרת מערכת יחסים ארוכת שנים בין הלקוח לחברה. רמת שביעות הרצון גבוהה ואחוז הנטישה יורד. מכירות פחות טובות בדרך כלל יוצרות בעיות ומשיתות על הארגון הוצאות שימור גבוהות ובו בזמן לפגיעה מתמשכת בתדמית הארגון. הדרך הנכונה למנוע לייצר מנהלי מכירות שכדרך חיים מבינים עד כמה חשוב לבצע מכירות איכותיות. מכירות שבהן הלקוחות שמחים כי קיבלו את ההחלטה הנכונה. זה הזמן לבנות מערכי הדרכה ליווי וקורסים לשיפור מיומנויות מכירה ושירות. אז איפה אתם כבעלים, כמנכ"לים פוגשים את הנושאים האלה? הנושאים החשובים שמתמקדים בשיפור מיומנויות בקרב מנהלי המכירות ונציגי המכירות שלכם בארגון? הכיצד בונים תוכנית העשרה והעצמה לארגון בתחום המכירות. מגדילים מכירות. מקטינים אחוזי נטישה ובעיקר מגדילים את אחוזי הסגירה.

היה והנושא נמצא על סדר היום הניהולי אצלכם בחברה ומבקשים לשמוע עוד... בואו נשוחח על כוס קפה. כעת, זהו המקום להציע לכם להתקשר ישירות למשה גרימברג 054-4814332 ולקבוע פגישת היכרות ראשונית - להזמנת שירותי הדרכה לשיפור מערכי שירות ומכירות ב- 2020. פנו ישירות למייל של משה גרימברג- abc@nihul4u.ci.il כתבו בכמה מילים מה אתם מצפים מתהליך משותף ונקבע פגישה ראשונית להיכרות וללא כל עלות.

לקבלה מידע נוסף אנא הזן את הפרטים