לבחור זמן לתעדף משימות – זה לחסוך זמן…תמיד מתברר כי יש לנו מספיק זמן אם רק נשתמש בו בתבונה. הבעיה של כולנו כמנהלים, עמוקה יותר מאשר רק המחסור בזמן, היא למעשה בעיה של סדרי עדיפויות. מרבית האנשים לא עושים את אותם דברים הצריכים להיעשות תחילה, בעודם עושים דברים שהם לא צריכים לעשות בשלב הראשוני או בכלל.

אנו ממליצים כי נכון יהיה שתקבע סדרי עדיפויות למטרותיך. חלק חשוב של הצלחה בחיים הוא היכולת שלנו לשים את הדבר הראשון – ראשון ולבצע. רוב המטרות החשובות לא מושגות משום שאנשים שמים במקום שני או השלישי או בסוף התור את הדבר הראשון שעליהם לעשות. בתוכניות פיתוח מנהלים, בתהליכי יעוץ ארגוני אנו עוסקים באימון הנהלות, מנהלים וארגונים להצלחה.

שאלו את עצמכם: האם מה שאתם עושים מקרב אותכם יותר למטרות שלכם? חשוב לדעת כי כל מה שהוא מאמץ מבוזבז, מייצג בדרך כלל זמן מבוזבז. זמן מקצים – כי אחרת הוא נעלם ומתבזבז. אל תשרתו את הזמן, יש לגרום לזמן לשרת אותכם. חשוב לנו לציין כי הקנייה הטמעה ושכלול מיומנויות בנושא ניצול יעיל ואפקטיבי של הזמן הוא חלק ממערך הנושאים המרכזיים בתוכנית הליווי לארגונים, מנהלים ולכוחות מכירה בכירים שלנו. אנו בתהליכי יעוץ ארגוני, פיתוח עסקי שמים דגש על שיפור מיומנויות ניהול ומנהיגות.

לפרטים על "תוכניות המנהלים"  ועל אסטרטגיות ייחודיות להובלת תהליכי צמיחה ושינוי לחץ כאן או צור קשר: 054-4814332