כמנהלים, כעובדים בכירים וסתם בני אדם מהשורה אתם בטוח מכירים היטב את המרוץ המטורף אחרי הזמן. הידעתם כי זמן הינו אחד מהמשאבים שאי אפשר לאגור? לחסוך? או לשמר אותו למשימות חשובות? לכן מי מכם המנהלים והמנהלות בתפקידי ניהול זוטרים ובכירים לא מכירים את המשפטים הבאים ובעיקר את תחושת התסכול לגבי אי היכולת לנהל נכון ובצורה ראויה את משאב הזמן האישי והניהולי: "נגמר לי הזמן, אין לי כוח יותר היום"... "כל היום התעסקתי "בכיבוי שרפות" מה שתכננתי הלך לפח"... "האמת שאף אחד לא מבין אותי? לא מבין עד כמה אני עמוס ולא מסוגל לנהל נכון משימות ולנהל נכון את הזמן בעבודה ובחיים הפרטיים".

ניהול זמן – התסכול בעולמות הניהול

אני מניח כי כל אחת ואחד בעולמות הניהול והעסקים מכיר היטב את התחושות ואת המשפטים. אתם מרגישים כי המרוץ אחרי הזמן הנעלם מדמה את חיי היום יום שלכם. האם אין אפשרות לשינוי? האם ניתן לשפר מיומנויות בתחום ניהול זמן ומשימות? אנו מבקשים לתת לכם תקווה. הדבר בר שינוי. ניתן לשפר מיומנויות ניהול זמן ומשימות הן ברמת הניהול הבכיר והן ברמת החיים מחוץ לעולם הניהול והתעסוקה. האם אתם מסוגלים לדמיין שיפור של 10 אחוז בלבד בתחום ניהול זמן ומשימות שלכם? היה ונראה גם לכם הגיוני – חשוב שתבינו את המשמעות. מדובר על זמן ניהולי אפקטיבי ברמה חודשית של 24 שעות. אנו משפרים ביצועים במסגרת תוכניות פיתוח מנהלים וסדנאות לניהול זמן ומשימות.

שיפור במיומנויות ניהול זמן עשויות להפתיע אותך

ברמה שנתית תוספת של כמעט חודשיים נוספים? התוספת של הזמן שנחסך כתוצאה משיפור מיומנויות ניהול זמן ומשימות יאפשר לנו להיות הרבה יותר אפקטיביים וממוקדים. תוספת הזמן הזאת תאפשר לכל אחד שעוסק בניהול והנעת צוותים ומשימות לסיים את יום העבודה פחות מתוסכלים. בזמן שהצלחנו לחסוך נוכל להקדיש חלק ממנו לטיוב ותיעדוף משימות ובעיקר להקדיש אותו לעצמנו, למילוי מצברים ולמידה.

ניהול זמן ומשימות – ההגדרות

ניהול זמן מטרתו לאמץ תהליך מושכל של תכנון וביצוע משימות. מדובר בכל תחום ולא רק בעולם הניהול והעסקים. פרופסורים בעולמות המחקר מחויבים לדעת לנהל זמן ומשימות, לעמוד בלוחות זמנים של פרסום מאמרים ודוחות, להיות מסוגלים לחנוך סטודנטים ולהיות בעיקר מסוגלים להקדיש זמן למחקרים חדשים. בעולם הניהול והעסקים, מנכ"לים ומנהלים בדרגות השונות כמו גם עובדים נדרשים לנהל הצורה מיטבית את זמנם ואת העובדים והמנהלים שבאחריותם. ניהול זמן מיטבי ואפקטיבי בא לשפר את היעילות והפרודוקטיביות. כיועצים ארגוניים, אנו מבקשים לקבוע חד משמעית כי מנהלים ועובדים היודעים לנהל את זמנם היטב ונמנעים מדחיינות מעניקים לעצמם אפשרות להתמקד בפעולות גבוהות התגמול ולא לעסוק "בכיבוי שרפות" כדרך ניהולית קלוקלת.

בואו ללמוד את השיטה לניהול זמן אפקטיבי

במושג הרחב "ניהול זמן" הוא סט של התנהגויות ופעולות שכל יעודה בא לשפר ולמקסם את היכולת שלנו להיות אחראיים על איכות הביצועים בכל אחד מהתחומים. ניהול זמן מקצועי ואפקטיבי בדרך כלל מתאפיין באימוץ מגוון מיומנויות, כלים אישיים וניהוליים יחד עם טכניקות עדכניות המשמשות לניהול חכם של משאב הזמן בביצוע משימות, פרויקטים ויעדים הכוללים מטרות להשגה המוגבלות בתאריך סיום. כמנהלים בעולמות העסקיים אתם חייבים לדעת כי אין התחום של ניהול זמן מתייחס אך ורק לעולם העסקים. דעו כי המונח ה"ניהול זמן" בצורה הרחבה יותר כולל גם פעילויות אישיות מחוץ לעולמות העסקים ושם ניהול הזמן חשוב לא פחות.

מושגי היסוד הסובבים את המונח ניהול זמן?

במציאות שבה עובדים ומנהלים בדרגות השונות ובעיקר מנהלים בכירים ומנכ"לים בעשור השלישי של המאה ה- 21 אין הם יכולים להסתפק בביצועיים בינוניים בכל מה שקשור לניהול זמן ותיעדוף משימות. אתם חייבים לתעדף משימות, לדעת להתמקד בעיקר ולא בטפל ובעיקר לדעת להאציל נכון משימות וסמכויות. עולמות הניהול והעסקים הופכים לתחרותיים יותר, משבר אחרי משבר, המלחמה על כל לקוח ולקוח נעשית קשה ומאתגרת. עולם העסקים פחות סובלני לכאלה שלא יודעים לנהל את משאב הזמן כראוי. האמת שאין משמעות בין אם אנחנו סטודנטים לתואר ראשון, בעלי עסקים קטנים, או שכירים בתפקידי ניהול ראשוניים. כולנו מתמודדים עם הקושי לנהל נכון יותר ויעיל יותר את משאב הזמן. לנהל אותו נכון בכדי למנוע בזבוז, למנוע התפזרות ובעיקר למנוע שחיקה מיותרת ותסכול מאי עמידה בלוחות הזמנים.

לקבלת שעת ייעוץ וסיעור מוחות ללא התחייבות אנא הזן את הפרטים


הידעתם כי "דחיינות" היא התאום של "ניהול הזמן"?

דחיינות בעולם הניהול והעסקים היא ביטוי התנהגותי של מנהל או עובד לעמוד במטלות שלהם נקבעו לוחות זמנים לסיום. אנשי מקצוע מתחום הפסיכולוגיה אומרים כי דחיינות אינו מצב זמני? או מצב שמשתנה אחת לכמה זמן. מדובר על פי ניסיונם המקצועי והטיפולי בדפוס התנהגות החוזר על עצמו. מנהלים בדרגות השונות ועובדים מתאפיינים בקושי רב לעמוד בלוחות הזמנים הנדרשים לעמידה ביעדים ובניהול פרויקטים. פעמים רבות במקום המטלה הנדרשת, המנהלים הדחיינים מוצאים את עצמם עסוקים באינספור פעילויות זניחות אחרות. הם בורחים להתעסק בטפל במקום בעיקר. נדמה לנו כי מאחורי הדחיינות בעולמות העבודה והניהול מסתתרת חרדה. מנהלים ועובדים חסרי ביטחון מספיק מרגישים חסרי אונים ונוטים לבחור למקומות המוכרים והפשוטים. כאן אנו כיועצים ארגוניים נכנסים לתמונה ומובילים תהליכים של פיתוח מנהלים ועובדים בכל מה שקשור לשיפור מיומנויות ניהול זמן ומשימות.

ניהול זמן אפקטיבי - סיכום והמלצות

כעוסקים בייעוץ ארגוני פיתוח מנהלים והדרכת עובדים, הגענו למסקנה כי ניתן לשפר משמעותיות את יכולות ניהול הזמן והמשימות בקרב מנהלים ועובדים. אנו מלמדים שיטות קלות ליישום המבטיחות שינוי מהיר בדפוס החשיבה וההתנהלות היומיומית. אנו כעוסקים גם בייעוץ עסקי מבקשים לחזור ולשנן בעבורכם את התובנה הבאה: "מי שלא יודע לנהל את עצמו ולנהל באפקטיביות את משאב הזמן יכשל בניהול אחרים". דעו כי ניהול זמן הוא גורם מפתח בניהול כל חברה או עסק מצליח. היכולת שלכם כבעלי חברות ועסקים, או כמנכ"לים להקצות ביעילות זמן יקר למשימות השונות, כמו גם לתכנן את הזמן טוב יותר, יכולה להיות ההבדל בין הצלחה לכישלון. דעו כי המיומנות החשובה ביותר להצלחה ניהולית אישית ועסקית מתמקדת ביכולת שלכם להתמקד בעיקר ולא בטפל.

לפגישת ייעוץ לשיפור מיומנויות ניהול זמן אפקטיבי, חייגו אלינו עכשיו 0544-814332 או 03-9032222.  מגיע גם לך "מפגש סיעור מוחות" במתנה!!!