כיצד אתם אמורים לזהות כי הגעתם לקחת חלק בקורס או סדנת מכירות מקצועית ואפקטיבית היודעת להעניק כלים והדרכה לשיפור אחוזי הסגירה והיכולת להתגבר טוב יותר על התנגדויות? מה מבדיל אתנו מחברות אחרות המעבירות סדנת מכירות? קורס מכירות או ימי עיון וסמינרים לשיפור מערכי המכירות בארגון? מה באמת מבדיל אותנו מתוכניות הדרכה והעצמה בתחומי המכירות ושיפור מיומנויות משא ומתן.

מכירות כדרך חיים מחייבת תכנון ארוך טווח

אנו כחברה לייעוץ ארגוני והדרכת מכירות, מתייחסים לעולם המכירות ולאנשים הפעילים בו כאל מכלול שלם המחייב לחיות בהרמוניה ובאיזון. השחיקה בעולמות המכירה מאד גדולים והתחלופה גבוהה ולכן אנו מבקשים להנחיל בארגונים שאותם אנו מלווים את השיטה העוסקת "באדם השלם". ה –person  total. זהו מושג שיש בו, קודם כל התייחסות לחיים מאוזנים גם בקרב העוסקים במכירות ובשירות ללקוחות. הדבר נכון שבעתיים לכאלה המבקשים לשרוד שנים ארוכות בתחומי המכירות.

איזון ומידתיות גם בתחומי המכירות

גם כאן יש מקום ל"כובעים" השונים שהעוסקים במכירות ובשירות חובשים: קריירה, משפחה, חברה, תרבות, בריאות ודאגה לגוף, אתיקה וכספים. אולם, מושג האדם השלם הינו כוללני יותר. אנו עוזרים למשתתפים בסדנאות המכירה ובקרוס המכירה המתקדם להבין כי הצלחה לאורך זמן במכירות מחייבת איזון. גם אצל מנהלי המכירות הכי מוצלחים וטובים, הצרכים האישיים/ אישיותיים של האדם משפיעים באופן דרמטי על הפרודוקטיביות שלהם בעבודה. ללא איזון ומידתיות, אחוזי הסגירה יקטנו והשחיקה תגבר.

אנו עוסקים בפיתוח מיומנויות

בסדנת המכירות הייחודית שלנו, אנו עוסקים בפיתוח ולא בהדרכה, ולא באימון למרות שאנו משתמשים בכלים מעולם האימון העסקי - הקאוצ'ינג. מרבית חברות ההדרכה והאימון של צוותי מכירות מנהלי מכירות וצוותי שירות לקוחות עוסקות בהקניית מיומנויות בתחום הידע הכללי של עולמות המכירה, ובתחום הכישורים כמו למשל התגברות על התנגדויות, הקטנת חרדה בצד השיני, הצגה אפקטיבית של נושא, שפת גוף וכו', רוב החברות המתחרות מבצעות זאת באמצעות הרצאות ימי עיון וסמינרים. מחקרים אחרונים מגלים כי המשתתפים בהרצאות וימי עיון מאבדים 87%! מהידע שלהם בתוך חודש מסיום ההדרכה.

סדנת מכירות  - זה עסק רציני

הנתונים מראים כי יש התלהבות תחילה ואח"כ שקיעה. פעמים חברות מתפתות לבחור מרצים המתייחסים לתחום עיסוקם כאל מופע תאטרון או כמופע סטנדאפ. כולם נהנים מהמפגש, נהנים מהבדיחות והאנקדוטות ולאחר ימים מספר כולם חוזרים לאזורי הנוחות. בסדנת המכירות, בקורסי המכירות שאנו מעבירים המשתתפים לוקחים חלק בפיתוח והעצמה בשלושה מימדים. הבסיס של סדנת המכירות אינו מתמקד בכישורים ובידע, אלא בדימוי העצמי, בגישות, במוטיבציה ובמטרות. אלה הם המימדים העוסקים בפיתוח ושיפור יכולות וביצועים לאורך זמן. לכן אנו משיגים שיפורים ארוכי טווח ומפתחים את יכולות האנשים העוסקים במכירות להצלחה מתמשכת. הייחודיות שלנו מתמקדת בהשגת אפקט שיורי גבוה.

סדנת מכירות  - מביא להגדלת מכירות

בעולם מקובל למדוד את איכות הסדנאות והקורסים בתחום המכירות ושיפור הביצועים של מערכי שירות הלקוחות וכן את האפקטיביות של סוגי ההדרכות האחרות. המחקר של איגוד ההדרכה האמריקאי מצא כי כ- 20% מהחברות לא בודקות כלום. 80% מהן בודקות ובוחנות את תגובת המשתתפים ברמה של: עמידה בלו"ז, איכות המזגן, הכיבוד, הסדרי החנייה. רק פחות מ- 16% בלבד שואלים האם חל שינוי בהתנהגות. 9% שואלים: האם קיבלת תוצאות משופרות, האם יש יותר יעילות, יותר אפקטיביות, יותר פרודוקטיביות. 3%  בלבד שואלים האם הקורס היה השקעה ראויה הנותנת החזר השקעה (R.O.I.).

לקבלה מידע נוסף אנא הזן את הפרטים


נכון למדוד את ה- R.O.I. בתחום שיפור ביצועי צוות המכירות?

שאלה מסקרנת שאין אנו כחברה המתמחה בשיפור מערכי מכירות ושירות מבקשים להתעלם ממנה. נכון וחשוב למדוד את התרומה השולית של סדנת מכירות, או קורס מכירות מתקדם. אנחנו יודעים ומבצעים תהליך ראשוני שבו יש באפשרותנו להציג תחזית המראה כי העלויות הישירות בתהליכים משמעותן השקעה ולא הוצאה. אנו מחויבים להחזר השקעה ( R.O.I. ) פי 3 – 5 או 8. ככלל, אנו מגדירים מראש עם הלקוח מה יהיה עבורו R.O.I. כדאי ומודדים זאת לאורך כל התהליך. שיפור במערכי המכירות מביא להגדלת הכנסות לא רק בחתך חודשי או רבעוני? השיפורים והאימוץ של דפוסי עבודה חדשים ישפיעו על הארגון לאורך שנים.

סדנת מכירות בהתאמה אישית

אין אנו עובדים על פי טמפלטים שמתאימים לכולם. כל מערך מכירות, כל חברה נדרשת לקבל סדנת מכירות המותאמת בדיוק לצרכים המיוחדים שלה, לרמתם של אנשי ומנהלי המכירות ובעיקר בהתאמה למתחרים שפעילים באותם השווקים. העבודה שלנו הינה תהליכית ומותאמת ככפפה לצרכי המנהל והארגון. אנו משתדלים להביא את המתודולוגיה הכי עדכנית ומתאימה אותה לצרכים של הארגון מנהליו ועובדיו. יש לנו ניסיון מוכח בעולם המכירות מהשטח, הכולל הכרות אינטימית ואישית עם כל אתגרי המכירות המודרניים.

תמיכה וליווי לבוגרי הסדנה למשך חצי שנה

הפעילויות שלנו בתחום סדנת מכירות קורס מכירות והדרכת מכירות הינה ממוקדת וחסכונית בזמן. יש בה שילוב של עבודה אישית וקבוצתית. אנו מאמינים כי שילוב של פיתוח אישי וארגוני נחוץ להצלחה. חשיבותו של  משולש התקשורת וכישורי האינטליגנציה הרגשית כחלק מרכזי מכישורי ניהול מכירות קריטיים להצלחה. אנו מקדשים את תפיסה רב חושית המתמקדת בעבודה בעשייה ובהתנסות אישית הכוללת "חזרה בהפוגות". אנו מעניקים תמיכה וליווי ארוך טווח במייל ובטלפון כחלק מסדנאות המכירה, קורסי המכירות ותוכניות הדרכה שלנו.

הנושאים המרכזיים בסדנת מכירות עדכנית

 

"מהותה של הצלחה בעולם המכירות"? מהי "הצלחה"-  מהי עבור כל אחד מאיתנו כאנשי מכירות כמנהלים? איך חווים וממשים אותה ברמה באישית והמקצועית? הרצאת פתיחה, דיון וחשיבה מאתגרת ומעניינת, בעלת תובנות לכולם העוסקים במכירות ובשירות ללקוחות, המחייבת את המשתתפים – כל אחד ברמה האישית לקחת אחריות על מעשיהם.

מהי מכירה איכותית? מי הלקוחות שלנו?

האם אנחנו היינו מסתפקים אישית בהצעת הערך שאנו מעניקים ללקוחות שלנו? דיון והרצאה במסגרת סדנת המכירות, הבונה קשר ישיר  בין מכירה, רווחיות  שימור  ומניעת נטישה. נדון ונציג מה נדרש מבחינת העסק שאתה נמצא בו לעשות בכדי להישאר רלוונטיים ולהמשיך להציג צמיחה וגידול דו ספרתי, שנה  אחר שנה.

לקבלה מידע נוסף אנא הזן את הפרטים


"מכירות שרות כמנוע צמיחה"

דיון מעמיק במסגרת סדנת המכירות, הבאה לנתח ולבחון את מאפיינים של חברות המופת בתחום המכירות והשרות וכיצד מגיעים ליצור חווית מכירות ושרות רגשית ללקוח כדרך לחזק את נאמנותו ולגרום בכך להגדלת סך הקניות החוזרות. זאת אנו עושים בהצלחה במסגרת סדנת מכירות איכותית מקצועית ואפקטיבית שאותה אנו מעבירים מזה שנים.

"התקשורת ככלי ניהולי המגדיל מכירות"

הכיצד בונים מערכות יחסים ארוכות טווח עם הלקוחות גם בעולם המכירות? כיצד יוצרים סינרגיה המתחילה בתקשורת טובה בין אנשי המכירות ללקוחות, בין אנשי השירות והתמיכה ללקוחות. כיצד תקשורת טובה מתחילה את הדרך הנכונה לבנות מערכות יחסים אינטימיות עם הלקוחות לאורך זמן. נבחן הכיצד תקשורת טובה מבטיחה הצלחה ויתרון עסקי גם בעולם המכירות והשירות לאורך זמן .

"איזון ומידתיות כמתכון להצלחה אישית וניהולית בתחום המכירות"

חלק מרכזי מסדנת המכירות מציג את המחירים פעמים המחירים הכבדים, שמשלמים העוסקים במכירות. גם ברמה האישית וגם ברמה הארגונית, שפעמים ארגונים מאבדים מהר מידי אנשי ומנהלי מכירות שנשחקים ומרימים ידיים ונפלטים מעולם המכירות. ננסה ללמוד הכיצד מקטינים את "המחיר שאנו כאנשי ומנהלי מכירות משלמים עבור הצלחה" הרצאה משעשעת ואינטראקטיבית המשלבת את המשתתפים מנהלים ועובדים כאחד לשאול את עצמם הכיצד ניתן לתמרן טוב יותר בין שלל המשימות כמנהלי ואנשי מכירות וותיקים.

כבעלים, כמנכ"ל האם שיפור מערכי המכירות חשובים לך?

אני מניח כי גם אתה מבקש להגדיל את ביצועי מערך המכירות שלך. האחריות עלי. אדאג להציג לך את הפורמט הכי נכון ומתאים לצרכיך. נבחר יחד באם נכון לבצע סדנת מכירות קצרה? או אולי נכון לעשות את ההדרכות והסדנאות בפורמט קבוצתי? או בפורמט אינטימי של "אחד על אחד". נוביל יחד, תהליך בו תצליח כמנכ"ל וכבעלים, להגדיל מכירות ופלח שוק. תקטין את אחוזי נטישה ובעיקר תגיע לגידול משמעותי של אחוזי הסגירה אחרי השתתפות מנהלי המכירות שלך ואתה בתוכניות העשרה ושיפור מיומנויות בתחום המכירות.

מתי נפגש?

אין זה סוד ובטוח כי נסכים לקביעה האומרת כי הדרכות קורסים וסדנאות בתחום שיפור מיומנויות ניהול ומכירות קריטיים להצלחה עסקית שלך כמנכ"ל וכבעלים של עסק קטן או בינוני. הנושאים החשובים שמתמקדים בשיפור מיומנויות שלך בתחום המכירות. שיפור נוסף ביכולת שלך לנהל ולהפעיל בצורה טובה יותר את מנהלי המכירות ונציגי המכירות שלך? הכיצד יחד נבנה תוכנית הדרכה והעצמה אישית בעבורם באמצעות סדנת מכירות איכותית מקצועית ואפקטיבית.

לקבלה מידע נוסף אנא הזן את הפרטים


זה נמצא על סדר היום הניהולי אצלך בחברה ואתה מבקש לשמוע עוד

בואו נשוחח על כוס קפה. כעת, זהו המקום להציע לך להתקשר ישירות למשה גרימברג 054-4814332 ולקבוע פגישת היכרות ראשונית – להזמנת שירותי הדרכה סדנאות קורסים לשיפור מערכי המכירות והשירות ללקוחות, המותאמים אישית לך כמנכ"ל או כבעלים. פנו ישירות למייל של משה גרימברג- abc@nihul4u.ci.il כתבו בכמה מילים מה אתה מצפה מתהליך משותף ונקבע פגישה ראשונית להיכרות וללא כל עלות.