The Complete Guide to Building a Marketing Plan

הזרקת בוטוקס ומתיחת פנים
פחות מתאימים למותגים?

לחברות בעלות "מותג על" בעולם ובארץ יש תמיד הבטחה מלהיבה. היא מצליחה לגרום לרבים להתחבר למשפטים הבאים: אני גאה להיות חלק מ.. אני מאמין באותן אמונות וערכים.. רוצה להיות חלק מעולם מושגים חדש.. אני מתחבר לחזון ומאמין בערכי התרבות והערכים של… אלה הן תחושות אמיתיות היוצרות חיבור רגשי בין המותג ללקוחות. לא עוד סיסמאות ומילים גבוהות הרשומות על הקיר וכסלוגן מתחת ללוגו.

מיתוג ועדכון אסטרטגיה הינם צרכים קיומיים לאורך כל חיי המותג והעסק. מתי בפעם האחרונה עצרת לשעה וחצי לבחון האם הסולמות שלך נשענים על הקירות הנכונים? קח פסק זמן. בוא כמנכ"ל, כבעלים או כסמנכ"ל השיווק למפגש סיעור מוחות מעורר מחשבה, לבחון יחד אם  הגיע הזמן לעדכן את המיתוג והשפה העיצובית שלך.


מי לוקח אחריות ומוביל את התהליכים:

גיל בסקין – מעצב גרפי, ארט דירקטור. כריש אימתני בתהליכי מיתוג ושפה חזותית. ניסיון רב שנים בעולמות הפרסום, העיצוב והמיתוג במשרדי הפרסום מהגדולים בארץ.

משה גרימברג – מייסד ומנכ"ל ובעליה של החברה  Consulting  Business  Advanced  בעל למעלה מ- 16 ויותר שנות ניסיון בליווי תהליכי ייעוץ ארגוני וצמיחה ועבודה מול הנהלות ומנהלים בתהליכי העצמה, שינוי ועדכון אסטרטגיות מיתוג למטרות צמיחה.

אנו מציעים לכם מפגש חשיבה וסיעור מוחות בנושא "Rebranding 2020"