עדכון אסטרטגיה עסקית?

אסטרטגיה שיווקית?

 

חברות וארגונים זקוקים לעדכון והתאמת האסטרטגיות השונות לשינויים בשוק ומול המתחרים. אחת לכמה שנים או לאור משברים ושינויים דרסטיים בשווקים, נכון כי חברות וארגונים עסקיים מצטיינים יעשו תהליכים הבודקים את הצורך בעדכון אסטרטגיה עסקית. אסטרטגיה שיווקית, עדכון נראות באמצעות מיתוג וחיזוק הבידול מול המתחרים, בעיקר מול לקוחות קיימים ופוטנציאליים.

נעדכן את מה, איך ועבור מי – נבצע עדכון להצעה השיווקית, נתאים אותה לשינויים במאפייני השוק, נעדכן את פרופיל הלקוחות לאור שינויים ותהפוכות בשווקים, נחדד את מערכת השיקולים והרגשות שעומדת בבסיס תפיסתו של המוצר או השירות, הכול מתוך עיני הלקוחות הקיימים ולקוחות חדשים. נעדכן את הצעות הערך ונחזק את הבידול ואת הבטחת המותג ללקוחות בסגמנטים השונים.



מי לוקח אחריות ומוביל את התהליכים:


גיל בסקין – מעצב גרפי, ארט דירקטור. כריש אימתני בתהליכי מיתוג ושפה חזותית. ניסיון רב שנים בעולמות הפרסום, העיצוב והמיתוג במשרדי הפרסום מהגדולים בארץ.

משה גרימברג – מייסד ומנכ"ל ובעליה של החברה  Consulting  Business  Advance  בעל למעלה מ- 16 ויותר שנות ניסיון בליווי תהליכי ייעוץ ארגוני וצמיחה ועבודה מול הנהלות ומנהלים בתהליכי העצמה, שינוי ועדכון אסטרטגיות מיתוג למטרות צמיחה.

אנו מציעים לכם מפגש חשיבה וסיעור מוחות בנושא "Rebranding 2020"