גרמת לנו לא אחת "להתעורר" ולבחון פרדיגמות. הצלחת בקלות יחסית לגרום לקבוצה של מגייסים ליצור ערך ולקחת חלק פעיל בתהליך של "סיעור מוחות" פורה שיצר רעיונות אותם אנו ממשיכים לבדוק בחברה.
לסיפור המלא לחץ כאן
Einat Keren, Intel
"כסמנכ"ל הכספים של קבוצת החברות ישאל וכחלק מההנהלה הבכירה של קמן תעשיות היה לי יחד עם דן טופז, המנכ"ל הזדמנות להיות לצידך בתהליכים שהובלת. הצלחת להרשים אותי ואת האחרים ביכולת המקצועית הגבוה שלך כיועץ ארגוני וכמוביל תהליכי שינוי.
לסיפור המלא לחץ כאן
גולן קרן , ישאל אמלט השקעות בע״מ
"בהסתכלות לאחור לתחילת ההכרות ,הייתי בטוח שאין לי מה ללמוד. חשבתי שמה שאני יודע זה מספיק , חשבתי שאין יותר טוב, אבל ככל שהתקדמנו הבנתי יותר ויותר את הצורך והתוצאות לא אחרו לבוא.
לסיפור המלא לחץ כאן
אמיר היימן, מדוק בע''מ
Shalom Moshe
This is my somewhat late 'thank you' letter to you, for your recent 'interactive lecture', at my home, to our social 'Hug' — focusing on "With Whom Managers Do Not Hesitate to consult" Which is in your area of Organizational Consulting Expertise?
לסיפור המלא לחץ כאן
Prof. (Emer). Uri Zoller , Haifa University - Oranim
דליה עידן, סמנכ"ל התפעול: "אני מבקשת לציין כי היה פורום מעולה, אנשים בפורום אמרו דברים שלא מספיקים להגיד ביום יום"… אמיר גולדמן, מנהל מכירות בכיר: "לא ציפיתי לרמת פתיחות כזה, ושנגיע לכאלה תוצאות, צריך לעשות את זה פעם ברבעון"… נוגה נשר, מנהלת מכירות בכירה: "זה היה מעניין, התחושה שאנו בתחילת התהליך.
לכל התגובות לחץ כאן
מנהלים, אגם לידרים
"בדיוק עכשיו בין מיילים יוצאים למיילים נכנסים, בין הצלחות קטנות וגדולות מרגישה פתאום מן דחף בלתי נשלט לעצור את הכול לנשום עמוק ולהגיד תודה. אני כבר לא אותה ליבי שהייתה, בראש שלי סוערות מילים חדשות ששרטת לי במוח,
לסיפור המלא לחץ כאן
ליבי מאיקס, את וינשטוק
"הצלחת במקצועיות ובמהירות למקד ולהציב את "תמונת הפער" ודרכי פעולה נדרשות בזמן קצר וברמת אפקטיביות גבוהה למציאות הקיימת במפעל הקולטים. שמח לציין כי בניגוד לתהליכי אבחון ארוכים ומתישים המסתיימים בחוברות ומצגות מפוארות אשר לרוב נשארות על המדף
לסיפור המלא לחץ כאן
קובי ווקסלר, כרומגן
"מבקשים להודות לך על התגייסותך והירתמותך למען השבחת ההון האנושי בקרב עובדי המועצה המקומית רמת ישי. הובלת והנחת בהצלחה רבה את יום העיון שהתקיים ביום ד' 28.4.2010 בעיריית עפולה.
לסיפור המלא לחץ כאן
עופר בן אליעזר, ראש המועצה המקומית רמת ישי
"אני מוכרחה לציין שהליווי שלך נתן לי באופן אישי כלים ניהוליים שגרמו לי להרגיש בטוחה יותר ביכולות שלי להשיג את המטרות שקבעתי לי ולעצמנו כמחלקה ובכך להעלות את רמת המחלקה ואת מערך התקצוב והבקרה בארגון.
לסיפור המלא לחץ כאן
מזל ניסים , מנהלת תקצוב ובקרה
"בנקודה המכרעת בחיי המקצועיים, ידעת להיות עבורי כמגדלור שסימן לי את הדרך. ליווית אותי בתהליך ההבשלה של הרעיון ,בחששות ובספקות שלי לגבי ההחלטה להקים חברה… נתת לי כוח תמיכה ואמונה בעצמי וביכולותיי
לסיפור המלא לחץ כאן
משה חורי, סיטי אול מערכות תקשורת מתקדמות
"חברת מ.מ.א הנדסה בע"מ מבקשת להודות לך ולצוות על התהליכים שהובלת בשנה האחרונה. אנו בחברה למדנו כי כשעובדים עם חברה מקצועית מאד שמכירה את התהליך ויודעת ליישם אותו- אזי ההצלחות מובטחות.
לסיפור המלא לחץ כאן
מ לוי , ממא הנדסה
"במהלך אוגוסט 2006 ובשנת 2007 ושנים לאחר מכן, משה גרימברג ביצע פעילויות ברוכות בארגון. הפעילויות הועברו בצורה מקצועית, איכותית, ומאלפת.
לסיפור המלא לחץ כאן
ראול רונן, דור אלון
I would like to share with you my positive impression and gratitude for the mutual work we have done together since the end of 2006, with you as a professional consultant to Medoc's top management.
לסיפור המלא לחץ כאן
Udi Gafni , President Medoc
"משה יקירי, בשמי ובשם המנהלים ובשמן של בנות הזוג ברצוני להודות לך על סדרת ההרצאות שהעברת לנו במהלך סוף השבוע באילת , דצמבר 2006.
לסיפור המלא לחץ כאן
שמעון שחם, התכוף סולאר החזקות
"כיועץ ארגוני וכמאמן עסקי, היית לצידי בתקופה שבה קיבלתי החלטה "לפרוס כנפיים" ולעבור לתפקיד ניהולי חדש ובכיר יותר.
לסיפור המלא לחץ כאן
אריה הרמן, דור כימיקלים ופלסטרו גבת
"המנטורינג והאימון העסקי, היה עבורי תהליך בו חיי עברו מהפך. כמנכ"ל סוכנות ביטוח מצליחה, ידעתי לנהל עובדים, ידעתי להצליח לא רע בעסקים…
לסיפור המלא לחץ כאן
מאיר נווה, נווה סוכנות לביטוח
"הקונספט של המצגת מאוד נכון ומתמקד בבעיותינו ובצרכינו העתידיים. המצגת מגלמת בעיני עלית מדרגה כאשר נדרשים אנו למקצוענות לצרכינו אנו חובה עלינו להסתייע
לסיפור המלא לחץ כאן
אבי יבין, אגינקס תקשורת ומחשוב
"אישית אני מבקש להודות לך על המצגת המכובדת והעבודה הטובה והמקצועית שבצעת עבור ארגון יועצי התקשורת בישראל.
לסיפור המלא לחץ כאן
רוני וולובלסקי, טלרון טלקומוניקציה
"בסיום תהליך הבנייה של התוכנית האסטרטגית לארגון יועצי התקשורת, אני מבקש לעדכנך כי עשית עבודה מצוינת.
לסיפור המלא לחץ כאן
יוסף לוונטין, יובל טלקום
"פעילותך המקצועית בתחום הליווי של החברה ושל המנהלים, ראויה להערכה רבה. אתה עושה עבודה מצוינת, נוגע במקומות הנכונים, מוביל תהליך ויוצר שינוי.
לסיפור המלא לחץ כאן
שרון שדה, מנהל אגף תפעול ויצור
"ישנם מעט אנשים בחיי אשר מסוגלים לגעת בי, בנקודות הכי רגישות והכי לא מוחצנות… ידעת להציג ולנתח איתי ועבורי את הדילמות…
לסיפור המלא לחץ כאן
כפיר בן ארי, מאמן כושר וספיניג