ממה ניתן ללמוד ומה משותף למוסד הישראלי לאחר פרשת משעל, למנכ"ל יס, רון איילון, לעופרה שטראוס במשבר הקוטג', ליעקב פרי מנכ"ל סלקום לשעבר ולרבים מהמנהיגים העסקיים המצטיינים שלא פעם מתמודדים עם משברים המסכנים את המשך פעילותו של הארגון או התאגיד? הכיצד הם התמודדו עם המשבר? האם היו להם תוכניות מגירה? האם היו מוכשרים במיוחד? או שהיו לידם אנשי מקצוע מהמעלה הראשונה.

כל אחד מהם ידע לזהות מהר את המשבר שעמד לכלות את החברה, ובעיקר ידע לצאת ממנו. יותר מכך, פעמים רבות הם  מינפו אותו לצרכיהם והעצימו את הבידול והמיתוג האישי כמנהלים מצטיינים והגדילו את הערך הנתפס של החברה שאותה חילצו מהמשבר והביאו אותה למצב הרבה יותר טוב בטרם נכנסה למשבר.

כל אחד מהם התמודד עם משבר שעשוי היה למוטט את החברה. נשאלת השאלה, כיצד נכון להתמודד עם משברים בארגון ומהן הדרכים שבהם ניתן להקטין את הסיכונים להיקלע למשברים גדולים בעולם התאגידי והעסקי?

 מה נכון לעשות ומה שגוי בהתמודדות מול משברים עסקיים, תדמיתיים, או תקשורתיים? האם ניתן למנוע אותם טרם הופעתם? לא כל הקטנה במכירות או מיתון מוגדרים כמשבר.

לכול אלה בחברת ABC נותנים מענה. בתהליכים ש ABC מובילה מול הנהלת החברה, המנכ"ל, אנו פועלים לזהות את גורמי הסיכון תוך מיפוי החוליות החלשות בארגון. בונים תוכנית עבודה שממפה את אותם גורמים שהביאו למשבר או שעשויים להביא את המשבר הבא ומנתבים לדרכים וחלופות שיסייעו לארגון להימנע מהם.

כחברה, אנו מנחים ומובילים צוותי חשיבה, ושותפים בכירים לדרך הנקיים מדעות קדומות ופרדיגמות מעכבות פנים ארגוניות –מובילים את צוותי החשיבה בארגונך / בחברה, להיות מוכנים עם תוכניות מגירה וחלופות לאירועי משבר שעשויים לפקוד את הארגון, באמצעות ניתוח שוק המתחרים, מגמות טכנולוגיות חדשות ונתונים נוספים מהסביבה העסקית. זאת בכדי שנוכל לחזות יחד, את המשבר ולהיערך לקראתו בטרם הגעתו.