כפי שמשרד אדריכלות אינו מותיר דבר ליד המקרה, כך גם תהליך הייעוץ העסקי שאנו מבצעים נעשה באופן ברור ומדויק. הוא מתחיל בשלב האבחון שבו אנו מעוניינים להבין ולמפות את תנאי השטח, מסגרת התקציב, החזון העסקי הצרכים בהווה ובעתיד, ובעיקר מנסים להכיר אותכם. אנחנו ממפים את העסק שלכם: בוחנים דו"חות כלכליים, מזהים אזורים שבהם אובדת הרווחיות, משווים את ביצועי המשרד אל מול מתחרים, ומאתרים את מקור הבעיה וממפים את החוליות החלשות. שלב זה אמנם חשוב עבורנו, אך גם בעבורכם. הוא מסייע להכיר את הדו"חות הכלכליים, את האפשרויות העומדות בפניכם מבחינת עלויות ותמחור, את שולי הרווח המקובלים ענף, וכדומה.

מענה וליווי הוליסטי

בדומה לעבודת המשרד שלכם, כפי שאתם לוקחים את הנתונים, השאיפות והחזון ומורידים אותם אל הקרקע, כך אנחנו בונים תוכנית סדורה ומפורטת מבחינה אסטרטגית ועסקית. מטרתה של התוכנית היא לעזור למשרד לעבור מהפסד לרווחיות. להגביר את הרווחיות הקיימת. או לבצע את המעבר לצמיחה והתרחבות. כאדריכלים וכמי ששוקדים ימים ולילות על כל פרט ופסיק בתוכניות, תוכלו להבין עד כמה התוכנית האסטרטגית שלנו אינה משאירה מקום לניחושים והפתעות.

השלב הראשון המומלץ לבחירת יועץ עסקי

היא מבוססת על היכרות מעמיקה שרכשנו עם המשרד שלכם ומחולקת לשבועות ואפילו לימים. אנו בונים אותה תוך שיתוף מלא עמכם ובתוך כך מספקים אימון עסקי. מסייעים לכם לצאת מאזורי הנוחות כדי שתוכלו להגיע להישגים טובים עוד יותר. לפניה ישירה  לסיגל רוזנפלד, מנהלת המחלקה – לחץ כאן

מיתוג ומיצוב נכון יכול לייצר לכם כסף

מיצוב הוא חלק ממכלול האסטרטגיה השיווקית שלכם, ויקבע מה הלקוחות יחושו כלפי המוצר שלכם. מיצוב אפקטיבי הוא בעצם הדרך שלכם ליצור זהות למוצר או לשרות שלכם. כל אחד מאיתנו יכול למצוא את המיצוב האפקטיבי ביותר עבורו אם רק יענה על כמה כללים פשוטים ובסיסיים מאוד. אז מה ההבדל בין מיצוב בידול ומיתוג, כיצד מחליטים איך למצב את המוצר ואיך בעצם אפשר לדעת מה נמצא עמוק בתוך הראש של הלקוחות?

אנו נוביל יחד איתכם תהליך ייעודי המותאם אישית לכם. מיצוב מעניק למוצר שלכם זהות מוגדרת בעיני הלקוחות יש רבים שמבלבלים בין מיתוג ומיצוב. למרות שמיתוג ומיצוב הם שני תהליכים שמשפיעים זה על זה, למעשה הם שונים בתכלית.

האם זה הכרחי?

מיתוג עוסק בתפיסה של המותג, והמיצוב לעומת זאת יוצר, כאמור, הגדרה לזהות של המותג. המילה “מיצוב” עצמה אגב, מורכבת מהמילים “מיקום” ו-“מצב”, ובאנגלית היא מכונה “Positioning” – מה שמסביר את משמעותה הכללית. לפיכך השלב הראשון ביצירת מיתוג ומיצוב אפקטיבי הוא להחליט מה תרצו שהלקוח יקשר עם מה שתציעו לו. במילים אחרות: מה העמדה שאתם רוצים שתהיה ללקוח ביחס למוצר או לשרות שלכם. המיתוג יחד עם המיצוב יוצרים בידול שיקבע במידה רבה את תפיסת הלקוח כלפי המוצר או השרות שאתם מנסים למכור. ברור כי מכאן יקבע גם את האסטרטגיה השיווקית שלכם. תהליך הכרחי למבקשים לצמוח.

הדרך הפשוטה ליצירת מיצוב אפקטיבי

סיגל רוזנפלד ומשה גרימברג יחד עם הצוות שלהם יבנו יחד איתכם את המיצוב המיתוג והבידול העסקי. בתהליכים נאתר את היתרונות שיש לשרות או למוצר שאתם מציעים ומה התכונות שלו שאולי מייחדות אותו מהמתחרים. בשלב השני עלינו לחשוב יחד מה הלקוח יחפש בבואו לרכוש את המוצר או השרות שגם אתם מוכרים. על מנת ליצור מיצוב מצוין חייבים להכיר את הלקוח פוטנציאלי. על מנת לדבר אל הלקוח שלכם בשפתו ולהציע לו את מה שהוא מחפש. עולם האדריכלות אץ אל עבר עולם "הבנייה הירוקה" – היו ראשונים להתמקצע בו.

ייעוץ עסקי לאדריכלים ולמעצבים
יחד נקדם קודם כל אפיין מהיר בכדי להכיר אותו. נלמד הכיצד עושים זאת נכון באמצעות קבוצות מיקוד. או על ידי ראיונות עומק עם לקוחות מהעבר ולקוחות קיימים? לאחר השלבים האלה נוכל יחד לחשוב ולבנות אסטרטגיה שיווקית עדכנית ואפקטיבית יותר שתמצב את המוצר או השרות שלכם במקום הרבה יותר טוב בהשוואה למתחרים ולצרכי השוק והלקוחות.

Effective Smart & Simple

אנו דוגלים מקדשים את הפשטות. המשפט הבא: Effective Smart& Simple משקף את הדרך השיווקית שאנו מאמצים מזה שנים. מיתוג, בידול והמיצוב שלכם צריך להיות פשוט, קליט, תואם את המציאות ולא להכיל ריבוי מסרים. העולם כיום רווי במסרים ובגירויים ולכן עלינו לבחור בחוכמה וליצור אינטראקציה רגשית עם הלקוחות. לספר סיפור ליצור יחסים כי רק כך תצליחו לשפר את הנוכחות והמודעות בקרב הלקוחות הקיימים והלקוחות העתידיים.

זה יקבע במידה רבה את הצלחת האסטרטגיה השיווקית העדכנית שאנו נהיה חלק בהכנתה. הייעוץ סיגל רוזנפלד, דוקטורנטית ואדריכלית בתחומים הבניה הירוקה, מנהלת המחלקה יחד עם אחרים תעניק לכם, תאפשר לכם לצמוח ולתכנן קדימה, לנצל תקופות גאות למקסם רווחיות ומצד שני להיערך לקראת תקופות משבר והאטה.

ייעוץ שיווקי ואסטרטגי לאדריכלים
תצטרפו לעשרות רבות של עסקים קטנים בינוניים וגדולים שזכו ליהנות מהניסיון שלנו. זה הזמן לקבוע פגישה לא מחייבת. בשאלות אודות ייעוץ ארגוני לאדריכלים מעצבים ולחברות בתחום העיצוב לבית. לגבי התהליך ופורמט הליווי והיעדים, התקשרו וקבעו פגישת היכרות ראשונה ללא התחייבות עם סיגל רוזנפלד – מנהלת המחלקה לייעוץ לאדריכלים, לשם מתן תשובות ברורות ומפורטות. לשיחה איתנו, ולקביעת פגישה עם סיגל רוזנפלד: צלצלו  לטל- 053-8218374 או לטל- 03-9032222 פנייה ישירה למשה גרימברג במייל : abc@nihul4u.co.il או ישירות לנייד: 0544814332