Project Description

ציטוט: "האמת שהיה והייתי נשאר באותו מוד ניהולי, לא היה לי הכוח הנפשי להוביל את תהליך ההתחדשות בחברה הכוונה גם לתהליך התחדשות האישית שלי כמנכ"ל. משה, היה זה שהקפיד להמשיך וללחוץ עלינו בחברה לא להיכנע "לטייס האוטומטי" ולרצון של כולנו לחזור אל אזורי הנוחות הישנים… אהבתי את יכולתו של משה להכריח אותי כמנכ"ל ואת שאר המנהלים להיות נחושים להשלים את תהליך השינוי והצמיחה שלנו כחברה ושל כל אחד ואחת מאיתנו כמנהלים. הבנתי עד כמה משה צדק שאמר לי כבר בפגישה הראשונה כי הוא עוסק בייעוץ ארגוני והובלת תהליכי שינוי וצמיחה אבל פחות אוהב יועצים אשר תמיד מעדיפים להישאר על הגדר ולתת רק עצות."

פרופיל הלקוח: חברה מובילה בתחום השיווק האינטרנטי והקידום. מובילה את תחום הנגישות בשנים האחרונות בארץ למעלה מ- 15 שנים בשוק שאורך החיים הממוצע לחברה לא עולה על 3-5 שנים. שותפות בין יזם ובעלים לבין חברה מספר 1 לבניית אתרים בארץ. 18 עובדים ומנהלים. עשרות לקוחות בריטיינר שנתי ארוך טווח. מתמודדת בשוק תחרותי פרוץ בעיקר בנושא ה- SEO שבו כל אחד מציג את עצמו כמומחה ובכך פוגע בשוק ובלקוחות.

האתגר ומטרת הפרויקט: המנכ"ל והבעלים, החליט כי על החברה שלו לעבור תהליך של ביצוע "קפיצת מדרגה" עסקית וניהולית. שנים החברה עסקה וצמחה במסגרת עבודה פרויקטאלית מול לקוחות מהגדולים בשוק הישראלי אך לא מצאה דרך ואסטרטגיה לבצע כיוונון מחדש לגבי יעדים ומטרות עסקיות חדשות להשגה. המשימה בניית מודל ניהולי ותפעולי חדש לחברה ובניית הצוות הניהולי החדש.

אפיון צרכים ומתודולוגיה:  בוצע אבחון ארגוני לחברה למנהליה ולעובדים הבכירים. אופיינו תהליכי העבודה הקיימים ואותרו "החוליות החלשות".  בחנו את תהליכי העבודה לרוחב הארגון ואת מודל קבלת ההחלטות הניהוליות פנימה והחוצה מול הלקוחות. ביצענו סריקה של נהלי התפעול התקשורת והמידע הניהולי בחברה.

תוצאות תוצרים והצלחות: הוצגה תוכנית עבודה חדשה לחברה. הוקם פורום הנהלה שנפגש באופן קבוע ולוקח חלק בקבלת ההחלטות הניהוליות. הוצג מבנה ארגוני חדש לחברה. בוצע חלוקה סגמנטלית ומונו 2 מנהלי תחומים. נבנה תקציב ומודול יעדים ובונוסים למנהלים ולעובדים. החברה קיבלה החלטות עסקיות כתוצאה מתהליכי הליווי להקים ולהרחיב את מגוון "מנועי הצמיחה" העתידיים שלה ולהיכנס לתחומים חדשים.

חברה לניהול אסטרטגיה ושיווק באינטרנט וברשתות החברתיות – בוחרים בצמיחה.