• תרבות ארגונית- אמנת שירות לקוחות עדכנית.

הדרך לשירות לקוחות מצטיין – לאמץ תרבות שרות חדשה.

מהי הדרך הנכונה לאמץ ולבנות תרבות ארגונית המקדשת שירותיות ללקוחות, לספקים ולעובדים? בואו ונחשוב יחד מהם הערכים הבסיסים שחייבים להיות בכל תהליך של בניה והעצמה של תרבות ארגונית המקדשת שירות. [...]

  • הדרכה ואימון אנשי שרות המבקשים לאמץ תרבות ואמנת שרות חדשה

מערכות הדרכה רב שנתיות – לשימור עובדים בשירות לקוחות

אנו מבקשים לענות על השאלה החשובה הבאה: הכיצד בונים מערכת תמיכה, הדרכה והעצמה ובאמצעותם מצליחים לבנות דרכה אופק תעסוקתי ארוך טווח לעובדים ומנהלים בשירות הלקוחות? כידוע, שירות ללקוח הינה עבודה [...]

  • פיתוח עסקי - ייעוץ ארגוני

פיתוח עסקי – בשלב הראשון.. את/ה הרבה יותר מוכשר/ת ממני.

בתחילתו של כל תהליך של ייעוץ ארגוני ופיתוח עסקי, סביר מאד להניח כי הגורם העומד לפני הרבה יותר מוכשר וחכם ממני. קיימת סבירות כי זה לא ישתנה גם בסופו של [...]

  • Executive course Management - program.

קורס מנהלים – תוכנית העצמה ממוקדת בעבורך.

"כור היתוך" תוכנית הדרכה - קורס מנהלים ומנכ"לים ייחודי המתאים בדיוק לצרכיך. פעמים הגיע הזמן לעצור את המרוץ המטורף, לקחת נשימה ולהחליט כי הגיע הזמן לטפל במשאב הכי יקר לך. [...]

  • יועץ עסקי? יועץ שיווקי? מיומן, מביא גם לך תועלת!

האם יועץ עסקי? יועץ שיווקי? מיומן, יכול להביא גם לך תועלת?

העולם העסקי דומה מאד לעולמות האחרים. פרופסור אדיג'ס כבר זהה כי לחברות ולעסקים 4 שלבים מרכזיים הדומים לשלבים שלנו כבני אדם. השלב הראשון לידה וצמיחה ראשונית. השלב השני ילדות גדילה [...]

  • ייעוץ עסקי - ייעוץ שיווקי יטיס אותכם קדימה

למה יועץ עסקי – יעוץ שיווקי ויועצים ארגוניים – מביאים ערך?

נכון כי נבין שיועצים עסקיים ומומחים בתחום השיווק ובניית אסטרטגיות מנצחות הם שירותים נדרשים להמשך הצמיחה והישרדות העסקית בתקופות של משבר ושינויים. המשבר האחרון שהעולם עבר בתחילת 2020 פגע אנושות [...]

  • לבחור יועץ עסקי מקצועי- הטיפים נכון לשנת 2020

הטיפים הנכונים לבחירת יעוץ עסקי מקצועי ב- 2020

קחו נשימה ארוכה ותחשבו למי הייתם הולכים לקבל ייעוץ רפואי? האם הייתם מסתפקים ברופא המשפחה בקופת החולים? או שהייתם מחפשים רופא מומחה שמתמחה בדיוק בבעיה רפואית שאתם מבקשים לקבל עליה [...]

  • יועץ עסקי מניע צמיחה

יועץ עסקי מקצועי, מניע צמיחה לעסק או לחברה שלך.

היה ואתם בעלי עסק או חברה קטנה או בינונית שפעילה כמה שנים ומבקשים לדעת באם אתם מצליחים לממש את מלוא הפוטנציאל שגלום בשוק ובחברה? היה והייתם רוצים לבדוק באם ניתן [...]

  • יועץ עסקי - ייעוץ עסקי וארגוני מודעות ניהולית למיקוד ולאסטרטגיה

יועץ עסקי – מודעות ניהולית למיקוד ולאסטרטגיה

למי אתם דומים? לפיל או לזבוב? פוסט עם לא מעט תובנות ניהוליות ועסקיות. באפריקה המשוונית, עדר פילים נע באדמה חרבה בחום של למעלה מ- 40 מעלות, ומחפש את מקור המים [...]

  • הכיצד משמרים ובונים אופק תעסוקתי וניהולי לעובדים ולמנהלים בשירות לקוחות?

הכיצד בונים אופק תעסוקתי לעובדים ולמנהלים בשירות לקוחות?

עולם העבודה בתחום השירות ללקוחות הינו עולם תעסוקתי לא קל כלל. עובדים ומנהלים ברמות הביניים מצליחים להחזיק בתפקיד לא יותר מאשר תקופה של שנה או שנתיים. בדרך כלל התפקידים הזוטרים [...]

  • אנו פועלים על פי ה- DNA של הבעלים והמנכ"ל. לכן שירות טוב הוא עניין של תרבות וערכים.

ה- DNA של המנכ"ל משפיע – שירות טוב הוא עניין של תרבות וערכים.

האם הצרכן הממוצע הישראלי שונה מהותית מצרכן בריטי? צרכן צרפתי או אמריקאי טיפוסי? רבים בעולמות העסקיים בארץ במפגשים אישיים מאשימים את הצרכן הישראלי ככזה שמאד קשה לקצות אותו. רבים [...]

  • נתחו את הנתונים. מדיניות השירות – חווית הלקוח וערוצי התקשורת שלכם מול הלקוחות?

מדיניות השירות – חווית הלקוח וערוצי התקשורת שלכם מול הלקוחות?

הכיצד משפרים את מערכות השירות ואת חוויות הלקוח אצלכם בחברה? אנו מאמינים כי במאה ה- 21 לקוחות אמורים להיות חופשיים לתקשר עם החברה או העסק בכל מועד ובכל מקום ובעיקר [...]

  • משבר הקורנה ובמשברים אחרים- פעולות ניהוליות חשובות שנכון כי תאמצו בעתות משבר?

פעולות ניהוליות חשובות שנכון כי תאמצו בעתות משבר?

המשבר האחרון שהעולם העסקי חווה עם פרוץ המגפה העולמית – מגפת וירוס הקורונה. העולם העסקי בטווח של 3-4 חודשים איבד מאות טריליונים של דולרים. עשרות מיליוני עובדים הפכו כמעט ברגע [...]

  • כחברה לייעוץ ארגוני- בוא נעצב מחדש את חוויות הלקוחות שלכם.

כחברה לייעוץ ארגוני- בוא נעצב מחדש את חוויות הלקוחות שלכם.  

בעולם העסקים הייצור והשירות, ובעיקר אחרי משבר הקורונה, התחרות תלך ותגבר על כל לקוח ולקוח. כשלכולם יש אותו מוצר.. פחות או יותר? אותם יצרנים במדינות מתפתחות בדרום מזרח אסיה? רמת [...]

  • הכיצד מודדים איכות שירות וחוויות לקוח בשירות לקוחות?

הכיצד מודדים איכות שירות וחוויות לקוח בשירות לקוחות?

כיצד נגדיר איכות ברמת השירות ללקוחות? הכיצד נגדיר את רמת שביעות הרצון מהחוויה של הלקוחות שלכם? מי האחראי על רמת השירות ורמת איכות השירות ללקוחות? מי אחראי על העמידה ביעדי [...]

מיזוגים ורכישות: הקורונה – עשויה ליצור הזדמנויות חדשות לצמיחה?

כל קושי, יוצר הזדמנות. כחברה לייעוץ ארגוני, אנו בטוחים כי גם משבר הקורונה המעמיד בפני עולם העסקים בישראל ובעולם אתגר לא פשוט כלל - יעבור ויסתיים בקרוב. החברות והעסקים אשר [...]

  • כחברה לייעוץ ארגוני- מתמקדים בשיפור מערכי שירות הלקוחות - תנו להם "גודיס"

כחברה לייעוץ ארגוני- מתמקדים בשיפור מערכי שירות לקוחות

לקוחות קובעים את נאמנותם לחברה במהלך חווית הקניה והשימוש במוצר או בשירות ואחר כך לתמונה נכנסת חווית השירות שהם חוו בפעם הראשונה. בעשור הקרוב, בעולם העסקי התחרותי החסר רחמים, חברות [...]

  • קורסים או סדנאות מומלצים להדרכת מערכי שירות לקוחות היוצרים אפקט ה- WOW

קורסים או סדנאות המומלצים ביותר להדרכת מערכי שירות לקוחות.

אין זה סוד כי שירות טוב ללקוחות, שירות יוצא מהכלל המשולב עם יצירת חוויות לקוח חיוביות בכמה שיותר מגעים בין הלקוחות לארגון מהווים תנאים הכרחיים להצלחה העסקית של כל חברה [...]

  • כלקוח אתה חשוב לנו. שיפרנו את חווית השירות ואת רמת השירות ללקוחות.

כיצד משפרים את חוויות השירות ורמת השירות ללקוחות?

ללקוחות שלכם יש "זיכרון" הם אף פעם לא שוכחים שירות גרוע? או רמה לא מספקת וראויה של מגע עם גורם כלשהו בארגון. זה יכול להיות עם אנשי מערך התפעול והתמיכה? [...]

  • קורסים הדרכות וסדנאות לשיפור מערך שירות לקוחות

קורסים, הדרכות וסדנאות לשיפור מערך שירות לקוחות.

שירות מהווה אבן יסוד בכל פעילות חברתית בינינו כבני אנוש, ולפיכך היא מהווה גם בסיס חשוב לכל גורם המבקש להצליח בתחום העסקי. היכולת לתת שירות תמיד תהיה חלק חשב מההצלחה [...]

  • צאו מהתבנית! צרו תרבות שירות לקוחות מנצחת בארגון - המלצות לשיפור ואימוץ

תרבות שירות לקוחות מנצחת בארגון – המלצות לשיפור ואימוץ

אנו כאן ננסה למפות את אותן ההמלצות שיש להן הכי הרבה השפעה, על רמת שירות שאנו מעניקים ללקוחות שלנו בכל שלב מחייו. אין זה סוד, כי האיכות ורמת השירות של [...]

  • קורסים לשיפור מיומנויות בתחום שרות ושימור לקוחות ומכירות

קורסים לשיפור מיומנויות בתחום שרות ושימור לקוחות ומכירות

אין זה סוד כי מערכי שירות הלקוחות ומוקדי המכירות הטלפוניים מאוישים על ידי כוח אדם צעיר ולא מספיק מיומן. העובדים מגיעים מקרב סטודנטים וסטודנטיות או חברה צעירים אחרי צבא שמצאו [...]

  • סדנאות שירות לקוחות - מומלצות לעסקים המבקשים להצטיין בתחום.

סדנאות שירות לקוחות – מומלצות לעסקים המבקשים להצטיין בתחום.

העשור הבא יהיה בשליטתם של הלקוחות Customers will roll Business's. חברות ועסקים גדולים וקטנים, יצטרכו להבין כי חובה לשים את צרכי הלקוחות במקום הראשון. אנו מעבירים סדנאות שירות לקוחות ייחודיות [...]

  • שיפור שירות הלקוחות - באמצעות קורסים. סדנאות. תוכניות הדרכה והעצמה.

שיפור שירות הלקוחות – באמצעות קורסים. סדנאות. תוכניות הדרכה.

קורס לשיפור מיומנויות השירות ללקוחות, סדנאות לשיפור השירות ללקוח, ותוכניות הדרכה והעצמה לעובדים ומנהלים בתחומי שירות ושימור לקוחות, כל אלה באים לקדם מערכות שירות לקוחות טובות המבקשות להפוך למחלקות שירות [...]

  • הדרכה, סדנאות וקורסים לפיתוח מיומנויות בניהול שירות ללקוחות.

הדרכה, סדנאות וקורסים לפיתוח מיומנויות בניהול שירות ללקוחות.

הדרכה והעצמה של עובדים ומנהלים במערכי שירות לקוחות מבטיחים את המשך הצמיחה העסקית של כל חברה או עסק ללא כל קשר לגודלו ומספר עובדיו. בשנים האחרונות התברר ללא כל צל [...]

  • שירות פנים אירגוני מצטיין? הכיצד הוא משפיע גם על הלקוחות?

שירות פנים אירגוני מצטיין? הכיצד הוא משפיע גם על הלקוחות?

מי לא מבקש בעולם העסקי להיות בקדמת הבמה. להיות במקומות הראשונים של החברות שלהן מערכות שירות לקוחות פנימה והחוצה הכי מצטיינות וטובות? מי היה מתנגד ללמוד לעומק את הדרך והמתודולוגיות [...]

  • ייעוץ עסקי – ייעוץ ניהולי לחברות ולעסקים משפחתיים

ייעוץ עסקי – ייעוץ ניהולי – לחברות ולעסקים משפחתיים

כחברה העוסקת בתחום של ייעוץ עסקי ופיתוח ארגוני, אנו מלווים חברות ועסקים בינוניים וקטנים ומתמחים בליווי, פיתוח והעצמה של חברות משפחתיות. יש לנו היכרות רבה עם מגוון רחב של סגמנטים [...]

  • יועצים עסקיים - יוצרים שינוי ומובילים צמיחה

יועצים עסקיים  – יוצרים שינוי ומובילים צמיחה

חברות ועסקים מגיעים להיעזר בשירותי הייעוץ העסקי כשאר המשבר עומד לגבות מחיר יקר. משברי עשוי לגרום לעסק לפשוט רגל ולקרוס. פעמים, אנו באים להציל את המנכ"ל והבעלים שנאלץ להיות "לוליין" [...]

  • ייעוץ ארגוני אפקטיבי לחברות ולעסקים?

הכיצד צריך להראות ייעוץ ארגוני אפקטיבי לחברות ולעסקים?

כל תהליך של ייעוץ ארגוני המניע הבראה שינוי וצמיחה לא יכול להתניע לפני שמבצעים תהליך מעמיק ורחב של אבחון ומיפוי הארגון בהיבטיו השונים. אנו מובלים תהליכים סדורים הנקראים אצלנו ביצוע [...]

  • ייעוץ אירגוני – רה ארגון ושינוי אסטרטגי מניעים צמיחה

ייעוץ אירגוני – רה ארגון ושינוי אסטרטגי מניעים צמיחה

בשני מקרים לפחות נדרשת מעורבותו של גורם מקצועי להובלת תהליכי הבראה שינוי וצמיחה. חברות וארגונים עסקיים ומשפחתיים עשויים להזדקק לייעוץ אירגוני – רה ארגון ושינוי אסטרטגי מניע צמיחה בשני מצבי [...]

  • המדריך המלא לתהליכי שינוי ארגוני וצמיחה אפקטיביים

המדריך המלא לתהליכי שינוי ארגוני וצמיחה אפקטיביים

אנו ננסה כאן להציג בפניכם מדריך מלא ומקיף עד כמה שנוכל בכל מה שקשור לתהליכי שינוי ארגוני וצמיחה עסקית ואישית. בתהליכי הייעוץ האירגוני, פיתוח עסקי ועדכון אסטרטגיות שוק מנצחות אנו [...]

  • יועץ אירגוני – יכול לקדם את הפעילות העסקית שלך

יועץ אירגוני – יכול לקדם את הפעילות העסקית שלך

יועץ אירגוני מיומן ובעל ניסיון וידע בתחומי הפעילות שלך יכול בוודאות לעזור לך כמנכ"ל וכבעלים לקדם משמעותית את העסק שלך. בתהליכים נכונים בו היועץ הארגוני לוקח אחריות על הובלת הארגון [...]

  • להפוך שרות לקוחות טוב - לשרות לקוחות מעולה

להפוך שרות לקוחות טוב – לשרות לקוחות מעולה

בואו וננסה להביא הגדרה מוסכמת לשירות לקוחות מעולה- ההגדרה הכי קרובה למציאות על פי הבנתי כיועץ ארגוני המלווה תהליכים בתחום שיפור מערכי מכירות ושירות לקוחות מתמקדת בדבר הבא: לקוחות מבקשים [...]

  • להפוך למקצוענים - סדנאות קורסים ואימון מערכי שירות לקוחות ומכירות

להפוך למקצוענים – סדנאות קורסים ואימון מערכי שירות ומכירות

מחלקות שירות הלקוחות, התפעול והמכירות ובעיקר מחלקת שימור הלקוחות נמצאים בחזית העסקית. יום יום שעה שעה הם מתמודדים לשמר ולטפח את המשאב החשוב ביותר בכל ארגון או חברה עסקית. את [...]

  • ייעוץ עסקי – ייעוץ אסטרטגי - לאדריכלים, עורכי דין ולנשים יזמיות.

ייעוץ עסקי – ייעוץ אסטרטגי – לאדריכלים, עורכי דין ולנשים יזמיות.

כיועצים ארגוניים המובילים תהליכי שינוי הבראה וצמיחה אנו מציעים לכם מערך מקצועי כולל שבא לסייע ולעזור לכם בכל ההיבטים של ניהול חברה ארגון בינוי או קטן וחברות משפחתיות. היה ואתם [...]

  • יועצים עסקיים תמיד יכולים לעזור לחברה או לעסק שלך.

יועצים עסקיים תמיד יכולים לעזור לחברה או לעסק שלך.

היה נכון כי נתחיל את הפוסט הזה העוסק ביכולת תרומתם של יועצים עסקיים לעסק או לחברה שאתה מנהל בשאלת השאלות הכי חשובות לבדיקת ההיתכנות והכדאיות לשימוש ביועצים עסקיים. השאלה הראשונה [...]

  • הכיצד אנו כיועצים עסקיים יכולים לעזור לחברה או לעסק שלך?

הכיצד אנו כיועצים עסקיים יכולים לעזור לחברה או לעסק שלך?

כחברה לייעוץ ארגוני - פיתוח עסקי, אנו עוזרים למנכ"לים ולבעלי חברות בינוניות וקטנות לשפר ביצועים עסקיים. רוצים לשמוע עוד על שירותי הדרכה ליווי והאימון העסקי שלנו? השאירו פרטיכם וניצור עמכם [...]

  • מטוב למצוין - שיפור מערכי שירות לקוחות ומכירות

מטוב למצוין – שיפור מערכי שירות לקוחות ומכירות

כחברה העוסקת בייעוץ ארגוני אנו מתמחים ומבצעים הדרכה פיתוח וסדנאות לשיפור ביצועים בקרב מנהלים ועובדים בכירים ברמות מקצועיות החל מהרמה הבסיסית - מנהלי צוותים. ניהול ברמות הביניים - של מנהלים [...]

  • מערכי הדרכה וסדנאות עדכניות לאימון ופיתוח שירות לקוחות

מערכי הדרכה וסדנאות עדכניות לאימון ופיתוח שירות לקוחות

בעשורים האחרונים כולם האמינו שישרות טוב ומעל הממוצע מספיק בכדי לשמר לקוחות לאורך זמן? החברות והעסקים האמינו כי זה יהיה מספיק בכדי לשמר נאמנות לאורך זמן ואולי אף יספיק בכדי [...]

  • מהי סדנת שירות לקוחות אפקטיבית ביותר לחברות ולעסקים?

מהי סדנת שירות לקוחות האפקטיבית ביותר לחברות ולעסקים?

עולם העסקים בישראל בתחילת 2020 הולך ונהפך להרבה יותר תחרותי, המשברים הכלכליים שנובעים ממשבר הקורונה העולמי שפוגע אנושות גם בישראל מחייב את כולם לשפר מהותית את רמת השירות ללקוחות. לקוחות [...]