כחברת ייעוץ ארגוני, הדרכה ופיתוח מנהלים - אנו מאמינים כי אין גבול ליכולת ההתפתחות האנושית. אנו רק צריכים לבנות סביבה תומכת לכך בכדי שהתהליכים בתחום העצמה ושיפור מיומנויות ניהול ומנהיגות עסקית יפרחו. זאת אנו עושים בהצלחה רבה בקרב עשרות חברות ועסקים בזמן שאנו חונכים מלמדים ומעצימים את המשתתפים בתוכנית המנהלים שלנו, בקורסים למנהלים ובסדנאות מנהלים. אנו מעמידים לרשות לקוחותינו את כל הידע המקצועי שצברנו וזאת בכדי לאפשר לדרג הניהולי של חברה, שלרוב מתמקד בביצועים והצלחה עסקית, לקחת "פסק זמן" בכדי להטעין ולעדכן את "ארגז הכלים הניהולי" שלהם.

למה בכלל צריך תוכנית מנהלים? קורסים וסדנאות למנהלים?

הרי כולנו פעמים שואלים שאלות ופעמים אפילו מתקשים להבין מדוע נחוצה הדרכה ופיתוח מיומנויות למנהלים, לעובדים לאנשי מכירות ושירות? מהי התרומה השולית? האם ההשקעה שווה? מי באמת זקוק לקורס מנהלים? מדוע מנהלים "לא רעים" צריכים לבזבז זמן בתוכנית מנהלים או בסדנה? הרי בעבר כל אחד מאיתנו חשב שמנהלים נולדים עם מיומנויות וכמעט אין צורך לעדכן ולשפר אותם? התובנות האלה בעשור האחרון לא נכונות כלל. התברר כי חברות וארגונים שלא השקיעו בהדרכה העצמה ושיפור מיומנויות בקרב מנהלים ועובדים – שילמו מחיר יקר. כיום, המצב שונה לחלוטין. ארגונים ועסקים הבינו שיש לטפח ולהשביח תדיר את מיומנויות הניהול והכישורים של המנהלים והעובדים.  חובה ללטש אותן, בכדי לשפר ולייעל את ההתמודדות שלהם ושל הארגון.

במה מתמקדים בקורס מנהלים? בסדנה או תוכנית מנהלים ראויה?

אנו מאמינים שבאחריותנו לבצע תהליכי העצמה הדרכה ושיפור מיומנויות ניהוליות באמצעות שיפור וליטוש היכולות הקיימות, ללמד ולחזק את אותן מיומנויות שעדיין חסרות, ולהפוך מנהלים טובים למנהלים מצטיינים. זאת בכדי שיגדילו מהותית את היכולות להתמודד טוב יותר מגוון האתגרים המגיעים מחוץ מהמתחרים והלקוחות, ולא פחות חשוב, עם אלו שמגיעים מתוך הצורך להניע ולנהל מנהלים ועובדים בתוך הארגון. כחברה הדרכה ופיתוח הון ניהולי אנו מאפשרים למנהלים ולעובדים הלוקחים חלק בתהליכים לשפר ולהעצים תחומים שבהם נכון כי ישתפרו. זאת בכדי לשפר ביצועים אישיים וניהוליים כאחד. היה ולא תאתרו תוכנית העצמה והדרכה למנהלים העוסקות בתחומים הבאים- היה נכון כי תמשיכו לחפש חברה מקצועית יותר.

בתוכנית המנהלים, בקורסים ובסדנאות מנהלים. נבצע תהליכי לימוד שיפור והעצמה בתחומים הבאים:

  • קביעת חזון ומטרות אישיות ומקצועיות - לטווח הקצר הבינוני והארוך תוך בחירת דרך וכיוון המחייב היוצרים WIN-WIN .
  • לימוד החשיבות של מבנה ארגוני ובניית מערכי זרימה ברמת המחלקה והאגף אותו המשתתפים מנהלים זאת לשם שיפור ופיתוח האפקטיביות הניהולית והאישית של המשתתפים.
  • נעסוק בהרחבה בנושא "ההון האנושי" כמנוע צמיחה ארגוני ואישי. נרחיב על חשיבות הטיפול במשאבי האנוש במחלקה ואו באגף נכיר את מושגי היסוד של בניית חזון, בתרבות הארגונית, ובשפה הייחודית למחלקה או לאגף בהתאמה לארגון.
  • נלמד הכיצד מתמודדים בצורה יעילה עם משברים והכיצד הופכים משבר או בעיה למנוע של שינוי וצמיחה?
  • נתמקד בשיפור מיומנויות התקשורת וההקשבה הפעילה. נלמד ונרחיב על החשיבות בביצוע תהליכי העצמה נכונים. נבחן את הדרך לבצע משוב יעיל.
  • נלמד על החשיבות לבנות אופק תעסוקתי ארוך טווח לעובדים ומנהלים בתחילת דרכם. נאמץ מודלים עדכניים של הגדרות תפקיד ניתוח עיסוקים והנעת עובדים ככלים היוצרים מעורבות ולקיחת אחריות וסמכות.
  • נלמד לבנות אסטרטגיה ותוכניות עסקית המותאמת ליעדי החברה כחלק מתהליכי מיתוג ובידול המחלקה ואו האגף. נלמד את הדרך היותר יעילה לעמוד ביעדים ונאמץ את חוק הפרטו ככלי ניהולי רב ערך. כמנהלים המשתתפים בתוכנית ההדרכה למנהלים, בסדנאות ובקורסים למנהלים נלמד כי בסופו של יום אנו כמנהלים נמדדים על פי התוצאות.

עולמות הניהול משתנים

במהלך העשור האחרון ובעיקר בעשור החדש חברות ועסקים מתחילים להבין עד כמה חשוב לבנות תוכניות הדרכה והעצמה לעובדים ומנהלים בחתך רב שנתי. חברות איכותיות בונות תוכניות הדרכה הכוללות את התכנים והנושאים שהארגון מבקש לשפר לשנים 2020 – 2023. הרי תוכנית עסקית או תחזית מכירות מבוצעת על פי תוכנית רב שנתית? אז מדוע לא נכון לבנות תוכנית הדרכה רב שנתית גם? העולם העסקי משתנה מרגע לרגע. חידושים טכנולוגיים, מוצרים ושירותים חדשים, הידע נמצא זמין לכולם, המוצרים השירותים זמינים בלחיצת אצבע על המקלדת. נאמנות הלקוחות הולכת וקטנה, הסבלנות שלהם פוחתת הם אסרטיביים הרבה יותר, בעלי ידע נרחב ואינטליגנציה גבוהה יותר.

כיצד מנהלים עובדים ב- 2020

הדבר נכון לא פחות בכל מה שקורה לעובדים ומנהלים. היכולת לנהל אנשים בתחילת העשור השלישי – ב- 2020 שונה מהותית מהידע של מנהלים בשנות ה- 70 או ה- 80 של המאה ה- 20. כללי המשחק השתנו, בכל הנוגע להנעת עובדים וניהולם. כיום המנהלים חייבים לאמץ התנהגויות ומיומנויות עדכניות בכדי שיוכלו להתאים את עצמם לכל השינויים הללו ויצליחו להתמודד ביעילות עם האתגרים הניהוליים והמקצועיים המתגלגלים לפתחם. בכדי להציע עדכון כלים ניהוליים עדכניים למנהלים הן בדרגי הביניים והן ברמת הנהלה שיאפשרו התמודדות הרבה יותר קלה נכונה וראויה – אנו מזמינים אותכם לקחת חלק ולבחור תוכנית מנהלים ראויה. לבחור קורס פיתוח מנהלים לשיפור מיומנויות עדכני ל- 2020?

לקבלה מידע נוסף אנא הזן את הפרטים


במה מתמקדים בקורס מנהלים? בסדנה או תוכנית מנהלים ראויה?

בתוכניות למנהלים בסדנאות ובקורסים למנהלים נתמקד ככלל בשינוי תפיסת הניהול המודרני והתאמתו לשינויים בשוק העבודה בתחילת העשור השלישי של המאה ה- 21 נכיר מודלים ואסטרטגיות ניהול עדכניות ונלמד את שיטות הניהול הפרקטיות והמוכרות שבקלות אפשר ליישם ולאמץ בשטח. נעדכן את "ארגז הכלים הניהולי" שבוודאות יסייע  לכל משתתף - מנהל או עובד לגבש אופי וזהות ניהולית ומנהיגותית ברמה האישית והן ברמה המקצועית. אבל חשוב שנדע כי היה ונרצה לקבל תוצאות אחרות, משופרות מהקודמות, עלינו כמנהלים המשתתפים בתהליכים לבצע שינויים בהרגלים ובעמדות. לפיכך אנו נעסוק בשלב המקדמי באיתור ומיפוי יכולות אישיות והשגת יכולות חדשות. בפיתוח והבנה לעומק של מושג "תפיסת הניהול" מעודכן לשנת 2020. נאמץ טכניקות לשיפור ומקסום היכולת להתמודדות עם משברים ואירועי ניהול מורכבים.

מה יש להיזהר?

בעיקר נבצע תהליכים לעדכון "הארגז הכלים הניהולי" של המשתתפים בכדי לשפר מהותית את יכולות הניהול האפקטיבי הממוקד בהשגת יעדים באמצעות הנעת עובדים ומנהלים. היזהרו מתוכניות הדרכה למנהלים ואו תהליכי יעוץ וליווי מנהלים האמורות לתת פתרונות קסם, או מתיימרות ליצור לכם אישיות חדשה, או להעביר את השליטה לסמכות רוחנית עלומה. אנו מאמינים בעבודה קשה ולא בקיצורי דרך. אצלנו מאמינים "כי האור שיצר הברק של תוכניות פחות מקצועיות ותהליכיות – המתבססות על הרצאות "ומופעי סטנד אפ" יתפוגג חיש קל, ובאופן אירוני, החשכה שאחרי הברק - עמוקה יותר". תוכנית טובה לעבודה מול מנהלים צריכה להיות מותאמת למשתתפים ולארגון, מוגדרת, ונותנת מענה למטרותיו וצרכיו של המשתתף כפרט, שלו צריך לתת כלים אפקטיביים לניהול ומנהיגות.

הגיע הזמן להפשיל שרוולים ולעבוד

אז איפה אתם כבעלים, כמנכ"לים פוגשים את ההבנה שנכון וחשוב להשקיע בתוכניות הדרכה למנהלים? בקורסים וסדנאות שאמורים לייצר הרבה ערך מדיד לארגון. הכיצד אתם חושבים להתמודד עם הצורך בשיפור מיומנויות בקרב מנהלים ועובדים שלכם בארגון שאתם מנהלים? מהי הדרך הנכונה יותר לבנות תוכנית העשרה והעצמה שנתית, או רב שנתית לארגון? זאת בכדי להגדיל את רמת שביעות רצון המנהלים והעובדים. מקטינים אחוזי נטישה ובעיקר מגדילים את אחוזי הגיוס של כוח אדם מקצועי.

היה והנושא נמצא על סדר היום הניהולי אצלכם בחברה ומבקשים לשמוע עוד... בואו נשוחח על כוס קפה.

כעת, זהו המקום להציע לכם להתקשר ישירות למשה גרימברג 054-4814332 ולקבוע פגישת היכרות ראשונית - להזמנת קורס מנהלים, סדנה ותוכנית ליווי למנהלים הבאה לשפר מערכי ניהול, מנהיגות והעצמה ב- 2020. פנו ישירות למייל של משה גרימברג - abc@nihul4u.co.il כתבו בכמה מילים מה אתם מצפים מתהליך משותף ונקבע פגישה ראשונית להיכרות וללא כל עלות.

לקבלה מידע נוסף אנא הזן את הפרטים