פיתוח עסקי וניהול אפקטיבי של כל חברה או ארגון הינם משימות מורכבות המכילות התייחסויות לאין ספור רבדים בהתנהלות השוטפת של הארגון. ניהול כוח האדם, שימור לקוחות ושיווק לזיהוי לקוחות חדשים, ייצור או פיתוח ועוד – כל אלה עוסקים בניהול יכולתו של הארגון לעמוד בפני האתגרים והיעדים המוצבים בפניו כעת אבל מה בנוגע לחשיבה לטווח ארוך – עדכון אסטרטגיות? מה בעניין ריענון רשימת המוצרים / שירותים שהארגון מציע, התייעלות עסקית, זיהוי הזדמנויות, יצירתיות וחדשנות שמביאים לפריצה של גבולות המוכר בארגון אל עתיד רווחי ויעיל יותר?
המונח "פיתוח עסקי" בהבנתנו המקצועית, מתאר את עיסוק הארגון בתכנון לעתיד.
ארגונים רבים, רבים מדי, מקדישים את כל משאביהם בהתמודדות עם מה שיש "על השולחן" כרגע. לא מעט הנהלות ומנכ"לים יודעים שפיתוח עסקי "מתרחש מעצמו" – עם לקוחות חדשים שמגיעים כתוצאה מהפעילות השיווקית, חשיפה למידע חדש והתייעלות טכנולוגית שמציגה את עצמה בארגון באופן נטול מאמץ, וכולי. בואו ונכיר את השלבים החשובים בתהליך פיתוח עסקי מקצועי ועדכני למאה ה- 21.
אתרו מנועי צמיחה חדשים
אבל התחום של פיתוח עסקי – business-development, לא בכדי הופך להיות בעשור האחרון מן המושקעים, החשובים והיוקרתיים שבתחומים הניהוליים הבכירים ביותר, והשקעה בפיתוח עסקי עבור העסק תסייע גם לכם להזניק את הארגון שלכם קדימה, עם זיהוי הזדמנויות עסקיות או סכנות ואו משברים מבעוד מועד, הקדמת המתחרים בחדשנות עסקית, התייעלות והגדלת רווחים.
הפיתוח עסקי – business-development יכול להקנות לארגון יתרון תחרותי משמעותי על פני ארגונים אחרים בתחום, עם השקעה מתאימה בהתקדמות הארגון לקראת עתיד בו הוא מגדיל פלחי שוק, מגדיל את כמות המכירות ובעיקר מגדיל את מרווחי הרווח.
החזון הארגוני כמקפצה וכלי בדיקה עבור הפיתוח העסקי
החזון הארגוני הינו מסמך ובו הצהרה בנוגע לעקרונות המהותיים ביותר שעליהם מושתתת פעילות הארגון, מטרות הליבה שלו ועקרונות העבודה. לאור החזון העסקי מתגבש תכנון אסטרטגי לפעילות הארגון בטווחי זמן משתנים, כמו הטווח המידי, בטווח הביניים והטווח הארוך. פעמים אנו ממליצים לבצע עדכון לחזון הארגוני כחלק משינוי כולל והתאמת הארגון לאתגרים ולשינוים בשווקים
עדכנו אסטרטגיות – השקיעו בשיפור המיתוג
על מנת לוודא כי כל תהליך מקצועי של פיתוח עסקי, השקעה בפעילות הארגון בעתיד, תהליכים של מחקר ופיתוח, הכשרת צוותים, השקעה במכונות וכדומה – הפיתוח העסקי חייב להיות מתוכנן לאור החזון הארגוני. רק כך, נבטיח כי ערוצי ההתפתחות שאנחנו משקיעים בהם מבעוד מועד יקדמו את הארגון, ולא יסיטו את פעילותו לקראת יעילות פחותה ומיקוד מעורער.
פיתוח עסקי באמצעות צוות של מומחים
הפיתוח עסקי – business-development יכול להקנות לארגון יתרון תחרותי משמעותי על פני ארגונים אחרים בתחום, עם השקעה מתאימה בהתקדמות הארגון לקראת עתיד רווחי ויעיל. אם בצוות הניהולי שלכם תחום הפיתוח העסקי לוקה בחסר, אנחנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם משה גרימברג ישירות או עם כל אחד מצוות השותפים הבכירים לדרך – מנהלי התחומים ב- Advance Business Consulting
עדכנו את החזון הארגוני
התהליך המקצועי של פיתוח חזון ארגוני ו/או פיתוח עסקי, או הכשרת מנהלים בתוך הארגון לפיתוח עסקי business -development, יקנו יתרון משמעותי לארגון שלכם ויהפכו אותו לארגון שרואה קדימה, מתכנן, ומתאים את פעילותו לאפקטיביות מרבית בשוק. פעמים אך נכון לבחון אפשרות לרכוש שירות מקצועי – מיקור חוץ הבא לתת לכם מענה מקצועי יעיל ולא יקר, בתחום הפיתוח העסקי באמצעות. שירותי מיקור חוץ לפיתוח עסקי ועדכון אסטרטגיות
היה נכון כי תממשו את המתנה?
אנחנו מזמינים אתכם ליצור קשר עוד היום, ישירות עם משה גרימברג ולהתחיל בתהליך של תכנון עתידי עבור פעילות הארגון, על מנת להבטיח את הרווחיות, היעילות והרלוונטיות של פעילות הארגון גם בעוד שנים רבות תוך הגדלת פלחי שוק ודחיקת מתחרים באמצעות פיתוח עסקי – business-development. לתהליך הראשוני אנו מעניקים מפגש סיעור מוחות במתנה.
[/fusion_text][/fullwidth]