Project Description
ציטוט: "תוכנית המנהלים והליווי שעברתי אצלך במסגרת עבודה אישית אחד על אחד הייתה מעולה. מעבר לדברים שאפשר ללמוד בספרי הלימוד, זכיתי בהדרכה מקצועית אישית לאורך כל הדרך. הטיפים, התובנות והניתוחים העסקיים שלמדנו יחד עזרו מאוד בהבנה ובתכנון עתידי של העסק אותו אני מנהל.... יחד הצלחנו לעבור תהליך שבסופו הפכתי למנהל טוב יותר, אפקטיבי יותר ובעל יכולת להוציא מימני ומהאחרים הרבה יותר".
פרופיל הלקוח: חברה תעשייתית ליצור מוצרי אלומיניום מתקדמים לאלפיון העליון. חברה וותיקה הפועלת למעלה מ- 30 שנים בכל הארץ. הניהול עבר לדור השני, ונמצאת בתהליכי הרחבה של סל המוצרים. מחזור שנתי של כ- 30 מיליון ₪ . מתמודדת בשוק מאד תחרותי שנשחק על ידי "חאפרים" שעובדים עם חומרים זולים וללא כל בקרת איכות.
האתגר ומטרת הפרויקט: הבעלים והמנכ"ל הצעיר שגדל בעסק קיבל את האחריות הכוללת וביקש כי נוביל מולו תהליך של למידה חניכה והתמקצעות במיומנויות הניהוליות שחסרו לו. מטרת התהליך להקנות למנכ"ל ולבעלים ארגז כלים עדכני הרבה יותר בתחומי ניהול שיווק ומכירות.
אפיון צרכים ומתודולוגיה: בשלב הראשון בוצע אפיון מצב קיים ומיפוי חוזקות וחולשות של המנכ"ל וצוות עובדיו. בסיומו של תהליך הוחלט לבנות תוכנית מנהלים ייעודית שלקחו חלק המנכ"ל ומספר 2 בחברה. עבודה תהליכית של מפגשי למידה שבועיים בפורמט "אחד על אחד" כולל ליווי בשטח. במהלך העבודה השוטפת טופלו וזוהו החוליות החלשות בתהליכי המכירה השיווק והיצור.
תוצאות תוצרים והצלחות: המנכ"ל בתום תהליך הליווי השנתי, ותוכנית המנהלים, שיפר מהותית את יכולותיו ומיומנות הניהול והמכירות שלו. נקבעו תהליכי עבודה דיווח ובקרה אל מול המנהלים האחרים ושופרו תהליכים ביצור. בוצע תהליכי טיוב וגיוס כוח ניהולי מקצועי חדש לחברה בתחום המכירות. החברה גדלה במהלך השנים והרחיבה את תחומי הליבה העסקית שלה למוצרים משלימים.