זה לא משנה באיזה ערוץ אתם פונים ללקוחות פוטנציאליים – אם זה דרך הטלפון, בפגישות אישיות או אפילו בדיוור ישיר – אתם חייבים לגבש אסטרטגיה עדכנית על מנת לייעל את המכירות המושגות מכל ערוץ כזה. אילו שיטות מכירה אנחנו מכירים, וכיצד השימוש בשיטות מכירה מוכרות עשוי לשפר את ביצועי צוות המכירות שלכם? על כך – אנו מבקשים לחשוף בפניכם את השיטות שעובדות מהניסיון הרב שצברנו בליווי מנהלי מכירות ומוכרנים.

מתחילים עכשיו – שלוש שיטות מכירה מתקדמות שעובדות

אין ספור מחקרים כבר נעשו בנוגע לשיטות מכירה, מתוכם בודדו מספר מרכיבים שאפיינו אנשי מכירה מוצלחים. לא פעם, בהדרכת מכירות או בקורסים לאנשי מכירות, אנחנו מנסים להדגיש את התובנות הללו, שאנחנו יודעים שישפרו את התוצאות מפעילות אנשי המכירות:

  • דבר בשפה של הלקוח – לקוחות רבים תיארו איש מכירות ש"מדבר בגובה העיניים" כאדם שקל להם להזדהות עימו. אם תהליך השיחה בין איש המכירות ללקוח הפוטנציאלי כולל סוג של תהליך אישי שעובר הלקוח, מחוסר התעניינות לתחושה שהוא *חייב* להפוך ללקוח שלכם – על איש המכירות להיות קשוב ואסרטיבי ללקוח שמולו, להנגיש את המסרים המועברים ללקוח הפוטנציאלי ולגרום לו להרגיש שהוא מבין באמת את כל הנתונים הנמסרים לו.
  • זהה את מאפייני הלקוח וצרכיו – חשוב להתאים את אופן השיחה בכלל ובפרט את תיאור המוצר לצרכים שתוארו על ידי הלקוח. למשל: חשוב שאיש המכירות יידע להגיש מסרים שונים, באופן שונה, ללקוח שמתעניין בהנאה שיפיק מן השימוש במוצר, ביחס ללקוח אחר שמדגיש את חשיבות המחיר התחרותי ברכישה של המוצר. נסו לשלב רגשות בכל תהליך מכירה. זה עובד!
  • היה ראוי לאמון – מאוד חשוב בתהליך המכירה לגרום ללקוח להרגיש שהוא "בידיים טובות". מסירה של מידע מקצועי ואמין, שלא יגרום לכם "להתפתל" בהמשך השיחה או להסביר מספר דברים שוב ושוב בדרכים שונות כי האמת היא שאתם בעצמכם לא בטוחים מהי התשובה הנכונה. חשוב לדאוג לאנשי מכירות מקצועיים ומיודעים בפרטים על המוצרים, המחירים, תהליכי השימוש והיתרונות ביחס למתחרים, וחשוב גם לדעת לומר ללקוח – "אני לא יודע, אברר ואחזור אליך", אם זו המציאות.

את מאה שיטות המכירה הנוספות – כולל דוגמאות, תרגול והטמעה – תקבלו בקורס המכירות המקצועי שלנו

תהליך המכירה ללקוח כולל לא רק שיטות מכירה "מהמדף", כאלה שעובדות אצל כל לקוח ועבור כל מוצר. תהליך המכירה כולל התייחסות למוצר הספציפי וללקוח המסוים, על מאפייניו, צרכיו, ואפילו השעה ביום בה נערכת השיחה עשויה להיות משמעותית לתהליך המשא ומתן. על כן, טכניקות, טיפים ושיטות מכירה נוספות רבות נלמדות בקורס המכירות שלנו – קורס מקיף הכולל לימוד פרונטאלי, אימון פרטני והטמעה של שיטות המכירה בצוות המוכרים של הארגון שלכם.

אנחנו מזמינים אתכם ליצור עימנו קשר עוד היום, לבירור פרטים נוספים על קורס מכירות לצוות המוכרים שלכם. קורס המכירות יכול לשפר משמעותית את אפקטיביות תהליך המכירות שלכם, ולאפשר לארגון שלכם להגדיל רווחיות באופן משמעותי – החל מעכשיו.