מהו תכנון אסטרטגי אפקטיבי בכל מה שקשור לעולם ניהול ההון האנושי? מה התכנון הנכון בחברה או עסק שמבינים עד כמה חשוב לבנות תוכנית הדרכה והעצמה רב שנתית לעובדים ולמנהלים. הכיצד ניתן להקטין את מקדם הטעות בבניית תוכנית הדרכה והעצמה רב שנתית למנהלים? הכיצד בתחילת העשור השלישי של המאה ה- 21 בשנת 2020 תתקבלנה החלטות ניהוליות ראויות יותר בכל מה שקשור לפיתוח וטיפול בהון האנושי בחברה? חברות ארגונים ועסקים המשקיעים חשיבה ומאמץ, מגיעות להישגים גדולים יותר ושורדות הרבה יותר שנים מחברות וארגונים שפשוט פועלות על בסיס שיטת "המצליח". מבצעות קורסים סדנאות והדרכות כחלק "מתרבות פנאי" ולא כחלק מאסטרטגיה ניהולית שמביאה להמון ערך.

לבחור חברת הדרכה ראויה

קורס למנהלים, סדנה למנהלים, תוכנית למנהלים מקצועיות הנותנות מענה לספקטרום רחב של צרכים מהוות דרך ראויה ונכונה וטובה מאד, לשפר את ביצועי המשתתפים ברמת הניהול והמנהיגות ודרכם לשפר את ביצועי הארגון.  אנו עושים זאת באמצעות פיתוח העצמה הדרכה וליווי מנהלים ועובדים תוך שימוש באמצעי הדרכה, רכישת כלים ניהוליים עדכניים, אימוץ ושימוש  בשיטות חשיבה חדשות, שימוש בכלים שונים ובניית תכניות פעולה לשם הפיכת החומר התיאורטי לפעולות מעשיות ואופרטיביות עבור עצמם ועבור הארגון. אנו מובילים תהליכים של סימולציות וניתוחי אירוע המותאמים לעולם התוכן של המשתתפים ומובילים תרגילי עבודה המביאים לפתרונות ברמת הארגון כבר במהלך התוכנית. מאד לא מומלץ לקבל החלטה על גיוס חברה לביצוע קורסים והדרכות למנהלים רק אחרי חיפוש מהיר בגוגל. בחרו מתוך ההיצע הרב את הכי מתאימה בעבורכם. הזמינו אותם להגיע לפגישת עבודה והיכרות ראשונה.

בחירה נכונה של תוכנית מנהלים, קורסים סדנאות והדרכות למנהלים

תמיד תבצעו סקר שוק מעמיק. בקשו להיפגש עם 3 או 4 חברות או מרצים, לא תמיד הבחירה בחברה הגדולה היא המתאימה ביותר. פעמים נכון לבחור גורם שלא שולח סטז'רים ואו מתמחים שאך גמרו את התואר הראשון וגויסו לבצע פרקטיקום על הגב של הלקוחות כאלה שאמורים להעביר את התוכנית. מומלץ תמיד לא לבחור בתוצאות הראשונות המופיעות בגוגל.. הן תוצאות של חברות בדרך כלל לא מספיק וותיקות ואיכותיות.  ההמלצה שלנו בצעו וחקרו את ההיסטוריה של החברה ובקשו המלצות. אין כמו המלצה מחברה או מנכ"ל שיש באפשרותכם לדבר איתו ישירות. ממליצים כי תמיד נכון לחפש ולאתר את הגורם הכי מקצועי שמבצע התאמה כל פעם מחדש לתכנים על פי הצרכים של הלקוח והמשתתפים.

התאימו התכנים לצרכים שלכם – בחיפוש תוכנית מנהלים, קורסים סדנאות והדרכות למנהלים

כל בחירה שתעשו, לתוכנית מנהלים מקיפה או קצרה, לקורס מנהלים, לסדנאות או הרצאות השראה למנהלים כחלק מתוכנית הדרכה והעצמה שנתית חייבת לתת בעבורכם מענה ספציפי לבעיה או צורך קיים שאותו אתם מבקשים לשפר. הבחירה בתוכנית מנהלים או סדנת מנהלים שהחברה המעבירה מבצעת אך ורק "העתק הדבק" שגויה מהיסוד. עליכם לחפש ולאתר גורם מקצועי שמבצע התאמה כמעט "כירורגית" של התכנים לצרכים שלכם. למשל היה וחשבתם שהמנהלים והעובדים הבכירים זקוקים לתוכנית או סדנה שתביא לשיפור מהותי ביכולתם להניע עובדים ולהעצים אותם בדרך נכונה - עליכם לבחור בנו כחברה שיש לה ידע וניסיון בתחום. מצ"ב רשימה של התכנים והסדנאות ברמת הכותרות. הימנעו מבחירה בחברות הדרכה שאין להם מגוון רחב של תוכניות וסדנאות. אתם חייבים לבחור ממגוון רחב של תוכניות מנהלים, קורסים, סדנאות וימי עיון את המתאימות לכם ביותר. הן חייבות להיות ממוקדות בבעיות ובקשיים שהארגון או המנהלים מתמודדים. רק כך תזכו ב- ROI גבוה ותזכו לאימוץ מיומנויות שיביאו לכם ערך ומשמעות לטווח הארוך.

בחנו היטב את הגורמים שמעבירים בפועל את  תוכנית מנהלים, קורסים סדנאות והדרכות למנהלים

כשאתם עומדים לבחור בתוכנית העצמה למנהלים לעובדים ולצוות המכירות שלכם היה נכון שלא תקבלו החלטה שבאה אך ורק מתוך ההסתכלות הוותק וההילה של החברה שאתם מיעדים לטפל במשאב הכי יקר שלעם. בהון האנושי. חברות גדולות  שולחות לפגישת הסגירה והמכירה הראשונה את "התותחים הכבדים" את הבעלים ואו את סמנכ"ל המכירות, בדרך כלל הם מצליחים לשכנע ולגרום לכם לחתום על הזמנת העבודה. אבל יתברר לכם שבפועל הגורמים האחראיים לתוכנית ההדרכה והעצמה הם בדרך כלל "חברה" צעירים שכמעט חסרי ניסיון בתחום הניהול והעשייה בשוטפת. האם נראה נכון וחכם? האם לא נכון לבחור בגורם המביא לתהליכים גם ידע ניהולי שיווקי מהשטח יחד עם ידע וניסיון בתחום ההדרכה למנהלים עובדים ואנשי מכירות? תוכניות הדרכה מוצלחות חייבות לכלול שני תהליכים מקבילים. מרצה איכותי המכיר את תחושות המשתתפים כאחד שהיה ותיפקד בעבר מהמקום שהם נמצאים, והשני להיות בעל יכולות להעברת ידע והדרכה כך שהמשתתפים יהיו מרותקים לתהליכי הלימוד.

בחנו את התכנים של התוכנית למנהלים, קורסים, סדנאות והדרכות למנהלים

כאשר אתם מבינים עד כמה חשוב לבנות תוכנית הדרכה שנתית, תגיעו למסקנה שתמיד יהיה נכון אולי לבחור תוכניות מנהלים, קורסים וסדנאות קצרות מועד המתמקדות כל פעם בטיפול בגורם אחד הזקוק לשיפור. הפורמט הזה מאפשר לארגון ולמשתתפים לבצע התאמות ויישום של התוצרים ולראות כמעט בשמן אמת את השינוי והתוצאות. ככלל אנו מעניקים לכל הלקוחות שבחרו לעבוד איתנו מפגשי ריענון  וחיזוק תובנות כחלק מהתהליך השלם וללא כל תוספת מחיר. זאת ועוד, אנו מעניקים תמיכה בטלפון ובמייל למשתתפים למשך 3-9 חודשים בכפוף לסוג התהליך. גם כאן זה ללא כל עלות נוספת. להצלחת התהליכים חייבים להבין כי המעורבות של הבעלים ואו המנכ"ל חשובה מאד. בלעדיהם לא יונע תהליך שלם. הארגון והמשתתפים חייבים להבין עד כמה חשוב לגלות פתיחות לידע ומידע חדש. אנחנו חייבים לאמץ את התובנה שהגיע הזמן לשבור פרדיגמות מעכבות, ולאמץ הרגלי עבודה חדשים מקדמים.

לקבלה מידע נוסף אנא הזן את הפרטים


תפקידנו בתהליכים

אחד מהתפקידים המרכזיים שלנו במסגרת תהליכי ההדרכה והעצמה לגרום למשתתפים להנהלה ולכל הארגון להיות יצירתיים, לחשוב מחוץ לקופסה ולאמץ זאת כדרך חיים וכתרבות ארגונית. אנו מעניקים למשתתפים כלים ומיומנויות עדכניות שבאמצעותם יוכלו לבצע קפיצת מדרגה ולהיות מנהלים ועובדים טובים הרבה יותר. כהנהלה או כגורם המקצועי המנהל את המשאב האנושי בחרו תמיד בתהליך שנראה לכם הכי מתאים להביא לשיפור בקרב המשתתפים, זהו כי התוכן מותאם למשתתפים ולחברה וזאת בכדי שהמשתתפים יוכלו  בסיום ההדרכה להפוך למנהלים ועובדים מקצועיים ומועילים יותר. להגביר את ביטחונם האישי ביכולותיהם ובעיקר יאמינו כי "השמיים הם הגבול" בעבורם.

עוסקים בהצלחה בהדרכה בפיתוח מיומנויות ובהעצמה

חפשו את תוכניות המנהלים המציגים לכם סילבוס מפורט על תחומי הלימוד ובדקו כי התוכן והסימולציות עשויים להתאים. בדקו בעיקר האם ההשתתפות בתוכנית תגרום למשתתפים להפוך למנהלים מקצועיים ומועילים הרבה יותר.  להפוך אותם למנהלים שיש ביכולתם להתקדם אל עבר תפקידי הניהול הבאים בחברה. כחברה המתמחה בתחום של הובלת תוכניות למנהלים, קורסים, סדנאות והעצמה לעובדים ולמנהלים בדרגי הביניים, אנו חושבים שארגונים המבקשים לגדול ולצמוח חייבים להקדיש משאבים לשיפור מתמיד של ההון האנושי והניהולי אצלם. העובדים והמנהלים הם לב ליבו של כל ארגון העסקי. חייבים לשמר אותו תמיד חד מעודכן ומלא אנרגיות. רק כך תבטיחו לעצמכם המשך צמיחה והצלחה.

בואו ונתחיל לעבוד

אז איפה אתם כבעלים, כמנכ"לים פוגשים את הצורך לבחור נכון תוכנית מנהלים ראויה? לבחור נכון קורס מנהלים או סדנה? הכיצד תחום חשוב זה מקבל תשומת לב ניהולית נכונה בארגון שאתם מנהלים? מי באמת אחראי על  שיפור המיומנויות בקרב מנהלים ועובדים שלכם בארגון? הכיצד בונים תוכנית העשרה והעצמה לארגון מגדילים רמת שביעות רצון המנהלים והעובדים. מקטינים אחוזי נטישה ובעיקר מגדילים את אחוזי הגיוס של כוח אדם מקצועי.

היה והנושא נמצא על סדר היום הניהולי אצלכם בחברה ומבקשים לשמוע עוד... בואו נשוחח על כוס קפה.

כעת, זהו המקום להציע לכם להתקשר ישירות למשה גרימברג 054-4814332 ולקבוע פגישת היכרות ראשונית - להזמנת תוכנית מנהלים ראויה, קורסי מנהלים סדנאות ושירותי הדרכה לשיפור מערכי ניהול והעצמה ב- 2020. פנו ישירות למייל של משה גרימברג- abc@nihul4u.co.il כתבו בכמה מילים מה אתם מצפים מתהליך משותף ונקבע פגישה ראשונית להיכרות וללא כל עלות.

לקבלה מידע נוסף אנא הזן את הפרטים