אני לא מכיר עובד ואו מנהל שלא מחפש להשאיר חותם. למי אין חלום להשאיר ולו חותם קטן ... בסביבתו הקרובה? מי לא מחפש כל חייו לקבל הכרה? מחפש להיות מישהו? מחפש להשאיר בסביבתו הקרובה, אות וסימן. כמה מאיתנו מייחלים....... לרגע שיבחרו בנו מבין הרבים. "יגידו אותך אני רוצה.." לא פשוט הדבר. כמו בכל דבר בחיים יש לבנות אסטרטגיה ותוכנית מנצחת.
מנהלים מצטיינים מחפשים להשאיר חותם
פעמים אני נחשף לספרים מעניינים. אני פריק של קריאה ומקצה לכך זמן ניהולי ומקצועי. דעו כי "מילוי מצברים" קריאה ורכישת ידע הם הכלים הכי חשובים למנהלים המבקשים להצטיין. לכאלה המבקשים חותם ולו הקטן בקרב עובדים מנהלים ובקרב הארגון שבו הם עובדים. נחשפתי לספר נחמד שכותרתו: "מהו החלום שלך?" ספרו של מתיו קלי שיצא בהוצאת מטר. הספר מתמקד בהצגת התובנות שנכון כי בעלי חברות ועסקים ידעו שהגשמת החלומות האישיים והמקצועיים של העובדים והמנהלים שלהם מביא להצלחתו של הארגון שלהם.
מנהלים מצטיינים חולמים ומגשימים
היכולת של מנהלים מצטיינים להשאיר חותם מקורה ביכולתם האישית לעסוק ולבנות בעבורם בידול ומיתוג, ובניית תוכניות לשיווק עצמי. אנו עוסקים בתחום חשוב זה במסגרת תהליכי יעוץ ארגוני - פיתוח עסקי וגם במסגרות אותן אנו מעבירים באמצעות אימון מנהלים, קורס מנהלים המתמקדים בבניית מיתוג ואסטרטגיה שיווקית מקצועית ואישית.
מיתוג ובידול אישי ועסקי
כיועצים ארגוניים, אנו מרבים לתת את הדעת לבנות מיתוג למוצר, לאגף או לחברה ופחות מודעים לחשיבות הבנייה של המותג העצמי שלנו. מדוע ? תחילתו של בניית המיתוג האישי מתחילה בגישה האומרת: "...לאנשים לא אכפת כמה אתה יודע, .....עד שהם יודעים כמה אכפת לך".. אחת הדרכים הטובות שלנו כמנהלים להשאיר חותם.! "הנהיגו עם הלב נהלו עם השכל". אני מבטיח לכם שתשאירו חותם בליבותיהם של רבים. לטביעות האצבע שהשארנו בקרב לקוחות. לחץ כאן