תוכניות העשרה מקצועיות, סדנאות למנהלים עדכניות ואפקטיביות, קורסים ותוכניות מקצועיים למנהלים הפכו למצרך נדרש בשנים האחרונות. מתברר כי הפניית משאבים ואנרגיות לביצוען מהוות השקעה נכונה ראויה לכל חברה ארגון ואו עסק. החזר ההשקעה ה- ROI ביישום סדנה מנהלים מקצועית, גבוה וכדאי במיוחד. בואו ונחשוב מה באמת מסתתר מאחורי הצלחתם של המנהלים המצטיינים? סקרים אחרונים הממפים את המנהלים המצטיינים בחתך כולל של עולם העסקים בישראל מראה באופן חד וברור כי מנהלים איכותיים מצטיינים ומקצועיים מזוהים ככאלה שהם "פריקים" של למידה ורצון כן להתפתחות.

מהן תוכניות העשרה, סדנאות למנהלים, קורסים ותוכניות למנהלים?

מי שלא מתעדכן לומד ומתמקצע סופו שיעלם. העולם העסקי משתנה, חשבו מה קרה לעולם שאתם מכירים בעשור האחרון? תנו חשיבה קדימה ללא פחד וחשבו מה יקרה לעולמות העסקיים בעוד כעשור? מכוניות יהפכו לחלוטין אוטונומיות, מגוון רחב של מקצועות יעלם? 50 או יותר אחוזים מהעובדים יעבדו מהבית על פי שעות גמישות?

העולם יהיה שונה לחלוטין ממה שאנו מכירים כיום. כולם משתנים. הידע הטכנולוגי, זמינות המידע והידע, אנשים ותרבויות משתנים גם כן. זאת אומרת כי כללי המשחק משתנים. כפועל יוצא, ההתנהלות והתקשורת בין חברות קבוצות ובין אנשים משתנה תדיר ומאתגרת הרבה יותר. שוק העבודה עובר מהפכות, התחרות גוברת וכל אלה משפעים השפעה מהותית על מהות הניהול בעשור השלישי של המאה ה- 21.

מהם המשתנים לבחירה נכונה של תוכנית פיתוח מנהלים?

המצב החדש משפיע וישפיע מהותית על המושג "ניהול אפקטיבי". מנהלים כמו גם חברות ועסקים יצטרכו לעדכן מהר את "ארגז הכלים הניהולי" שלהם. אל המנהלים שבנינו, לאמץ התנהגויות ומיומנויות מתאימות בכדי שנצליח לשרוד ולהתאים את עצמנו לכלל השינויים ובעיקר להצליח להתמודד בהצלחה וביעילות עם האתגרים העסקיים והניהוליים החדשים.

בכדי להיות מסוגלים להישאר מעודכנים כאן אנחנו נכנסים לתמונה. אנו מביאים לכם מערך עדכני של תוכניות העשרה, סדנאות למנהלים, קורסים ותוכניות למנהלים. אנו בהמשכו של הפוסט ננסה למפות ולהציג את המשתנים החשובים לבחירה של תוכנית או קורס או סדנת מנהלים ראויה.

מהי הדרך לבחור סדנת מנהלים אפקטיבית?

היה והיו נותנים לך לבחור את המיומנויות של המנהל, או המנכ"ל שאתה מעריץ? הכיצד לדעתך זה היה מביא לשינוי ביכולותיך הניהוליות והמקצועיות? מה היית חושב שנכון לשפר אצלך? ומה נכון לאמץ כמיומנויות מהמנהלים שאתה מעריץ? אני תמיד מקפיד לשאול כל משתתף שבא לקחת חלק באחד מהתחומים במסגרת תוכניות העשרה, סדנאות למנהלים, קורסים ותוכניות למנהלים מי המנכ"ל או הבעלים שאתה חולם להיות כמותו?

לקבלה מידע נוסף אנא הזן את הפרטים


מתברר כי רובנו רוצים להיות מנהלים. חושבים שיש לנו הכלים להצליח? אבל להיות מנהל מצליח לאורך זמן כולנו יודעים שזה מחייב הרבה יותר מרצון. זה בעיקר דורש עבודה קשה מודעות ורצון מתמיד של למידה והתפתחות. חפשו תמיד חברות ייעוץ ארגוני והדרכה המעניקות בתוכניות, בסדנאות ובקורסים למנהלים תהליכים המשלבים עבודת למידה בכיתה יחד עם ליווי אימון והעצמה ברמת המשתתף הבודד.

סימולציות וניתוח אירועים

כחלק מרכזי בתהליכי ההדרכה והעצמה אנו נתמקד בשיפור מיומנויות בתחום הובלת צוות, ניהול על פי יעדים, שיפור מיומנויות תקשורת, שיפור יכולת הנעת צוות והעצמה ובעיקר שיפור יכולות ניהול עצמי המהווה את הבסיס לניהול רחב יותר של צוות ומשימות. נלמד וניישם כלים חדשים להובלת עובדים וצוותים שלך אל פריצות דרך, עמידה ביעדים, הצלחות והישגים יוצאים מהכלל. נתמקד לא רק בידע תיאורטי, אלא גם ידע מעשי, אותו נתרגל בסימולציות וניתוחי אירועים אמיתיים מחיי המשתתפים והארגון.

בו בזמן נתמקד גם בצרכים האישיים של המשתתפים. נייצר סינרגיה בין החזון הארגוני וצרכיו לבין החזון האישי של כל מנהל ועובד. בתהליכי פיתוח המנהלים ובתכנים שמועברים בקורסי הניהול והסדנאות למנהלים נוביל תהליכים מקבילים המביאים לשיפור מיומנויות וכישורים שיהפוך אותם למנהלים ולעובדים מקצועיים וטובים יותר ובו בעת לשפר גם מיומנויות אישיות חשובות לא פחות.

חשיבות התקשורת וההקשבה למנהלים

בתוכניות ההדרכה והקורסים למנהלים אנו מקפידים להוביל תהליכי שיפור במיומנויות התקשורת וההקשבה של המשתתפים. ככלל מנהלים אמורים להיות אלה המעודדים את העובדים והמנהלים שבתחום אחריותם להיות פורצי דרך. זאת ניתן לעשות רק באמצעות תקשורת אפקטיבית המצטרפת לידע ניסיון וכריזמה ניהולית. רק כך מנהלים טובים ומצטיינים יכולים להניע עובדים ולעודד צמיחה של רעיונות פורצי דרך וחדשנות כדרך חיים.

תוכניות ההדרכה, הקורסים והסדנאות למנהלים מקנים למשתתפים כלים לשיפור מערכי תקשורת ואמפתיה המשפרים את היכולת לבנות ולפתח מערכות יחסים מקדמות וטובות, משפרות יחסי אנוש ויוצרים סינרגיה כדרך חיים ניהולית.  כידוע מנהלים מניעים אנשים. ובכל ארגון וחברה על המנהלים להיות בעלי סט כישורים תקשורתיים רחב כחלק מהדרישה להצלחה.

לקבלה מידע נוסף אנא הזן את הפרטים


בשיפור מיומנות ניהול ומנהיגות אנו נשפר ביצועים בתחומים הבאים: שיפור יכולת ההקשבה ואמפתיה. נלמד הכיצד מנהלים ואו נמנעים מיצירת משברים וקונפליקטים. נשפר מיומנויות  ניהול משא ומתן, נעמיק בחשיבות של העצמה ומתן משוב ונתמקד כבר מהפגישה הראשונה בשיפור התקשורת בינאישית.

 חשוב לבנות תוכנית הדרכות שנתית

כשארגונים וחברות משקיעים בהדרכה ובתוכניות העצמה הן יבטיחו לעצמם רמת שביעות רצון גדולה יותר של המנהלים והעובדים שלקחו חלק בהדרכות. המוטיבציה שלהם תעלה ובעיקר יהיו להם כלים עדכניים להמשך הצמיחה בעולם עסקי תחרותי ומורכב. כחברה המתמחה בתחום של הובלת תוכניות למנהלים, קורסים, סדנאות והעצמה לעובדים ולמנהלים בדרגי הביניים, אנו חושבים שארגונים המבקשים לגדול ולצמוח חייבים להקדיש משאבים לשיפור מתמיד של ההון האנושי והניהולי אצלם.

העובדים והמנהלים הם לב ליבו של כל ארגון העסקי. היה נכון כי ברמת ההנהלה והבעלים יפנימו את הצורך שביצוע הדרכה חד פעמית הרבה פחות יעילה מבניית מערכי הדרכה שנתיים שלהם יש יעדים להשגה ובעיקר מדדי בקרה. בכל מקרה הארגונים חייבים לשמר את המנהלים והעובדים תמיד מעודכנים ולשאוף שרמת האנרגיות תמיד יהיו גבוהות. עובדים ומנהלים ככלל מחפשים כיום הרבה יותר משמעות וייעוד הן בעבודה והן ברמת החיים הפרטיים.

הגיע הזמן להפשיל שרוולים ולעבוד

אז איפה אתם כבעלים, כמנכ"לים פוגשים את השינויים האלה? את הנושאים החשובים שמתמקדים בשיפור מיומנויות בקרב מנהלים ועובדים שלכם בארגון? הכיצד בונים תוכנית העשרה והעצמה שנתית, או רב שנתית לארגון? מגדילים רמת שביעות רצון המנהלים והעובדים. מקטינים אחוזי נטישה ובעיקר מגדילים את אחוזי הגיוס של כוח אדם מקצועי. היה והנושא נמצא על סדר היום הניהולי אצלכם בחברה ומבקשים לשמוע עוד... בואו נשוחח על כוס קפה.  כעת, זהו המקום להציע לכם להתקשר ישירות למשה גרימברג 054-4814332 ולקבוע פגישת היכרות ראשונית - להזמנת שירותי הדרכה לשיפור מערכי ניהול, מנהיגות והעצמה ב- 2020.פנו ישירות למייל של משה גרימברג- abc@nihul4u.co.il כתבו בכמה מילים מה אתם מצפים מתהליך משותף ונקבע פגישה ראשונית להיכרות וללא כל עלות.

לקבלה מידע נוסף אנא הזן את הפרטים