סדנת מכירות לחברות: הפיכת צוות מכירות רגיל למצטיין

בואו ונכיר יחד את המושג "השפעה". זהו המושג הנרדף ל- "שינוי עמדות". תחום המכירות נמצא בחיינו כבר מהיום הראשון, וללא כל קשר לעולם העסקים. עם זאת, הדרכת מכירות וכן סדנת מכירות ממוקדת באות לשפר באופן דרמטי את הביצועים של צוותי המכירות בארגון העסקי. כיום, במאה ה-21, כל חברה עסקית, או חברה משפחתית בשוק התחרותי, חייבת למכור. היא חייבת למכור הרבה יותר. בלי גידול עקבי במכירות, ובלי הגדלת פלח השוק מול המתחרים, חברות עשויות להיקלע לקשיים ואף לאבד את זכות הקיום שלהן. לכן, ההשקעה בסדנאות מכירה איכותיות אינה הוצאה – היא הכרח אסטרטגי.

המטרה המרכזית של סדנת מכירה: להבטיח רווחיות קיומית

אנו עוסקים בייעוץ ארגוני וייעוץ עסקי. כחברה, מתמקדים גם בהדרכה ופיתוח מיומנויות בקרב מנהלים, צוותי מכירות ושירות לקוחות. כיועצים לעולם המכירות והשירות ללקוחות, אנו בטוחים כי מטרת העל של סדנת מכירה או קורס מכירות ארוך וממוקד יותר – היא להביא לשיפור חד בביצועים של המשתתפים. ההדרכה מקנה, מאפשרת ומפתחת מיומנויות מכירה גבוהות הרבה יותר. אנו מבטיחים להגדיל את אחוזי הסגירה באמצעות שיפור חד ביכולות ניהול תהליכי מכירה מורכבים. זוהי הבטחה שחייבת להיות מגובה בכלים מעשיים ובליווי אישי.

אין הזדמנות שנייה גם בעולם המכירות: המקצוענות קובעת

הדרכת מכירות, באמצעות סדנאות וקורסים ייעודיים שלנו, מהווה תחום קריטי לשימור ההצלחות העסקיות. מתברר כי צוות המכירות והשירות ללקוחות שלכם – אלה שמטפלים בפניות מלקוחות פוטנציאליים ולקוחות קיימים – הם מן המשאבים החשובים ביותר שיש לארגון מצליח. אנו מאמינים שהם חייבים להיות סופר מקצועיים. הם מהווים את "הפנים" של הארגון שלך במגע הראשוני מול הלקוחות. חשוב שתפנים: אין לארגון שלך הזדמנות שנייה לתיקון חווית מכירה או שירות גרועה. כל מגע הוא רגע האמת שקובע נאמנות או נטישה. לכן, המקצוענות של אנשי הקו הראשון חייבת להיות ברמה הגבוהה ביותר.

סדנת מכירות מומלצת מהי?

סדנת מכירות: הפיכת מוכרים למומחי סגירה ממוקדים

צוות מכירות יעיל, מנהלי מכירות מקצוענים שהשלימו הכשרה והדרכה באמצעות סדנת מכירה או קורס מכירות איכותי, הם אלה שמקצוענים מספיק כדי להשיג את המטרות והיעדים המוגדרים. צוות מכירות מאומן, שמדבר עם לקוחות בגובה העיניים, מצייר מולם תמונה ברורה ואטרקטיבית של המענה המוצע לצרכים שלהם ויוצר אצלם דחף להפוך ללקוח שלכם – הוא משאב יקר מפז.

כמומחים בתחום שיפור ביצועי צוות מכירות ופיתוח מנהלים, אנו ב-ABC מאמינים כי ה"פטנט" הוא לא להעסיק "כרישי מכירות" שעשויים לנדוד למתחרים. ההשקעה בצוות המכירות הקיים, באמצעות סדנאות מכירה, תוכנית מכירות אקטיבית וקורסי מכירה לשיפור מיומנויות וביצועים, עשויה להתגלות כהשקעה מניבה הרבה יותר.

המשימה: להפוך את צוות המכירות למקצוענים הרבה יותר

אם אנשי המכירות שלכם מכירים את המוצרים/שירותים שאתם מוכרים, ואם הם עובדים מסורים בעלי אוריינטציה לתחום השיווקי, בואו ביחד נהפוך אותם לאנשי מכירות הרבה יותר מושלמים. נעשה זאת באמצעות סדנת מכירות ייעודית המותאמת לארגון שלכם. הסדנה שלנו הופכת את אנשי מערך המכירות שלכם, המכירים היטב את המוצר, למקצוענים בתהליכי המכירה הכי מתקדמים ועדכניים:

  • התגברות על התנגדויות: הכשרה להתמקצע ביכולת להתגבר על התנגדויות.
  • הצגת יתרונות רלוונטיים: שיפור יכולתם להציג בפני כל לקוח פוטנציאלי את היתרונות הרלוונטיים של ביצוע העסקה.
  • סגירה אפקטיבית: התמודדות טובה עם חסמים שכיחים ובסופו של יום – לסגור עסקה.

למי מיועדת סדנת המכירות? מהמקצועות החופשיים ועד לתאגידים

הכשרות וסדנאות המכירה שלנו יחד עם הקורסים הייעודיים משרתות חברות ועסקים המבקשים לשפר מערכי מכירות. התוכניות מיועדות לחברות ותאגידים עסקיים, אך הן מתאימות גם לחברות בינוניות וקטנות ואף לחברות משפחתיות המבקשות לשפר את הביצועים בתחום המכירות ואת התוצאות העסקיות.

הרחבת הפוקוס בקרב צוות המכירות

בשנים האחרונות, חברות קוראות לנו יותר ויותר לתת מענה בתחום שיפור מערכי המכירות לעסקים הנותנים שירות בתחום המקצועות החופשיים כגון משרדי רואי חשבון, עורכי דין, אדריכלים ויועצים. חברות אלה מבינות כי מקצועיות ליבה כבר אינה מספיקה. כדי לצמוח ולבלוט בשוק תחרותי, עליהן לאמץ מיומנויות מכירה ומו"מ ברמה גבוהה. הסדנה שלנו מספקת להם כלים פרקטיים ל"מכירה רכה" תוך שימור האתיקה המקצועית.

התועלות המדידות של סדנת מכירות למשתתפים ולארגון:

לאורך השנים, גילינו כי ייעוץ ארגוני משולב בסדנת המכירות שלנו מביא את המשתתפים לממש את מלוא הפוטנציאל שלהם בתחום ניהול מכירות ומכירות השטח. המשתתפים הצליחו לאמץ כלים חדשים ולהביא את עצמם לביצועים גבוהים מאד בהשוואה לעבר. החברה, במקביל, נהנתה מגידול חד במכירות.

  • מעבר מתיאוריה ליישום: סדנת המכירות שלנו אינה תיאורטית בלבד. אנו מלמדים מתודולוגיות חדשות, עוסקים בניתוח אירועים וסימולציות מעולם התוכן של המשתתפים.
  • הטמעה וליווי: אנו בעיקר עוסקים ביישום, הטמעה וליווי המשתתפים באימוץ תהליכי מכירה חדשים ואפקטיביים.
  • מעורבות בכירים: סדנת מכירות שלנו מציגה מעורבות פעילה של המשתתפים ופעמים רבות של המנהלים הבכירים בארגון שלוקחים חלק בתהליך כדי להבטיח את הטמעת החזון הניהולי.

סדנת המכירות מעניקה: מיומנויות וטכניקות טובות יותר לסגירת עסקאות

אנו מקפידים כי במסגרת הסדנאות, תוכניות המכירה והקורסים, תמיד נקיים סימולציות רבות כדי להטמיע את החומר הנלמד. המשתתפים רוכשים טכניקות מעשיות לסגירת עסקאות ומתוודעים לשיטה ייחודית שפיתחנו להגדלת מכירות.

פיתוח מיומנויות בסגירת עסקה:

בסדנאות המכירה, אנו מביאים לשיפור ניכר באחוזי הסגירה. אנו מתרגלים טכניקות מתקדמות ובעיקר עובדים על שיפור יכולות בתחום התקשורת הבינאישית והיכולת ליצור מערכות יחסים ארוכות טווח עם הלקוחות. כל זאת, בכדי לתת למנהלי המכירות אפשרויות עדכניות ומקצועיות יותר לביצוע עבודתם החשובה – ניהול משא ומתן אפקטיבי.

עיקרי ארגז הכלים המעודכן:

  1. ניתוח תהליכי מכירה: נבחן יחד מה נכון לעשות טוב יותר. נחקור ונכיר תהליכי מכירה הרבה יותר עדכניים וחדשים, כולל השלבים הנכונים בכל תהליך מכירה המגיע למצב של סגירת עסקה.
  2. תקשורת ושפת גוף: הסדנה עוסקת בהרחבה בחשיבות התקשורת לתהליך המכירה. נלמד כיצד ניתן לשפר מיומנויות וכיצד ניתן ליישם תקשורת בינאישית טובה יותר המשולבת עם אינטליגנציה רגשית גבוהה יותר.
  3. מניעי קנייה: נכיר, נלמד ונעסוק בגילוי מניעי הקנייה העיקריים בשוק המטרה שלהם. כלומר, מה לקוחות רוצים ומדוע, ומה הקשר לעוצמתן של שאלות אפקטיביות פתוחות המניעות לסגירת המכירה.
  4. טכניקות סגירה: עקרונות הסגירה, הכרת סימני קנייה, בחירת הסגירה המתאימה וצעדים לשליטה בטכניקות סגירה. הכלל החשוב: אל "תקנה בחזרה" את המכירה שלך!

סימולציות וליווי שטח: הטמעת השיטה ל-ROI מדיד

בסדנת המכירות האקטיבית שלנו, אנו ממוקדים בהבאת שיפור חד במכירות הארגון. אנו פועלים יחד עם ההנהלה והמנכ"ל לגבש אסטרטגיה עסקית ואסטרטגיית מכירות תואמת יעדים רב-שנתיים. מביאים תוצאות  ומשפרים את איכות המוכרנים בצוות המכירות ומכשירים עובדים חדשים. אנו בונים תהליכי עבודה יעילים וברורים בכדי למנוע יותר מדי אימפרוביזציות . מחקרים כיצד לייעל את תהליך המכירה בארבעה שלבים מוכיחים כי הטמעת תהליך מכירה מובנה מביאה לשיפור דרמטי בביצועים ובROI-

המתודולוגיה של סדנת מכירות מבוססת הוכחות:

  • ליווי שטח (On-the-Job Coaching): נצא לליווי שטח שבו יינתן משוב ותמיכה On-Line, מיד בסיום המפגש עם הלקוח. זהו חלק לימודי רב ערך שאינו ניתן להחלפה.
  • ניהול מכירות אפקטיבי: נבצע תהליכי סימולציה תוך אימוץ דרכים חדשים להעברת המסרים השיווקיים של החברה בצורה הרבה יותר נכונה. נעשה זאת, תוך מאמץ אמיתי ליצור מערכות יחסים וקשרים אישיים עם הלקוחות לאורך זמן.
  • התמודדות עם כישלון: בסדנת המכירות נלמד כיצד אנשי מכירות מצטיינים קמים מכישלונות. המפגש עוסק בהתגברות על דחיות ומכשולים בתהליכי המכירה המורכבים. נלמד את הדרך היותר נכונה לטפל בדחיות ולהפוך התנגדות להזדמנות.

בניית מערכות יחסים ארוכות טווח עם הלקוחות היא הדבר הקריטי להצלחה. מערכות יחסים אלו יעזרו מאוד בביצוע תהליכי מכירה קלים, מהירים והרבה יותר פשוטים ליישום. בנוסף, אחוזי הנטישה יקטנו ונאמנות הלקוחות למותג – לחברה יגדל באופן משמעותי. בסדנת המכירות האקטיבית שלנו, אנו ממוקדים בהבאת שיפור חד במכירות הארגון.

אנו פועלים יחד עם ההנהלה והמנכ"ל לגבש אסטרטגיה עסקית ואסטרטגיית מכירות תואמת יעדים רב-שנתיים. אנו משפרים את איכות המוכרנים בצוות המכירות ומכשירים עובדים חדשים.  בונים תהליכי עבודה יעילים וברורים בכדי למנוע יותר מדי אימפרוביזציות. מחקרים כיצד לייעל את תהליך המכירה בארבעה שלבים מוכיחים כי הטמעת תהליך מכירה מובנה מביאה לשיפור דרמטי בביצועים וב-ROI.

הדרכת מכירות - מדוע קורס מכירות או סדנה? מומלץ לך?

התכנים המרכזיים: מתכנון קריירה ועד להתמודדות עם כישלונות

האם ידעתם כי רבים מהטובים שבאנשי המכירות ומנהלי המכירות שותפים לדפוס אישיותי מאוד מוגדר וייחודי? הם שונים. הם רואים בעולם המכירות וניהול המכירות מקצוע מכובד ורואים את עצמם מתקדמים בתחום לאורך שנים. אנו יודעים כיצד לשמר את אותם "אנשים מיוחדים" הרואים בתחום המכירות דרך חיים, וכיצד לשפר את היכולות שלהם באמצעות סדנת מכירות מקצועית ועדכנית שתעניק להם כלים להתמודד טוב יותר עם השוק והמתחרים.

להלן הנושאים המרכזיים בסדנת מכירות (אנו נבצע התאמות לעולם התוכן של המשתתפים):

  • "מהו תהליך המכירה המושלם": ננתח יחד את המכירות כקריירה, נתכנן את תהליכי העבודה, נעסוק בהצבת יעדים מדידים ונכיר את השלבים הנכונים בכל תהליך מכירה.
  • "ניהול עצמי וניהול משימות וזמן": נכיר את ההרגלים ודפוסי ההתנהגות המובילים אותנו כאנשי מכירות. נלמד כיצד ניתן לרכוש הרגלי עבודה אפקטיביים יותר וכיצד ניתן להתגבר על "הטייס האוטומטי".
  • "חשיבות התקשורת": נלמד כיצד ניתן ליישם תקשורת בינאישית משולבת עם אינטליגנציה רגשית גבוהה. נכיר ונבין את 4 סגנונות התקשורת ואת החשיבות של סגנון "מנצח/מנצח".
  • "התכונות של אנשי מכירות מצליחים": נכיר את ארבעת התכונות: חשיבה חיובית, מכוונות מטרה, הנעה עצמית ושיפור מתמיד. נבדוק את הקשר בין תכונות אלו להצלחה המדידה.
  • "כוחו של הצוות": נתמקד בחשיבות כוחו של ה"צוות" כמתכון הסודי להגדלת מכירות והשגת מטרות. נבחן מה באמת מניע צוותים להשקיע יותר בעבודה.

תועלות מדידות: לבחור נכון חברה לפיתוח מנהלי מכירות

ההמלצה שלנו לכם מתמקדת בהצעה לבחור נכון את התוכנית למנהלי מכירות, את קורס המכירות האפקטיבי ו/או את סדנאות המכירות. בכדי לעשות זאת נכון, רצוי שתבחרו חברה לפיתוח מנהלים עם ידע וניסיון מוכח.

  • דרישת הערך המדיד: עליכם להיות בטוחים כי ההשתתפות בתהליכי ההעצמה וההדרכה תביא לערך מדיד. ההשקעה חייבת להיות אחראית על הגדלת המכירות אצלכם בחברה.
  • דרישת הניסיון מהשטח: חפשו תמיד חברות ייעוץ והדרכה, אשר יש להן ניסיון אמיתי מהשטח. כאלה שבעברם ניהלו מכירות והדריכו צוותי מכירות בשווקים תחרותיים מאוד (כמו ניסיונו של משה גרימברג בתחומי הפרסום, העיתונות והסלולר).

צוות המקצוענים של משה גרימברג, במסגרת הפעילות של Advanced Business Consulting, יבנה מערך הדרכת מכירות מקיף ומותאם במיוחד על פי הצרכים שלכם. אנו נבחן יחד האם ההשקעה בפיתוח מנהלים, בשיפור והדרכת צוות המכירות, כדאית גם לך.

פנו אלינו עוד היום וגלו כיצד נוכל לסייע לכם להגדיל מכירות, כבר ממחר.

דברו איתנו! שפרו התוצאות של צוות המכירות אנו שמחים להעניק לך מפגש סיעור מוחות וחשיבה משותפת במתנה. המפגש יעסוק באיתור הדרך הנכונה ביותר לשפר את ביצועי אנשי ומנהלי המכירות גם אצלכם בארגון. נחליט האם סדנת מכירות ממוקדת עשויה להספיק?

או שמא נכון להחליט להניע קורס מכירות הכולל יישום וליווי שטח. נבחן יחד האם ההשקעה בפיתוח מנהלים, בשיפור והדרכת צוות המכירות כדאית גם לך. פנו אלינו עוד היום וגלו כיצד נוכל – לסייע לכם להגדיל מכירות, כבר ממחר: טלפון: 03-9032222  abc@nihul4u.co.il או צלצלו ישירות אלי 0544-814332