כמנכ"ל או כבעלים של חברה, מגיע גם לך ולצוות המכירות שלך להיות סופר-מקצוענים במכירות. מגיע לכם להיות מסוגלים להגדיל את נפח המכירות החודשי והשנתי עד לפי שניים לפחות. אנו מזמינים גם אותך להניע קורס מכירות פנים-ארגוני. כזה שיקנה לך ולצוותך את הכלים המתקדמים ביותר להצלחה גדולה יותר בשווקים תחרותיים.

מהם היתרונות של קורס מכירות פנים-ארגוני?

קורס המכירות שאנו מציעים מבוסס על מתודולוגיות מוכחות המותאמות לשווקים דינמיים ותחרותיים. קורס מכירות פנים-ארגוני הוא השקעה חכמה. המסייעת לשפר את ביצועי הצוות ולהגדיל את אחוזי ההצלחה בתהליכי המכירה. הכשרה ממוקדת בתוך הארגון מאפשרת להתאים את התוכן לאתגרים הייחודיים של החברה. ובכך לשפר את המיומנויות של אנשי המכירות בצורה פרקטית. מעבר לפיתוח כישורי משא ומתן, שכנוע והתמודדות עם התנגדויות, הקורס מחזק את שיתוף הפעולה בין הצוותים ותורם לגיבוש ארגוני. באמצעות הכשרה שוטפת, העסק שלך יכול לשמר יתרון תחרותי. כך בשוק תחרותי להבטיח שהצוות פועל ברמה הגבוהה ביותר. בין היתרונות המרכזיים:

  •  שיפור מיומנויות המכירה והמשא ומתן
  • חיזוק הביטחון העצמי והתמודדות עם התנגדויות
  • שיטות מתקדמות לזיהוי צרכי לקוח ולסגירת עסקאות
  • הגדלת אחוזי ההצלחה והפיכת תהליכי המכירה לחוויה מהנה

תכני קורס המכירות  שלנו

אני, משה גרימברג, יועץ ארגוני ועסקי ומומחה להדרכת מכירות וניהול צוותי מכירות. אני אציג כאן גישות ומתודולוגיות חדשות לתהליכי מכירות בשווקים תחרותיים. בקורס המכירות שלנו תשפרו מיומנויות ותגלו כלים עדכניים ושיטות להגדלת ביצועי המכירות שלך. זאת ועוד, בסיומו של קורס המכירות המשתתפים מגלים את "הכיף" לעסוק במקצוע המכירות המאתגר שמהווה בדרך כלל לטובים, מקפצה לתפקידי ניהול בעתיד.

רבים מהמשתתפים שלנו זיהו כי יש להם אהבה אמיתית לאקשן של עולם ניהול משא ומתן ומכירות. בקורס המכירות שלנו נתמקד בשיטות ובכלים עדכניים, המשלבים תיאוריה ופרקטיקה. להלן כמה מהנושאים המרכזיים:

חשיבות הבנת הפסיכולוגיה של הלקוח בתהליכי המכירה

הבנת הפסיכולוגיה של הלקוח בתהליכי המכירה היא מפתח להצלחה עסקית, שכן היא מאפשרת לחברה להתאים את המסרים השיווקיים ואת חוויית הקנייה לצרכים הרגשיים והמנטליים של הלקוח. כאשר אנשי מכירות ומנהלי שיווק מבינים את המניעים הפסיכולוגיים שמובילים לקוחות לקבל החלטות, הם יכולים ליצור אסטרטגיות מכירה משכנעות יותר. גורמים כמו פחד מהפסד, רצון לשייכות חברתית או חיפוש אחר ביטחון והשגת ערך אישי משפיעים באופן משמעותי על אופן קבלת ההחלטות של הצרכן. שימוש נכון בעקרונות אלו מאפשר לעסקים להגדיל את אחוזי הסגירה, לשפר את שביעות רצון הלקוחות ולבנות נאמנות ארוכת טווח למותג. נכיר ונשפר מיומנויות הקשורות לחשיבות הבנת צרכי הלקוחות

  • מהם הגורמים המשפיעים על החלטות הקנייה של הלקוחות?
  • כיצד לבנות חיבור אישי ואמון עם הלקוח?
  • איך לזהות את הצרכים האמיתיים וליצור הצעה קניה אטרקטיבית?
  • הבנה מעמיקה של תהליכי חשיבה של לקוחות מסייעת בהתאמת הפתרונות הטובים ביותר.
  • שימוש בטכניקות פסיכולוגיות כמו עקרון ההדדיות ומסגור נכון של ההצעה יכול להוביל להחלטות קנייה חיוביות.
  • יצירת חוויית לקוח ייחודית בתהליך המכירה, תורמת למעורבות גבוהה יותר ולסיכויי סגירה מוצלחים.

שלבי תהליך המכירה – משלב הפתיחה ועד לסגירה

תהליך המכירה הוא אומנות הדורשת הבנה מעמיקה של הלקוח, יצירת אמון והובלתו לקבלת החלטה בצורה חכמה. הוא מורכב ממספר שלבים מרכזיים – החל מהפתיחה שבה יוצרים רושם ראשוני חיובי, דרך זיהוי צרכים, הצגת הפתרון, טיפול בהתנגדויות ועד לשלב הסגירה שבו הלקוח משתכנע לבצע את הרכישה. כל שלב דורש מיומנויות שונות, רגישות ויכולת תקשורת גבוהה כדי להבטיח חוויית קנייה מוצלחת. תהליך מכירה מובנה ומדויק מגדיל את הסיכוי להצלחה ומסייע ביצירת לקוחות נאמנים לאורך זמן.

לקבלת שעת ייעוץ וסיעור מוחות ללא התחייבות אנא הזן את הפרטים


אנו נשפר מיומנויות ונכיר טכניקות המגדילות את אחוזי הסגירה
  • פתיחת שיחה אפקטיבית והשארת רושם ראשוני חיובי
  • טכניקות להצגת הערך של המוצר או השירות
  • התמודדות עם התנגדויות: כיצד להפוך "לא" ל"כן"
  • ניהול נכון של תהליך המכירה מאפשר יצירת חיבור אמיתי עם הלקוח.
  • יצירת מסלול ברור ומובנה למכירה מסייעת בהפחתת סיכונים ואי-ודאות בתהליך.
  • בניית אסטרטגיה אישית לסגירת עסקאות בהתאם לצרכים הייחודיים של כל לקוח.

כלים וטכניקות לשיפור אחוזי הסגירה

שיפור אחוזי הסגירה הוא יעד מרכזי בכל תהליך מכירה מוצלח, ודורש שימוש בכלים ובטכניקות מתקדמות להנעת הלקוח לפעולה. החל מבניית אמון ושימוש בטכניקות שכנוע ועד להתמודדות עם התנגדויות וסגירה אפקטיבית – כל שלב בתהליך יכול להשפיע על ההחלטה הסופית של הלקוח. באמצעות כלים כמו התאמה אישית של ההצעה, יצירת דחיפות ושימוש נכון בשאלות מכוונות, ניתן להגדיל משמעותית את אחוזי ההמרה. הבנה ויישום של טכניקות אלו יובילו לשיפור ביצועי המכירות ולבניית מערכות יחסים ארוכות טווח עם לקוחות. נתמקד לשפר ביצועים גם בתחומים הבאים

  • עקרונות ה-NLP במכירות – איך להשפיע בצורה חיובית וליצור תהליך שבו 2 הצדדים מנצחים.
  • שימוש נכון בשפת גוף וטון דיבור
  • טכניקות ליצירת אמון ושכנוע תוך כדי שיחה
  • שילוב של שיטות שונות כמו "האפקט ההדדי" ו"עקרון המחויבות" משפר משמעותית את רמת ההשפעה.
  • תרגול סימולציות מכירה בזמן אמת מעניק יתרון בהתמודדות עם התנגדויות אמיתיות.
  • שימוש נכון בטכניקות של ניהול שיחה מאפשר יצירת חיבור מיידי והובלת הלקוח להחלטה מושכלת.

ניהול משא ומתן ברמה גבוהה

ניהול משא ומתן ברמה גבוהה הוא מיומנות קריטית בעולם העסקי, המשפיעה על הצלחת עסקאות, שיתופי פעולה ותהליכי מכירה. משא ומתן מוצלח דורש הכנה מוקדמת, הבנה מעמיקה של הצד השני ויכולת להוביל את השיחה באופן אסטרטגי תוך שמירה על יחסים חיוביים. שימוש בטכניקות כגון הקשבה פעילה, יצירת ערך משותף והתמודדות חכמה עם התנגדויות מאפשר להגיע להסכמות המיטיבות עם כל הצדדים. שליטה באמנות המשא ומתן מעניקה יתרון משמעותי בעולם תחרותי, ומסייעת ביצירת עסקאות רווחיות ובניית מערכות יחסים ארוכות טווח. המקצוענים במכירות יודעים עד כמה חשוב להכיר את הנושאים הבאים

  • איך להתמקח בלי להוריד מחירים?
  • יצירת פתרונות יצירתיים לסגירת עסקאות
  • ניהול התנגדויות מתוחכמות ושימוש במניפולציות חיוביות
  • בניית אסטרטגיה חכמה לניהול משא ומתן מביאה לתוצאות חיוביות לטווח הארוך.
  • הבנה כיצד לזהות את הנקודות החיוניות ללקוח מאפשרת גיבוש הצעה משתלמת יותר.
  • שימוש בשפת גוף ובתקשורת לא מילולית ככלי עוצמתי לשיפור יחסי הכוחות במשא ומתן.

שימור לקוחות והגדלת ערך לכל עסקה

שימור לקוחות הוא אחד המפתחות המרכזיים להצלחת העסק בטווח הארוך, והוא משפיע ישירות על הרווחיות והצמיחה. לקוח מרוצה לא רק שימשיך לרכוש את המוצרים או השירותים, אלא גם יהפוך לשגריר נאמן של העסק. בקורס המכירות שלנו נלמד כיצד באמצעות יצירת חוויית לקוח חיובית, מתן ערך מוסף והתאמה אישית של הצעות, ניתן להגדיל את ערך העסקה ולחזק את הקשר עם הלקוח. אסטרטגיות חכמות לשימור לקוחות מאפשרות לעסקים למקסם הכנסות ולבנות נאמנות שמובילה לצמיחה מתמשכת. לקוחות כמנוע צמיחה – הן לחברה והן לאיש המכירות

  • כיצד להפוך לקוח חד-פעמי ללקוח חוזר ונאמן?
  • טכניקות למכירה משודרגת (Upselling) ולמכירה צולבת (Cross-selling)
  • יצירת רשת הפניות מלקוחות מרוצים
  • הבנת הצרכים המשתנים של הלקוחות מסייעת ביצירת פתרונות מותאמים אישית.
  • יצירת תוכניות נאמנות אפקטיביות תורמת להגברת מעורבות הלקוחות ולהגדלת מחזורי המכירות.
  • ניצול נתוני לקוחות בצורה חכמה מאפשר שיפור מתמיד של חוויית הלקוח ויצירת המלצות חיוביות.

למי קורס המכירות שלנו יתאים?

הקורס מיועד לאנשי מכירות, מנהלי צוותי מכירות, מנכ"לים ובעלי עסקים המעוניינים להקפיץ את ביצועי המכירות שלהם ולהפוך למובילים בתחומם. ההדרכה מתקיימת בפורמט אישי או קבוצתי ומותאמת לצרכים הייחודיים של הארגון שלך.

מה המטרות שתוכלו לקבל דווקא בקורס המכירות? תחתית הטופס

לאורך השנים הקפדנו לשתף ידע וללמד מיומנויות חדשות בעולם המכירות. שמנו לעצמנו למטרה להפוך כל איש/ת מכירות טובים להרבה יותר טובים ומקצועיים.

לקבלת שעת ייעוץ וסיעור מוחות ללא התחייבות אנא הזן את הפרטים


המחויבות שלי כמנכ"ל וכמעביר הקורס להבטיח למשתתפים את הדברים הבאים:
  1.  לשפר ביצועים של אנשי ונשות מכירה ולהפוך אותם למקצוענים בתחומם. לגרום להם להבין כי מכירות הוא מקצוע שתמיד יידרש ומערכות ה- AI לא יצליחו להחליפם.
  2. לאמץ ולשפר מיומנויות של תקשורת בין אישית ואמפתיה החשובים כל כך להצלחת תהליכי מכירות מורכבים.
  3. להביא לשיפור חד ביכולות של המשתתפים להתמודד עם התנגדויות וקשיים בתהליכי המכירות. לשפר את היכולות לקום מכישלונות ולצאת ולסגור את העסקה הבאה.
  4. נשפר מיומנויות בקרב המשתתפים בכל מה שקשור ליכולות להשיג הפניות ולידים טובים מלקוחות קיימים ומגורמים נוספים. הטובים באנשי ונשות המכירה תמיד מייצרים לעצמם לקוחות פוטנציאלים חדשים.
  5. הבוגרים של קורס המכירות שלנו מצליחים להבין עד כמה חשוב "לא להשאיר כסף על הרצפה למתחרים". הם מבינים שקל יותר לבצע אפ סייל ללקוח קיים ואף להרחיב את בל הקניות שלו.
  6. הטובים והכי מקצועיים בעולם המכירות מבינים עד כמה שירות וזמינות חשובים ללקוחות. כיצד מונעים טעויות בתחום החשוב הזה ונמנעים מנטישת לקוחות למתחרים.

דעו כי קורס המכירות שלנו נוצר בעקבות דרישה של לקוחות שהבינו כי הצוות שלהם חייב לקבל מיומנויות חדשות בתחום המכירות. הם הבינו כי השקעה בהדרכה והעצמה של צוות המכירות היא השקעה כדאית.

מדוע לבחור בקורס המכירות של משה גרימברג?

משה גרימברג הוא יועץ ארגוני ועסקי בעל ניסיון של למעלה מ-20 שנה בתחום המכירות והמשא ומתן. עם שיטותיו הייחודיות, הצליח להוביל חברות רבות להצלחה מסחרית משמעותית. הקורסים שלו מבוססים על מתודולוגיות עדכניות המשלבות ידע מעשי, טכניקות מתקדמות ויישום מיידי בשטח.

הצטרף להצלחה עוד היום!

קורס המכירות שלנו מעניק לך ולצוות שלך את כל הכלים להצליח בעולם המכירות הדינמי של היום. זה הזמן לשפר את הביצועים, להגדיל את אחוזי הסגירה וליהנות מהעשייה. אם גם אתה רוצה להקפיץ את מחזורי המכירות שלך? ליהנות מתהליך מכירה אפקטיבי ומרתק – זה הזמן ליצור קשר ולהירשם לקורס המכירות הפנים-ארגוני שלנו! רוצים להפוך את צוות המוכרנים שלך לסופר מקצועניים? להביא אותם להגדיל מכירות ולהרגיש כי מצאו אצלך בחברה את עתידם המקצועי? אנו מציעים גם לך קורס מכירות סופר עדכני, מקיף ומקצועי.

פועלים ב-3 מישורים במקביל

זו לא עוד יום עיון או הרצאה של שעה וחצי? זה לא סדנת חצי יום. זהו קורס מכירות עדכני מקיף ומקצועי שלוקח את המשתתפים העוסקים במכירות ומביאים לשיפור חד בביצועים שלהם. במהלך קורס המכירות אנו פועלים בשלוש ערוצים. למידה של מתודולוגיות מכירה עדכניות. תרגול וסימולציות. ליווי אישי ומנטורינג למשתתפים. אנו מתאימים את התכנים ורמתם לעולם התוכן של החברה ולרמת המשתתפים.

לקבלת פרטים והרשמה: פנה ישירות אלי למשה גרימברג abc@nihul4u.co.il  או צלצלו לקבלת מידע נוסף 03-9032222 או 0544-814332. רוצים לקרוא ולהרחיב ידע בנושא מכירות? הדרכת מכירות וניהול צוותי מכירות? אני מזמין אותך להיכנס לבלוג הגדול והמקצועי שלנו.

לקבלת שעת ייעוץ וסיעור מוחות ללא התחייבות אנא הזן את הפרטים