כיום כל התהליכים העוסקים בייעוץ לסוגיו השונים מחייבים להיות הוליסטיים ולכלול מגוון רחב מאד של דיסציפלינות מקצועיות. העולם העסקי הפך למורכב ותחרותי. כך שהמבקשים להמשיך להצטיין ולצמוח, חייבים בכל יום ללמוד משהו חדש ולא לדרוך במקום. כיום מערכי השיווק והמכירות עברו טרנספורמציה כמעט מן היסוד. לפני פחות מ- 10 שנים ארגונים ועסקים ביצעו את כל תהליכי המכירה פנים מול פנים.

כיום העולם עבר מהפכה.

יותר ויותר עסקים וחברות מחויבות להיות סופר מקצועניות בתחום המכירות והנוכחות באינטרנט וברשתות החברתיות. אין כל סיכוי לבצע עדכון של תוכנית אסטרטגית – תוכנית עסקית המבקשת להציג מנועי צמיחה חדשים מבלי לקחת בחשבון את ערוצי השיווק והמכירות ובעיקר המיתוג שבתוך הווב. בואו לקחת חלק בפגישת היכרות להצגת התועלות שאתם יכולים לקבל.

טרנספורמציה דיגיטלית משולבת

אנו קובעים כי בתחילת העשור השלישי של המאה ה- 21: "אסור לאף מנכ"ל או בעל עסק, בשום פנים ואופן לסמוך רק על איכות המוצרים או השירות שהם מספקים ללקוחות – אם אתם כמנכ"לים ובעלי חברות ועסקים – רוצים שהעסק שלכם יראה טוב ברשת, יהיה תמיד ממוקם לפני המתחרים, עדיף ללא קידום ממומן ויקר – אתם חייבים בנכסים דיגיטליים ראיים וטובים, המביאים ערך ותוכן ראוי למשתמשים". זאת ועוד, חובה לבנות אסטרטגיה עסקית ותוכנית שיווק עדכנית המשתפת יחד את כל ערוצי השיווק המכירות ובעיקר את ערוצי השרות ללקוחות.

להיות צעד אחד לפני המתחרים

דניאל זריהן ואני החלטנו לאחד כוחות ולהגיע יחד ללקוחות ולתת להם בשלב הראשוני – ניתוח מהיר של מצב העסק, המותג באינטרנט ואפילו ברשתות החברתיות. אנו נשמח להגיע לפגישה שבה נציג לך מיפוי ראשוני ומספר המלצות ליישום. אנו משלבים את החלקים המקצועיים מעולמות התוכן של כל אחד מאיתנו עם החלקים האחרים הנדרשים בבניית האסטרטגיה העסקית המנצחת. נכון כבר מהשלב הראשון לבנות תוכנית אסטרטגית שלמה ועדכנית טכנולוגית, הכוללת את ההיבטים של הקמה, הפעלה וקידום של הנכסים הדיגיטליים שלך בווב וברשתות החברתיות. צלצלו לקבוע פגישת הכרות איתנו ללא כל התחייבות.

אסטרטגיה עסקית  המשולבת בעדכון וקידום בגוגל 

אסטרטגיה עסקית עדכנית המשולבת בעדכון וקידום בגוגל וברשתות החברתיות מהווה כיום את הפתרון הכי עדכני ומומלץ להנעת תהליכי שינוי וצמיחה. בעבר כל הנושא של הייעוץ האסטרטגי – הייעוץ העסקי בא לסייע לחברות וארגונים לעצב את האסטרטגיה שלהם ולהתאים את עצמם לשוק הדינמי והמתפתח בו אנו חיים. כיום בעידן הדיגיטלי שהולך ומשתלט על חיי כולנו כל אדם מחובר לאינטרנט ועושה שימוש בכמה וכמה פלטפורמות דיגיטליות במשך רוב זמנו הן בעבודה והן בזמנו החופשי.

כבעלי חברות ועסקים הנוכחות שלכם באינטרנט ובפלטפורמות החברתיות המובילות אינה בחירה, היא חובה. מתברר כי למעשה, העסק שלכם – שלנו  "נוכח" תמיד ברשת גם באם לא רצינו להגיע לכך. ייעוץ אסטרטגי המשולב עם בניית אסטרטגיה לשיפור וקידום הנוכחות של המותג והשירותים באינטרנט הוא למעשה תכנית פעולה מובנית, פרקטית ובעלת מטרות ברורות שנועדו לשרת את מטרות הארגון.

הלקוח במקום הראשון

מהניסיון שאנו מביאים לתהליכים – מטרת הטרנספורמציה הדיגיטלית על פי הבנתנו מתמקדת במשפט הבא: "טרנספורמציה דיגיטלית אמורה לממש החזון האסטרטגי של הארגון באמצעות טכנולוגיות חדשניות, שרובן דיגיטליות". ככלל תהליכים נכונים דווקא מתחילים לרוב במחלקות המכירות, השיווק והשירות שהן הראשונות הנוגעות בלקוחות ובשוק. המשימה המרכזית לעדכן ולשמר את אפקט ה- WOW ללקוח בכל הממשקים שהוא נחשף לאורך כל חייו, מול הארגון. מעבר לדיגיטל ויפה שעה אחת קודם ככלל, טרנספורמציה דיגיטלית (מעבר לדיגיטל) מתאימה לארגונים המבקשים להמשיך להתפתח ולצמוח ולהיות רלוונטיים וברוח התקופה. היא מתאימה לארגונים הנמצאים בשלבי מעבר בין הישן לחדש ומתכננים לבצע טרנספורמציה דיגיטלית המותאמת לארגון ואף לצמוח.

קידום אתרים בחיפה ובצפון בשיטה האורגנית – למה לכם?

כל בעלי העסקים, ללא יוצא מן הכלל, פונים אל מקדם האתרים בבקשה ברורה: "תעלה אותנו כמה שיותר גבוה בתוצאות החיפוש בגוגל". הדרך? לא באמת חשובה להם. רגע לפני שגם אתם פונים אל מקדם שיבנה תכנית אסטרטגית בעבור קידום אתרים בחיפה ובאזור הצפון, דעו גם אתם כי ישנן 2 שיטות לקידום האתר:

  • הקידום בשיטה הממומנת, המבוססת על השקעה כספית בקמפיין ממומן
  • קידום אתר בשיטה אורגנית – ללא תשלום ישירות לגוגל

בגדול, אין שיטה טובה יותר או פחות, אלא שישנה את השיטה שמתאימה לצרכים שלכם. עם זאת, כל עוד המטרה שלכם היא למתג את העסק, לקדם את האתר ולהפוך אותו לנכס דיגיטלי של ממש, הקידום האורגני הוא המומלץ ביותר.

קידום אתרים בחיפה ובצפון – מה זה אומר בפועל?

לקידום האורגני ישנה מטרה ברורה: לקדם אתכם כמה שיותר במנוע החיפוש – גוגל. כך, בעת שמתעניינים בשירות כמו זה שאתם מציעים יקלידו ביטויים רלוונטיים (לדוגמה: אולם אירועים בחיפה), האתר שלכם יצוף בין התוצאות הראשונות. באופן זה, ישנו סיכוי רב יותר לקבל פנייה, לנהל שיחת מכירה ולהפוך את המתעניין – ללקוח. הקידום האורגני איננו נשען על פעולה אחת ספציפית, אלא על מניפה רחבה של כלים, שיטות ואסטרטגיות ממוקדות. זאת ועוד, בתהליכים שאנו מובילים יחד תוכלו לבצע התאמות ועדכונים לתוכנית האסטרטגית ובעיקר לעבור תהליכי העצמה והדרכה למנהלים ולצוות המכירות שלכם כחלק אינטגרלי מהתהליכים.

איך מקדמים בפועל את האתר בצורה אורגנית?

המטרה היא לייצר כמה שיותר תנועה אל האתר. ישנן כמה פעולות שמשפיעות על קידום האתר ועל כניסות מרובות אליו:

  • הזנת האתר בתכנים בעלי ערך מוסף, המכילים בתוכם ביטויים רלוונטיים לחיפושים פופולריים
  • החלפת קישורים עם אתרים מקודמים – כך מעודדים כניסות וחשיפות הדדיות לכל בית עסק
  • שיתוף קישור האתר שלכם ברשתות חברתיות ובחתימה במייל
  • בנוסף: ישפיעו על קידום האתר גם המהירות שלו, המבנה שלו והתאמתו למובייל

כמה זמן נדרש על מנת לקדם אתר בשיטה אורגנית?

קידום אורגני לאתר שלכם, הוא כמו השקיה של צמח: את הפריחה והפרי רואים רק בתנאי שמתמידים ומטפחים אותו. עם קידום ממומן למשל, תוכלו ליהנות מתוצאות מידיות (מיקום גבוה במנוע החיפוש), אך הן לא נשארות לאורך זמן – אלא רק לפרק הזמן המוגדר להרצת הקמפיין. בדרך כלל הפתרונות הנ"ל מתאימים לחברות ולעסקים המבקשים לקצר תהליכים על חשבון בנייה ותכנון עסקי ארוך טווח. אנו מניחים כי תהיו שמחים להבין הכיצד עושים זאת הרבה יותר נכון?

השנים טובים מהאחד. השילוב המנצח.

אז כן, עליכם לדעת כבר עכשיו כי קידום אתרים בחיפה ובצפון בשיטה אורגנית לוקח זמן. כמה זמן? מספר חודשים, בהתאם לאינטנסיביות הקידום והמטרות שמציבים לפני התחלת העבודה. הקידום מתבצע בעיקר באמצעות כתיבת תכנים, המבוססים על נושאים פופולריים וביטויים שקהל היעד שלכם נוטה לחפש בגוגל. המטרה היא להפוך את האתר שלכם לכזה שמעניק ערך מוסף – כך, מנוע החיפוש גוגל יקדם אותו יותר ויותר, עד שהוא יגיע לפסגה.

אסטרטגיה עסקית עדכנית הכוללת מוניטין, נראות ואמינות – הקידום האורגני

אם תרצו להופיע ראשונים במנוע החיפוש, תוכלו לכבוש את מטרתכם בעוד כמה דקות עם פרסום ממומן. בפועל, המשתמשים לא פראיירים, והם יודעים להבדיל בין אתר שקודם על ידי גוגל, ובין אתר שנדחף לראש תוצאות החיפוש הודות לתשלום כספי נאה. המשתמשים יחפשו תמיד אחר בתי עסק המקודמים אורגנית, ולא במקרה:

  • אתר שמקודם אורגנית נתפש כאמין יותר
  • אתר מקודם אורגנית נתפש כבעל ערך רב יותר
  • "גוגל קידם את האתר? גוגל יודע מה הוא עושה"
  • אתר במיקום גבוה מסתמן כמוביל בתחומו

מעדכנים את האסטרטגיה העסקית ומבצעים מיפוי שוק ומתחרים

חלק מרכזי בתחום הייעוץ האסטרטגי המשולב- הוא מחקר אסטרטגי, שהוא מחקר יישומי שמטרתו לתמוך בידע ובמידע של החברה ולאפשר לה להגיע אל היעדים שהוצבו בתקופת זמן מסוימת באמצעות המשאבים העומדים לרשות .חברות אשר רוצות להשיק מוצר חדש או להתרחב לשווקים חדשים זקוקות ליועץ אסטרטגי לחברות שיאפשר להן לבצע את ההתרחבות בצורה מדויקת ונכונה.

כמו כן, חברות בעתות משבר זקוקות לתכנון ושינוי ההתנהלות בסביבה החיצונית של הארגון תוך מיפוי מגמות שונות בשוק ובדיקת רלוונטיות החברה במגמות הללו. תהליך של ייעוץ אסטרטגי הינו ממוקד מטרה, ונמשך לרוב בין חודשיים לחצי שנה לכל היותר. תהליך של יועץ אסטרטגי המשולב בתהליכי קידום ושיפור הנראות באינטרנט וברשתות החברתיות הוא תהליכי וארוך טווח של 12 עד 26 חודשים.

הלקוח תמיד חייב להיות במקום הראשון.

טרנספורמציה דיגיטלית אפקטיבית, שמה במרכזה את הלקוח במקום הראשון. אנו מבצעים תהליכים מול ארגונים ותיקים בדרך כלל חברות ועסקים SMB המחפשים להטמיע פרקטיות טכנולוגיות ודיגיטליות חדשות כדי לפנות לדור הצעיר יותר, לשפר את השירות ללקוח, ולבצע שינוי טכנולוגי פנים ארגוני לצורך ייעל תהליכי עבודה. זאת כחלק מתוכנית כוללת של שינוי וצמיחה.

בוא ונכיר.. מניח כי לא תצטערו

תצטרפו לעשרות רבות של עסקים קטנים בינוניים וגדולים שזכו ליהנות מהניסיון שלנו. זה הזמן לקבוע פגישה לא מחייבת. בשאלות אודות ייעוץ ארגוני לביצוע טרנספורמציה דיגיטלית, באמצעות עדכון התוכנית האסטרטגית ושיפור הנראות והנוכחות בווב וברשתות החברתיות. תתקשרו וקבעו פגישת היכרות ראשונה ללא התחייבות איתנו. פנייה ישירה למשה גרימברג במייל: abc@nihul4u.co.il או ישירות לנייד: 054-4814332. או פניה ישירה לדניאל זריהן  dzrihen@gmail.com  או ישירות לנייד  050-8690944