מפו את נקודות המגע של הלקוחות עם הארגון

בשלב הראשון אנו ננסה לשכנע אותכם, כי הכי נכון להתניע תהליך בחיפוש ואיתור התהליכים שלקוח עובר בארגון. החל מהשלב הראשוני של בדיקת היתכנות מצידו לבחון אפשרות לרכוש שירות ואו מוצר באמצעות הרשת? זאת, באמצעות התעניינות בנקודות המכירה הפיזיות? או באמצעים אחרים המוכרים לכל חברה. לנוחות השימוש נקרא לתהליך: "איתור השבילים והכבישים של הלקוח הפוטנציאלי המתעניין ואו הלקוח הקיים". הגדרה קצת ארוכה שאלי נאמץ בעבורה את המושג הבא: מפת –waze אישית של הלקוחות הקיימים והלקוחות הפוטנציאלים באינטראקציה של כל אחד מהם מול הארגון.

מפת –waze  אישית למיפוי סוגי הלקוחות.

השלב הראשון, עוד לפני התנעת כל תהליך של טרנספורמציה דיגיטלית מחייב היכרות מעמיקה עם מטרות ויעדי הארגון. כשלב מקדים נאתגר יחד את המטרות והיעדים, נבחן את החזון ואף נתמקד באיתור החוזקות והחולשות שלו מול השוק והמתחרים. לאחר שלב זה, אנו נמפה יחד את יעדים והמטרות. נשתמש במדדי איכות וכמות. לאחר מכן בעבודה משותפת נעבור לביצוע השלב השני הלא פחות חשוב – שמתמקד בבניית מפות התנועה של הלקוחות בממשקים בארגון. נתמקד בזיהוי 2-4 מפות waze  אופייניות ללקוחות שאיתרנו יחד.

פרסונליזציה של לקוחות

נבדוק ונבחן מיהו הלקוח הקיים? מהו הפרופיל של הלקוחות הנוטשים? מי הלקוחות הפוטנציאלים העתידיים? מתי והיכן הם פוגשים את החברה ואת מערכי השרות והתמיכה? ננסה לאתר את "נקודות האור" שבהן אנו מצליחים לגעת ואו לתקשר איתם ולהביא להם ערך ולייצר מולם חוויות חיוביות. נשאף לשמר ולעדכן את אפקט ה- ה-WOW ללקוחות כמדיניות ותרבות ארגונית ששמה את הלקוח במקום הראשון.

באו ונכיר

תצטרפו לעשרות רבות של עסקים קטנים בינוניים וגדולים שזכו ליהנות מהניסיון שלנו. זה הזמן לקבוע פגישה לא מחייבת. בשאלות אודות ייעוץ ארגוני בנושא אימוץ והתנעת תהלכי טרנספורמציה דיגיטלית. לשיחה איתנו, ולקביעת פגישה. פנייה ישירה למשה גרימברג במייל : abc@nihul4u.co.il או ישירות לנייד: 0544814332