סריקת MRI מהירה לאפיון מצב קיים
אחרי שלב ההיכרות והמפגש של סיעור המוחות ברמת ההנהלה נכון כי נתקדם עוד שלב. אנו נציע לך תהליכים קצרי מועד "למיפוי הארגון באמצעות סריקת MRI מהירה בהיבטים של השימוש הנכון בכלים הדיגיטליים הקיימים ובכאלה שנכון לאמץ ולהפעיל". נבחן זאת בממשקים מול הלקוחות והספקים, בתהליכי עבודה, במבנה הארגוני, בתרבות הניהולית שלך ושל הארגון כולו. השלב הראשון יכלול אפיון ומיפוי מצב קיים, באמצעות ראיונות עומק של חברי הנהלה מנהלים ועובדים. לאחר הצגת המסקנות נייצר את המתווה לביצוע טרנספורמציה דיגיטלית מקיפה או חלקית אצלך בארגון.
ניתוח הזהות התאגידית ברשת. ניתוח אתר ופעילות ברשתות החברתיות
נוכחות טובה ביותר בגוגל כחלק מטרנספורמציה דיגיטלית – כיום, כמעט שאין תהליך שלא מתחיל בחיפוש בגוגל: בין אם זה חיפוש אחר מוצר או שירות מסוימים, בדיקה על אדם או חברה מסוימת ועוד. נוכחות בגוגל היא בטח חשובה כאשר מחפשים את העסק שלך ו/או חיפושים הקשורים לשירות או המוצר אותם העסק שלך מעניק. איך מבצעים זאת? בעזרת תהליך המכונה SEO או קידום אתרים אורגני. אנו מביאים ניסיון רב בכל מה שקשור לניהול זהות תאגידית במרחב הקיברנטי באינטרנט וברשתות החברתיות.
ניתוח הנכסים הדיגיטליים שלך
יש לנו הידע והכלים להשפיע על סדר תוצאות החיפוש בגוגל – בדגש על חיפושים רלוונטיים אשר קהל היעד שלך מחפש מדי יום. לשם יצירת נוכחות טובה בגוגל, יש צורך באתר אינטרנט וגם ניתן להיעזר בנכסים דיגיטליים נוספים כמו עמוד פייסבוק או רשתות חברתיות אחרות – אבל אתר אינטרנט זהו הבסיס והנכס המומלץ ביותר. יש עוד הרבה כלים של גוגל המאפשרים להימצא לבלוט בחיפושים על חשבון המתחרים ובעיקר לתת ללקוחות שלכם ובעיקר ללקוחות הפוטנציאליים אפשרות מהירה ליצירת תקשורת.
הגשת תוכנית עבודה מפרטת
התהליך פשוט ומובן. לאחר שנרכז את המסקנות וההמלצות שהגענו אליהן הן מתהליך "איפיון ומיפוי מצב קיים והן מתוך "סיעור המוחות" שעשינו. נכין תקציר מנהלים קצר וממוקד שיוגש בסיום ויכלול תוכנית עבודה, לביצוע השלב הראשון בטרנספורמציה דיגיטלית אפקטיבית אצלכם. היה ויידרש נבצע גם את השלבים הבאים היותר מורכבים שמחייבים השקעות ומשאבים בתוכנות, כוח אדם ובעיקר הדרכה. מניחים כי אולי תרצו גם את מעורבותנו לאימוץ פתרונות מורכבים יותר המתמקדים בהמשך הובלת תהליכי השינוי והצמיחה אצלך בארגון. אנו מציעים פתרונות ותהליכי ליווי המותאמים אישית לכל חברה וארגון.
מי הלקוח? את/ה הלקוח!
השאלה היא מאד "טריקית" מצד אחד הארגון הוא הלקוח. מנגד אני נרצה להטמיע את המודעות כי הלקוחות, הספקים הם לא פחות חשובים, ואולי יותר חשובים בתהליך טרנספורמציה דיגיטלית נכון. בעיקר התהליך בא לתת מעטפת טובה יותר ללקוחות הקיימים לספקים שחשיבותם לא מעטה ובעיקר ללקוחות הפוטנציאליים שאמורים להיות מגויסים על ידי אנשי המכירות ומצפים כי יהיו נאמנים לחברה לאורך זמן.
באו ונכיר
תצטרפו לעשרות רבות של עסקים קטנים בינוניים וגדולים שזכו ליהנות מהניסיון שלנו. זה הזמן לקבוע פגישה לא מחייבת. בשאלות אודות ייעוץ ארגוני בנושא אימוץ והתנעת תהלכי טרנספורמציה דיגיטלית. לשיחה איתנו, ולקביעת פגישה. פנייה ישירה למשה גרימברג במייל : abc@nihul4u.co.il או ישירות לנייד: 0544814332