בארגונים טובים ואיכותיים כשלך תמיד נכון לבחון האם "הסולם עדין נשען על הקיר הנכון"? לבחון את העדכנות והחדשנות של האסטרטגיה העסקית והשיווקית. לבדוק את חוזקות המותג והמוצרים והשירות בהשוואה למתחרים ולשוק. לבחון מגמות עתידיות ובעיקר להתאים את השפה והתרבות לעולמות הדיגיטליים. נבדוק יחד באם את/ה כמנכ"ל וכבעלים מבין עד כמה מטרת הטרנספורמציה הדיגיטלית היא לממש את החזון האסטרטגי והעיסקי שלך באמצעות טכנולוגיה, חדשנות ואמצעים דיגיטליים.

מפגש ההיכרות הראשוני הינו חינם

מפגש ההיכרות הראשוני הינו חינם. במשך כ- 60 + דקות נכיר ונחשוב באם יהיה נכון לעבור לתכנון מפגש מנהלים רחב יותר שיהווה ירית הפתיחה להנעת תהליך סדור והוליסטי לביצוע טרנספורמציה דיגיטלית אצלכם בארגון. לתיאום פגישת ההיכרות המקדימה – מלא את הפרטים ושלח לקבוע מועד.  בתהליך הבא נציע לכם לקחת אותנו לבצע סקר מנהלים באמצעות סריקת  MRI מהירה של הארגון בהיבטים של השימוש בטכנולוגיות דיגיטליות עדכניות.

"סיעור מוחות ייעודי"

אז מה אנחנו מציעים – מפגש פרו אקטיבי של כ- 3 שעות בקבוצה (שותפים/ חברי הנהלה) או אחד על אחד. בתהליך של "סיעור מוחות" למנהלים ולהנהלה נתמקד יחד באיתור וחשיבה על פיתוח כלים יעילים יותר להתמודדות עם סביבה עסקית משתנה בכדי להמשיך ולהשיג תוצאות הרבה יותר טובות כמנהלים וכארגונים מצטיינים גם בעתיד. נלמד ונכיר את התרומה של "טרנספורמציה דיגיטלית" לצמיחה והגדלת פלחי שוק.

כאדריכל ומעצב אנו בונים לך תוכנית צמיחה. הניסיון שלנו מביא לשינוי.

התוצרים של "סיעור המוחות"

בסיום תהליך של סיעור המוחות וראיונות העומק שנעשה עם ההנהלה העובדים והמנהלים. לאחר מכן אישור תקציר המנהלים שמרכז את התובנות הראשוניות וההמלצות מהתהליך הממוקד. רק אז נשמח להגיש לכם תוכנית מפורטת המותאמת באופן ייחודי להתנעת התהליך אצלכם בארגון. נבנה תכנית מודולרית, שיש לה נקודות התחלה אמצע וסוף והכוללת מדדי בקרה ומדידה. היא מבוססת על היכרות מעמיקה שרכשנו עם המשרד שלכם ומחולקת לשבועות ואפילו לימים. אנו בונים אותה תוך שיתוף מלא עמכם ובתוך כך מספקים אימון עסקי. מסייעים לכם לצאת מאזורי הנוחות כדי שתוכלו להגיע להישגים טובים עוד יותר. למידע נוסף 

האם זה הכרחי?

מיתוג עוסק בתפיסה של המותג, והמיצוב לעומת זאת יוצר, כאמור, הגדרה לזהות של המותג. המילה “מיצוב” עצמה אגב, מורכבת מהמילים “מיקום” ו-“מצב”, ובאנגלית היא מכונה “Positioning” – מה שמסביר את משמעותה הכללית. לפיכך השלב הראשון ביצירת מיתוג ומיצוב אפקטיבי הוא להחליט מה תרצו שהלקוח יקשר עם מה שתציעו לו. במילים אחרות: מה העמדה שאתם רוצים שתהיה ללקוח ביחס למוצר או לשרות שלכם. המיתוג יחד עם המיצוב יוצרים בידול שיקבע במידה רבה את תפיסת הלקוח כלפי המוצר או השרות שאתם מנסים למכור. ברור כי מכאן יקבע גם את האסטרטגיה השיווקית שלכם. תהליך הכרחי למבקשים לצמוח.

הדרך הפשוטה ליצירת מיצוב אפקטיבי

אתי ומשה יחד עם הצוות שלהם יבנו יחד איתכם את המיצוב המיתוג והבידול העסקי. בתהליכים נאתר את היתרונות שיש לשרות או למוצר שאתם מציעים ומה התכונות שלו שאולי מייחדות אותו מהמתחרים. בשלב השני עלינו לחשוב יחד מה הלקוח יחפש בבואו לרכוש את המוצר או השרות שגם אתם מוכרים. על מנת ליצור מיצוב מצוין חייבים להכיר את הלקוח פוטנציאלי. על מנת לדבר אל הלקוח שלכם בשפתו ולהציע לו את מה שהוא מחפש.

באו ונכיר

תצטרפו לעשרות רבות של עסקים קטנים בינוניים וגדולים שזכו ליהנות מהניסיון שלנו. זה הזמן לקבוע פגישה לא מחייבת. בשאלות אודות ייעוץ ארגוני בנושא אימוץ והתנעת תהלכי טרנספורמציה דיגיטלית. לשיחה איתנו, ולקביעת פגישה. פנייה ישירה למשה גרימברג במייל : abc@nihul4u.co.il או ישירות לנייד: 0544814332