להלן רשימה בסיסית נוספת של ימי עיון סדנאות חד ורב יומיות והרצאות תחת הכותרת - "השראה ניהוליות" - סדנאות קצרות וממוקדות ימי עיון והרצאות שלנו המספקות לארגונים תועלות וידע בתחומי הליבה של העשייה היומיומית. הרצאות מעודכנות לשנת 2020. ככלל, אנו מבצעים את ההתאמות הנדרשות והתכנים יותאמו לארגון ולמשתתפים ברמה האישית ועל פי התאמה ייחודית לצרכים. אנו מקפידים להפוך את ההרצאות, לרב שיח אינטראקטיבי העוסק בבעיות השעה בתחומי הניהול, והמנהיגות. הפעילויות יוצרות תקשורת פתוחה ואפקטיבית בין המשתתפים ומעניקה בעיקר "מרווחי רענון והתחדשות" אחת לרבעון לצוותי המנהלים והעובדים.
יש לנו ניסיון רב בהדרכה
מזה 15 שנים ויותר אנו עוסקים בייעוץ אירגוני הדרכות וליווי ארגונים ומנהלים בתהליכי שינוי וצמיחה. יש לנו ידע רב בליווי ארגונים מנהלים וכוחות מכירה. ככלל אנו מניעים מנהלים וארגונים לממש את מלוא הפוטנציאל שלהם. מתמקדים בשיפור ביצועים בקרב הנהלות מנהלים ועובדים בכירים. אנו עוסקים בייעוץ וליווי ובבניית אסטרטגיה עסקית עבור ארגונים המבקשים לעבור תהליכי שינוי וצמיחה. בתהליכים השונים אנו מתמקדים בשיפור, בליווי ואימון דרגי הניהול השונים. אנו מסייעים לארגונים, חברות, מנהלים ובעלי עסקים לעצב את עתידם.
החזון שלנו בנושא שיפור מערכי מכירות.
ככלל, אנו מאמינים כי אנשים עושים את ההבדל. אנו מתמקדים בהיבטים של שינוי פרדיגמות אישיות וארגוניות מגבילות. מובילים תהליך בו יוצרים פרדיגמות והרגלי עבודה חדשים, אפקטיביים ויעילים הרבה יותר. מניתוח אירועים והצלחות בעבר אנו מזהים כי מנהלים וארגונים טובים ומצליחים שהחלו בתהליך איתנו, מגיעים למימוש מלוא הפוטנציאל שלהם והפכו להיות מנהלים וארגונים טובים, אפקטיביים ויעילים הרבה יותר. בראשונה אנו מתמקדים בלימוד ובאיתור צרכי הלקוח בהיבטים הקשורים לאיכות כוח האדם בארגון, ונושאים הזקוקים לשיפור. עובדים יחד, ומאתרים את הפעילויות הנדרשות. ומתאימים את מהערכי ההדרכה והסדנאות לארגון ולמנהליו. תמיד אנו משמשים לכם "כשותף לחשיבה ולהתלבטות" וכקבלן ביצוע בדרך לחיזוק העשרה והדרכה של צוות המנהלים העובדים וההנהלה אצלכם.
"ארגז כלים" בתחום ניהול הניהול המנהיגות והאינטליגנציה הרגשית:
עולם העסקים של ימינו השתכלל מאוד: הלקוחות הפכו להיות תובעניים יותר, סבלניים פחות, חשופים למידע רב, מתוחכמים. ללא הבנה מושלמת של מחזור החיים השלם של תהליך ההצלחה העסקית מנהלים ובעלי חברות יתקשו להצליח. ניהול איכותי המשולב עם יכולת ניהול צוות ומכירות היו ונותרו סם החיים של כל ארגון. כמנהלים אנו חייבים להישאר תמיד מעודכנים ולכן נכון כי מפעם לפעם ניקח חלק בקורסים הדרכות והרצאות מעוררות השראה.
מה הופך אותנו למנהלים טובים יותר?
אנו מכירים זאת החל ברמה המשפחתית ולא פחות ברמה הניהולית מקצועית במקומם העבודה. התגלה כי אנשי מנהלים בעלי כישורי ניהול מכירות טוב מהממוצע ובעלי נתונים אישיים גבוהים ופוטנציאל גבוה להצלחה, הגיעו לתוצאות הרבה יותר גבוהות. כאלה שהיו עם כישורי מכירה נמוכים נשארו מאחר. העובדה המרשימה עוד יותר - מנהלים שעברו הכשרה מעמיקה בתחום המכירות שיפרו את ביצועיהם באחוזים ניכרים. שיגור מנהל ללא שיפור מיומנויות המכירה וללא הכשרה מתאימה, אל ג'ונגל העסקים והניהול המצוי בתחרות כה חריפה, כמוה כשליחת חייל אל שדה הקרב בידיים ריקות.
להלן סקירה קצרה של סדנאות קצרות וממוקדות, ימי עיון והרצאות בנושא "השראה ניהוליות"
אינטליגנציה רגשית ותקשורת בינאישית
מה מבדיל מנהלים ועובדים מצטיינים מאחרים? השימוש בתקשורת ככלי ניהולי, הכרת סגנונות התקשורת השונים, פיתוח יכולת ההקשבה והאמפתיה בתוך הארגון, שיפור ולימוד מיומנויות בתחום.
ניהול וגישור משברים וקונפליקטים.
מיפוי סוגי הקונפליקטים, שיטות ומתודולוגיות לשימוש במשבר ככלי לצמיחה, המגשר כמנהיג ודמות הפותרת משברים, איתור אופציות בסיסיות לפתרון, "האגו" כיצד מתגברים רותמים ומשתלטים עליו.
ניהול ישיבות אפקטיביות.
כיצד עושים זאת הלכה למעשה, מיפוי מצב בארגון- החוזקות והחולשות שמתגלות, מה הדרך הנכונה להפוך את הישיבות לפורום רב חשיבות בארגון. כיצד רותמים את הכפיפים והמנהלים לדרך עבודה אפקטיבית בנושא, השיטה היפנית ככלי לניהול ישיבות קצרות .
חוק הפארטו עובד פעמיים.
נעסוק בהרחבה על היתרונות של חוק ה- 80\20. נלמד את היתרונות שהוא יכול להעניק לארגון למנהליו ולעובדיו. נלמד דרך שמיצוי רב יותר של התהליך, "הפארטו של הפארטו" מביא לתוצאות מדהימות. נלמד לאתר פעולות גבוהות תגמול ולהתמקד תמיד ברביע השני.
הזמן וניהולו כמנוע צמיחה ארגוני ואישי.
הבחנה ולימוד של מושגי הבסיס - "חשוב" "מול "דחוף", הדרך לקביעת מטרות ראויות והשימוש הנכון והיעיל בהאצלת סמכויות ככלי לניהול טוב יותר של ניהול הזמן. דרכים נכונות לקביעת עדיפויות תפעוליות.
"חשיבה מחוץ לקופסה"
מקדישים מאמץ להוציא ארגונים ומנהלים עד כמה שניתן מתחום "אזורי הנוחות", לשנות דפוסי חשיבה ולהבין כי כל דרך החשיבה שלפיה אנו פועלים בדרך כלל עונה לצרכי העבר. אנו עוסקים באיתור ויצירת מבנה חשיבה חדש לפעולה.
לחץ שחיקה ומחלות מנהלים – כיצד מונעים זאת.
הדרישות העומדות בפני מנהל או עובד הן אדירות: עליו לקבל החלטות (רצוי נכונות) במצבי אי וודאות, לחיות במחסור כרוני של המשאבים החיוניים - זמן וכסף. בעוד ש"לחץ" לזמן קצר מביא לדריכות, ערנות ו"להזרמת אדרנלין" לגוף, הרי שללחץ מתמשך ישנם תסמינים קשים - גופניים ונפשיים. אז מה עושים? כיצד פועלים נכון יותר?
הדרך הנכונה לקבוע מטרות ראויות ולהשיגן?
מחקרים העוסקים בנושא "האושר של האדם", מוצאים שוב ושוב כי הצבת מטרות ומימושן מהווה גורם חשוב ביותר התורם לאושרו של האדם. אדם שיש לו מטרה ברורה לשאוף אליה, זמן מוגדר לביצועה וכמובן כאשר הוא חווה את מימושה, הוא אדם מאושר יותר! כיצד מגיעים לכך? נפתח הנושא ונלמד לשפר ביצועים בתחום.
מהותה של הצלחה?
עוסקת במושג "הצלחה"- מהי עבור כל אחד מאיתנו איך חווים וממשים אותה ברמה באישית והארגונית ההשתתפות האינטראקטיבית נותנת לכל משתתף כלי מיפוי ראשוני ונקודת מוצא להגדרת ומימוש יעדי הצלחה. הרצאה או סדנה מאתגרת ומעניינת, בעלת תובנות לכולם המחייבת את המנהלים לקחת אחריות על מעשיהם.
מהו שרות מנצח? וכיצד הופכים אותו למנוע צמיחה?
הרצאה\סדנה חד או רב יומית, הבאה לנתח ולבחון את מאפיינים של חברות המופת בתחום השרות וכיצד הן מגיעים ליצור חווית שרות רגשית ללקוח כדרך לחזק את נאמנותו ולגרום בכך להגדלת סך הקניות החוזרות. נבחן הכיצד בונים קשר ישיר בין מכירה, רווחיות שימור ומניעת נטישה. נדון ונציג מה נדרש לחברות מופת לבצע בכדי להיות בחזית שנה אחר שנה.
התקשורת ככלי ניהול
התקשורת וחשיבותה במאה ה- 21. תקשורת פנימה לתוך הארגון והחוצה אל מול הלקוחות והספקים. כיצד יוצרים סינרגיה המתחילה בתקשורת טובה בין מנהלים לעובדים, ביניהם לבין מנהלים כפיפים ועמיתים ובינם לבין לקוחות וספקים. כיצד היא מבטיחה הצלחה ויתרון עסקי לאורך זמן .
איזון ומידתיות - כמתכון להצלחה אישית וניהולית
עוסקים במושג "האדם השלם" ובמחיר שאנו משלמים עבור אי איזון ומידתיות בחיינו המקצועיים והאישיים. הרצאה משעשעת ואינטראקטיבית המשלבת את המשתתפים, מנהלים ועובדים כאחד לשאול את עצמם הכיצד ניתן לתמרן טוב יותר בין שלל המשימות.
בחרו הרצאות השראה ניהוליות וקבעו את המועד לביצוע.
"אייס ברייקרים" יכולים להיות חשובים מאד בתוך המירוץ המטורף של כולנו. עד כמה נכון ורצוי כי אחת לרבעון יבוצע "פסק זמן ניהולי" שיוקדש ללמידה ולימוד נושאים שקצת יכולים לגרום לכולנו לחרוג משבילי החשיבה והפעילות המוכרים. אני מבקש שוב לקבוע כי סדנאות קצרות וממוקדות ימי עיון והרצאות השראה ניהוליות, יכולות להביא לערך רב בכל מה שקשור להעצמה הדרכה ופיתוח עובדים ומנהלים מהתחום. מפגשי העשרה יוצרים תרבות המקדשת למידה והתפתחות ברמת הארגון. זה משדר למנהלים ולעובדים כי הארגון מודע לצורך לעצור מפעם לפעם ולו לשעתיים שלוש בכדי להעניק ולהטעין את עובדיו ומנהליו בידע חדש. זאת כחלק מבניית מערכי הדרכה והעצמה שנתיים.
אז איפה אתם כבעלים, כמנכ"לים פוגשים את הנושאים האלה?
היה והנושא נמצא על סדר היום הניהולי אצלכם בחברה ומבקשים לשמוע עוד... בואו נשוחח על כוס קפה. כעת, זהו המקום להציע לכם להתקשר ישירות למשה גרימברג 054-4814332 ולקבוע פגישת היכרות ראשונית - להזמנת סדנאות קצרות וממוקדות ימי עיון והרצאות בנושא "השראה ניהוליות". פנו ישירות למייל של משה גרימברג- abc@nihul4u.co.il כתבו בכמה מילים מה אתם מצפים מתהליך משותף ונקבע פגישה ראשונית להיכרות וללא כל עלות.