Project Description

פרופיל הלקוח:

סוכנות ביטוח עצמאית גדולה מאד, שעבדה בצמידות לחברת ביטוח ארצית גדולה. 120 סוכנים מטופלים בסוכנות. סוכני חוץ וסוכני בית. 45 עובדים מנהלים ואנשי מקצוע בתחום החיתום והשרות. אחת מ- 10 הסוכנויות הפרטיות הגדולות בארץ בזמנו. עבודה מול 2 הבעלים, המנכ"לים המשותפים שביקשו להוביל תהליך יעוץ אירגוני שבא לתת כלים הדרכה ואימוץ מבנה ארגוני נוח הרבה יותר לניהול ובקרה. סוכנות הביטוח גדלה בתפוקות של 15% ויותר, מידי שנה והיה נדרש לבצע את ההתאמות מול שדרות הניהול בדרגי הביניים.

ציטוט:

"לאורך כל תקופת הליווי תמיד נזכרתי בפגישה הראשונה שלנו: שם הוא לא הפסיק לציין כי שינוי ארגוני אינו תהליך של זבנג וגמרנו.. זהו תהליך מובנה וארוך הזקוק לנחישות של הבעלים וההנהלה להביאו לכדי הצלחה... לאורך כל התקופה ברמה כמעט יומית, משה ליווה אותנו כבעלים ואת העובדים והמנהלים החדשים בתהליכי השינוי והצמיחה"..

ההברקה שלו למתג מחדש את שמות התואר של פקידות החיתום הייתה מדהימה ברמת הגאווה והתחושה שזה נתן להן ובעיקר לכל אלה שמקבלים מהן שירות... מפגשים עם משה הן ברמה האישית והן "בנגיעות" אל מול המנהלות, מביא לתוצאות. אני ושותפי בהחלט מרוצים מהחיבור ותמיד אשמח להמליץ על משה כאיש מקצוע מעולה ורב ערך"

פרופיל הלקוח: סוכנות עצמאית שעבדה בצמידות לחברת ביטוח ארצית גדולה. 120 סוכנים מטופלים בסוכנות. סוכני חוץ וסוכני בית. 45 עובדים מנהלים ואנשי מקצוע בתחום החיתום והשרות. אחת מ- 10 הסוכנויות הפרטיות הגדולות בארץ בזמנו. עבודה מול 2 הבעלים, המנכ"לים המשותפים שביקשו להוביל תהליך יעוץ אירגוני שבא לתת כלים הדרכה ואימוץ מבנה ארגוני נוח הרבה יותר לניהול ובקרה.

ליווי תהליכי שינוי וצמיחה והדרכת עובדים ומנהלים בתחום הביטוח והפיננסים: בניית פורום ניהול ומבנה ארגוני תוך ליווי והדרכה רב שנתית לסוכנות ביטוח גדולה

 

האתגר ומטרת הפרויקט:

איתור מבנה אירגוני נכון יותר לסוכנות. איתור מנהלים ומנהלות מתוך הצוות הקיים לקידום. הדרכתם וליווי ההתפתחות האישית שלהם. יישום השינויים בשטח. הדרכה העצמה ועבודה העובדים והמנהלים בסוכנות  לאימוץ מיומנויות ניהול ובקרה טובים יותר. קביעת נהלי עבודה ישיבות ודיווח. בניית אסטרטגיה למיתוג ובידול לסוכנות ולעובדים והעובדות. מיתוג אישי ומקצועי.

אפיון צרכים ומתודולוגיה:

פגישות עבודה אישיות עם השותפים והמנכ"לים המשותפים. ראיונות עומק עם עובדים ועובדות וותיקים בסוכנות, איתור החוליות החלשות כשלב מקדמי להצגת מספר חלופות לביצוע ויישום. בשלב השני התמקדנו בהליך מזורז לבנות את ההנהלה המורחבת של הסוכנות. להעניק אחריות סמכות ומשאבים למנהלים החדשים. לאחר מכן, נכנסו לבניה ואימוץ נהלי עבודה וישיבות הנהלה הכוללות דיווח ובקרה. לאורך כל תקופת הריטיינר הרב שנתי נמשך תהליך העצמה וליווי לפורום ההנהלה המורחבת בסוכנות. זאת כחלק מלמידה ואימוץ מיומנויות ניהול חדשות.

תוצאות תוצרים והצלחות:

רמת הלחץ בסוכנות ירדה פלאים. נבנו נהלים חדשים. ומערכי העבודה עברו התאמה וחלוקה על פי מבנה ארגוני יעיל ועדכני יותר. נבנו 3 מערכות ניהול משניות. בראש כל אחת מונה מנהל/ת אחראי. מנהלי הדרג השני קיבלו יותר סמכויות ואחריות. ובעיקר עברו מיתוג מחדש וסומנו כמנהלות ולא כפקידות. סוכנות הביטוח המשיכה לצמוח ולאחר כשנה וחצי נמכרה לחברת ביטוח גדולה בעשרות מיליוני שקלים.

לקבלה מידע נוסף אנא הזן את הפרטים