הייעוץ הארגוני מאפשר לארגון, המתקיים בסביבה דינמית, נדרש להתפתח, לשמור על יצירתיות ויצרניות, ולהתייעל ככל שיוכל על מנת להגדיל רווחים באמצעות כניסה לשווקים חדשים ולקיחת פלחי שוק מהמתחרים. ביחד עם זאת, על מנת להבטיח שהגדלת הרווחים לא תבוא על חשבון ההצלחה בעתיד, נדרש הארגון לנהל סביבה תומכת הצלחה עבור המנהלים והעובדים. ייעוץ ארגוני אפקטיבי מניע ארגונים לפעול  בצורה המניעה לפעולה ומעוררת מוטיבציה ולשמר הון אנושי איכותי, שימשיך לקחת את הארגון קדימה ולסייע בהשגת מטרות עסקיות ראויות לטווח הבינוני והארוך.

תבחרו בתהליך ממוקד והוליסטי

התהליך של ייעוץ ופיתוח ארגוני הינו תהליך ממוקד, דינמי ומשתנה עבור כל ארגון על פי מאפייניו והסביבה בה הוא פועל, ומטרותיו להבין לעומק את תהליכי הייצור או את תהליכי הפיתוח בארגון כפי שהם כיום. יועץ ארגוני מציע מגוון של דרכים להתייעלות ארגונית בהיבטים שונים, כמו למשל ניהול זמן, ניהול ושיפור מערכי מכירות ושירות, ניהול ממוקד תוצאות, משאבי אנוש ופיתוח ההון האנושי, ניהול פרויקטים, שיווק, ועוד. זאת ועוד הוא מתמודד באיתור פרדיגמות מעכבות ואימוץ חדשות אשר מניעות את הארגון ומנהליו אל מחוץ לאזורי הנוחות שלהם.

יועץ ארגוני חיצוני מביא עימו פרספקטיבה חדשה בנוגע לפעילות הארגון

תהליך הייעוץ והפיתוח הארגוני הינו תהליך מקיף, כאמור, הכולל התייחסות רב מערכתית לכל תחומי הפעילות של הארגון. בתהליך הייעוץ הארגוני, נבחן את הכנסות והוצאות הארגון, נבחן את פעילות המנהלים והעובדים, נבדוק את יעילות ערוצי השיווק השונים, נבצע היה וצריך עדכון לתוכנית העסקית ולתוכנית האסטרטגית של הארגון, נבחן את הדינמיקה הארגונית, ונזהה שיטות לפתרון קונפליקטים והנעת עובדים בתוך הארגון.

זהו את החולשות שלכם

לאחר היכרות מעמיקה עם הארגון, יועץ ארגוני חיצוני יכול להעלות רעיונות רבים שיסייעו לייעל את פעילות הארגון, להקטין את הוצאותיו ולהגדיל את רווחיו. זיהוי וצמצום "אזורים מתים" בפעילות או בהוצאות הארגון וניתוב המשאבים העומדים לרשות הארגון לערוצים יעילים יותר, תוך שמירה על השקעה מתאימה בערוצים ניסיוניים הנדרשים להתפתחותו של הארגון ולהרחבת קהל הלקוחות שלו – כל אלה (ועוד) יסייעו לזהות נתיב פעילות מוצלח (ורווחי) יותר עבור הארגון.

רווחים זה לא הכל!

בתהליך הייעוץ והפיתוח הארגוני, אנחנו לא חושבים רק על הגדלת הרווחים (היתרונות לטווח הקצר בתהליך). אנחנו חושבים גם על טווחי זמן בינוניים וארוכים, בהם חשוב לנו לתת דגש על האקלים הארגוני, על עובדים טובים ונאמנים, ועל סביבת עבודה יעילה ומתפתחת. לכן, בתהליך ייעוץ ופיתוח ארגוני אנחנו משלבים טכניקות של ניהול אפקטיבי עבור מנהלי הארגון, לשיפור יכולות הניהול האישיות ולקידום הארגון כמקום שכיף לעבוד בו.

פנו אלינו

חברת הייעוץ משה גרימברג – ניהול אפקטיבי, מתמחה בייעוץ ארגוני מכוון להצלחה. תהליכים משולבים של ייעול הארגון ואימון לניהול אפקטיבי למנהליו, יביאו את הארגון לקפיצה קדימה, אל תהליכי ניהול, ייצור ועבודה מסודרים, יעילים ומדויקים יותר, להגדלת רווחיות בטווח המיידי וחשיבה מאורגנת ומתוכננת בנוגע לערוצי התפתחות של הארגון שבהם מושקעים משאבים בטווחי זמן שונים.

אנחנו ב- Advance Business Consulting מזמינים אתכם ליצור עימנו קשר, לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות, על מנת לזהות אפשרויות לקחת גם את הארגון שלכם לשלב הבא – בו תדעו שהאנרגיות והמשאבים בארגון משמשים כולם להגדלת הארגון והצלחתו ולא לשם הישרדות במאבקי אגו ופוליטיקה ארגונית מיותרים. צרו קשר ישיר עם משה גרימברג.