סדנת מכירות – קורס מכירות ממוקד, לעסקים פרטיים ונותני שירות. סדנת המכירות שלנו מתמקדת במתן כלים פרקטיים שיאפשרו לכל בעל עסק פרטי לפתח ולשכלל את יכולותיו כאיש מכירות מעבר לשאר תפקידיו האחרים החשובים לא פחות. בסדנה ובקורס המכירות שיועבר בפורמט "אחד על אחד" נשפר מיומנויות משא ומתן ונדון בין היתר בנושאים הבאים: כיצד נעדכן ונשפר את תהליך המכירה האפקטיבי כך שייצר לעסק הרבה יותר רווחים בהווה ובעתיד. נלמד ונתרגל הכיצד נכון לבצע מכירה טלפונית יעילה, נלמד לשפר מיומנויות מכירה פרונטלית מול לקוחות לעוסקים בעולם של מכירה B2B או B2C. נעסוק בשיפור המיתוג והשפה הגרפית של העסק. נתאים את המסר השיווקי לצורכי הלקוח העתידי.
עובדים ולומדים בפורמט "אחד על אחד"
בסדנת המכירות, נלמד את הדרכים היותר יעילות לגרום ללקוחות לרצות לקנות מיוזמתם מבלי להתאמץ למכור להם. יחד נלמד הכיצד נכון להעמיק את הקשר עם הלקוח לאחר סגירת העסקה, לבנות מולו מערכת יחסים ארוכת טווח הבנויה על אמון והערכה הדדית. הסדנה ואו קורס המכירות האישי, מחולק לשלושה מפגשים פרטניים בפורמט של עבודה אישית – "אחד על אחד". מפגש אחד לשבוע של כ- 3.5 שעות במשרדי הלקוח. במפגשים נרכוש כלים עדכניים בתחומי המכירות והשיווק. נתרגל ונבצע סימולציות של מכירות מותאמות לעולם התוכן של המשתתף. נעדכן את "ארגז הכלים הניהולי בתחום המכירות" ובעיקר נלמד ונרכוש ידע עדכני וחדש, אותו נתרגל באופן מעשי וחוויתי במפגשים.
שיפור ביכולות המכירה
כחברה לייעוץ אירגוני, פיתוח עסקי והדרכת מנהלים וצוותי מכירות בארגונים אנו רואים חשיבות רבה בשיפור מתמיד של יכולות המכירה והשירות. הן ברמת החברה והן ברמת אנשי המכירות והמנהלים. ככלל אנו תמיד נותנים חשיבות לעבודה מול עסקים קטנים ונותני שרות שמהווים את הקטר הכלכלי בכל מדינה מתוקנת. אנו בונים מסלול הכשרה אישי, המורכב משלושה מפגשים ותמיכה בטלפון ובמייל לעוד 3-6 חודשים. בכל מפגש מעבר לחומרים הלימודיים אנו עורכים תרגולים וסימולציות המותאמים אישית למשתתף ולעולם התוכן של הפעילות העסקית שלו. ככלל, ההדרכות מתבצעות לאחר ניתוח ואפיון הפעילות הקיימת, ומותאמת ככפפה ליד על פי הצרכים שזוהו.
הנושאים שבהם נעסוק בסדנה ואו בקורס המכירות:
המכירה כחלק ממנוע צמיחה. מכירות כחלק ממערכי השרות. שיפור ביצועים בתחום אחוזי הסגירה בתהליכי המכירה. נלמד ונכיר ונבצע התאמות לאימוץ טקטיקות מכירה מתקדמות. נשפר את יכולת המכירה הטלפונית של המשתתף. נאמץ מודל חדש של ניהול משא ומתן, המקדש בניית יחסים ארוכי טווח עם הלקוחות. נלמד הכיצד נכון להימנע מהתנגדויות? וכיצד נכון להתגבר עליהם כשלב מרכזי להובלת תהליכי המכירה לסיום. נתמקד באימוץ תקשורת בינאישית הרבה יותר אפקטיבית עם הלקוחות, עם הספקים והעובדים. נלמד על החשיבות של בניית תחזית מכירות ועמידה ביעדים.
מתי היה הכי מתאים שניפגש?
לסיכום, אני מעריך ומעריץ עסקים קטנים אשר מצליחים לשגשג ולצמוח. רבים מהם כושלים ונסגרים אחרי פחות משנה. המעטים שמצליחים לשרוד שווים לכל הערכה והכבוד. דווקא להם היה נכון כי ישמרו על עדכנות בתחום ניהול המכירות והשרות. עליהם ללמוד לצמוח ולהתעדכן בכל מה שקשור למודל מכירות יעיל ואפקטיבי. אני מבקש שוב לקבוע כי הדרכות קורסים וסדנאות בתחום שיפור מיומנויות ניהול ומכירות קריטיים להצלחה עסקית שלך כמנכ"ל וכבעלים של עסק קטן או בינוני.
אז איפה אתה כבעלים, כמנכ"ל פוגש את הנושאים האלה?
את הנושאים החשובים שמתמקדים בשיפור מיומנויות שלך בתחום המכירות וחשובים להמשך הצלחתך? שיפור נוסף ביכולת שלך לנהל ולהפעיל בצורה טובה יותר את מנהלי המכירות ונציגי המכירות שלך? בוא יחד נבנה תוכנית הדרכה והעצמה אישית בעבורך. נעשה אותה בפורמט אינטימי של "אחד על אחד". יחד נוביל תהליך בו תצליח להגדיל מכירות ופלח שוק. תקטין את אחוזי נטישה ובעיקר תגיע לגידול משמעותי של אחוזי הסגירה.
היה והנושא נמצא על סדר היום הניהולי אצלך בחברה ומבקש לשמוע עוד…
בואו נשוחח על כוס קפה. כעת, זהו המקום להציע לך להתקשר ישירות למשה גרימברג 054-4814332 ולקבוע פגישת היכרות ראשונית – להזמנת שירותי הדרכה קורסים וסדנאות למנהלים ,המותאמים אישית לך כמנכ"ל או כבעלים. פנו ישירות למייל של משה גרימברג- abc@nihul4u.co.il כתבו בכמה מילים מה אתה מצפה מתהליך משותף ונקבע פגישה ראשונית להיכרות וללא כל עלות.