masamatan2לא אחת אנו נתקלים בקבוצה של אנשי מכירות מיומנים ובעלי וותק זהה אך כל אחד מהם מגיע לתוצאות אחרות. ניתן להסביר זאת בהרבה דרכים. בנק הלקוחות לא זהה? מנהל המכירות חווה שבוע קשה? ועוד עשרות טיעונים שבוודאי כולכם מכירים. לקחנו על עצמנו לעדכן את מודל המכירות האפקטיבי לשינויים שחלו בשוק ולהתאימו לאתגרים של השנים הבאות 2020-2030. מכירות תמיד יישארו "סם החיים" ומנוע הצמיחה גם בשנים הבאות.

עובדה היא כי חלק ממנהלי מכירות – ראשי הצוותים ואנשי מכירות השטח מוכרים יותר מהאחרים. מדוע זה קורה? האם אנו יכולים לשכפל הצלחה? המצטיינים שבהם עוסקים בהצלחה בתהליכי ניהול משא ומתן ו-ניהול מכירות עושים זאת בהצלחה, פעם אחר פעם ומבזבזים הרבה פחות אנרגיות על תסכול אישי הנובע מהכישלונות שבדרך ועל היכולת למקד מאמצים מול לקוחות שלהם פוטנציאל קנייה .

ניהול משא ומתן ואו ניהול מכירות, אצל המקצוענים שבהם מתבצעת כמעט על פי מודל קבוע מראש. ההתאמות הנדרשות מבוצעות על ידם כאילו היה זה מפגשם ה- 100 עם אותו הלקוח שאיתו נפגשו לראשונה? מדוע הם מצליחים? מה יש להם שלאחרים חסר? אנו פיתחנו מודל פשוט וקליט לשיפור מיומנויות ותוצאות בקרב אלא הרואים ב-ניהול מכירות ואו בניהול משא ומתן דרך חיים ומקצוע. אנו גם מציעים שרות של ניהול מכירות במיקור חוץ.

קורס מכירות אפקטיבי

שותפי הבכירים לדרך ואני "שברנו את הראש" בכדי לבנות מודל קליט וישים אותו נוכל להציג למנהלי המכירות ולמשתתפים בתוכניות שלנו לשיפור יכולות ניהול משא ומתן ובתוכניות המותאמות אישית לכל ארגון על פי צרכיו בתחום ניהול המכירות. לתהליך המוצג כאן אנו קוראים: "מכירות אפקטיביות". המודל עודכן לשנת – 2020 לאור השינויים שחלו בתחום ומוצג כאן לשירותכם.

maamarim2-01

מהניסיון המקצועי רב השנים שלנו בתחום הדרכה ליווי ופיתוח צוותי ניהול מכירות מתקדמים, אנו ממליצים בכדי להוביל תהליכי מכירה אפקטיביים לאמץ את הנקודות הבאות. סודות המקצוע נלמדים בקורס הכיצד אנו מלמדים להוביל תהליכי ניהול משא ומתן מתקדם ותהליכי ניהול מכירות שבהם חל גידול משמעותי באחוזי הסגירה ובאחוזי הקניות החוזרות?

לא לאלתר? מכירות זה לא חלטורה?

על תאלתרו במפגשי המכירה שלכם. המקצוענים שבין מנהלי המכירות וראשי הצוותים המובילים תהליכים של ניהול משא ומתן ואו ניהול מכירות מורכב-מבינים כי עליהם להתמקצע ולהתמקד בפלח שבו יצליחו ליצור בידול מול המתחרים שלהם. אנשי מכירות מקצועיים המבקשים להפוך את פעילותם לדרך חיים אפקטיבית ולמקצוע מכניס לחיים, מבינים כי עליהם לחדד תדיר את מיומנויותיהם.

שאל שאלות בכדי לסגור מכירה.

המבדיל בין המצטיינים לבין אנשי מכירות מהשורה היא היכולת של המצטיינים לשאול שאלות פתוחות וחכמות. שאלות המעוררות תגובה ומעורבות של הצד השני. כשאתם שואלים שאלות אתם מתחברים לצד השני ונכנסים למוד של קליטה. למודול של הקשבה פעילה לצד השני- כך אתם אוספים מודיעין יקר לקראת סגירה. השאלות הפתוחות הטובות ביותר חודרות לליבו של הלקוח שלכם ודרכן אתם מצליחים לזהות מה באמת הוא מבקש להשיג. חשוב כי תבינו שלהתכוננות מוקדמת יש יתרון. שאלות "מהבטן" מאולתרות אף פעם לא טובות כמו אלא שהוכנו מראש.

למדו בעל פה את השאלות הפתוחות.

היה רצוי שתכינו בעצמכם 10 שאלות מופת? השאלות הטובות ביותר המבטיחות לכם הצלחה! היש באפשרותך להציגן מבלי לגמגם ולהתבלבל? היה נכון שלמקצוענים יהיו השאלות מוכנות מראש. אחת השאלות הפופולריות היא: "מה היה גורם לך לקבל החלטה ולעבוד גם איתנו"? התשובות לשאלה הזו יפתיעו אותך- היה ותקשיבו.

הקשיבו לתשובות.

חשוב כי נבין ונזכור תמיד כי השימוש בפורמט השאלות הפתוחות מונע בעדכם מלהניח הנחות לא נכונות היכולות להקשות על תהליכי המכירה והסגירה. הקשבה פעילה היא המפתח השני להצלחת תהליך ניהול משא ומתן מתקדם. הראשון היה היכולת לשאול שאלות!! היה ותקשיבו לתשובות של הלקוחות הפוטנציאלים העונים על השאלות הפתוחות שלכם- סביר מאד כי תסגרו עסקאות. הם ישמחו לעשות איתכם עסקים !

החיפזון משטן?

טעויות בסיסיות שאנשי מכירות לא מספיק מיומנים עושים: הם שואלים שאלות סגורות במקום שאלות פתוחות. לא מקשיבים ללקוח. מדברים יותר מידי. מדברים על מחיר במקום על ערך. רבים מהם מעדיפים יותר מידי לאלתר ולזרום מאשר להתכונן ולבנות תוכניות פעולה אפקטיביות לניהול משא ומתן או ניהול מכירות מורכב ומתקדם. אנו תמיד ממליצים כי תשאלו את עצמכם "איך אני יכול לעשות תהליך של ניהול מכירה או תהליך מורכב של ניהול משא ומתן טוב יותר?".

לסיכום החלק הראשון הייתי מבקש לחזור על הנקודות המרכזיות של המתודולוגיה שלנו:

ניהול מכירות ניהול משא ומתן מתקדם על פי מודל ה- ABC של משה גרימברג | ניהול אפקטיבי | Nihul4u . מה מבדיל מנהלי מכירות מצטיינים מאחרים? עובדה היא כי חלק ממנהלי מכירות – ראשי הצוותים ואנשי מכירות השטח מוכרים יותר מהאחרים. מדוע זה קורה? האם אנו יכולים לשכפל הצלחה? המצטיינים שבהם עוסקים בהצלחה בתהליכי ניהול משא ומתן ו-ניהול מכירות עושים זאת בהצלחה, פעם אחר פעם ומבזבזים הרבה פחות אנרגיות על תסכול אישי הנובע מהכישלונות שבדרך ועל היכולת למקד מאמצים מול לקוחות שלהם פוטנציאל קנייה .

אנו מצליחים לשפר מהותית את התוצאות.

התוכניות ותהליכי הליווי שלנו בתחום שיפור מיומנויות ניהול משא ומתן, ניהול מכירות, תוכניות לאנשי מכירות, וסדנאות מכירה ושרות מביאות לתוצאות ברות מדידה. אנו מכירים כולנו בעובדה כי ניהול משא ומתן ואו ניהול מכירות, אצל המקצוענים שבמנהלי המכירות מתבצעת כמעט על פי מודל קבוע מראש שמביא לתוצאות פעם אחר פעם. המקצוענים שבהם מצליחים לבצע את ההתאמות הנדרשות מול לקוח כחדש, כאילו היה זה מפגשם ה- 100 עם אותו הלקוח שאיתו נפגשו לראשונה? את המיומנות החשובה הזאת נעביר ונטמיע בקרב צוותי המכירות שלך. צרו קשר עם משה גרימברג למידע נוסף על ההצלחות בתחום ניהול צוותי מכירות.

מכירות כדרך חיים

מדוע הם מצליחים? מה יש להם שלאחרים חסר? במסגרת קורס המכירות שלנו – אנו פיתחנו מודל פשוט וקליט לשיפור מיומנויות ותוצאות בקרב אלא הרואים בניהול מכירות ואו בניהול משא ומתן דרך חיים ומקצוע. אנו שותפי הבכירים לדרך ואני "שברנו את הראש" בכדי לבנות מודל קליט וישים אותו נוכל להציג למנהלי המכירות ולמשתתפים המותאם אישית לכל ארגון על פי צרכיו, עולמות התוכן שלו בתחום ניהול המכירות. לתהליך המוצג כאן אנו קוראים:"מכירות אפקטיביות".

בואו ונעשה את הצעד הראשון להגדלת מכירות

אז איפה אתם כבעלים, כמנכ"לים פוגשים את הצורך לבחור נכון תוכנית מכירות ראויה? לבחור נכון קורס מכירות או סדנה? הכיצד תחום חשוב זה – תחום ניהול המכירות והשרות, מקבל תשומת לב ניהולית נכונה בארגון שאתם מנהלים? מי באמת אחראי על  שיפור המיומנויות בקרב מנהלים ועובדים שלכם בארגון? הכיצד בונים תוכנית העשרה והעצמה לארגון מגדילים רמת שביעות רצון המנהלים והעובדים. מקטינים אחוזי נטישה ובעיקר מגדילים את אחוזי הגיוס של כוח אדם מקצועי.

היה והנושא נמצא על סדר היום הניהולי אצלכם בחברה ומבקשים לשמוע עוד… בואו נשוחח על כוס קפה.

כעת, זהו המקום להציע לכם להתקשר ישירות למשה גרימברג 054-4814332 ולקבוע פגישת היכרות ראשונית – להזמנת תוכנית מנהלים ראויה, קורסי מנהלים סדנאות ושירותי הדרכה לשיפור מערכי מכירות שירות ומיומנויות ניהול והעצמה ב- 2020. פנו ישירות למייל של משה גרימברג- abc@nihul4u.co.il כתבו בכמה מילים מה אתם מצפים מתהליך משותף ונקבע פגישה ראשונית להיכרות וללא כל עלות.