החשיבות של הדרכה ושיפור מיומנויות וביצועים במערכי שירות לקוחות ומוקדים חשובה ביותר. היא קריטית להמשך הצמיחה וההישרדות בעולם עסקים תחרותי. אסור לזלזל ולהמעיט בחשיבותה. בעידן שבו הצרכן הוא המלך, הצלחתו של עסק תלויה במידה רבה באיכות השירות שהוא מעניק ללקוחותיו. אחד הכלים המרכזיים להבטחת שירות איכותי הוא השקעה בפיתוח מיומנויות של צוות העובדים והמנהלים בשירות לקוחות אצלך.

קורס או סדנה לשיפור השירות

מה נכון יותר לצרכים שלך? האם קורס או סדנה לשיפור מיומנויות השירות? שיפור מיומנויות תקשורת בינאישית והתגברות על התנגדויות מול לקוחות "כועסים"? הדרכות אלה לא רק מעשירות את הידע והמיומנויות של העובדים והמנהלים, אלא גם מחזקות את המוטיבציה והמחויבות שלהם להעניק שירות איכותי. לפיכך, אנו מקפידים כי התהליכים שלנו יהיו חווייתיים ובעיקר ישימים ואפקטיביים.

החשיבות של קורסים וסדנאות לשיפור השירות

בעידן המודרני, לקוחות מצפים לשירות מהיר, יעיל ואישי. מחקר שנערך על ידי חברת Salesforce מצא כי 80% מהלקוחות טוענים שחוויית השירות שהם מקבלים חשובה לא פחות מהמוצרים והשירותים עצמם. מהניסיון המקצועי שלנו מאז 2006 יש ביכולתנו לקבוע כי שירות לקוחות מצטיין הופך למנוע צמיחה רב ערך כיום. לפיכך, הכשרת עובדים לשיפור השירות היא קריטית. קורסים וסדנאות מעניקים לעובדים ולמנהלים בתחום השירות ללקוחות ובמוקדי המכירות והשירות, כלים וטכניקות חדשות לשיפור חד ומהיר במיומנויות המקצועיות שלהם. אתה כמנכ"ל או כבעלים תרגיש מיד בהבדל.  תרגיש כי העובדים והמנהלים שלך אחראיים להעלאת רמת השירות והביצועים של מחלקת שירות הלקוחות בחברה.

בחרו קורס או סדנה המעניקים למידה חווייתית

כעוסקים בפיתוח והדרכת מערכי מכירות מוקדים ומערכי שירות לקוחות, אנו מאד מקפידים לתת דגש ולהעניק פוקוס ראוי לכל מה קשור לשיפור יכולות ניהול ומיומנויות תקשורת בקרב עובדים ומנהלים בשירות הלקוחות. במהלך ההדרכה והאימון של נציגי השירות והמנהלים במסגרת הקורסים או הסדנאות או תוכניות ההדרכה של מערכי שירות הלקוחות אנו שמים דגש רב על שיפור היכולת להתמודד עם סוגים שונים של לקוחות. הקורסים, הסדנאות ותוכניות העצמה והדרכה, הם עדכניות לשינויים בשוק, חדשניות, ומותאמות לצרכים של מערך שירות הלקוחות שלך. כעוסקים בהדרכות ובשיפור מיומנויות, אנו מאמינים בלמידה חווייתית. למידה המשתפת הרבה יותר חושים ומגע מעבר להקשבה בלבד.

ההבדל בין קורס לשיפור השירות לבין סדנה

קורס או סדנה לשיפור השירות הוא תוכנית מקיפה ומעמיקה המיועדת להעניק למנהלים ולעובדים ידע נרחב וכלים מקצועיים לשיפור השירות. הקורסים נמשכים בדרך כלל מספר שבועות או חודשים ומכילים תכנים תיאורטיים ומעשיים. לעומת זאת, סדנה לשיפור השירות היא תוכנית קצרה וממוקדת המיועדת להעניק לעובדים כלים וטכניקות מעשיות בזמן קצר. סדנאות נמשכות בדרך כלל יום עד כמה ימים ומתמקדות בנושאים ספציפיים כגון שיפור מיומנויות התקשורת, ניהול לקוחות, התמודדות עם התנגדויות ועוד.

יתרונות הקורס לשיפור השירות

קורס לשיפור מיומנויות השירות מעניק למנהלים ולעובדים הכשרה מקיפה ומעמיקה, כולל תכנים תיאורטיים ומעשיים. הקורסים מאפשרים לעובדים ללמוד ולהתנסות במגוון רחב של מצבים ונושאים, ולרכוש כלים מקצועיים לשיפור השירות והתקשורת הבינאישית מול סוגי לקוחות שונים. הקורסים שלנו גם מעניקים לעובדים הזדמנות להעמיק בידע המקצועי שלהם ולפתח מיומנויות ניהול. התגברות על התנגדויות ותקשורת מקדמת. כל אלה מביאים, לשיפור השירות והביצועים בעסק.

יתרונות הסדנה לשיפור השירות

סדנה לשיפור השירות מציעה לעובדים הכשרה ממוקדת ומהירה בנושאים ספציפיים. הסדנאות שלנו מותאמות לרמת המשתתפים ולצרכי הארגון. הן מאפשרות למנהלים ולעובדים ללמוד ולהתנסות בטכניקות חדשות בזמן קצר. ולהטמיע את הכלים והטכניקות בעבודתם היומיומית. הסדנאות גם מעניקות לעובדים הזדמנות להתמקד בנושאים שמעסיקים אותם באופן מיידי ולשפר את השירות והביצועים במסגרת עבודתם השוטפת מול הלקוחות.

שיפור מיומנויות התקשורת והניהול

הן במסגרת הקורסים או הסדנאות אנו מקפידים כי ההכשרה המקצועית לשיפור השירות ללקוחות תתמקד בשיפור יכולות ומיומנויות התקשורת והניהול של המנהלים והעובדים. מיומנויות אלה כוללות הקשבה פעילה, ניהול שיחה, התמודדות עם התנגדויות וניהול משברים. מחקרים מראים כי שיפור מיומנויות התקשורת והניהול מוביל לשיפור השירות והביצועים בעסק. כך למשל, מחקר של חברת McKinsey מצא כי חברות שמשקיעות בהכשרת עובדים לשיפור מיומנויות התקשורת והניהול חוות עלייה של 20% בשביעות רצון הלקוחות.

העלאת המוטיבציה והמחויבות של העובדים

עולם הישרות ללקוחות אינו קל כלל. רמת תחלופת העובדים והמנהלים גבוהה ו מחייבת השקעות חוזרות ונשנות הגיוס והכשרה. הדרכות מקצועיות לשיפור השירות תורמות להעלאת המוטיבציה והמחויבות של העובדים לשירות איכותי. כאשר העובדים מרגישים שהם מקבלים הכשרה מקצועית ומשקיעים בהם, הם נאמנים יותר לארגון. הם מעדיפים לבנות אופק תעסוקתי ארוך טווח ולא לנטוש למתחרים או לעבור תחום עיסוק. מעבר לכך עובדים ומנהלים שחוו העצמה והדרכות חשים מוטיבציה רבה יותר לתת את המיטב בעבודתם. מחקר של חברת Gallup מצא כי עובדים שמרגישים מחויבות לשירות איכותי מגבירים את שביעות רצון הלקוחות ב-17% ואת הרווחיות של העסק ב-21%.

את השיפור והשינוי תראו כבר בטווח הקצר

התועלות של העבודה שלנו בתחום שיפור מערכי שירות לקוחות ומוקדים, משרתות את החברה או את העסק הן בטווח הקצר, והן בטווח הבינוני והארוך. סדנה או קורס שלנו לשיפור השירות מציעה לעובדים ולמנהלים, הכשרה ממוקדת ומהירה בנושאים ספציפיים. הקורסים או הסדנאות שלנו מאפשרות למשתתפים ללמוד ולהתנסות בטכניקות חדשות בזמן קצר, ולהטמיע את הכלים והטכניקות בעבודתם היומיומית. היה ואתם מבינים עד כמה חשוב לשפר את רמת השירות ללקוחות שלכם? או הייתם כבר בשלים לקבל את ההחלטה להניע תהליכי שינוי וצמיחה באמצעות אימוץ "תרבות שירות" עדכנית, השמה את הלקוחות במקום הראשון.  סביר כי תבחרו את הקורסים או הסדנאות המומלצים להדרכת מערכי שירות לקוחות שלנו. הן יותאמו לצרכים שלך. כיועצים ארגוניים – אנו מאמינים שהשקעה בשדרוג ובשיפור הביצועים של שירות הלקוחות שלך כיום – יביא להכי הרבה ערך בעבורך.

אמצו תרבות שירות לקוחות חדשה

קורסים או סדנאות לשיפור מערכי שירות הלקוחות והמכירות שלנו, מיועדות עבור עסקים וחברות כמו שלך המבקשים לבצע "שינוי וקפיצת מדרגה משמעותית בתחום." יחד נצליח בעבודה תהליכית להטמיע תרבות שירות חדשה בעבור לקוחותיך. אין זה סוד, כי הנהלות מנכ"לים ובעלי חברות ועסקים משפחתיים הבינו כבר לפני לא מעט שנים כי שירות טוב ואפקטיבי ללקוחות הינו תנאי מרכזי וחשוב להמשך ההצלחה העסקית. לפיכך חשוב מאד לדעת כיצד נכון לבחור קורסים או סדנאות המומלצים ביותר להדרכת מערכי שירות לקוחות. אנו תמיד מקפידים לא להתניע כל תהליך לפני שמבצעים מפגש סיעור מוחות של כשעה וחצי ברמת מנכ"ל, בעלים ואולי בשיתוף ההנהלה המצומצמת בכדי לשוחח ולהבהיר ובעיקר לגבש את "הנראות" של תפיסת השירות בארגון.

אמצו תפיסת שירות לקוחות חדשה

התחרות בשווקים מחייבת שתאמצו תפיסת שירות לקוחות חדשה. פעמים בפגישה הקצרה והחשובה אנו מגלים פערים גדולים בניתוח מצב קיים ובזיהוי המטרות המרכזיות של התהליך. לפני התנעה של אחד מהקורסים או מהסדנאות להדרכת מערכי שירות לקוחות מתקיים הליך של מיפוי מצב קיים באמצעות MRI לחברה וזאת כשלב  מקדים חשוב ומשמעותי ביותר הבא לגבש את ההתאמות הנדרשות לבצע בתוך התהליכים בכדי לשפר את מערכי השירות ללקוח על פי תפיסת השירות החדשה של הארגון. כיום חברות ועסקים שלא מאמצים אסטרטגיה שירות לקוחות מקצועית עשויים להישאר מאחור ולאבד לקוחות למתחרים.

מניעים שיפור במערכי השירות אצלך

כדי להבטיח שירות איכותי ומקצועי, מומלץ לעסקים להשקיע בהכשרת עובדים באמצעות קורסים וסדנאות לשיפור השירות. חשוב לבחור בתוכניות הכשרה שמותאמות לצרכים הספציפיים של העסק והעובדים, ולהתאים את התכנים והכלים המקצועיים לרמת המיומנויות והידע של העובדים. כמו כן, מומלץ למדוד את אפקטיביות ההדרכות ולבצע הערכות תקופתיות לשיפור מתמיד של השירות והביצועים בעסק. אנו כחברה לייעוץ ארגוני והדרכת מנהלים ומערכי שירות ומכירות, מעניקים לחברות ולעסקים,  הדרכה ויעוץ באמצעות מגוון רחב של סדנאות קורסים ותוכניות הדרכה לשיפור מיומנויות שירות ומכירות ההמשך. הקורסים או הסדנאות זוכים להתאמה כמעט כירורגית, לאופי הארגון שלך. פעמים נכון לשקול לרכוש שירות הדרכה לשיפור ביצועים בשירות הלקוחות – במסגרת מיקור חוץ שעשוי להיות הרבה יותר הגיוני לחברות בינוניות וקטנות.

היישום ההטמעה והבקרה חשובים להצלחה

שיפור השירות והביצועים של צוות המכירות באמצעות קורסים וסדנאות לשיפור השירות הוא קריטי להצלחת העסק בעידן המודרני. הדרכות אלה מעניקות לעובדים כלים וטכניקות מקצועיות לשיפור מיומנויות התקשורת והניהול, ומובילות להעלאת שביעות רצון הלקוחות ולהגדלת הרווחיות של העסק. אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו לקבלת ייעוץ והדרכה מקצועית לשיפור השירות והביצועים בעסק שלכם. צרו קשר עוד היום וגלו כיצד אנו יכולים לסייע לכם להוביל את העסק להצלחה! אנו מאמינים שנושא שיפור מערכי השירות לקוחות קריטי להמשך הצמיחה. אשמח להיפגש ולהכיר. צורו קשר עם משה וצלצלו לתיאום פגישת הכרות ללא מחויבות 054-4814332 או 03-9032222.