אנו תורמים בחזרה לקהילה העסקית - "סיעור מוחות" ופגישת ייעוץ עסקי מתנה. האם לא מגיע לך כמנכ"ל או כבעלים ליהנות משירות ייעוץ מקצועי המביא מבט אחר על הפעילויות העסקיות והתהליכים אצלך בחברה? מבט מאיש מקצוע שרואה את המציאות ללא כל "מסכי הגנה" שאנו משתמשים בהם בשוטף. פעמים מה שאתם כמנהלים וכבעלים רואים, או חושבים שרואים – שונה מהותית מהתמונה המתקבלת על ידי איש מקצוע נקי מדעות קדומות ופרדיגמות? האם לא הגיע הזמן להתרווח לשעה במשרד ולשמוע חשיבה אחרת? להקשיב לרעיונות וכיווני חשיבה חדשים ועדכניים לעסק שלך שעשויים לגרום לפעילות העסקית שלך לבצע קפיצת מדרגה קדימה? מזה שנים, וכדרך חיים עסקית אנחנו מעניקים לך מפגש "סיעור מוחות" וחשיבה משותפת בתחום הייעוץ העסקי לחברה שאת/ה מנהלים. ללא תשלום וללא התחייבות!

סיעור מוחות ומפגש עסקי

פגישת עבודה והיכרות מעמיקה מולי, אצלך בעסק. "אחד על אחד" בשקט וללא הלחץ של השוטף לקבל תמונת ראי למצב שנראה על ידי גורם מקצועי מבחוץ. אומרים: "אורח לרגע רואה כל פגע.." פעמים שווה להקשיב להם. פנה עכשיו לקבוע מועד הנוח לך לקבל מפגש "סיעור מוחות" ופגישת ייעוץ עסקי של כ- שעתיים. במפגש נעשה היכרות איתך ועם האתגרים של החברה ונאפיין בקצרה את החוזקות והנושאים שצריך לחזק על פי הבנתך. מפגש זה הינו ללא עלות ויהיה חלק ראשוני ובסיסי בתהליך מעמיק יותר שבא לבצע ראיונות עומק עם קבוצת מנהלים ועובדים לשם השלמת תהליך איפיון צרכים ומיפוי מצב קיים. התוצרים והתובנות מהמפגש הראשון יהיו הבסיס להתוויית תהליך מיפוי מצב קיים ברמת החברה- העסק שלאחריו נוביל יחד תהליכי שינוי שיפור התייעלות שיובילו לצמיחה.

תורמים חזרה לקהילה העסקית

כדרך חיים אנו תמיד תורמים חזרה לקהילה והפעם אנו מעניקים לחברות ועסקים בינוניים וקטנים ובעיקר לחברות משפחתיות בעולם העסקי - "סיעור מוחות" ופגישת ייעוץ עסקי מתנה. מהם התחומים והנושאים שבהם אנו כיועצים עסקיים וכעוסקים בתחום ליווי ויעוץ אירגוני, פיתוח עסקי והובלת תהליכי שינוי הבראה וצמיחה יכולים להעניק לך במסגרת מספר חלופות עבודה וליווי? הראשונה- חלופה קצרה של מספר מפגשי העשרה שבעיקרה מתמקדת במיפוי צרכים והצגת תוכנית עבודה ליישום כחלק מתהליך התפתחות עסקית וצמיחה. תוכנית לא יקרה כלל שמביאה לערך מיידי ומדיד.

החלופות לבחירה

החלופה השנייה- מאפשר ללקוח לבחור להמשיך איתנו למשך 3 עד 6 חודשים בתהליכי היישום של התוכנית המוצעת. ליווי במסגרת ריטיינר חודשי בעלות הגיונית שכל חברה או עסק מסוגלים לממן. החלופה השלישית ואולי המומלצת ביותר לחברות מנכ"לים ובעלים חברות ועסקים המבקשים לעדכן את "ארגז הכלים הניהולי" מתמקדת בליווי של 6-9 חודשים וכוללת העצמה הדרכה ופיתוח מיומנויות של צוותי הניהול והמכירות בו בזמן שמתבצע יישום תוכנית העבודה שנבחרה אחרי של מיפוי צרכים ואפיון מצב קיים. אנו שמחים להציג לכם את הנושאים שבהן נטפל כחלק מהתהליכים של פיתוח וייעוץ עסקי והובלת תהליכי שינוי וצמיחה אצלכם.

השלב הראשון – מיפוי מצב קיים

  • מיפוי ראשוני של סביבת הפעולה הפנימית והחיצונית של הארגון וכפועל יוצא מוגדרת המדיניות העסקית-ארגונית-שיווקית-תפעולית ועוד.
  • ביצוע "סריקת MRI" לשם מיפוי מצב קיים וביצוע ראיונות עומק עם מספר מנהלים ועובדים בחברה
  • נלמד ממכם מהו מודל ה SWOT –גורמים פנימיים – חוזקות, חולשות. גורמים חיצוניים – הזדמנויות ואיומים
  • נבחן את יעילות המבנה הארגוני את מערכי התקשורת הפנים ארגונית, את האסטרטגיה העסקית ואת היכולת של הארגון לעמוד ביעדים עסקיים נדרשים.
  • השתתפות פעילה בישיבות צוות הנהלה וביצוע תצפיות שאמורות להיות בסיס להצעות לשיפור מערכות העבודה והתקשורת הבינאישית בין ההנהלה לפורם המנהלים. מאתר מערכות היוצרות הרבה פחות חיכוך בצמרת הניהולית

השלב השני – הדרכות סקרים ושיפור יכולות

  • היה ונצטרך במסגרת הליכי הליווי הארוכים נבצע עבודה ממוקדת מול מחלקת המכירות ושירות הלקוחות. נבצע סקרי חוץ למדוד את רמת שביעות רצון הלקוחות מהמוצרים והשרות. נוכל להרחיב ולבצע גם סקרי חווית לקוח. סקרי תדמית חברה ומותג. סקר ספקים ועוד. נציע לבצע סקרי שביעות רצון בקרב העובדים והמנהלים בארגון בכדי לזהות נקודות חלשות לשיפור.
  • נמפה את יכולות צוות המכירות והשרות. ננתח חוזקות ונאתר את אותן החוליות החלשות בכדי להתאים את מערכי ההדרכה והעצמה הכי נכונים להם.
  • במידת הצורך מבצע תהליכי גיוס והשמה של מנהלים ועובדים בכירים כחלק מתהליכי "טיוב כוח האדם" הניהולי והמקצועי בחברה.

השלב השלישי – יישום המלצות והובלת תהליכי שינוי וצמיחה

  • במידת הצורך נוביל תהליכים מובנים של עדכון הגדרות תפקיד, ניתוח עיסוקים הכוללים אחריות וסמכות בקרב תפקידי המפתח בחברה. נשפר את מערכות התקשורת הפנים ארגוניות ונעדכן את החזון ואת עקרונות התרבות העסקית של המנכ"ל ואו הבעלים.
  • נעדכן את כלי הבקרה והדיווח וניישם תרבות של שיתוף ידע בקרב כלל העובדים והמנהלים בחברה. נקבע פורמט ישיבות עבודה קבועות לבקרה וטיפול בסטיות תקן ותקלות בזמן אמת.
  • ניישם בארגון תרבות המאמצת "שכפול הצלחות" ונקדם תרבות של יצירתיות יוזמה ולקיחת אחריות במקרה של אי הצלחות. אנו מאמינים כי פעמים "חקר כישלונות" יוצר תרבות משתקת.

בואו ותכירו אותנו

משה גרימברג, מביא לפגישת ההיכרות ניסיון מקצועי של למעלה מ- 16 שנים בליווי וייעוץ אירגוני ועסקי למגוון רחב של עסקים וחברות. יש לנו ניסיון רב בתחומי הדרכה פיתוח עסקי וליווי צוותי מכירות להשגת יעדים הרבה יותר טובים ואגרסיביים. לעדכנך, כי הודות לכישורים המקצועיים שלנו אנו יכולים להעמיד לרשותך מגוון רחב של פתרונות המותאמים לצרכיך ולמטרותיך העסקיות כמו למשל: הובלת תהליכי הבראה וצמיחה. טיוב הדרכה וגיוס מנהלים אנשי מכירות ועובדים בכירים. מתמחים במתן שירותי "מיקור חוץ" בתחום ניהול ומכירות ופיתוח עסקי לחברות בינוניות ועסקים משפחתיים. מבצעים בהצלחה רבה הדרכות קורסים וסדנאות לפיתוח מיומנויות ניהול ומכירות, מנטורינג ואימון עסקי בפורמט "אחד על אחד" ועוד.

אז איפה אתה כבעלים, או כמנכ"ל פוגש את הנושאים האלה?

האחריות עלי להיות בעבורך ולו לשעתיים פרטנר מקצועי לחשיבה ולהתלבטות. האם לא הגיע הזמן להתרווח לשעה או יותר במשרדך ולשמוע חשיבה אחרת? להקשיב לרעיונות וכיווני חשיבה חדשים ועדכניים לעסק שלך שעשויים לגרום לפעילות העסקית שלך לבצע קפיצת מדרגה קדימה? מזה שנים, וכדרך חיים עסקית אנחנו מעניקים לך מפגש "סיעור מוחות" וחשיבה משותפת ללא תשלום וללא התחייבות!

לקבלה מידע נוסף אנא הזן את הפרטים


היה וזה נמצא על סדר היום הניהולי אצלך ומבקש לשמוע עוד…

בואו נשוחח על כוס קפה. כעת, זהו המקום להציע לך להתקשר ישירות למשה גרימברג 054-4814332 ולקבוע פגישת היכרות ראשונית – פנו ישירות למייל של משה גרימברג- abc@nihul4u.ci.il כתבו בכמה מילים מה אתה מצפה לקבל  מהפגישה הראשונית שהיא להיכרות וביצוע הליך מהיר וממוקד של ייעוץ עסקי המשולב עם "סיעור מוחות" ניהולי משותף וזה ללא כל עלות.