כידוע לב ליבו של כל ארגון עסקי מתמקד במכירות. בעולם העסקי אין זכות קיום לחברות תאגידים ועסקים קטנים שלא מצליחים ליצור תזרים מזומנים חיובי מביצוע מכירות לאורך זמן. קורס מכירות האקטיבי שלנו העדכני לתחילת – 2020 כולל עשייה והתמקדות בתחומים הבאים: שיפור מיומנויות תקשורת והקשבה פעילה. טיפול ביכולת המשא ומתן. שיפור מיומנויות הסגירה והיכולת לקום ממשברים שאנשי מכירות חווים בשוטף. אנו מתמקדים ביישום קורס מכירות אקטיבי – המשלב תכנים וחומרי לימוד בתוך הכיתה עם עבודת שטח וסימולציות כדרך למידה ותרגול מומלצת. במהלך קורס המכירות האקטיבי נערוך תרגולים רבים, סימולציות ותרגול אירועי מכירה מורכבים כאשר המשתתפים מתחלפים בתפקידים. נשאף כי המשתתפים בקורס מכירות האקטיבי ישפרו משמעותית את יכולות ניהול המכירות, ברמה המקצועית והאישית. אחוזי הסגירה יגדלו משמעותית. אנו נדאג כי המשתתפים יהיו פעילים ואקטיביים בכל השלבים בקורס המכירות.

למידה ותרגול אקטיבי

משה גרימברג הוא מומחה לשיפור מערכי מכירות לחברות ארגונים בינוניים וקטנים ופועל גם מול לקוחות עסקיים פרטיים. משה מביא לתחום ניסיון רב שנים בתחום המכירות וניהול מכירות בשווקים תחרותיים ביותר. הוא מתמחה ועובד עם מנכ"לים בכירים, מנהלים וצוותי שיווק ומכירות. מאחוריו ביצוע הדרכות בתחומי שיפור מערכי מכירות ושירות בקרב עשרות רבות של ארגונים חברות ועסקים ואלפי אנשי מכירות לאורך השנים הן כמנהל ומנכ"ל שכיר והן כמוביל תהליכי שינוי צמיחה ופיתוח הון אנושי. ההתמחות של משה והצוות מתמקדת בסדנאות קורסים ותוכניות להנהלות ומנהלים. הדרכות קורסים וסדנאות לצוותי מכירה ושירות העוסקים בשיפור מיומנויות מכירה והגדלת אחוזי סגירה. בקורס מכירות אקטיבי המעודכן לתחילת  2020 אנו מתמקדים בשיפור יחסי ההמרה והסגירה והקטנת אחוזי הנטישה של העוסקים בתחום המכירות..

מפת –waze  אישית ללקוחות.

אנו נבצע מיפוי מעמיק של כלל התהליכים של הלקוחות בארגון החל משלב ההתעניינות, פגישת המכירה, הסגירה והשלב שבו הופך ללקוח וצרכן שירות. זהו התהליך האקטיבי של מכירות עדכני ל- 2020. נפרק לגורמים כל שלב בתהליך ונעדכן כלים וידע בכל מה שקשור לעולם ניהול המכירות והטיפול בלקוח. השלב הראשון, עוד לפני התנעת כל תהליך נבצע תהליך קצר של היכרות מעמיקה עם מטרות ויעדי הארגון בתחום המכירות והשירות. נתמקד באיתור החוזקות והחולשות של מערכי המכירות והשירות בהשוואה למקובל בשוק ומול המתחרים. לאחר שלב זה, אנו נמפה יחד המגע של הלקוחות עם הממשקים השונים בארגון. נתמקד בזיהוי 2-4 מפות waze  אופייניות ללקוחות שאיתרנו יחד ועל התובנות האלה נבצע התאמות למערכי המכירות האקטיביים של הארגון. נשאף לשמר ולעדכן את אפקט ה- ה-WOW ללקוחות כמדיניות ותרבות ארגונית ששמה את הלקוח במקום הראשון החל משלב המכירות וכלה בשירות ובשימור.

למי מיועד קורס ניהול מכירות אקטיבי

שנת 2020 כמו גם השנים האחרונות במשק הישראלי הן בשוק העסקי והן בשוק הפרטי תסבול מהמשך התחרות העזה בין השחקנים המרכזיים. התחרות על כל לקוח ולקוח תהפוך לקשה יותר ויותר. המשק והשוק העסקי ימשיכו לסבול סובלים מטלטלות ושינויים רבים המאלצים את המנכ"לים והבעלים לשפר מיומנויות מכירה וניהול ובעיקר להיות יצירתיים וחדשניים בכל מה שקשור בהשבחת מערכי המכירות והשירות. אנו מחזקים את התובנות האומרות כי בבסיסו של תהליך מכירה אפקטיבי נמצא נושא הגדלת אחוזי הסגירה ושימור הלקוחות. תפקידו של מנהל צוות מכירות הולך ונעשה קשה ואחראי יותר.

עליו להניע ביעילות את צוות המכירות והשירות שלו, עליו להניעם לעמוד ביעדים ובעיקר למנוע מהם שחיקה ותסכול. קורס ניהול מכירות האקטיבי אותו אנו מעבירים – מכשיר את המנהלים מהתעשיות והמגזרים השונים לידע עדכני ומקצועי בתחום ניהול המכירות, ניהול צוותים והגדלת אחוזי הסגירה. אנו משלבים 2 עולמות מקבילים. את עולם הידע הכללי עם עולם המכירות המעשי בשטח. הקורס האקטיבי שלנו לשיפור מיומנויות מכירה ושירות מיועד לארגונים ובעלי עסקים המבקשים לשפר את התוצאות של צוותי המכירה אצלם בארגון.

תכני הלימוד בקורס ניהול מכירות אקטיבי

בתהליכי הלמידה בקורס המכירות האקטיבי נתמקד בשלושה שלבים עיקריים כחלק מבניית איש מכירות מיומן ועדכני ומקצועי עוד יותר לאתגרים הקשים של שנת 2020 ולשנים הבאות. אנו נשפר אצל המשתתפים היבטים התנהגותיים בהיבט הרגשי והמנטלי. היבט שיכלול עבודה על הערך הנתפס של עבודת איש המכירות. נחזק את התדמית של מקצוע המכירות. נשפר ביצועים בתחום לקיחת אחריות וביצועים ובעיקר נשים את צרכי הלקוחות במקום הראשון. נשפר את הכרת מודל התקשורת האפקטיבי לסגירת מכירות. נדגיש עד כמה נחוץ לבנות מערכת רגשית ארוכת טווח עם הלקוחות ועוד נושאים רבים אחרים.

בהיבט המקצועי נחזק את הכלים הכי עדכניים והכי אקטיביים בתחום ניהול מכירות. נתעמק לזהות פרדיגמות מכירה מעכבות. נלמד הכיצד לבטל אותן, ובעיקר נבצע תהליכי סימולציה לאירועי מכירה מורכבים מהשטח. אנו בשלב השלישי בתוכנית נבצע ליווי אקטיבי של המשתתפים באירועי מכירה אמיתיים בשטח כחלק מתהליכי למידה ומתן משוב ותיקון ליקויים "און ליין".

להלן פירוט קצר של המפגשים העיקריים

אנו מאמינים כי אין גבול ליכולת שיפור המיומנויות והביצועים מנהלי מכירות טובים  המבקשים להיות טובים עוד יותר ולעשות קריירה ארוכת שנים בתחום המכירות. אנו מאמינים שיש ביכולתנו להביא את המשתתפים להיות מקצועיים יותר, עדכניים יותר ובעיקר איכותיים יותר כאנשי ומנהלי מכירות. אנו נוביל לשיפור דרמטי בתוצאות שלהם. נגדיל משמעותית את אחוזי הסגירה ונקטין אחוזי נטישה של הלקוחות הקיימים. זאת ועוד המשתתפים בתוכנית יבינו עד כמה חשוב להוביל תהליכי מכירה אקטיביים המבוססים על בניית מערכת יחסים ורגשות עם הלקוחות כך שתחוזק רמת הנאמנות של הלקוחות לחברה, לשרות ולמוצר. התגלה כי אנשי מכירות בעלי נתונים אישיים גבוהים ופוטנציאל גבוה להצלחה, לא קיבלו הכשרה מספקת המתאימה ליישום תהליכי מכירות מורכבים.

עובדה מרשימה עוד יותר מראה  – כי אנשי מכירות בעלי נתונים אישיים גבוהים ופוטנציאל גבוה להצלחה שעברו הכשרה מעמיקה ועדכנית בתחום המכירות שיפרו את ביצועיהם באחוזים ניכרים. אנו מציגים תוכנית מודולרית המתבססת על 8-10 מפגשים שבועיים ותמיכה וליווי נוסף בתום התוכנית במסגרת מפגשי העצמה ליווי במייל ובטלפון וקיום מפגשי תמיכה "אחד על אחד" עם המשתתפים.

יחד נוכל לשפר את הביצועים של צוות המכירות שלך.

אז איפה אתם כבעלים, כמנכ"לים פוגשים את הצורך לבחור נכון קורס מכירות אקטיבי ב- 2020 בעבור אנשי ומנהלי המכירות שלך? מהי הדרך הכי מהירה ויעילה להפוך אותם לאשפי מכירות? מה דעתך להכיר הדרך הכי עדכנית לשיפור מיומנויות מכירה באמצעות קורס מכירות אקטיבי. לבחור נכון קורס או סדנה לשיפור מערכי מכירות ושירות? הכיצד תחום חשוב זה, מקבל מספיק תשומת לב ניהולית מצידך? מי לוקח אחריות על הגדלת אחוזי הסגירה של אנשי המכירות שלך? אצל מי נופלת האחריות בכל מה שקשור להדרכה פיתוח מנהלים, עובדים ואנשי מכירות בארגון שאתם מנהלים?

הכיצד בונים תוכנית העשרה והעצמה לצוותי המכירות והמנהלים בארגון? מגדילים רמת שביעות רצון המנהלים והעובדים. מקטינים אחוזי נטישה ובעיקר מגדילים את אחוזי הגיוס של כוח אדם מקצועי בתחום המכירות.

היה והנושא נמצא על סדר היום הניהולי אצלכם בחברה ומבקשים לשמוע עוד… בואו נשוחח על כוס קפה.

כעת, זהו המקום להציע לכם להתקשר ישירות למשה גרימברג 054-4814332 ולקבוע פגישת היכרות ראשונית – להזמנת תוכנית מנהלים ראויה, קורסי מנהלים סדנאות ושירותי הדרכה לשיפור מערכי ניהול והעצמה ב- 2020. פנו ישירות למייל של משה גרימברג- abc@nihul4u.co.il כתבו בכמה מילים מה אתם מצפים מתהליך משותף ונקבע פגישה ראשונית להיכרות וללא כל עלות.