החודש, אני מבקש לעדכן אותך ברעיון מעניין. חוקרים באוניברסיטת ייל חקרו וגילו לאחרונה מה הן שתים עשרה המילים המרכזיות, החזקות המשמעותיות והמשפיעות ביותר בעולם השיווק, המילים הן:  את \ה . ביטחון . כסף . אהבה . בריאות . קל . הוכח . בטוח . תוצאות . תגלית . מובטח . ו- חדש

אנו איננו מודעים די הצורך לכוחן של המילים ולהכרה שכל מילה היא ציווי לפעולה. לכל אחת מהן, יש את הייחוד השונות והמיוחדות שמביאה את האחר לפעול ולעשות מעשה. חשוב שנאתר בנוסף למילים העובדות בשיווק גם את אלה העובדות ומשפיעות על אנשים בתחומי חיים נוספים. בתוכניות של אימון מנהלים, בקורס לשיפור מיומנויות ניהול משא ומתן ובמסגרת בניית אסטרטגיה שיווקית מנצחת אנו עוסקים במילים שמביאות להכי הרבה תמורות ותוצאות.

מתברר שמילים משפיעות עלינו ומניעות אותנו לעשייה ולהצלחות. כשנדע, להשתמש במילים הנכונות ולבקש מאנשים את מה שהם מסוגלים לספק כשנבקש זאת בדרך שהם ירצו לעשות זאת בעבורנו התוצאות תהיינה טובות יותר! מה הן המילים שבאמצעותן אתם מניעים את אנשיכם לנוע קדימה?

 נשמח לסייע בחשיבה וביישום כיווני פעולה אופרטיביים בבחינת פעילויות משותפות, לשיפור יכולות הארגון והעומד בראשו לנצל טוב יותר את היתרון שבשוני והייחודיות של עובדיו ומנהליו לשם הגדלה והרחבת …הבידול והצמיחה. כעוסקים בתחומי יעוץ ארגוני, פיתוח עסקי, אימון מנהלים, הדרכה ופיתוח מיומנויות בתחום ניהול מכירות ובתחום ניהול משא ומת – יש לנו הניסיון והידע אותו העברנו בהצלחה לאורך השנים לחברות, הנהלות, מנהלים ולכוחות המכירה . לסיפורי הצלחה לחץ כאן.